abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90001631
:'( :'( :'( :'( :'(
pi_90001937
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 15:23 schreef sbientje het volgende:

[..]

doe ff normaal zeg... alsof je een pakketje uit china op de dag kan plannen, de pakketdienst staakt niet eens. Die kaarten komen nog wel hoor, en zijn dan echt niet minder gemeend... huilie
Tuulk kan ze dat plannen, ze werkt bij het Min. van Buitenlandse Zaken!
Alleen jullie kunnen dat niet! :S
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_90002169
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 15:33 schreef CoExist het volgende:

[..]

Tuulk kan ze dat plannen, ze werkt bij het Min. van Buitenlandse Zaken!
Alleen jullie kunnen dat niet! :S
ik wist niet dat het ministerie van buitenlandse zaken pakketjes inplande
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 16 december 2010 @ 16:39:41 #154
308865 Miepiekiekuut
Ik doe ook maar mijn best
pi_90005235
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 15:14 schreef CoExist het volgende:
Smerige pleuris stakers...
Gister was ik jarig... 30 jaar wat een feest!
Geen verjaardags kaart gehad!

Ook geen pakketje/cadeau van mijn vriendin die op dit moment al 4 maanden in China zit.
Bedankt mensen!
Jemig, niet eens een telefoontje? Geen visite, geen enkele felicitatie? Geen feestje?
Dán heb ik diep medelijden....... :@

Maaaar dan feliciteer ik jou namens de TNT post met duizend excuses voor de (eventueel) te laat geleverde kaart(jes) en Pakket(jes) en hoop dat je de komende tijd je verjaardag nog eens dunnetjes overdoet, met de feestdagen in het vooruitzicht moet dat toch lukken! ~:)
Leven en laten leven
pi_90005384
quote:

Ook geen pakketje/cadeau van mijn vriendin die op dit moment al 4 maanden in China zit.
Bedankt mensen!
HAHA Graag gedaan! :D :D
  donderdag 16 december 2010 @ 16:52:26 #156
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_90005843
quote:

Bedankt mensen!
Dit maakt zo'n verdomd koude, vervelende en barre werkdag dan toch wel weer goed. O+ :D
pi_90007127
quote:

Bedankt mensen!
Kneusje :')
pi_90007217
En inderdaad, wat een godvergeten teringzooi vandaag. 8 tassen van mijn wijk zijn blijven staan, omdat ik pas om 15:00 uur de straat op kon. Morgen en zaterdag weer dezelfde teringwijk :r
pi_90007540
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:23 schreef Saekerhett het volgende:
En inderdaad, wat een godvergeten teringzooi vandaag. 8 tassen van mijn wijk zijn blijven staan, omdat ik pas om 15:00 uur de straat op kon. Morgen en zaterdag weer dezelfde teringwijk :r
Ernstig tekort aan scheldwoorden dit bericht. :D
pi_90007589
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:31 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ernstig tekort aan scheldwoorden dit bericht. :D
Als jij had gezien wat er bij ons allemaal voor post was en met dat weer van nu, dan had je hetzelfde gedaan. Op het kantoor bij ons ook de ene na de andere: "Teringzooi!" "Godverdomme!" "Fucking niet normaal man!" :')
pi_90007792
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:33 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Als jij had gezien wat er bij ons allemaal voor post was en met dat weer van nu, dan had je hetzelfde gedaan. Op het kantoor bij ons ook de ene na de andere: "Teringzooi!" "Godverdomme!" "Fucking niet normaal man!" :')
Hahah dat is bij ons al als er één blauwe bak per wijk staat :') Expres hard schelden zodat je geen extra werk krijgt _O-
pi_90007850
Hoi,

Ik heb me speciaal voor dit topic geregistreerd op Fok *O*

Ik ben op dit moment zaterdagbezorger, wat op zich wel leuk is, en wat ook wel aardig verdiend.

Wat mij alleen nog leuker zou lijken is Chauffeur Collectie. Mooi 's middags na schooltijd (m'n colleges duren meestal niet tot heel erg laat in de middag) post ophalen en rondrijden in een busje.

Wat ik mij alleen afvraag is hoe lang je in het bezit moet zijn van een rijbewijs? Ik heb mijn rijbewijs B namelijk gehaald in oktober, dus heb hem nu 2 maanden.

Ik zie hier: http://www.tntpost.nl/overtntpost/werkenbij/sc/chauffeur/ namelijk alleen staan dat je in het bezit moet zijn van een rijbewijs, maar niet hoelang.

Iemand enig idee?

En wat verdien je als Chauffeur Collectie? Want ik verdien nu 7,03 met mijn 19 jaar.
pi_90007853
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:38 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Hahah dat is bij ons al als er één blauwe bak per wijk staat :') Expres hard schelden zodat je geen extra werk krijgt _O-
Mijn wijk vandaag had 13 blauwe bakken, 4 rode bakken, 3 tassen HaH en 2 tassen pakjes. Eat that :P
pi_90008284
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:39 schreef Think_Pad het volgende:
Hoi,

Ik ben op dit moment zaterdagbezorger, wat op zich wel leuk is, en wat ook wel aardig verdiend.

Wat mij alleen nog leuker zou lijken is Chauffeur Collectie. Mooi 's middags na schooltijd (m'n colleges duren meestal niet tot heel erg laat in de middag) post ophalen en rondrijden in een busje.

Wat ik mij alleen afvraag is hoe lang je in het bezit moet zijn van een rijbewijs? Ik heb mijn rijbewijs B namelijk gehaald in oktober, dus heb hem nu 2 maanden.

Ik zie hier: http://www.tntpost.nl/overtntpost/werkenbij/sc/chauffeur/ namelijk alleen staan dat je in het bezit moet zijn van een rijbewijs, maar niet hoelang.

Iemand enig idee?

En wat verdien je als Chauffeur Collectie? Want ik verdien nu 7,03 met mijn 19 jaar.
Volgens mij niet echt een minimumleeftijd, toen ik mijn rijbewijs 1 maandje had mocht ik ook al rijden voor TNT
lama
pi_90008431
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:39 schreef Think_Pad het volgende:
Hoi,

Iemand enig idee?

Wat voor een contract heb je? Zaterdagbezorger is alleen bezorgen en krijg slecht betaald, zaterdagwerker mag je alles doen plus meer geld krijgen.
Oh en er is geen minimum, heb wel eens moeten opleiden die na rijles in geen enkele auto had gereden, was ook de enige keer dat ik ooit een toerenteller in het rood heb zien gaan :')

Als je salaris hiermee overeenkomt dan ben je zaterdagwerker en is het niet meer dan vragen aan je TC of je collectie mag rijden.
pi_90008788
Als je 7,03 per uur verdient en 19 bent, ben je zaterdagbesteller (of zaterdagwerker, hoe je het ook wilt noemen) ;)
pi_90009050
Mooi, dan ga ik m'n TC eens vragen of er nog vacatures zijn, zeker als ze niet zo moeilijk doen met hoe lang je je rijbewijs al hebt :)

Is er iemand in dit topic trouwens Chauffeur Collectie?
pi_90009096
lijkt mij ook wel leuk ja, collectie.. maar ik heb het best druk op het moment dus dat gaat denk ik niet meer lukken
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90009126
Zaterdagwerker plus speel ik vaak reserve collectie. Ze hebben bij ons op de vestiging enorm veel tijdelijke krachten zitten op die ritten dus erg vaak tekorten.
Zaterdagwerker is zowiezo veel leuker dan postbezorger zijn: je krijgt meer geld en je mag alles doen (agt, mad, autodiensten)... zo zonde dat dat nu allemaal gaat verdwijnen.
pi_90010859
Altijd fijn die nieuwe postbezorgers die denken dat ze bij slecht weer maar thuis kunnen blijven! :') Wel weer lang dagje gemaakt omdat ik nog "ff" anderhalve wijk kon doen.
pi_90014056
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 15:37 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik wist niet dat het ministerie van buitenlandse zaken pakketjes inplande
Die komt elke dag langs bij ons om de buspakjes te plannen, bij jullie niet?
pi_90014086
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 19:04 schreef sk888er het volgende:
Altijd fijn die nieuwe postbezorgers die denken dat ze bij slecht weer maar thuis kunnen blijven! :') Wel weer lang dagje gemaakt omdat ik nog "ff" anderhalve wijk kon doen.
Exit postbezorger?
pi_90014726
Eerlijk gezegd kan ik ze het ook niet kwalijk nemen, werkgever gaat precies net zo met hun om.
Alleen vraag je jezelf af waarom ze uberhaupt gesoliciteerd hebben aangezien je weet dat het gewoon kutweer kan zijn.
pi_90014852
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 20:24 schreef carboni het volgende:
Eerlijk gezegd kan ik ze het ook niet kwalijk nemen, werkgever gaat precies net zo met hun om.
Alleen vraag je jezelf af waarom ze uberhaupt gesoliciteerd hebben aangezien je weet dat het gewoon kutweer kan zijn.
Mja, dit dus....

Ik word er altijd goed chagrijnig van als er weer eens zo'n huismiepje begint te piepen over 'wind' en 'glad'. "Ik dacht dat we vandaag niet zouden bezorgen, dat kan toch niet met zo'n weer???". Uhuh :')
pi_90015421
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 20:27 schreef lololo het volgende:

[..]

Mja, dit dus....

Ik word er altijd goed chagrijnig van als er weer eens zo'n huismiepje begint te piepen over 'wind' en 'glad'. "Ik dacht dat we vandaag niet zouden bezorgen, dat kan toch niet met zo'n weer???". Uhuh :')
:') ik kan me niet herinneren dat er geen post is bezorgd door het weer. Alleen afgelopen winter zijn er in een paar plaatsjes geen post bezorgd omdat er daar sneeuwduinen van een meter lagen. Beetje sneeuw, komop zeg. Maar sommige postbezorgers staan er echt bekend om om te zeuren ben blij dat ze nu nog maar nauwelijks naar de vestiging mogen komen. Kom maar eens 5 minuten later bij het depot met de post.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')