En tzt komt er waarschijnlijk ook zo'n setje in mijn LPquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:39 schreef The_Dean het volgende:
Ja, die set heb ik in Brother's Explorer en Cynics LTD Viper Bariton gezet. Dijk van een sound
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:46 schreef genakt het volgende:
gewoon emg 81 /85 voor de echte mannen
Bestel met hem mee, scheelt verzendkostenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
En tzt komt er waarschijnlijk ook zo'n setje in mijn LP
Eerst kijken hoeveel geld ik over houd aan het einde van het jaar.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bestel met hem mee, scheelt verzendkosten
Moet je beter bijbaantje vindenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:30 schreef Muchachooo het volgende:
waarom gaat student zijn bijna altijd hand in hand met weinig geld hebben
ben op zoek, maar helaas nog niksquote:
ik zal maar niet met mijn verlanglijstje beginnenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:46 schreef GuitarJJ het volgende:
Pff.. ik moet nog veel te veel dure dingen aanschaffen
Moet je een leuke zoeken die nog leuk betaald ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:00 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ben op zoek, maar helaas nog niks![]()
heb nu wel een heel leuk baantje, maar het verdient echt bagger.
Word betaald gitarist!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:01 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Moet je een leuke zoeken die nog leuk betaald ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Word betaald gitarist!
well, thank you, captain obvious!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:09 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
well, thank you, captain obvious!
Locking Tuners hoeft niet per sé, als het maar degelijker tuners zijn die ik nu heb (moet vast niet moeilijk zijn)quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tuners mogelijk... geen locking tuners, helaas.
Volume en tone knoppen geheid wel, weet het bijna zeker. Van die beige Fender stijl dingen, goed?
Ik vind 81/60 leukerquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:46 schreef genakt het volgende:
gewoon emg 81 /85 voor de echte mannen
truequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Echte mannen zegt hij toch?.
En de rest van je SG dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Oh en Dean, die SG blijft voorlopig aan de muur hangen nog
Roep maar wat je wil geven voor die actieve elementen dan mag je die wat mij betreft wel over nemen
Owquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb het over jouw elementen wijsneus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |