Echt he, voetbal is net zo kut aan het worden.quote:Op zondag 12 december 2010 18:10 schreef crv het volgende:
[..]
gelukkig hebben we voetbal nog. De enige sport waar alles nog eerlijk er aan toe gaat.Maar dat komt natuurlijk ook omdat ze de FiFa hebben
quote:Op zondag 12 december 2010 18:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt he, voetbal is net zo kut aan het worden.
We kunnen ook niks aan je overlaten hequote:
Welwaar.quote:Op zondag 12 december 2010 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We kunnen ook niks aan je overlaten he
Van mij mag jequote:Op zondag 12 december 2010 18:12 schreef crv het volgende:
[..]
wat kunnen we daar ook al niet meer naar kijken.
![]()
quote:Op zondag 12 december 2010 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We kunnen ook niks aan je overlaten he
de afwasquote:
quote:
quote:
Vaak is het niet meer om aan te zien neequote:Op zondag 12 december 2010 18:12 schreef crv het volgende:
[..]
wat kunnen we daar ook al niet meer naar kijken.
![]()
Hoi Vaduzquote:Op zondag 12 december 2010 18:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Mauw! Leuke zondag gehad tot dusver?
succesquote:
nah laat maar, vind er toch geen reet aanquote:
Vermoeiend, maar best wel interessant. Ook even het centraal station van Antwerpen van binnen gezien (zaal was ernaast). Gewoon drie lagen spoor boven elkaar ofzoquote:
meer een neusaap denk ikquote:
En wat heb je toen als beloning gekregen?quote:Op zondag 12 december 2010 18:13 schreef Graseter het volgende:
Bos, je zal het misschien niet geloven maar ik heb een keer alle kinderen gered uit een brandend weeshuis.
zandtaartjequote:Op zondag 12 december 2010 18:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En wat heb je toen als beloning gekregen?
Goedquote:
Die heb ik geweigerd, iedereen zou dat gedaan hebben.quote:Op zondag 12 december 2010 18:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En wat heb je toen als beloning gekregen?
Okeequote:Op zondag 12 december 2010 18:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die heb ik geweigerd, iedereen zou dat gedaan hebben.
Je weet me te vinden voor wat basics over poker he.quote:Op zondag 12 december 2010 18:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoi Vaduz![]()
Ja, wel leuke dag gehad! Sportief geweest en weer veel te veel spullen gekocht![]()
Uitgenodigd voor een pokeravond ook nog. Jammer dat ik het niet kan![]()
Hoe is het met jou?
Ja om half 6 eruit, Miauw doe eens meespelen met Cityville op Feestboek, dat is echt wat voor jouquote:Op zondag 12 december 2010 18:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaleuke dag gehad wel!
Jammer dat het morgen weer maandag is
Ja, ik had jou ook in gedachten voor de pokervragenquote:Op zondag 12 december 2010 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je weet me te vinden voor wat basics over poker he.
Gaat goed met mij, lekker geschaakt vanmiddag met een vriend. Relaxed en intensief tegelijk.
Omg gurrrl...hoe overleef je die halfzessen tochquote:Op zondag 12 december 2010 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja om half 6 eruit, Miauw doe eens meespelen met Cityville op Feestboek, dat is echt wat voor jou
Ik wil je best een stuk klaarstomen dat je geen pleefiguur slaat.quote:Op zondag 12 december 2010 18:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik had jou ook in gedachten voor de pokervragen
Schaken...ja kan lang duren en het vergt nogal wat denkwerk. Daarom doe ik het ook niet graag
Dat sowieso nooitquote:Op zondag 12 december 2010 18:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wil je best een stuk klaarstomen dat je geen pleefiguur slaat.
quote:
quote:
hoi hoi hoi okidokiquote:
Held.quote:Op zondag 12 december 2010 19:13 schreef Bos81 het volgende:
Die Assaidi vandaag bij Heerenveen-Twente
Dank!quote:
In welk programma was ze zaterdag dan te zien?quote:
Voice of Holland.quote:Op zondag 12 december 2010 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In welk programma was ze zaterdag dan te zien?
Vandaag wel ja. AL speelt hij al vaker goed. De scouts van grotere clubs zullen hem wel in de gaten gaan houden, zeker na vandaag.quote:
quote:
quote:
Hoiquote:
HT heeft haar geband.quote:Op zondag 12 december 2010 19:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi
Ik heb net een fucking lompe foto gemaakt
Bella, kom je nog naar die tc toe?
O ja dat bedoel ikquote:
Kan niet, geband nondeju!quote:Op zondag 12 december 2010 19:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi
Ik heb net een fucking lompe foto gemaakt
Bella, kom je nog naar die tc toe?
Hallo.quote:
Okeequote:
Neen, blijkbaar niet.quote:
HT wil het misschien GRTDOJW only houden.quote:
http://tinychat.com/theoquote:Op zondag 12 december 2010 19:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
HT wil het misschien GRTDOJW only houden.!
quote:Op zondag 12 december 2010 19:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
http://tinychat.com/theo
Kom maar daarheen, HT is ook al weg dus kon je niet meer unbanne
LUTTE! DAARHEEN! NU!
LEES NU EENS WAT IK ZEG!quote:Op zondag 12 december 2010 19:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
http://tinychat.com/theo
Kom maar daarheen, HT is ook al weg dus kon je niet meer unbanne
LUTTE! DAARHEEN! NU!
Niet slaanquote:Op zondag 12 december 2010 19:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
LEES NU EENS WAT IK ZEG!
Ik heb geen laptop tot mijn beschikking.
Waarvan?quote:
Waarvan lief?quote:
Owhhh ik ben ook vermoeiendquote:
Eind april ga ik naar Marokko en daarna wil ik graag 2 maanden op reis. Dat moet ik nog helemaal plannen en boeken maar ik wil graag naar Maleisie en Indonesie.quote:
Zo dat is mooiquote:Op zondag 12 december 2010 19:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eind april ga ik naar Marokko en daarna wil ik graag 2 maanden op reis. Dat moet ik nog helemaal plannen en boeken maar ik wil graag naar Maleisie en Indonesie.
quote:Op zondag 12 december 2010 19:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eind april ga ik naar Marokko en daarna wil ik graag 2 maanden op reis. Dat moet ik nog helemaal plannen en boeken maar ik wil graag naar Maleisie en Indonesie.
mooie landen idd om te reizen.quote:Op zondag 12 december 2010 19:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat leuk!quote:Op zondag 12 december 2010 19:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Whoaa, Gertjuhhhhh, ik moet je wat vertelluuuuh.quote:Op zondag 12 december 2010 19:59 schreef -Miauw- het volgende:
Ja maar duurt nog wel een tijd hoor. Ik moet ook mijn baas nog even verwittigen
Is ook wel lang maar ik wil het al zó langquote:Op zondag 12 december 2010 19:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat leuk!
Maar 2 maanden?
Ik vond 2 weken van huis al lang..
quote:Op zondag 12 december 2010 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Whoaa, Gertjuhhhhh, ik moet je wat vertelluuuuh.
Als je ouder wordt begrijp je het denk ik wel. Even een paar maanden helemaal niks, geen werk, geen zeurende mensen e.d.quote:Op zondag 12 december 2010 19:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat leuk!
Maar 2 maanden?
Ik vond 2 weken van huis al lang..
quote:Op zondag 12 december 2010 20:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
"Ik weet dat je altijd achter me staat" En dan het nieuws.
Wel snel zo'n trio, meeste doen dat pas laat in de relatie.quote:
quote:
Zwak stuk vlees denk ik, eentje die zich heeft laten pakken.quote:Op zondag 12 december 2010 20:07 schreef crv het volgende:
Hee Vaduz, ik heb familie van je gekocht gister
2 zelfsquote:Op zondag 12 december 2010 20:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zwak stuk vlees denk ik, eentje die zich heeft laten pakken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zondag 12 december 2010 20:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wel snel zo'n trio, meeste doen dat pas laat in de relatie.
quote:Op zondag 12 december 2010 20:11 schreef crv het volgende:
[..]
Voor de gezelligheid, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Hm?quote:
Nou ja lolquote:Op zondag 12 december 2010 20:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is toch lol. Je kon het lezen als een trio.
Met kerst is het altijd gezellig, zeker met een goed stukje vlees op tafelquote:
HAHA HAHA HAHA HAHA HAHAquote:Op zondag 12 december 2010 20:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is toch lol. Je kon het lezen als een trio.
Het is niet waarquote:Op zondag 12 december 2010 20:13 schreef crv het volgende:
[..]
Met kerst is het altijd gezellig, zeker met een goed stukje vlees op tafel
Nou sorry dan. Ik bedoel er verder niets mee.quote:
Dit was de andere optiequote:
maar de knijntjes zijn voor mijn nichtje morgen die is jarigquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 20:18 schreef crv het volgende:
[..]
maar de knijntjes zijn voor mijn nichtje morgen die is jarig
Wat een fluffyness en wat een leuk cadeauquote:Op zondag 12 december 2010 20:18 schreef crv het volgende:
[..]
maar de knijntjes zijn voor mijn nichtje morgen die is jarig
Ze wordt 2 jaarquote:Op zondag 12 december 2010 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat een fluffyness en wat een leuk cadeau![]()
Hoe oud wordt ze?
Ah wat schattigquote:
quote:
Mijn vrouw heeft nu al moeite ze weg te gevenquote:
Ja, ik zou ze ook niet meer weg kunnen geven denk ikquote:Op zondag 12 december 2010 20:21 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Mijn vrouw heeft nu al moeite ze weg te geven![]()
En ik moet zeggen dat ze wel heeeeeeeeel erg schattig zijn.
In die anderhalve dag dat we ze hebben, hebben we ze geprobeerd te laten wennen en regelmatig even bij ons genomen en de kooi staat ook de hele dag open.
Zijn echt scheetjes
quote:Op zondag 12 december 2010 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
maar dat neemt niet weg dat die konijnen er errruugg schattig uitzien!!
kan je ze niet zelf houden en stiekem andere kopen voor je nichtje?
Ja ze zijn echt schattig om te zienquote:Op zondag 12 december 2010 20:28 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb ook eens een keer erg jonge konijntjes in mijn hand gehad. Ze waren echt niet oud, want ze waren nog piep klein. Echt schattig en zo donzig zacht.
Deed me toen wel iets
Ja dat had ik zeker toen wel even nodig, misschien had ik vaker langs moeten gaan. Maar ja het was een half uur fietsen en dat kostte me in die tijd heel erg veel moeite..quote:Op zondag 12 december 2010 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ze zijn echt schattig om te zien
Is een huisdiertje niks voor jou dan?quote:Op zondag 12 december 2010 20:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat had ik zeker toen wel even nodig, misschien had ik vaker langs moeten gaan. Maar ja het was een half uur fietsen en dat kostte me in die tijd heel erg veel moeite..
een lekkere cavia, of marmot!quote:Op zondag 12 december 2010 20:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Is een huisdiertje niks voor jou dan?
Hamsters, fuck yea.quote:Op zondag 12 december 2010 20:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Mogen wij niet hier. En ik denk dat het ook niks voor mij is. Om even vast te houden vind ik wel leuk. Maar om er echt 1 te hebben komt meer bij kijken. Af en teo naar de dierenarts, verzorgen, kooi schoonmaken. Ik heb al moeite om een huishouden te runnen dan kan een huisdier er echt niet bij.quote:Op zondag 12 december 2010 20:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 12 december 2010 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mogen wij niet hier. En ik denk dat het ook niks voor mij is. Om even vast te houden vind ik wel leuk. Maar om er echt 1 te hebben komt meer bij kijken. Af en teo naar de dierenarts, verzorgen, kooi schoonmaken. Ik heb al moeite om een huishouden te runnen dan kan een huisdier er echt niet bij.
Maar misschien als ik helemaal op mezelf woon en helemaal weer tip top in orde ben, dat ik er dan wel 1 ga aanschaffen, maar dan wel een klein knaagdiertje ofzo. Geen vis of vogel en zeker geen hond of kat.quote:
eet jij geen vlees danquote:
Goedzoquote:Op zondag 12 december 2010 20:39 schreef Bos81 het volgende:
Ik zit trouwens weer even in een flink dipmomentje, maar ik probeer me er uit te slaan
Is het dan wel verstandig om bij die gekke tallers op fok te ziotten?quote:Op zondag 12 december 2010 20:39 schreef Bos81 het volgende:
Ik zit trouwens weer even in een flink dipmomentje, maar ik probeer me er uit te slaan
ik ben heul niet gekquote:Op zondag 12 december 2010 20:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Is het dan wel verstandig om bij die gekke tallers op fok te ziotten?
Heel goed Bosquote:Op zondag 12 december 2010 20:39 schreef Bos81 het volgende:
Ik zit ook te twijfelen om even wat te gaan lezen ofoz, maar dat helpt ook niet altijd.. Dan helpt dit ietsjes beter momenteel.quote:Op zondag 12 december 2010 20:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Is het dan wel verstandig om bij die gekke tallers op fok te ziotten?
Neeejoh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 december 2010 21:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neeejoh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
quote:Op zondag 12 december 2010 21:12 schreef Graseter het volgende:
Speltip #64: Communiceer niet met een homo.
Eenschquote:Op zondag 12 december 2010 21:12 schreef Graseter het volgende:
Redelijk iets beter dan pakweg een uur geleden, toen rolde de tranen weer bijna over mijn wangen, maar ik ben dus nu weer "naar boven" aan het klimmenquote:
darn, heftig weerquote:Op zondag 12 december 2010 21:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk iets beter dan pakweg een uur geleden, toen rolde de tranen weer bijna over mijn wangen, maar ik ben dus nu weer "naar boven" aan het klimmen
en daar?
Ach heftig klintk ook weer zo overdreven, Iedereen heeft wel eens zo;n momentje denk ik. Alleen ik iets vaker dan gemiddeld, dus geeft niet.quote:Op zondag 12 december 2010 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
darn, heftig weer
hier gaat t z'n gangetje, 2 mensen met 2 laptops en een tv op de achtergrond aan
Hoezo?quote:Op zondag 12 december 2010 21:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk iets beter dan pakweg een uur geleden, toen rolde de tranen weer bijna over mijn wangen, maar ik ben dus nu weer "naar boven" aan het klimmen
en daar?
Nee, moet nog met huisgenoot overleggen, of ik hem in de huiskamer zet of op mijn slaapkamer.quote:
hier staat ie nog kaal in de schuurquote:Op zondag 12 december 2010 21:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja, er hangt alleen nog niets in.
quote:Op zondag 12 december 2010 21:12 schreef Graseter het volgende:
Gewoon het bekende dipje, wat ik wel vaker heb, Hoef je je geen zorgen over te maken.quote:
Lekker waar je het meest zitquote:Op zondag 12 december 2010 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, moet nog met huisgenoot overleggen, of ik hem in de huiskamer zet of op mijn slaapkamer.
Hey blijerdquote:
Niet alleen blij voor mezelfquote:
Doe dan een puzzeltje ofzoquote:Op zondag 12 december 2010 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon het bekende dipje, wat ik wel vaker heb, Hoef je je geen zorgen over te maken.
HANSquote:
Wat dan?quote:
Hey Koentjequote:
Vind het leuk voor Benny en Luttequote:
Gewoon doen, lekker even dat sfeertje voor jezelfquote:
Ik heb ook even gelezen. Het gaat dus nu al wat beter he. Lekker metalmuziekje aan gezet enzo.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 21:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vind het leuk voor Benny en Lutte
quote:Op zondag 12 december 2010 21:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zondag 12 december 2010 21:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mah Jongg is leuk, die heb ik op mijn telefoonquote:Op zondag 12 december 2010 21:31 schreef Bos81 het volgende:
O ja en ik heb gisteren online zo'n Mah Jongg spelletje kocht via Zylom. ook al wat plezier aan beleefd.
wat zie ik je weinig online de laatste tijdquote:Op zondag 12 december 2010 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
Filmpje kijken en slapen
Morgen X Factor
DANKJE PATJON!quote:Op zondag 12 december 2010 21:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
ik vind het 's avonds niet zo super gezellig meer in de SCquote:Op zondag 12 december 2010 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat zie ik je weinig online de laatste tijd
owwwww?quote:Op zondag 12 december 2010 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het 's avonds niet zo super gezellig meer in de SC
Ik heb zo mijn redenen
Tot morgenquote:Op zondag 12 december 2010 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
Filmpje kijken en slapen
Morgen X Factor
Onjuist, want ik wil het meemakenquote:
Ja heb het vandaag al een paar keer gedaan. Hopelijk lukt het me morgen ook overdag. Veel beter dan op bed liggen natuurlijk. Al wil ik morgen eerst even naar de lidl of c1000 en daarna even naar de Action kijken of ik iets kan kopen om mijn kamer nog meer in de kerstsfeer te brengen. Ik heb natuurlijk nu meer ruimte dan vorig jaar.quote:Op zondag 12 december 2010 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Mah Jongg is leuk, die heb ik op mijn telefoon
Primaquote:Op zondag 12 december 2010 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja is goed... Ik whatsapp wel als ik de trein gehaald heb
Bij de action hebben ze leuke dingen hoorde ik, heb zelf niet gekeken.quote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja heb het vandaag al een paar keer gedaan. Hopelijk lukt het me morgen ook overdag. Veel beter dan op bed liggen natuurlijk. Al wil ik morgen eerst even naar de lidl of c1000 en daarna even naar de Action kijken of ik iets kan kopen om mijn kamer nog meer in de kerstsfeer te brengen. Ik heb natuurlijk nu meer ruimte dan vorig jaar.
Komt toch niet door mij hequote:Op zondag 12 december 2010 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het 's avonds niet zo super gezellig meer in de SC
Ik heb zo mijn redenen
Sjefriequote:
Tuurlijk nietquote:
Ja, heb ik vorig jaar ook een aantal dingen gekocht, waaronder een leuk houten kerststalletjequote:Op zondag 12 december 2010 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij de action hebben ze leuke dingen hoorde ik, heb zelf niet gekeken.
Wel leuk nog meer kerstspullen
Hoinquote:
Ik heb nog een hele doos vol hier staan, ik weet niet waar ik het allemaal kwijt moetquote:Op zondag 12 december 2010 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, heb ik vorig jaar ook een aantal dingen gekocht, waaronder een leuk houten kerststalletje
Dus morgen toch maar weer gaan kijken.
Dan heb je aan het eind van de basisschool de vensterbanken mooi vol staan.quote:Op zondag 12 december 2010 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele doos vol hier staan, ik weet niet waar ik het allemaal kwijt moet
Ik krijg ieder jaar 2 potjes voor kaarsen erbij van de jongens, die maken ze zelf op school.
Echt he.quote:
Jaaaa, geweldig die woorden.quote:Op zondag 12 december 2010 21:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Kijk nou, hij heb een printje op se rug!
Door men geaardheid?quote:Op zondag 12 december 2010 21:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat accentje constant.
Een leuter van een kilo!![]()
Dit.quote:Op zondag 12 december 2010 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
De link is ook nog een beetje brak, Bos.
quote:Op zondag 12 december 2010 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje een brakke foto, maar dit is wel een leuke kerstdecoratie op mijn kamer
Ja ik zag het. Nu is het hersteld als het goed isquote:Op zondag 12 december 2010 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
De link is ook nog een beetje brak, Bos.
Cuuuutequote:Op zondag 12 december 2010 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje een brakke foto, maar dit is wel een leuke kerstdecoratie op mijn kamer
Koffie, thee, allebei, mij?quote:Op zondag 12 december 2010 21:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Door men geaardheid?
Nee je blotebillengezicht.
Magnumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |