Tuulk kan ze dat plannen, ze werkt bij het Min. van Buitenlandse Zaken!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:23 schreef sbientje het volgende:
[..]
doe ff normaal zeg... alsof je een pakketje uit china op de dag kan plannen, de pakketdienst staakt niet eens. Die kaarten komen nog wel hoor, en zijn dan echt niet minder gemeend... huilie
ik wist niet dat het ministerie van buitenlandse zaken pakketjes inplandequote:Op donderdag 16 december 2010 15:33 schreef CoExist het volgende:
[..]
Tuulk kan ze dat plannen, ze werkt bij het Min. van Buitenlandse Zaken!
Alleen jullie kunnen dat niet! :S
Jemig, niet eens een telefoontje? Geen visite, geen enkele felicitatie? Geen feestje?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:14 schreef CoExist het volgende:
Smerige pleuris stakers...
Gister was ik jarig... 30 jaar wat een feest!
Geen verjaardags kaart gehad!
Ook geen pakketje/cadeau van mijn vriendin die op dit moment al 4 maanden in China zit.
Bedankt mensen!
HAHA Graag gedaan!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:14 schreef CoExist het volgende:
Ook geen pakketje/cadeau van mijn vriendin die op dit moment al 4 maanden in China zit.
Bedankt mensen!
Dit maakt zo'n verdomd koude, vervelende en barre werkdag dan toch wel weer goed.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:14 schreef CoExist het volgende:
Bedankt mensen!
Kneusjequote:Op donderdag 16 december 2010 15:14 schreef CoExist het volgende:
Bedankt mensen!
Ernstig tekort aan scheldwoorden dit bericht.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:23 schreef Saekerhett het volgende:
En inderdaad, wat een godvergeten teringzooi vandaag. 8 tassen van mijn wijk zijn blijven staan, omdat ik pas om 15:00 uur de straat op kon. Morgen en zaterdag weer dezelfde teringwijk
Als jij had gezien wat er bij ons allemaal voor post was en met dat weer van nu, dan had je hetzelfde gedaan. Op het kantoor bij ons ook de ene na de andere: "Teringzooi!" "Godverdomme!" "Fucking niet normaal man!"quote:Op donderdag 16 december 2010 17:31 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ernstig tekort aan scheldwoorden dit bericht.
Hahah dat is bij ons al als er één blauwe bak per wijk staatquote:Op donderdag 16 december 2010 17:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als jij had gezien wat er bij ons allemaal voor post was en met dat weer van nu, dan had je hetzelfde gedaan. Op het kantoor bij ons ook de ene na de andere: "Teringzooi!" "Godverdomme!" "Fucking niet normaal man!"
Mijn wijk vandaag had 13 blauwe bakken, 4 rode bakken, 3 tassen HaH en 2 tassen pakjes. Eat thatquote:Op donderdag 16 december 2010 17:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hahah dat is bij ons al als er één blauwe bak per wijk staatExpres hard schelden zodat je geen extra werk krijgt
Volgens mij niet echt een minimumleeftijd, toen ik mijn rijbewijs 1 maandje had mocht ik ook al rijden voor TNTquote:Op donderdag 16 december 2010 17:39 schreef Think_Pad het volgende:
Hoi,
Ik heb me speciaal voor dit topic geregistreerd op Fok![]()
Ik ben op dit moment zaterdagbezorger, wat op zich wel leuk is, en wat ook wel aardig verdiend.
Wat mij alleen nog leuker zou lijken is Chauffeur Collectie. Mooi 's middags na schooltijd (m'n colleges duren meestal niet tot heel erg laat in de middag) post ophalen en rondrijden in een busje.
Wat ik mij alleen afvraag is hoe lang je in het bezit moet zijn van een rijbewijs? Ik heb mijn rijbewijs B namelijk gehaald in oktober, dus heb hem nu 2 maanden.
Ik zie hier: http://www.tntpost.nl/overtntpost/werkenbij/sc/chauffeur/ namelijk alleen staan dat je in het bezit moet zijn van een rijbewijs, maar niet hoelang.
Iemand enig idee?
En wat verdien je als Chauffeur Collectie? Want ik verdien nu 7,03 met mijn 19 jaar.
Wat voor een contract heb je? Zaterdagbezorger is alleen bezorgen en krijg slecht betaald, zaterdagwerker mag je alles doen plus meer geld krijgen.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:39 schreef Think_Pad het volgende:
Hoi,
Ik heb me speciaal voor dit topic geregistreerd op Fok![]()
Ik ben op dit moment zaterdagbezorger, wat op zich wel leuk is, en wat ook wel aardig verdiend.
Wat mij alleen nog leuker zou lijken is Chauffeur Collectie. Mooi 's middags na schooltijd (m'n colleges duren meestal niet tot heel erg laat in de middag) post ophalen en rondrijden in een busje.
Wat ik mij alleen afvraag is hoe lang je in het bezit moet zijn van een rijbewijs? Ik heb mijn rijbewijs B namelijk gehaald in oktober, dus heb hem nu 2 maanden.
Ik zie hier: http://www.tntpost.nl/overtntpost/werkenbij/sc/chauffeur/ namelijk alleen staan dat je in het bezit moet zijn van een rijbewijs, maar niet hoelang.
Iemand enig idee?
En wat verdien je als Chauffeur Collectie? Want ik verdien nu 7,03 met mijn 19 jaar.
Die komt elke dag langs bij ons om de buspakjes te plannen, bij jullie niet?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:37 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik wist niet dat het ministerie van buitenlandse zaken pakketjes inplande
Exit postbezorger?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:04 schreef sk888er het volgende:
Altijd fijn die nieuwe postbezorgers die denken dat ze bij slecht weer maar thuis kunnen blijven!Wel weer lang dagje gemaakt omdat ik nog "ff" anderhalve wijk kon doen.
Mja, dit dus....quote:Op donderdag 16 december 2010 20:24 schreef carboni het volgende:
Eerlijk gezegd kan ik ze het ook niet kwalijk nemen, werkgever gaat precies net zo met hun om.
Alleen vraag je jezelf af waarom ze uberhaupt gesoliciteerd hebben aangezien je weet dat het gewoon kutweer kan zijn.
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:27 schreef lololo het volgende:
[..]
Mja, dit dus....
Ik word er altijd goed chagrijnig van als er weer eens zo'n huismiepje begint te piepen over 'wind' en 'glad'. "Ik dacht dat we vandaag niet zouden bezorgen, dat kan toch niet met zo'n weer???". Uhuh
Een paar jaar terug mochten wij op zaterdag het kantoor niet in wegens instortingsgevaar door de sneeuw op het dak, dat was de enige keer dat we niet konden en mochten bezorgen door weersomstandigheden. Voor de rest maakt het ze geen fuck uit. Al is het op straat zo glad als een paling in een emmer snot, dan nog is het gewoon bezorgen.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:36 schreef carboni het volgende:
[..]ik kan me niet herinneren dat er geen post is bezorgd door het weer. Alleen afgelopen winter zijn er in een paar plaatsjes geen post bezorgd omdat er daar sneeuwduinen van een meter lagen. Beetje sneeuw, komop zeg. Maar sommige postbezorgers staan er echt bekend om om te zeuren ben blij dat ze nu nog maar nauwelijks naar de vestiging mogen komen. Kom maar eens 5 minuten later bij het depot met de post.
Hoelang ben je dan bezig geweest met die andere wijkquote:Op donderdag 16 december 2010 21:14 schreef pussywillow het volgende:
Wat een berg post vandaag.Twee rode en vijf blauwe bakken voor mijn wijk, uiteraard voor het grootste deel tot de nok toe gevuld met van die achterlijke minikerstkaartjes
En ook nog één of ander HAH frutsel. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik ergens tegen het einde van mijn wijk gewoon ben gestopt met dat ding bij te voegen; mijn handen waren dusdanig bevroren dat het nauwelijks nog lukte en door de regen, hagel en later sneeuw werd het toch pulp. Sue me
Huur maar een paar 15-jarigen in voor die reclamezooi. Ook zo jammer dat ze je dan in de ochtend eerst nog een (behoorlijk grote) andere wijk laten ingooien én zetten, zodat je uiteindelijk pas rond 14:00 klaar bent om je eigen wijk te gaan lopen. Maar goed, er was ook gewoon idioot veel post vandaag, zal morgen wel weer wat minder zijn.
Herkenbaar, tvgidsen die niet in plastic zitten kunnen absoluut niet tegen neerslag, blijft ie ook nog plakken aan de brievenbus en zit de klant dus met een kapotte tv gids + klacht.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:14 schreef pussywillow het volgende:
En ligt het aan mij of valt de Mikro Gids haast uit elkaar na blootgesteld te zijn aan 3 regendruppels?Ik bezorgde dat onding vroeger, toen ik als scholiertje wat bijverdiende bij Media Expresse, ook al en toen was het ook al troep. Maken ze dat ding van gerecycled wc-papier ofzo?
Niet zeuren, je had ook mijn wijk vandaag mogen doen. 13 blauwe bakken en 4 rode bakkenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:00 schreef Peterselieman het volgende:
2 rode en vijf blauwe bakken is vrij normaal voor één van mijn wijken, alleen zijn het dan meestal boekjes en veel minder losse post
makje. Moet morgen ook even aan het sorterenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Niet zeuren, je had ook mijn wijk vandaag mogen doen. 13 blauwe bakken en 4 rode bakken
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
makje. Moet morgen ook even aan het sorteren
Ik heb het laatste dorpje van m'n wijk met de binnenverlichting aan bezorgd. Deed het eigenlijk zodat ik morgen niet zoveel te doen heb.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar ik kon vandaag pas om 15:00 uur de straat op met die wijk. Dus kon hem nooit in zijn geheel meenemen. Ongeveer 2/5 deel gelopen, had een schatting gemaakt hoeveel ik kon meenemen voordat het donker werd en dat klopte wel aardig. De rest (8 grijze tassen) is blijven staan op het kantoor, dat deel brengt morgen iemand anders weg en ik mag opnieuw proberen om zoveel mogelijk post van vrijdag voor die wijk voor het donker te bestellen.
Wel lullig, want er zaten tv-gidsen bij, een berg pakjes en de VI die het overgrote deel van de wijk vandaag dus niet ontvangen heeft. Maar ja, niet mijn fout, moeten ze maar niet gaan staken. Ik ben verder ook maar een zaterdagmedewerker die wat extra werkt in de week
Idd absurd. En die tv-gidsen van deze week zijn ook dubbel zo dik, omdat je met de kerst altijd 2 weken hebt in een gids. Maar dat betekent wel dat we volgende week als het goed is geen/heel weinig tv-gidsen hebben.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:31 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik heb het laatste dorpje van m'n wijk met de binnenverlichting aan bezorgd. Deed het eigenlijk zodat ik morgen niet zoveel te doen heb.En er zaten bij mij dus gewoon tvgidsen van vorige week èn deze week bij. Wel absurd.
Oh, dat scheelt inderdaad wel ja.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd absurd. En die tv-gidsen van deze week zijn ook dubbel zo dik, omdat je met de kerst altijd 2 weken hebt in een gids. Maar dat betekent wel dat we volgende week als het goed is geen/heel weinig tv-gidsen hebben.
Oja, die ondingen:quote:Op donderdag 16 december 2010 22:39 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt inderdaad wel ja.![]()
Ze waren best dik vandaag. Had daarnaast ook last van een heel zooitje grote onbuigbare enveloppen.En die passen natuurlijk nèt niet in van die langwerpige amerikaanse brievenbussen..
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:43 schreef Peterselieman het volgende:
Heb meer een hekel aan bussen die wat breder zijn dan die Amerikaanse dingen en hun opening aan de voorzijde ipv aan de bovenzijde hebben.
Inderdaad.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Oja, die ondingen:
[ afbeelding ]
Daar sta je dan met je bol.com pakje
Ik word al boos als ik die brievenbus ziequote:Op donderdag 16 december 2010 22:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet exact wat je bedoelt
Dan vraag je je echt af welke verstandelijk beperkte ontwerper van Brabantia dit bedacht heeftquote:Op donderdag 16 december 2010 22:48 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik word al boos als ik die brievenbus zie
* carboni pakt uit reflex kennisgevingquote:Op donderdag 16 december 2010 22:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet exact wat je bedoelt
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:08 schreef pussywillow het volgende:
Of van die ellendige kleppen die naar binnen toe open gaanEr zit altijd een hele fanatieke veer in dus moet je moeilijk doen en 'm met de hand waarmee je je bundel vasthoudt open duwen (tenzij er toevallig een dik tijdschrift o.i.d. bij zit, dan lukt het meestal nog wel).
Eigenlijk zijn er vrij weinig echt fijne brievenbussen
die is idd het bestequote:Op donderdag 16 december 2010 23:09 schreef carboni het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die linker (zonder slot)
Misschien wel 3 uur in totaalquote:Op donderdag 16 december 2010 21:57 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hoelang ben je dan bezig geweest met die andere wijk
Ik heb zelfs een keer een verticale brievenbus, 10 cm van de grond, met een hele sterke veer en een te kleine opening gezienquote:Op donderdag 16 december 2010 23:10 schreef sbientje het volgende:
[..]
die is idd het bestemet slot gaat ook nog wel, als je geen bol.com pakket mee hebt dan..
ik vind ook die halve maat brievenbussen op kniehoogte of lager vreselijk irritant..
dat doe ik niet hoor tijdens de KNJ.. normaal doe ik nog wel moeite, maar als het druk is mik ik alles aan de kant.. dat zoeken ze bij 99054 maar uitquote:Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef pussywillow het volgende:
Ja, die halve maat-dingen zijn inderdaad ook gruwelijk. Sta je daar met een enorme reisgids in de stromende regen
[..]
Misschien wel 3 uur in totaalIk kende heel die wijk niet en dan gaat het ingooien van met name die irritante minuscule kaartjes niet zo heel erg snel
Om nog maar te zwijgen van de mensen die inderdaad de kaarten adresseren aan "Ed, Anita en de kids, Schoolstraat", huisnummers zijn immers maar overbodige luxe
Dan moet je dat ook weer uit gaan zoeken tijdens het zetten.
ik kan het bij mijn wijk wel opdreunen. Zelfs bij niet bestaande straatnamen kom ik er nog wel uitquote:Op donderdag 16 december 2010 23:18 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat doe ik niet hoor tijdens de KNJ.. normaal doe ik nog wel moeite, maar als het druk is mik ik alles aan de kant.. dat zoeken ze bij 99054 maar uit
ik heb veel flats, dat onthoudt toch minder makkelijkquote:Op donderdag 16 december 2010 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik kan het bij mijn wijk wel opdreunen. Zelfs bij niet bestaande straatnamen kom ik er nog wel uit
Ook wel slecht ja. Niet nadenken ook van de gemeente om straten zulke namen te geven... Hier in mijn wijk heb je de Toulonstraat en Toulousestraat, je wil niet weten hoe vaak de post daar gemixt is. Als het heel druk is, kijk je onbewust toch vaak naar de eerste paar letters van de straat en gooit hem in het vakje. Ook al weet je dat je extra moet opletten bij die twee, toch gaat het vaak fout, omdat je in een bepaalde flow zit met ingooienquote:Op donderdag 16 december 2010 23:27 schreef carboni het volgende:
In Lelystad heb je dus een ingewikkeld systeem met straatnummers, bijvoorbeeld "Horst 37" huisnummer 11. Het is zelfs een veelgestelde vraag op digid.nl. Je wil niet weten hoe vaak er dan dus gewoon post word verstuurd naar bijv. Horst 37, soms zelfs gewoon Horst (complete wijk). Met knj schrijf je soms stapels af
Je hebt hier een wijk zitten met alleen Oostzeestraat, Zwartezeestraat en Wittezeestraat, word je compleet gek van.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ook wel slecht ja. Niet nadenken ook van de gemeente om straten zulke namen te geven... Hier in mijn wijk heb je de Toulonstraat en Toulousestraat, je wil niet weten hoe vaak de post daar gemixt is. Als het heel druk is, kijk je onbewust toch vaak naar de eerste paar letters van de straat en gooit hem in het vakje. Ook al weet je dat je extra moet opletten bij die twee, toch gaat het vaak fout, omdat je in een bepaalde flow zit met ingooien
Dan heb je nog de Parijsstraat en de Patrijsstraat, maar die zitten gelukkig in een andere code
oh ja, die hebben wij ookquote:Op donderdag 16 december 2010 23:33 schreef carboni het volgende:
[..]
Je hebt hier een wijk zitten met alleen Oostzeestraat, Zwartezeestraat en Wittezeestraat, word je compleet gek van.
Wehehe, hier heb je ook een wijk met Belgische straatnamen, alleen daar valt het nog mee. Oostendestraat, Brusselstraat, Antwerpenstraat, Gentplein, Namenstraat en ook de Bastenakenstraatquote:Op donderdag 16 december 2010 23:40 schreef sbientje het volgende:
[..]
oh ja, die hebben wij ook
rode baan, blauwe baan, groene baan.. net de pelikanen![]()
de wijk waarin ik bezorg heeft allemaal namen van belgische dorpen... als er dan geen postcode opstaat is het zo moeilijk in welke wijk het hoort.. het klinkt allemaal hetzelfde.. blankeberghestraat, bastenakenstraat, tervurenstraat, tielrodestraat, kaprijkestraat, koekelarestraat, knesselarestraat. je wrodt er gek van
behalve het gentplein hebben we deze allemaal jaquote:Op donderdag 16 december 2010 23:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wehehe, hier heb je ook een wijk met Belgische straatnamen, alleen daar valt het nog mee. Oostendestraat, Brusselstraat, Antwerpenstraat, Gentplein, Namenstraat en ook de Bastenakenstraat
Haha die laatste staan in de telefoongids, hengeloquote:Op donderdag 16 december 2010 23:49 schreef Saekerhett het volgende:
Hier wonen veel Turken die Oral heten
Ik vraag me dan altijd af of hun achterburen Anal heten...
Ook familie Slettenhaar komt wel eens voor. Verder woont er een familie Adolfsen aan de Berlijnstraat
Jep, heb die wijk in het verleden vaak genoeg gelopen, de 59W. Dat soort dingen blijven hangenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:51 schreef carboni het volgende:
[..]
Haha die laatste staan in de telefoongids, hengelo
Deze is ook erg: Koen Anker:quote:Op donderdag 16 december 2010 23:54 schreef sbientje het volgende:
hier woont ergens een mevrouw lik-me-ma-wah, of iets in die trantverder hebben we mevrouw pannekoek, meneer koppijn en mevrouw monster
OMG daar zou je toch straal langsheen lopen als je niet wist dat het een brievenbus was?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:55 schreef carboni het volgende:
Ik heb de beer gevonden op Google streetview, die bus in de deur zit dicht met een schroef.
[ afbeelding ]
Er zitten ook allemaal barsten in.
3 keer om precies te zijn. Der staat er nog een in de stad maar ben vergeten waar.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
OMG daar zou je toch straal langsheen lopen als je niet wist dat het een brievenbus was?
Ach die naam is algemeen bekend op FOK! Bovendien kun je alle achternamen wel in de telefoongids pleuren. Maar ik zal dat linkje effe weghalen dan.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:56 schreef carboni het volgende:
Denk niet dat het verstandig is om NAW gegevens op het internet te pleuren overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |