Wtfquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:36 schreef Peterselieman het volgende:
In ons VBG is het verzuip trouwens weggewerkt
Ik had vandaag ook 5 rode bakken, gister waren dat er nog maar 3. De KNJ begint nu echt op gang te komen heb ik het idee.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
Klaagde er gister iemand over vier rode bakken? Ik moest een wijk zetten die had er 5! Ben tot 11:35 bezig geweest met zetten. Een collega had gelukkig de wijk die ik weg moest brengen al voorbereid.
Dus de organisatie is goed verlopen bij jullie.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op de kerstkaarten na hebben we geen achterstand meer.
Wij hebben een mevrouw Liklama A Nijeholt.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:54 schreef sbientje het volgende:
hier woont ergens een mevrouw lik-me-ma-wah, of iets in die trantverder hebben we mevrouw pannekoek, meneer koppijn en mevrouw monster
Op ons kantoor nog lang niet.quote:
Die eerste naam komt hier ( in Friesland ) wel vaker voor. Volgens mij schrijf je het als Lycklama A Nijeholt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wij hebben een mevrouw Liklama A Nijeholt.
(als ik dat goed schrijf). En dhr Sperna (scheelt weinig).
Er is gewoon weinig gestaakt, omdat er veel lid waren van de BVPPquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dus de organisatie is goed verlopen bij jullie.
We zijn hier ook redelijk bij. Vandaag toen iedereen de straat op was met een paar man tot 4 uur alles staan vossen. Voornamelijk Kerstkaarten, maar er waren ook nog wat TV-gidsen blijven liggen en dikke Djoser-boeken, die gaan morgen mee. Vandaag was ook de Kerstborrel, op een gegeven moment kreeg ik tijdens het VOS (eigenlijk meer de LMS: Late Middag Sortering) een biertje in m'n handen gedrukt. Toen ben ik er maar mee gestopt, en heb het restant (nog iets van 3 rode bakken met kerstkaarten) voor morgen laten staan. Je mag immers niet drinken en werken tegelijk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op de kerstkaarten na hebben we geen achterstand meer.
Die worden bij ons gewoon op een stapel gegooid en daar kijken wij verder niet naar. Het is wel goed... we zijn druk zat verder. Moet je maar niet als een mongool het adres op je kerstkaartje zetten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Begin me wel steeds meer te ergeren aan niet dichtgeplakte enveloppen, ontbrekende huisnummers, niet bestaande of onherkenbaar verhaspelde straatnamen, etc. En zonder achternaam is het helemaal onbegonnen werk.
Dan moet je aan de HSM staan als er veel open envelopjes tussenzitten (zeker als je net na meer dan een jaar er plotseling moet invallen).quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Begin me wel steeds meer te ergeren aan niet dichtgeplakte enveloppen, ontbrekende huisnummers, niet bestaande of onherkenbaar verhaspelde straatnamen, etc. En zonder achternaam is het helemaal onbegonnen werk.
collega van mij vandaag, de zaadcellenstraat ipv de zelzatestraatquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wij hebben een mevrouw Liklama A Nijeholt.
(als ik dat goed schrijf). En dhr Sperna (scheelt weinig).
dat lijkt me zeker niet goed nee.. sowieso als je bijna een week op belangrijke post zit te wachten is ook niet echt jofelquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:57 schreef Deezertje het volgende:
Zo, morgen nog één zaterdagje werken, de laatste van 2010.
Volgende 2 zijn namelijk feestdagen!
Morgen alleen C1000 als HAH toch?
het scheelt dat we die kerstfolder vorige week al hadden.....
Al ben ik bang voor een zooi post morgen, want de postbezorger die ze doordeweeks hebben vinden ze niet echt betrouwbaar, en dus wachten ze met belangrijke post totdat ik op zaterdag bezorg, zodat het wél aankomt.. maar dan heb ik dus megaveel.... Mag dit eigenlijk?lijkt mij dat je die onbetrouwbare medewerker gewoon ontslaat toch??
Bij ons wordt het alleen maar erger, er wordt zondag zelfs een extra besteldag ingelast.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:36 schreef Peterselieman het volgende:
In ons VBG is het verzuip trouwens weggewerkt
rofl dat moet het toppunt zijn van epische TNT faal, hoop ik, natuurlijk mag dat niet. Zelfde geld voor zondag bezorgen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:57 schreef Deezertje het volgende:
Zo, morgen nog één zaterdagje werken, de laatste van 2010.
Volgende 2 zijn namelijk feestdagen!
Morgen alleen C1000 als HAH toch?
het scheelt dat we die kerstfolder vorige week al hadden.....
Al ben ik bang voor een zooi post morgen, want de postbezorger die ze doordeweeks hebben vinden ze niet echt betrouwbaar, en dus wachten ze met belangrijke post totdat ik op zaterdag bezorg, zodat het wél aankomt.. maar dan heb ik dus megaveel.... Mag dit eigenlijk?lijkt mij dat je die onbetrouwbare medewerker gewoon ontslaat toch??
Wtf?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:35 schreef TokenW het volgende:
[..]
Bij ons wordt het alleen maar erger, er wordt zondag zelfs een extra besteldag ingelast.
Belasting,SVB, overheid etc.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:59 schreef carboni het volgende:
Geloof dat op zondag bezorgen hier nog steeds ontslag betekend. Zal wel lekker veel reactie's geven als je op zondag langs komt lopen, als is die +15% wel lekker.
Maar zit er dus serieus een sorteerder alle "belangrijke" post er uit te trekken? En wat is dan belangrijk? Dit moet wel een grap zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |