Ach gutte.quote:
Arme ik.. Al die moeilijke mannen willen niet meewerken..quote:
who me? wil best meewerken maar waaraanquote:Op zondag 12 december 2010 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
[..]
Arme ik.. Al die moeilijke mannen willen niet meewerken..
Ik denk dat ze best van alles willen ...quote:Op zondag 12 december 2010 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
[..]
Over mannen gesproken, Zolcon is er al een tijdje niet.quote:Op zondag 12 december 2010 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
[..]
Een beetje flirten vind ze leuk, maar jij overdrijft.quote:Op zondag 12 december 2010 23:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze best van alles willen ...
Ik wil ook iets beginnen. Dacht aan een hengelsportzaak of een klein onderhoudsbedrijfjequote:Op zondag 12 december 2010 23:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb een eigen bedrijf en fulltimewerk liefe poeps.
Je hebt pech dat Reya er niet is. Die is ongetwijfeld wanhopig genoeg.quote:Op zondag 12 december 2010 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
[..]
quote:Op zondag 12 december 2010 23:10 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Een beetje flirten vind ze leuk, maar jij overdrijft.
quote:Op zondag 12 december 2010 23:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hebt pech dat Reya er niet is. Die is ongetwijfeld wanhopig genoeg.
Ik noem hem man, want anders zou ik mezelf ook 'jongetje' moeten noemen. Ik ben ook, maar 2 jaar ouder dan Php.quote:Op zondag 12 december 2010 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zolcon was er vrijdagnacht nog (kon niet slapen)..
Maar hoezo "over mannen gesproken".. Hij is 1 jaar ouder dan php..
Alweer nieuwe plannen?? Leuk!quote:Op zondag 12 december 2010 23:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik wil ook iets beginnen. Dacht aan een hengelsportzaak of een klein onderhoudsbedrijfje
Dan heb jij de magische grens van 20 iig bereiktquote:Op zondag 12 december 2010 23:12 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ook noem hem man, want anders zou ik mezelf ook 'jongetje' moeten noemen. Ik ben ook, maar 2 jaar ouder dan Php.
Gewoon doen, kvk is eigenkijk de enige koste, de rest is tijd.quote:Op zondag 12 december 2010 23:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik wil ook iets beginnen. Dacht aan een hengelsportzaak of een klein onderhoudsbedrijfje
Ach, geniet er lekker van. Dan zit je tenminste niet op maandag nog brak op je werk na twee avondjes doorhalen in het weekend.quote:Op zondag 12 december 2010 23:12 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ook noem hem man, want anders zou ik mezelf ook 'jongetje' moeten noemen. Ik ben ook, maar 2 jaar ouder dan Php.
HEEL VEEL tijd..quote:Op zondag 12 december 2010 23:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gewoon doen, kvk is eigenkijk de enige koste, de rest is tijd.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar hij heeft een gezin met 2 kleine kinderen.. Ook wel leuk als hij zijn vrouw en kinderen af en toe ziet...quote:
Wiskundig wonderquote:Op zondag 12 december 2010 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan heb jij de magische grens van 20 iig bereikt
Die heb ik niet, dus bepaal eigen tijd enzo.quote:Op zondag 12 december 2010 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar hij heeft een gezin met 2 kleine kinderen.. Ook wel leuk als hij zijn vrouw en kinderen af en toe ziet...
'kleinwerk" onderhoudsbedrijfje in de zin van latje hier tegeltje daar, houtrot reparatie, dat soort dingen. Maar eerst studie richting uitvoering doen.quote:Op zondag 12 december 2010 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alweer nieuwe plannen?? Leuk!
Maar onderhoudsbedrijfje? Trekt je gezondheid dat wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |