Gast, gestrekt been op zn enkel..quote:Op zondag 12 december 2010 16:04 schreef horned_reaper het volgende:
GODVERDOMME!!!!!!!!
GENAAIT~! ..... Groningen krijgt een directe rood voor helemaal niets!!!! !.... bagger scheids!!!!!
Ga weg man, was dik rood.quote:GODVERDOMME!!!!!!!!
GENAAIT~! ..... Groningen krijgt een directe rood voor helemaal niets!!!! !.... bagger scheids!!!!!
quote:Op zondag 12 december 2010 16:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo helpt Heerenveen PSV in ieder geval om de koppositie te houden
quote:Op zondag 12 december 2010 16:07 schreef horned_reaper het volgende:
Mwah, natuurlijk kwam hij zeer pijnlijk precies op die enkel terecht.... maar opzet zat er absoluut niet in! Hij ging op de bal maar kwam min of meer bij toeval vol op zijn enkel terecht....
Voor zoiets hoor je geen rood te geven
Misschien geen opzet, maar hij deed het wel..quote:Op zondag 12 december 2010 16:07 schreef horned_reaper het volgende:
Mwah, natuurlijk kwam hij zeer pijnlijk precies op die enkel terecht.... maar opzet zat er absoluut niet in! Hij ging op de bal maar kwam min of meer bij toeval vol op zijn enkel terecht....
Boschker vindt zichzelf beter dan Michailov.quote:Op zondag 12 december 2010 16:07 schreef Ronaldsen het volgende:
7 doelpunten tegen voor Boschker in een week tijd, toeval?
quote:Op zondag 12 december 2010 16:07 schreef horned_reaper het volgende:
Was hier al gemeldquote:Op zondag 12 december 2010 16:08 schreef dakraam het volgende:
Jhon van Beukering staat er trouwens in bij Feyenoord (oke hij staat er nu al een tijdje maar ik moest het even melden)
heeft ie ook al gelopen of blijft het bij staan ????quote:Op zondag 12 december 2010 16:08 schreef dakraam het volgende:
Jhon van Beukering staat er trouwens in bij Feyenoord (oke hij staat er nu al een tijdje maar ik moest het even melden)
Hij rent zelfsquote:Op zondag 12 december 2010 16:08 schreef dakraam het volgende:
Inderdaad, de enige reflexen die hij nog heeft zijn de primitieve reflexen. Tik hem op de lip en hij gaat aan je vinger zuigen.quote:
quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 16:09 schreef theclansman het volgende:
[..]
heeft ie ook al gelopen of blijft het bij staan ????
quote:Op zondag 12 december 2010 16:09 schreef starla het volgende:
[..]
Inderdaad, de enige reflexen die hij nog heeft zijn de primitieve reflexen. Tik hem op de lip en hij gaat aan je vinger zuigen.
Hij begon heel enthousiastquote:Op zondag 12 december 2010 16:09 schreef theclansman het volgende:
[..]
heeft ie ook al gelopen of blijft het bij staan ????
Hij heeft al een paar ballen geraaktquote:Op zondag 12 december 2010 16:10 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Heeft hij ook al een bal geraakt of loopt hij alleen?
hij doet het weer iddquote:Op zondag 12 december 2010 16:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bij mij net ook, heb sopcast weer aan de praat
Nee, zeer zeker niet. Maar hij heeft wel potentie.quote:
Goed voor julliequote:
Jij hebt veruit de leukste avatar van heel Fok! Zekers.quote:
laat hem nog maar even doorgaan hoorquote:Op zondag 12 december 2010 16:16 schreef iPat het volgende:
Boscker stopt per direct met zijn carriere. 9 tegendoelpunten in 2 wedstrijden.
Nee. Hij verdient het om afgestraft te worden. Meuh ik ben beter dan Mihailov.quote:
Kijk er naar uit mangquote:Op zondag 12 december 2010 16:17 schreef Swomp het volgende:
Morgen op weg naar school zal er wel genoeg te lezen zijn in de metro
quote:Op zondag 12 december 2010 16:18 schreef TwenteFC het volgende:
Achja, We worden gewoon weer kampioen.
Die arrogantiequote:Op zondag 12 december 2010 16:18 schreef TwenteFC het volgende:
Mario Been zei dat hij snel was op de eerste metersquote:Op zondag 12 december 2010 16:17 schreef dakraam het volgende:
Jeuzes, die v. Beukering is langzaam! Maar dan niet van haha kijk die dikke eenslangzaam zijn, maar van kijk die slak met obesitas is nog sneller.
Maar gelukkig is hij wel de beste afronder in de 16.quote:Op zondag 12 december 2010 16:17 schreef dakraam het volgende:
Jeuzes, die v. Beukering is langzaam! Maar dan niet van haha kijk die dikke eenslangzaam zijn, maar van kijk die slak met obesitas is nog sneller.
Hij is niet de man van de actie maar van het afmakenquote:Op zondag 12 december 2010 16:17 schreef dakraam het volgende:
kak.quote:
een knietje op het stuitje van een ongelukkig persoon.quote:Op zondag 12 december 2010 16:18 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn stream doet het niet meer, waarom heeft Moreno rood?
6-2 kan gebeuren toch tegen Heerenveenquote:Op zondag 12 december 2010 16:18 schreef TwenteFC het volgende:
We staan nog steeds 2equote:Op zondag 12 december 2010 16:19 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
6-2 kan gebeuren toch tegen Heerenveen
Grapjasquote:Op zondag 12 december 2010 16:18 schreef TwenteFC het volgende:
Iedereen had punten kunnen pakken, gebeurt alleen niet .quote:
Precies, PSV één puntje voor, valt te overzien. Als ze deze klap maar te boven komen.quote:
"gewoon"quote:Op zondag 12 december 2010 16:18 schreef TwenteFC het volgende:
De 1e plaats staat al voor ons gereserveerdquote:Op zondag 12 december 2010 16:18 schreef TwenteFC het volgende:
Neequote:Op zondag 12 december 2010 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Heerenveen eigenlijk wel een kans gemist in de 2e helft?
Ik zet al mijn geld op Willem IIquote:
Gaat wel spannend worden. Had PSV wel kampioen verwacht dit seizoen, maar zonder Affelay gaat het nog best zwaar worden. Groningen en Twente blijven het goed doen maar laten soms een steekje vallen en Ajax begint ook weer iets beter te voetballen.quote:Op zondag 12 december 2010 16:22 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
De 1e plaats staat al voor ons gereserveerd
quote:Op zondag 12 december 2010 16:25 schreef ZaZoe het volgende:
PSV hoeft maar af en toe te winnen om kampioen te worden.
quote:Op zondag 12 december 2010 16:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit is het Eredivisie topic, graag even in het Jupiler topic posten
uhuhquote:Op zondag 12 december 2010 16:25 schreef ZaZoe het volgende:
Concurrentie faalt gewoon te vaakquote:Op zondag 12 december 2010 16:25 schreef ZaZoe het volgende:
Net genoeg dus.quote:Op zondag 12 december 2010 16:30 schreef dakraam het volgende:
Castaignos kreeg champagne omdat hij motm was. Die gozer is pas sinds september 18Hij mag het net aan drinken.
Precies dat, maar zonder gekheid het wordt een spannende competitiequote:Op zondag 12 december 2010 16:28 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Concurrentie faalt gewoon te vaak
Iedereen weet datquote:Op zondag 12 december 2010 16:38 schreef theclansman het volgende:
van beukering weet het zelf ook ik ben niet de snelste
ja maar toch sportief dat ie het zelf ook even meldquote:
Als Als..quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt als Swinkels tegen VVV niet die vroege rode kaart had gehaald, en er waarschijnlijk geen winnaar was gekomen. Dan was Vvv momenteel de nummer 1 degradant voor mij, wat zijn die slecht...
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:41 schreef Adelante het volgende:
Jingle bells, jingle bells
Jingle all the way
Iedereen kan voetballen
Behalve VVV
Wat een dramatische wedstrijd weer in Venlo
1 keer per jaar wel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:25 schreef Smoofie het volgende:
In friesland zijn geen Rotterdam Hooligans huh.
Klopt, dan had er tenminste nog iemand sfeer gemaakt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Jammer dat er geen publiek van Feyenoord in de Arena mag.
quote:
Is het ook weer voor een sneeuwmanquote:
Op welke zender?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, met alle respect. Ik zit hier Home Alone te kijken.²
Goede shit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat Home Alone de filmquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Zeg dat welquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:04 schreef Smoofie het volgende:
Elleboog van de week bij Groningen hoor
Wie??quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:04 schreef Smoofie het volgende:
Elleboog van de week bij Groningen hoor
0-2quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:11 schreef horned_reaper het volgende:
ik kan even niet meekijken... hoe doet Groningen het?
Oh.. Maar niet bestraft ofzo?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:14 schreef Blobje het volgende:
[..]
Volgens mij was het Bergkamp bij Granqvist.
Nu 0-2 Groningen.
Ik heb geen idee, ik schakelde er net voor de 2-0 in.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:16 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer... hoe speelt Groningen? ^^
Gilissen, Gorter is die met dat Haagse matje in de nek.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:27 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Tweede gele kaart voor Gorter dus NAC moet met 10 man verder.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Beter dan PSV op 1. Denk dat het een makkie wordt voor Groningen .. 4-0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
prutserquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
hahaha ado haha ado gaat kapot!
Ik zeg ook is wat, gelijk scoort ado
Ik weet niet wie ik de schuld moet geven: Sepp Blatter, Ante Sapina of Zheyun Ye...quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:57 schreef Gramulanion het volgende:
N. Vossebelt (e.d.) 10'
V. Lampi (e.d.) 53'_____
Toch drie keer gescoord.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:27 schreef heloef het volgende:
Willem II zo'n mooie club en zoveel pech echt niet normaal.
quote:
Goud!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef Paul-89 het volgende:
Midden-noord heeft een sneeuwballengevecht met de Ado spelers.
PSV ook???quote:Op zondag 19 december 2010 12:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Godver, ik zat er helemaal klaar voor en zie net dat alles afgelast is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |