quote:
quote:
?quote:
Maken we speciaal voor jou een nieuwe.quote:Op zondag 12 december 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik kom weer eens binnen als het topic bijna vol is
Kut joh!quote:Op zondag 12 december 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Weer ff afkicken van een FOK! loos weekend.
Lang leve de griep
O dat is minderquote:Op zondag 12 december 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Lang leve de griep
quote:Op zondag 12 december 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Lang leve de griep
1 x is genoegquote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Over deze vogel gaat de TT dus
Thanks Lut
Ai balenquote:Op zondag 12 december 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Lang leve de griep
Ik wilde alleen de TT kracht bijgeven hoorquote:
Ben ik ook goed in.quote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
Ja het gaat wel weer, ik plan dat soort dingen altijd in het weekend of vakanties
Niks tegen die vogelquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 12 december 2010 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je bent planner van beroep of je bent het niet
quote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wilde alleen de TT kracht bijgeven hoor
Ik vergat even dat die houten vogel écht is, en échte gevoelens heeft.quote:
Zo te voelen is de vogel niet van hout, maar van aardewerkquote:Op zondag 12 december 2010 22:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Ik vergat even dat die houten vogel écht is, en échte gevoelens heeft.
Mijn excuses daarvoor
quote:Op zondag 12 december 2010 22:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Ik vergat even dat die houten vogel écht is, en échte gevoelens heeft.
Mijn excuses daarvoor
Ik ben geen planner van beroep.quote:Op zondag 12 december 2010 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je bent planner van beroep of je bent het niet
Keramische vogelsquote:Op zondag 12 december 2010 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo te voelen is de vogel niet van hout, maar van aardewerk
weinig te klagen nuquote:
Blijkbaar.quote:Op zondag 12 december 2010 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar je hebt het blijkbaar in je
Ja gaat primaquote:Op zondag 12 december 2010 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weinig te klagen nu
Weekend voorbij, dus toch wat te klagen
Met jou ook alles goed?
Ja hier ook, en eigenlijk is een vakantie nog nooit zo rot uitgekomen.quote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja gaat prima![]()
Nog een weekje werken en dan vrij
Ach gutquote:Op zondag 12 december 2010 22:22 schreef Michhas het volgende:
Mensen, zouden we de SC een beetje binnen de perken kunnen houden? Een grapje kan, maar dit gaat te ver. Als dit zo doorgaat, zullen Symph en Benny zeker notes uitdelen. Bedankt.
Geen tijd voor vakantie?quote:Op zondag 12 december 2010 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hier ook, en eigenlijk is een vakantie nog nooit zo rot uitgekomen.
Ik heb er eigenlijk geen tijd voor
lekkerquote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja gaat prima![]()
Nog een weekje werken en dan vrij
dat is het ookquote:Op zondag 12 december 2010 22:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen tijd voor vakantie?
Dat klinkt best krom.
Dit is de SC?quote:Op zondag 12 december 2010 22:22 schreef Michhas het volgende:
Mensen, zouden we de SC een beetje binnen de perken kunnen houden? Een grapje kan, maar dit gaat te ver. Als dit zo doorgaat, zullen Symph en Benny zeker notes uitdelen. Bedankt.
Okquote:Op zondag 12 december 2010 22:22 schreef Michhas het volgende:
Knulquote:Op zondag 12 december 2010 22:22 schreef Michhas het volgende:
Heb je het zo druk op je werk dan?quote:Op zondag 12 december 2010 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hier ook, en eigenlijk is een vakantie nog nooit zo rot uitgekomen.
Ik heb er eigenlijk geen tijd voor
ik weet niet wat jij gegeten hebt vanavond, maar ik eet liever iets andersquote:Op zondag 12 december 2010 22:22 schreef Michhas het volgende:
Welke grapje of foute opmerking zie ik over het hoofdquote:Op zondag 12 december 2010 22:22 schreef Michhas het volgende:
Ja het is echt gekkenhuis, nieuwe werkmethode, daardoor late aanlevering van gegevens, en wie mogen de scherven opvegen, juist...quote:Op zondag 12 december 2010 22:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb je het zo druk op je werk dan?
quote:Op zondag 12 december 2010 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij gegeten hebt vanavond, maar ik eet liever iets anders
Dat was de grap geloof ikquote:Op zondag 12 december 2010 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke grapje of foute opmerking zie ik over het hoofd
HAHA JA IEDEREEN ERIN TRAPPEN ENZO HAHAHAHA XDDDDDquote:
Echt ik moest wenenquote:
Jij.quote:Op zondag 12 december 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja het is echt gekkenhuis, nieuwe werkmethode, daardoor late aanlevering van gegevens, en wie mogen de scherven opvegen, juist...
Ik laat je lekker liggen, ik stap netjes over je heen, goed?quote:Op zondag 12 december 2010 22:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
TRANEN ROLLEN OVER MIJN WANGEN VAN HET LACHEN, IK KOM NIET MEER BIJ.
IEMAND, RAAP ME OP!
Ahhhh. Nou de boel de boel laten en in januari weer verder?quote:Op zondag 12 december 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja het is echt gekkenhuis, nieuwe werkmethode, daardoor late aanlevering van gegevens, en wie mogen de scherven opvegen, juist...
Ach hij probeert zijn intrede te doen in deze reeks. Kan ook anders, maar goed,wie ben ik om hem te veroordelenquote:
NOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ik kom niet meer bij meid, echt ik lig dubbelquote:
Als Michhas maar ophoud met het blijven posten van zijn humoristische posts. Straks stik ik in mijn lach.quote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik laat je lekker liggen, ik stap netjes over je heen, goed?
quote:Op zondag 12 december 2010 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
NOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ik kom niet meer bij meid, echt ik lig dubbel
Dubbelgevouwen Kalmone!quote:Op zondag 12 december 2010 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 december 2010 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:
Ik zal je even in de stabiele zijligging leggen.quote:Op zondag 12 december 2010 22:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als Michhas maar ophoud met het blijven posten van zijn humoristische posts. Straks stik ik in mijn lach.
quote:
Nou echt, ladingen tissues vlogen erdoorheenquote:
kerelquote:Op zondag 12 december 2010 22:29 schreef Bos81 het volgende:
Pfff ik ga denk ik weer even weg van de PC, tot later misschien anders tot morgen
Tot morgen Bosquote:Op zondag 12 december 2010 22:29 schreef Bos81 het volgende:
Pfff ik ga denk ik weer even weg van de PC, tot later misschien anders tot morgen
quote:Op zondag 12 december 2010 22:29 schreef Bos81 het volgende:
Bedankt! Let op dat je niet uitglijd, ik heb liters aan tranen gelachen.quote:Op zondag 12 december 2010 22:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal je even in de stabiele zijligging leggen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |