En er passen al helemaal geen bol pakketten inquote:Op donderdag 16 december 2010 23:58 schreef sbientje het volgende:
wat een gruwelijk lelijke beer zeg
Ja dat is zeker een hoop, hier iets minder een rode minder:)quote:Op donderdag 16 december 2010 17:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mijn wijk vandaag had 13 blauwe bakken, 4 rode bakken, 3 tassen HaH en 2 tassen pakjes. Eat that
Kwartier langer blijven liggenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:10 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik zo bellen hoe laat ik morgen moet beginnen:
"6 uur"
"6 uur?!"
"Schrok je?"
"Ja een beetje"
"Oke kom dan maar om kwart over 6"Jeeej
Ohquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:26 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Pff normaal hoef ik pas om 6.30 te beginnen
En toen zei die:quote:Vast niet zo druk als vorige week zaterdag de eerste werkdag na de staking, of wel?
Maar gelukkig krijg ik hulpquote:Het wordt nog drukker dan vorige week zaterdag, dus maak je borst maar nat! Reken maar op 10 of meer tassen
Ik denk eerder dat er eentje de post van gisteren bestelde en de ander de post van vandaag. Dat gebeurde namelijk exact ook in mijn wijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:33 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik zag vandaag twee postbodes in één wijk lopen. Die zullen elkaar ook wel helpen dan.
Mijn wijk had er ook 5 vandaag, ook veel gemeenterotzooi er tussen. Gelukkig dat we hem met zijn drieën konden zetten, en dan alsnog een uur bezig geweestquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
Klaagde er gister iemand over vier rode bakken? Ik moest een wijk zetten die had er 5! Ben tot 11:35 bezig geweest met zetten. Een collega had gelukkig de wijk die ik weg moest brengen al voorbereid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |