En tzt komt er waarschijnlijk ook zo'n setje in mijn LPquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:39 schreef The_Dean het volgende:
Ja, die set heb ik in Brother's Explorer en Cynics LTD Viper Bariton gezet. Dijk van een sound
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:46 schreef genakt het volgende:
gewoon emg 81 /85 voor de echte mannen
Bestel met hem mee, scheelt verzendkostenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
En tzt komt er waarschijnlijk ook zo'n setje in mijn LP
Eerst kijken hoeveel geld ik over houd aan het einde van het jaar.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bestel met hem mee, scheelt verzendkosten
Moet je beter bijbaantje vindenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:30 schreef Muchachooo het volgende:
waarom gaat student zijn bijna altijd hand in hand met weinig geld hebben
ben op zoek, maar helaas nog niksquote:
ik zal maar niet met mijn verlanglijstje beginnenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:46 schreef GuitarJJ het volgende:
Pff.. ik moet nog veel te veel dure dingen aanschaffen
Moet je een leuke zoeken die nog leuk betaald ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:00 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ben op zoek, maar helaas nog niks![]()
heb nu wel een heel leuk baantje, maar het verdient echt bagger.
Word betaald gitarist!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:01 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Moet je een leuke zoeken die nog leuk betaald ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Word betaald gitarist!
well, thank you, captain obvious!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:09 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
well, thank you, captain obvious!
Locking Tuners hoeft niet per sé, als het maar degelijker tuners zijn die ik nu heb (moet vast niet moeilijk zijn)quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tuners mogelijk... geen locking tuners, helaas.
Volume en tone knoppen geheid wel, weet het bijna zeker. Van die beige Fender stijl dingen, goed?
Ik vind 81/60 leukerquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:46 schreef genakt het volgende:
gewoon emg 81 /85 voor de echte mannen
truequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Echte mannen zegt hij toch?.
En de rest van je SG dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Oh en Dean, die SG blijft voorlopig aan de muur hangen nog
Roep maar wat je wil geven voor die actieve elementen dan mag je die wat mij betreft wel over nemen
Owquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb het over jouw elementen wijsneus
Kleed die gitaar compleet uit totdat er geen onderdeel meer aan zit en verkoop hem dan aan mij. Iedereen blij.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Die andere elementen wil ik ook wel weg, maar dan wil ik twee dummies hebben dat hij wel geowon aan de muur kan hangen zonder dat er 2 gaten in zitten
Dat is juist wat Dean wilquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:47 schreef blckbb het volgende:
[..]
Kleed die gitaar compleet uit totdat er geen onderdeel meer aan zit en verkoop hem dan aan mij. Iedereen blij.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:34 schreef blckbb het volgende:
[..]
Locking Tuners hoeft niet per sé, als het maar degelijker tuners zijn die ik nu heb (moet vast niet moeilijk zijn)
En fotootje van die Fender knoppen?
Zal even kijken voor je, moment.quote:
Ik heb geen verstand van stomme type nummertjes maar die dikke humbuckerts op mijn Ibanez Semi mogen er best wezenquote:
Ik heb de neck al redelijk afgesteld maar ik denk dat de brug en elementen stukken beter kunnen. Daar ga ik van het weekend even goed voor zittenquote:Op woensdag 15 december 2010 00:11 schreef KaMo het volgende:
De humbuckers in mijn Gibson ook wel.
Al moet ik wel dat hele ding nog eens echt goed afstellen (inclusief trussrod)
Heb wel een 6 in lijn tuners nodig jaquote:Op woensdag 15 december 2010 00:26 schreef The_Dean het volgende:
Blckbb, plaatje. Niet nieuw, funky gelige kleur, maar ze zijn wel heel [geen barsten of scheuren]. Als je ze wil, dan stuur ik ze wel op.
Tuners heb ik wel twee setjes in 3x3 gevonden, maar denk dat jij 6 in lijn zoekt, ofniet?
Tremolobrug heb ik ook niet voor je. Ja, een Floyd systeem, maar denk niet dat je dat zoekt
[ afbeelding ]
Andere brug word lastig denk ik.., gewoon een blokje hout achter douwen, deed ik ook altijd.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
Heb wel een 6 in lijn tuners nodig jaHet hoeft niet persé een tremelo brug te zijn, zovaak gebruik ik de tremolo ook weer niet en het ontstemt de gitaar alleen maar
Zozo. Helemaal?quote:
Nee, alleen het introriffje(mainriffje) maar goed dat is het bekendste van het hele nummer, die solo ga ik me niet aan wagen die lijkt me vrij lastig..quote:
Oh zo, ja dan kan ik Master Of Puppets ook.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, alleen het introriffje(mainriffje) maar goed dat is het bekendste van het hele nummer, die solo ga ik me niet aan wagen die lijkt me vrij lastig..
http://link.marktplaats.nl/398805826quote:Op woensdag 15 december 2010 01:01 schreef The_Dean het volgende:
Binnenkort nieuwe gitaren en elementen
Ohja, cab zoeken
Ja ok, ik snap waar je heen wilt.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh zo, ja dan kan ik Master Of Puppets ook.
Eerste is een Valvestate cab. Leuk, maar die heb ik net verkocht omdat mijn Randall iets stevigers nodig heeft.quote:Op woensdag 15 december 2010 01:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/398805826
http://link.marktplaats.nl/400348270
http://link.marktplaats.nl/398110190
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |