abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_89831682
Een topic voor iedereen die wel graag een kind zou willen maar waarvoor het nu (nog) niet weggelegd is.

Het ei hoort erbij voor als je wel heeeeeeeel erg hard rammelt:

Ik sloot het vorige topic (Het grote "rammelaars"-topic deel 27) met

quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:52 schreef leonieke het volgende:
Wat hebben de mensen tegenwoordig toch met de vraag "en, zou je nog een tweede willen?" Heel mijn lijf schreeuwt "jaaahaaaa, liever nu dan later" maar dan antwoord ik toch maar braafjes dat we er nog niet helemaal uit zijn.

Ik vrees dat ik niet echt geloofwaardig overkom :')
  maandag 13 december 2010 @ 09:48:50 #2
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89893560
Ben weer vol op aan het rammelen!!
Was even wat minder na wat minder leuke verhalen van het moederschap, maar als je eenmaal rammeld dan kan niks je weerhouden zelfs niet de minder leuke kanten.
Maar voorlopig blijft t bij rammelen... helaas }:|
pi_89894441
Ik had een heel schattig tevreden frummeltje vast dit weekend O+
Dus weer aan de rammel natuurlijk..
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_89895220
Manlief was van het weekend op zolder aan het opruimen. Kwam hij vertellen dat dit en dat en zus en zo nou wel eens verkocht konden worden, "worden niet meer gebruikt en staan zo in de weg".
"Maar maar maar.... Dat moeten we allemaal toch bewaren voor als er nog een kindje komt?"
"Euhhh, ik weet niet hoor..."
:{
.... met gevoel voor drama....
pi_89895460
Ik heb gister 2 dozen met kleertjes uit zitten zoeken voor mijn zusje... Al dat kleine spul...
En dan word ik in juni tante... zucht.. RAMMEL!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 14 december 2010 @ 08:52:17 #7
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_89906755
RAMMEL
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_89907262
Hier ook rammel rammel rammel.. en dan maakte manlief ook nog eens een bepaalde opmerking van de week ;) (in de trant van ook rammel)...

zucht.... O+

Kersjes -O- lastig lijkt me dat!! :*
pi_90000438
Ik kom me hier maar melden, omdat het gerammel steeds erger wordt. M'n vriend heeft al gezegd dat zodra hij een vast contract heeft (waarschijnlijk in februari) ik de pil maar weg moet doen. Ben echt heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen in 2011. Aan het eind van de zomer gaan we trouwen en hopelijk vinden we in de loop van het jaar een leuk koophuisje. Reuze spannend allemaal. :D

Daarom hier maar eens meelezen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_90000713
Hihi, wat een grappige smiley!

Ik rammel trouwens iets minder denk ik. Zit momenteel niet helemaal lekker in m'n vel en het rammelen is dus wat naar de achtergrond verbannen.
pi_90043037
Wow Soempie jullie gaan dus een spannend en leuk jaar tegemoet! Wie weet wel trouwen met een buikje O+
Jammer Bellelena dat je niet zo lekker in je vel zit. Hopelijk schuift het rammelen snel weer naar de voorgrond.

-O- Vertelde ik in het vorige topic nog dat ik naar het 'wachten op...' topic zou verhuizen. Nou ik kan mooi hier blijven want ik ben alweer ongesteld geworden. Mijn cyclus wordt wel korter dus :)
In Maart weer proberen dan maar. Ik rammel vrolijk verder hoor!
  vrijdag 17 december 2010 @ 14:20:35 #12
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90043248
Soempie! :D *O* Leuk man, wat een plannen O+

Bellelena, hee da's niet leuk -O- ik hoop dat je velletje gauw wat beter past! :*

En zuster, ik miste je al in het streepjestopic :{ jammer zeg!! -O- Is je vriend nog in Nederland of is ie alweer weg? Tot maart nog.... nou dat is zo voorbij hoor!!

Ow en Kersjes lees ik nog voorbij de opmerking van je man.... muh -O- lekker dan!
pi_90043403
Hij is alweer weg! Tijd gaan veelste snel. Maar dat is maar goed ook, dan is het zo maart!
pi_90063805
Awww, zuster dat is jammer. Zowel het bloed als dat je lief weer weg is. :*

Soempie, welkom!

Bellelena, sterkte. Hopelijk voel je je snel weer beter.

Kersjes -O- . mannen...

Ik heb al een praktisch ding geregeld voor een eventuele zwangerschap volgend jaar :D . Ik heb nl. mijn zorgverzekering aangepast. In mijn huidige verzekering zat weinig extra's voor kraamzorg / poliklinisch bevallen in zh e.d. dus wilde ik dat alvast regelen!

Tevens breng ik door omstandigheden wat meer tijd met mijn 13 maanden oude neefje door. Zucht O+ . Rammel!!!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_90067477
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:04 schreef Phaidra het volgende:

Ik heb al een praktisch ding geregeld voor een eventuele zwangerschap volgend jaar :D . Ik heb nl. mijn zorgverzekering aangepast. In mijn huidige verzekering zat weinig extra's voor kraamzorg / poliklinisch bevallen in zh e.d. dus wilde ik dat alvast regelen!

Dat heb ik ook gedaan. :D

En er komen hier dus rammelaars en mensen die al proberen. Had LB even niet verwacht hier, maar in het andere topic. :D In elk geval, ik ga hier dus meelezen, hoi. :) Morgenmiddag een aantal uur oppassen op de kinderen van een vriendin van me. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 17 december 2010 @ 23:23:35 #16
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90068198
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:04 schreef Phaidra het volgende:
Awww, zuster dat is jammer. Zowel het bloed als dat je lief weer weg is. :*

Soempie, welkom!

Bellelena, sterkte. Hopelijk voel je je snel weer beter.

Kersjes -O- . mannen...

Ik heb al een praktisch ding geregeld voor een eventuele zwangerschap volgend jaar :D . Ik heb nl. mijn zorgverzekering aangepast. In mijn huidige verzekering zat weinig extra's voor kraamzorg / poliklinisch bevallen in zh e.d. dus wilde ik dat alvast regelen!

Tevens breng ik door omstandigheden wat meer tijd met mijn 13 maanden oude neefje door. Zucht O+ . Rammel!!!!
Hehe, Phaidra, ik heb ook inderdaad mn verzekering wat opgehoogd ;)
Geniet maar even heel erg van je neefje :*

En Soemp, ik post ook al een aardige tijd in het streepjestopic, maar lees hier meestal ook nog wel mee ;)
pi_90117215
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:04 schreef Phaidra het volgende:

Tevens breng ik door omstandigheden wat meer tijd met mijn 13 maanden oude neefje door. Zucht O+ . Rammel!!!!
Dat is zo'n leuke leeftijd. O+

Gister kwam m'n vriend me ophalen en hij had een kerstcd van Bert en Ernie voor de kindjes meegenomen. Nog even wat gedronken daar en het was zo leuk om te zien hoe hij met kinderen omgaat. O+

Lastig om te moeten wachten op het contract, een ander huis, enzovoorts. Al die praktische zaken, waardoor we moeten wachten. Hoe is dat bij jullie? Wachten jullie bijvoorbeeld op het eind van een studie, een huis of bijvoorbeeld op de wens van je partner?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_90117239
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:23 schreef LadyBlack het volgende:

En Soemp, ik post ook al een aardige tijd in het streepjestopic, maar lees hier meestal ook nog wel mee ;)
Af en toe kijk ik in het streepjestopic om te kijken of je al goed nieuws hebt. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 19 december 2010 @ 19:56:56 #19
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90138607
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:08 schreef Soempie het volgende:
Wachten jullie bijvoorbeeld op het eind van een studie, een huis of bijvoorbeeld op de wens van je partner?
Nee :+

Nouja, de wens van de partner opzich wel, maar ik heb er ook wel een béétje druk achter gezet. Hij kon best nog even zonder kindjes denk ik :') maar hij wil het nu ook wel graag!
As for me.... als ik moet wachten tot ik een verantwoorde baan heb ben ik te oud voor kinderen denk ik! Dus ik solliciteer en probeer ondertussen kindjes te krijgen. Ik zie wel hoe het komt, en idealiter kan ik dan op nog vrij jonge leeftijd mn carrière een schop geven :)
pi_90150265
Soempie, wachten op de wens van je partner is toch best noodzakelijk vind ik. Maar natuurlijk kun je eea wel een beetje manipuleren soms O-)

Vandaag mijn moeder's verjaardag gevierd. Exact 2 jaar terug kreeg ze ook een klein pakje met daarin een positieve zwangerschapstest, waarvan ze in eerste instantie niet eens begreep wat het nou was. Dit jaar werd erover gegrapt toen ze onze kadootjes aan het uitpakken was:
"Je bent toch niet weer zwanger he?"

Nee dus, maar ik rammel als een gek!
Dat laatste hield ik overigens voor me...

:* voor de rammelende en wachtende dames. Wat een onrust en ongeduld kan een vrouw toch hebben he, verdomde instincten ook ;)
.... met gevoel voor drama....
pi_90150802
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:39 schreef Kersjes het volgende:
Soempie, wachten op de wens van je partner is toch best noodzakelijk vind ik. Maar natuurlijk kun je eea wel een beetje manipuleren soms O-)

Oeh, ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik bedoelde, waarom komen jullie in het rammelaars-topic en bijvoorbeeld niet in het streepjestopic (uitzonderingen daar gelaten)? Ik wacht bijvoorbeeld op het contract en een huis, maar misschien wachten anderen hier wel op hun partner of iets anders.

En LB, nog tijd zat om aan je carrière te beginnen als je een paar jaar verder bent. :Y En vooral doen waar je gelukkig van wordt. :Y Ik heb nu een baan, waarbij ik niks aan m'n studie heb, maar het bevalt me prima. Weet ook niet of ik nu ooit echt een carrière zou willen. Ik wil gewoon heel graag moeder worden. :@

Kersjes, nog gefeliciteerd natuurlijk!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_90163325
Ik wachtte eerst op mijn partner, maar dat is nu niet meer nodig :P . Ik hoor binnenkort of mijn contract verlengd wordt, dat is het volgende (en laatste) wachtpunt. *O*
Je kan natuurlijk eeuwig wachten op het juiste moment, er is altijd wel iets wat je tegen zou kunnen houden.

Ik weet nog niet of ik erg fanatiek in het tweede streepjestopic ga posten, ik vind het toch een raar idee dat iedereen dan precies weet hoe je cyclus loopt :+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_90163425
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 07:32 schreef Phaidra het volgende:
Ik wachtte eerst op mijn partner, maar dat is nu niet meer nodig :P . Ik hoor binnenkort of mijn contract verlengd wordt, dat is het volgende (en laatste) wachtpunt. *O*
Je kan natuurlijk eeuwig wachten op het juiste moment, er is altijd wel iets wat je tegen zou kunnen houden.

Ik weet nog niet of ik erg fanatiek in het tweede streepjestopic ga posten, ik vind het toch een raar idee dat iedereen dan precies weet hoe je cyclus loopt :+ .
Spannend! En inderdaad, je kunt wel blijven wachten. Er komt ook echt wel een oplossing als je dingen nog niet piekfijn in orde hebt.

Ik ga denk ik ook niet in het andere topic posten als het zover is. Meer omdat ik denk dat ik mezelf dan gek ga lopen maken: shit, weer ongesteld geworden, tellen, bedenken wanneer je het meest vruchtbaar bent, etc. En als het lukt, dan wil ik dat nog een tijdje voor onszelf houden. :)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_90202643
*rammel*
En niet te zuinig ook. Vriendlief doet blijkbaar net zo hard mee, toen we gisteren in het bos liepen, vroeg hij of ik het niet fijn zou vinden om met met een kindje zo te lopen.. euh, JAA!!

Wel leuk om te lezen dat sommige mensen al die stap maken :)
en ook ik spiek af en toe mee in het tweede streepjestopic, om te zien of het al raak is bij ladyblack O-)
pi_90469796
Pfoe, gister was het zusje van m'n vriend er met haar twee kindjes en nu rammel ik weer als een idioot. De vader van m'n vriend moest wel om me lachen en z'n andere zusje zei dat het bijna schattiger was om naar ons te kijken terwijl we met de baby bezig waren, dan naar de baby zelf. :D

Vandaag zit ik al de hele dag ziek op de bank en ik ben maar begonnen met het haken van een baby-dekentje en heb plannen gemaakt voor een kinderkamer. :') :@ De afgelopen dagen hebben m'n vriend en ik het ook gehad over hoe het nu moet met werken later en hij zei zelf dat hij het een prima idee vindt als ik drie dagen ga werken later. We merken ook dat dat wel moet kunnen financieel gezien.

In m'n hoofd ben ik er de afgelopen dagen dus wel heel erg mee bezig geweest. Hoe is het met de rest hier?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 26 december 2010 @ 22:27:41 #26
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90472587


Dat dus.... :') vandaag allemaal in de sneeuw spelende kindjes gezien, en ik zit weer in de wachttijd, en daar word ik elke keer weer heel sentimenteel en gespannen van! Dus het rammelt de pan uit hier......!

Klinkt goed Soemp, plannen maken is zo leuk *;
pi_90475831
mijn moeder noemde onze computerkamer al de kinderkamer :') Die rammelt harder om oma te worden, dan wij doen :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_90485174
Hier heb ik een stel schoonouders die rammelen. Bij de allereerste ontmoeting met ze hadden ze dat al luidt en duidelijk laten blijken :')

Ik rammel ook wel maar de situatie is nog niet heel handig. Maar dat komt vast wel een keertje.
Kan wel altijd zo genieten van die kleine hummeltjes enzo! zo lief en onschuldig!
pi_90499366
Haha bij mij is het vooral mijn moeder die met mij mee rammelt :P Ze heeft het ook al heel erg vaak over der kleindochter :') (Ze heeft 1 kleinzoon)
En ik betrapte mijn oma laatst op een opmerking die erop duidde dat ze verwacht dat het bij ons niet lang meer duurt. Of ik vatte het zo op omdat ik zelf wil dat ze dat denkt??

Oja:
pi_90559056
*rammel* Droomde van de week alweer dat ik gewoon harstikke zwanger was _O-

Jammer alleen van die mensen die zitten te zeuren over 'je leven wordt compleet anders *zanik-zanik*' Ja duhh wordt het anders, je eigen lieve leuke kleine bengel. Bovendien worden die van ons liever,leuker en mooier dan die van jou :6

*O*
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
pi_90560227
Waarschuwing aan alle rammelende dames: NIET, ik herhaal: NIET in het draagdoektopic kijken!!

Nu wil ik ook een pasgeborene op mijn rug :{
.... met gevoel voor drama....
pi_90590271
Hahahaha bedankt voor de waarschuwing.. Ik was alweer aan het lurken in oud O+
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
pi_90604993
Het is dat ik per ongeluk hierop klikte want anders had ik nooit geweten dat ik in dit topic thuishoorde :') Ik dacht dat deze reeks over babyspeelgoed ging...
pi_90627367


Ondanks dat ik nog niet helemaal optimaal in mn velletje zit, rammel ik echt zooooo hard...
Het liefst had ik vorig jaar al een kindje gehad! Word er een beetje wanhopig van momenteel..
pi_90627549
Dat klinkt in elk geval al een stuk beter dan je vorige berichtje! :)

Hoe staat je vriend er inmiddels tegenover?
pi_90628062
quote:
14s.gif Op donderdag 30 december 2010 14:17 schreef LadyBlack het volgende:
Dat klinkt in elk geval al een stuk beter dan je vorige berichtje! :)

Hoe staat je vriend er inmiddels tegenover?
Hij is bezig om zich het idee meer eigen te maken. Poosje terug had ie het over zijn studie eerst verder afmaken e.d. Maar het is wel een goed idee om weer eens het onderwerp aan te snijden en te horen hoe hij er momenteel over denkt :)

Hoe is het bij jou/jullie LB? Ik spiek zo nu en dan al even in het wachten op topic, ik vind het echt zo spannend dat je daar nu zomaar in post!
pi_90628413
Ja dat is ook heel spannend :D alhoewel het voor mn gevoel al heel lang bezig is, dus het feit dat ik in dat topic post is al niet meer zo spannend :')

Geef je vriendje een schop onder zn kont en kom nou maar gewoon gauw daarheen, dan duurt het nog lang genoeg :+
pi_90638765
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ja dat is ook heel spannend :D alhoewel het voor mn gevoel al heel lang bezig is, dus het feit dat ik in dat topic post is al niet meer zo spannend :')

Geef je vriendje een schop onder zn kont en kom nou maar gewoon gauw daarheen, dan duurt het nog lang genoeg :+
Haha, gekkie, het valt nog best mee! Maar goed, elke niet geslaagde ronde is er toch weer 1 teveel ja. Ben je eindelijk op het punt van; Jaaa we willen een kindje, moet je nog wachten tot er werkelijk een kindje in je buik zit! Dat is na een paar maanden dan al snel een eeuwigheid ;)

En ik ga hem schoppen.. Hopelijk een grote schop, zo helemaal dat topic in :D
pi_90648829
Zijn er hier ook rammelaars bij die nog single zijn?
pi_90649500
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:40 schreef Elvi het volgende:
Zijn er hier ook rammelaars bij die nog single zijn?
:+
pi_90650236
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:52 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

:+
Ik ben pas sinds kort weer terug op Fok dus ik snap je smiley even niet :') Althans niet in relatie tot mijn vraag.
pi_90650360
Oh, heel concreet dan. Ik heb al twee kinderen in mijn eentje en zou zo nog een derde willen. Ze zijn van een donor.

Ik snap eigenlijk nu ook niet meer waarom ik nou net die smiley koos. :')
pi_90650689
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, heel concreet dan. Ik heb al twee kinderen in mijn eentje en zou zo nog een derde willen. Ze zijn van een donor.

Ik snap eigenlijk nu ook niet meer waarom ik nou net die smiley koos. :')
Ah dan moet ik jou net hebben :P

Ik wil voor mn 30ste kinderen krijgen (ben nu 27) maar ik zie het niet gebeuren dat ik een relatie krijg (redenen laat ik even in het midden). Ik zit te denken aan een donor, maar het lijkt mij erg zwaar. Het opvoeden zelf heb ik wel vertrouwen in. Maar tijdens je zwangerschap en bevalling niemand naast je hebben- dat lijkt me nou weer niks...

(ik gooi meteen mn hele hart en ziel eruit hiero... :') )
pi_90650797
Ik heb me eigenlijk nooit alleen gevoeld tijdens de zwangerschappen, maar had wel de mazzel dat die heel voorspoedig verliepen (op een slaapprobleem tijdens de eerste na). En mijn moeder is twee keer bij de bevalling geweest.

Ik vond het zwangerwordenproces wel heel zwaar (Bij de eerste dan. De tweede keer was het meteen raak).

Als je wilt kun je me pm-en. Ik ga in elk geval nu afsluiten en naar bed, want het tweetal begint de dag altijd vroeg en ook dat doe ik in mijn eentje :P :Y) .
pi_90650931
Haha is goed ;)
pi_90654027
Welkom Elvi, spannend zo'n donor-traject! Ben je echt al op weg hiermee, of vooral nog in de oriënterende fase?
pi_90655739
Heel erg in de oriënterende fase :P Ik trek daar lekker veel tijd voor uit: heel 2011 ;) Sowieso mn leven op orde krijgen voordat ik aan kinderen begin. Maar ik wil wel al onderzoeken wat mijn opties zijn :)
  vrijdag 31 december 2010 @ 13:33:17 #48
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90673961
Elvi, mijn moeder heeft mij ook alleen gekregen en die heeft het niet als zwaar ervaren. Natuurlijk wel de nachten, maar die zijn met zn tweeën evengoed zwaar, ik lees vaak genoeg over heerlijk snurkende vaders die niks horen :P
Het enige dat mijn moeder altijd jammer vond was dat je de liefde voor je kind niet met een partner kan delen. Wel met je ouders waarschijnlijk, maar dat is toch anders. En ook dat je weinig samen op de foto staat.
Oh en tijdens de bevalling was haar beste vriendin aanwezig :) Die had zelf ook al kinderen.

Ik vind het in elk geval altijd ontzettend stoer als mensen het ook gewoon in hun eentje willen doen ^O^
pi_90693032
We hadden het net over het babietje van onze vrienden, dus ik zeg: Ja of we maken zelf een babietje, dan hebben we een eigen.. Zegt vriendje: Ja, okee, is goed!

Het was vooralsnog een beetje grappig gesprekje, dus niet helemaal serieus, maar goed, wie weet.. Het klinkt al best hoopvol!

In ieder geval: rammeldebammel! Wordt 2011 het jaar?
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 1 januari 2011 @ 18:51:59 #50
95752 crew  Chell
Kluns
pi_90716669
Ik ben ook een single rammelaar :Y

En zoals het er nu uitziet ga ik 't ook alleen doen met donor.......dit jaar
  † In Memoriam † zaterdag 1 januari 2011 @ 18:59:44 #51
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90717534
Chell O+ O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 1 januari 2011 @ 19:29:38 #53
95752 crew  Chell
Kluns
pi_90718034
:@
pi_90718190
Spannend Chell :Y .
pi_90718831
Wat ontzettend leuk en spannend Elvi en Chell! Ik vind dat toch zo stoer, gewoon je eigen dromen waarmaken ipv passief wachten op mr. Right!! Succes :Y .
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator zaterdag 1 januari 2011 @ 19:55:33 #56
5428 crew  miss_sly
pi_90718900
Chell, wat leuk O+ en spannend!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90722183
Wat een spannend nieuws Chell! En ook Elvi.
Ik ben relatief jong (23) en wilde altijd jong moeder worden. Heb ook altijd tegen mezelf en mijn moeder gezegd dat ik niet langer dan mijn 28e zou wachten.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 21:30:15 #58
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_90722352
Elvi en Chell, zo stoer dat jullie hier alleen al over nadenken!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  Hoofdredactie Fotografie zondag 2 januari 2011 @ 15:20:34 #59
95752 crew  Chell
Kluns
pi_90746143
Ik weet niet of het stoer is... ik vind het vooral doodeng :) En van vooral omdat sommige dingen gewoon zo slecht in te schatten zijn, praktische dingen vooral...(werk, geld, vangnet...ga ik het wel trekken).

Maar géén mamma worden....dat idee is nog veel enger.
pi_90760007
Wat een leuk gerammel hier :Y

Mijn schoonvader zei me gisteren bij de nieuwjaarswensen: "en dit jaar een tweeling, hé"
Ik heb hem maar gezegd dat hij eens met zijn zoon zal moeten overleggen :D

(en toch, vanbinnen had ik een "auw"-momentje omdat ik weet dat ik in 2011 niet zwanger zal zijn en het wat mij betreft toch wel zou mogen O-) of toch minstens starten in het CRG :@ )
pi_90760517
Chell, wat spannend!
Vergeef me mijn nieuwsgierig- en brutaalheid, maar ik meende een klein poosje terug te hebben gelezen dat je een (nieuwe) lief had?! Is dat over? Of andere redenen om het met een donor te proberen?

Leonieke: waarom gaat het hem dit jaar (nog) niet worden? Je hebt wel al een heel schattig jongetje zag ik laatst toen ik in het fototopic spiekte :)

En verder: rammeldebammel enzo ;)
pi_90760842
P. wil sowieso minstens tot 2012 wachten ;) Maar dat is nog zo laaaangg :D
Plus dat hij nog twijfelt of we ooit wel voor een tweede zouden gaan. Dus nee, 2011 zal het niet worden. Nog 364 dagen :% ;)

Thx voor het compliment over Thomas :)
pi_90761335
Oh man, ik rammel zo hard voor een tweede nu Hannah bijna 1 jaar is :@ Alleen lijkt het me verstandelijk een betere keuze om nog een jaartje te wachten. Ik heb eigenlijk mijn handen zo vol aan 1 (met 4 dagen werken) dat het me heel erg zwaar lijkt om er nog een klein babietje bij te hebben. Zijn er hier ook dames met een zelfde 'probleem' ?
pi_90761736
Ik rammel keihard voor een derde maar zonder vast contract/zekerheid qua werk blijft het bij hard rammelen :'(
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_90761769
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:37 schreef octopussy het volgende:
Oh man, ik rammel zo hard voor een tweede nu Hannah bijna 1 jaar is :@ Alleen lijkt het me verstandelijk een betere keuze om nog een jaartje te wachten. Ik heb eigenlijk mijn handen zo vol aan 1 (met 4 dagen werken) dat het me heel erg zwaar lijkt om er nog een klein babietje bij te hebben. Zijn er hier ook dames met een zelfde 'probleem' ?
O-)
Ik denk, ondanks mijn gerammel, ook wel dat het beter zou zijn om nog een jaar te wachten. Vooral omdat Thomas dan ongeveer naar school zou gaan (in november 2012). Zeker in combinatie met een fulltime job (zowel bij mij als bij P.) lijkt me dat toch een pak handiger (en financieel haalbaarder dan 2 x de onthaalmoeder te moeten betalen). En het is ook zo enorm genieten nu we meer en meer gaan "communiceren" met Thomas, maar zo'n klein frummeltje O+ Ow, dat lijkt me eerlijk gezegd ook zo fijn.

Nog een geluk dat P. sterker is dan ik want moest het van mij afhangen dan zat ik rond de grote vakantie waarschijnlijk in het CRG :@
  zondag 2 januari 2011 @ 20:43:49 #66
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_90761818
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:42 schreef Vicky het volgende:
Ik rammel keihard voor een derde maar zonder vast contract/zekerheid qua werk blijft het bij hard rammelen :'(
*O* :D :P
pi_90762548
Wat een gerammel dames! :D kan het topic van ver aan horen komen ;)

En ik doe mee!! *O* het is 2011.. over een paar maanden willen we er weer voor gaan, maar ooh wat rammel ik! En oh wat hoop ik dat het nu iets sneller lukt dan bij Leia..
  zondag 2 januari 2011 @ 20:58:50 #68
57497 happyme28
I'm so happy
pi_90762932
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:37 schreef octopussy het volgende:
Oh man, ik rammel zo hard voor een tweede nu Hannah bijna 1 jaar is :@ Alleen lijkt het me verstandelijk een betere keuze om nog een jaartje te wachten. Ik heb eigenlijk mijn handen zo vol aan 1 (met 4 dagen werken) dat het me heel erg zwaar lijkt om er nog een klein babietje bij te hebben. Zijn er hier ook dames met een zelfde 'probleem' ?
x2 :Y

Ik heb als 'nadeel' dat ik al best 'oud' ben, dus jaren wachten is ook geen optie. Plus het feit dat manlief nog niet helemaal overtuigd is over een broertje of zusje voor Daan. Ik denk dat we het van de zomer eens zullen bekijken en dat we dan wel beslissen ja of nee.

maar van mij mag de pil morgen de deur uit hoor O+
  Hoofdredactie Fotografie zondag 2 januari 2011 @ 21:05:50 #69
95752 crew  Chell
Kluns
pi_90763515
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:27 schreef bellelena het volgende:
Chell, wat spannend!
Vergeef me mijn nieuwsgierig- en brutaalheid, maar ik meende een klein poosje terug te hebben gelezen dat je een (nieuwe) lief had?! Is dat over? Of andere redenen om het met een donor te proberen?
Ja, we zijn uit elkaar, iets met niet mét, maar eigenlijk ook niet zonder elkaar kunnen. Kan/wil er hier verder niet veel meer over vertellen, maar het speelt wel mee in mijn beslissing (niet toe aan een andere relatie etc.)
  zondag 2 januari 2011 @ 22:31:07 #70
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90769436
Chell ^O^

Ik rammel ook hoor. Met twee is heel leuk, maar met drie lijkt me nóg gezelliger!
Wil iig eerst wat afvallen. Had ik al gezegd dat we in juni wrs naar Tunesië gaan?? O-)
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 2 januari 2011 @ 22:45:49 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90770278
quote:
Op zaterdag 1 januari 2011 18:51 schreef Chell het volgende:
Ik ben ook een single rammelaar :Y

En zoals het er nu uitziet ga ik 't ook alleen doen met donor.......dit jaar
Echt?! Gaaf! O+ En good for you! :Y
Die vent komt later wel, of niet, maar je wil dit al zo lang zo graag!

Oh, en superspannend, dat ook ja! Maar ook echt heel stoer en dapper. :Y
***
pi_90770285
quote:
Op zondag 2 januari 2011 22:31 schreef Memmel het volgende:
Chell ^O^

Ik rammel ook hoor. Met twee is heel leuk, maar met drie lijkt me nóg gezelliger!
Wil iig eerst wat afvallen. Had ik al gezegd dat we in juni wrs naar Tunesië gaan?? O-)
Haha!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_90770325
En chell ! Gaaf!
Ik gun het je zo!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 2 januari 2011 @ 22:50:56 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90770559
Ik was vanmiddag op een verjaardag en daar was een babietje van 11 weken, zo lief! O+
tsja.... Ik zou er ook nog wel eentje willen. Maar F. twijfelt sws en wil als-dan niet eerder dan over een paar jaar en ik weet niet of ik dan nog wel wil. We zullen het gaan zien. Ondertussen rammel ik hier wel af en toe eens. ;)
***
pi_90771985
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:05 schreef Chell het volgende:

[..]

Ja, we zijn uit elkaar, iets met niet mét, maar eigenlijk ook niet zonder elkaar kunnen. Kan/wil er hier verder niet veel meer over vertellen, maar het speelt wel mee in mijn beslissing (niet toe aan een andere relatie etc.)
Ohhh, wat jammer dat het zo gelopen is, maar wat ontzettend sterk van je om nu deze reis alleen aan te gaan! Ben heel benieuwd hoe die voor je gaat worden O+

[ Bericht 0% gewijzigd door bellelena op 02-01-2011 23:28:15 ]
  maandag 3 januari 2011 @ 10:46:14 #76
47102 Elvi
miemkwien
pi_90783626
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:20 schreef Chell het volgende:
Ik weet niet of het stoer is... ik vind het vooral doodeng :) En van vooral omdat sommige dingen gewoon zo slecht in te schatten zijn, praktische dingen vooral...(werk, geld, vangnet...ga ik het wel trekken).

Maar géén mamma worden....dat idee is nog veel enger.
Nou ja , dat dus. Ik vind het ook niet stoer van mezelf maar eerder doodeng. Je staat er toch alleen voor...
  Hoofdredactie Fotografie maandag 3 januari 2011 @ 13:15:50 #77
95752 crew  Chell
Kluns
pi_90788827
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 10:46 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nou ja , dat dus. Ik vind het ook niet stoer van mezelf maar eerder doodeng. Je staat er toch alleen voor...
Ja idd... en tóch ga ik het doen. Omdat nou eenmaal sowieso ook niks zeker is in het leven en je uberhaupt de toekomst toch niet kent.
  maandag 3 januari 2011 @ 13:18:32 #78
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90788947
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:20 schreef Chell het volgende:
Ik weet niet of het stoer is... ik vind het vooral doodeng :) En van vooral omdat sommige dingen gewoon zo slecht in te schatten zijn, praktische dingen vooral...(werk, geld, vangnet...ga ik het wel trekken).

Maar géén mamma worden....dat idee is nog veel enger.
_O_
pi_90789103
Chell wat onwijs spannend!
  maandag 3 januari 2011 @ 13:28:04 #80
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_90789370
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was vanmiddag op een verjaardag en daar was een babietje van 11 weken, zo lief! O+
tsja.... Ik zou er ook nog wel eentje willen. Maar F. twijfelt sws en wil als-dan niet eerder dan over een paar jaar en ik weet niet of ik dan nog wel wil. We zullen het gaan zien. Ondertussen rammel ik hier wel af en toe eens. ;)
Jawel joh, dan kunnen we samen als iedereen al lang en breed uitgelegd is :P.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 3 januari 2011 @ 13:34:09 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90789676
Dat wat je zegt over het niet-mama worden Chell, dat voelde ik ook heel sterk toen mijn vorige relatie destijds op de klippen liep. Ik wist gewoon zo zeker dat ik moeder wilde worden dat ik idd voor mezelf ook een grens had gesteld van 'als ik dan nog geen partner gevonden heb, dan ga ik het alleen doen. Ik heb daarna ook nog alle tijd om een partner te zoeken, maar de tijd voor kindjes krijgen houdt een keer op'.

K_i_m! Deal! :Y
Nu mijn vent nog. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 03-01-2011 13:39:41 ]
***
  maandag 3 januari 2011 @ 13:38:46 #82
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90789934
Voor mij juist niet herkenbaar. Ik wilde nooit moeder worden. Of tenminste, niet zozeer niet willen als het niet per se wel willen, snapt u het nog? Mijn huidige relatie veranderde dat. De wens komt vanuit onszelf. Leuk om verschillende ervaringen en gevoelens te lezen :)
  maandag 3 januari 2011 @ 13:40:45 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90790045
Ja, heel grappig vind ik dat idd om te lezen.
Het blijft hoe dan ook iets ongrijpbaars. Probeer maar eens uit te leggen ook waarom je precies een kindje wil... Daar zitten zoveel facetten aan, ik krijg het niet verwoord hoor...
***
  maandag 3 januari 2011 @ 13:47:38 #84
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_90790393
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
Dat wat je zegt over het niet-mama worden Chell, dat voelde ik ook heel sterk toen mijn vorige relatie destijds op de klippen liep. Ik wist gewoon zo zeker dat ik moeder wilde worden dat ik idd voor mezelf ook een grens had gesteld van 'als ik dan nog geen partner gevonden heb, dan ga ik het alleen doen. Ik heb daarna ook nog alle tijd om een partner te zoeken, maar de tijd voor kindjes krijgen houdt een keer op'.

K_i_m! Deal! :Y
Nu mijn vent nog. ;)
Ik heb geen haast :@.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 3 januari 2011 @ 13:47:50 #85
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90790412
Ik ook niet. /het is niet dat we in een babyboom zitten (goed voorbeeld doet goed volgen etc..), of dat we dachten dat het de volgende stap was, of een oergevoel...
De wens was er gewoon opeens.

Ik ben blij met mijn keuze al vind ik het ook hartstikke eng...
  Hoofdredactie Fotografie maandag 3 januari 2011 @ 14:04:24 #86
95752 crew  Chell
Kluns
pi_90791206
Het is voor mij idd ook iets heel ongrijpbaars. Want zónder kindje is mijn leven toch ook heel leuk en wat haal ik me in hemelsnaam op de hals om het alleen te doen.
Maar de wens is er altijd geweest, zolang ik me kan herinneren. Ik wilde altijd jong moeder worden, maar had aan de andere kant ook wel zo'n "ach, ik bén toch nog jong" gevoel. Dat sloeg om toen ik 30 werd. Toen was er ineens nog 'maar' 5 jaar (ja, erna kan ook nog...maar het wordt wel een lastiger en ander verhaal als je pech hebt).

Maar tis voor mij dus echt wel een soort oergevoel ofzo denk ik....
pi_90791487
Ik wilde altijd al moeder worden. En riep ook altijd voor mijn 30ste. Door omstandigheden lukte dat dus niet. Hoe langer het duurde voor ik zwanger werd, hoe banger ik werd: Wat nou als ik geen moeder zou kunnen worden?!?! Juist omdat het niet lukte kon ik het ook niet los laten.
En mijn man had zoiets van: Ik zou het onwijs leuk vinden als het zou lukken, lukt het niet dan worden we toch een leuke oom en tante van de kleintjes van mijn zus. Die kon ik niet wijs maken dat het een heel ander gevoel zou zijn :)

Mijn moeder begreep trouwens ook niet (en nog niet) dat ik er zo veel voor over heb gehad :')
Mijn vader begreep het dan weer wel :) Heel raar :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_90794559
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:42 schreef Vicky het volgende:
Ik rammel keihard voor een derde maar zonder vast contract/zekerheid qua werk blijft het bij hard rammelen :'(
Hey, ik las net over een contractverlenging :7
pi_90795124
Je was met net voor Leo :D
pi_90807274
whahahah tja uhhh tis maar een half jaar he! ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 3 januari 2011 @ 19:54:46 #91
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_90807321
Ik was dus niet de enige Vicks ;)
pi_90829061
Even verplaatst vanuit het dreumestopic:

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:05 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

F. wil het pas weer in overweging nemen 'als ze een jaartje of 5' zijn. Dus ik heb nog wel even te gaan. ;)
Hoe oud ben jij dan? Als ik wacht tot R 5 is, dan ben ik al 38. Ik heb meer als idee 'als ze allebei naar school gaan'. Al dacht ik de laatste tijd weer dat ik het misschien beter toch maar niet moet willen. Als er dan wat met mij gebeurt dan krijgt mijn broertje er drie. En financiëel enzo. Ik ben er nog niet uit of ik het wel een reële wens vind van mezelf.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 11:13:02 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90829133
Dan ben ik idd te oud. ;)
Denk ik nu iig.
Oscar is van 2009. Dus die is 5 in 2014, en dan wordt ik 39 :X :X
Wmb liever iets eerder, hoewel ik heel eerlijk ook kan zeggen 'iig niet nu op dit moment'.

Maar goed, hij zei 'in overweging nemen' dus dat is nog niet eens een 'ja, ik wil'.
Dus het is allemaal nog zo onzeker als wat.
Ik rammel niet echt op dit moment.
Heb het af en toe best zwaar met de 2 mannen. Niet vanwege hen, maar vanwege mezelf en hoe ik met ze om ga, dus de timing is er nu ook niet naar. ;)
Maar toch zou ik het allemaal heel graag nog een keertje doen en er nog zo'n kleintje bij hebben. Het weer op zien groeien, zien ontwikkelen, leren kennen etc. etc.
***
pi_90829145
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:53 schreef Vicky het volgende:
whahahah tja uhhh tis maar een half jaar he! ;)
Maar is het bij jullie niet zo dat je binnenkort dan een contract van onbepaalde duur krijgt? (iets van: het derde contract is er één van onbepaalde duur?)
O-)

Het wordt trouwens echt tijd dat ik weer ga werken. Dan heb ik minder tijd om hier te lezen en te fantaseren over een eventueel tweede waardoor mijn gerammel hopelijk wat zal minderen. Ik denk dat ze me tegenwoordig weer van ver horen aankomen :')
pi_90829264
volgens mij hoef ik hier thuis alleen maar te zeggen 'ok, laten we er voor gaan' en dan denk ik dat vriendlief er zo mee instemt. Hij heeft zo duidelijk laten merken dat hij wel graag kinderen wilt.

Alleen ik zou graag wel eerst willen trouwen... Maar ja dat zou dan op zn vroegst wrs 2012 zijn dat trouwen... ALS vriendlief het wilt... want dat is niet zo zeker :(
En dan word ik al weer 32... en dat vind ik dan wel oud om het dan pas te gaan proberen...want wat als het niet mee zit enzo...
pi_90829276
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:13 schreef Brighteyes het volgende:
Dan ben ik idd te oud. ;)
Denk ik nu iig.
Oscar is van 2009. Dus die is 5 in 2014, en dan wordt ik 39 :X :X
Wmb liever iets eerder, hoewel ik heel eerlijk ook kan zeggen 'iig niet nu op dit moment'.

Maar goed, hij zei 'in overweging nemen' dus dat is nog niet eens een 'ja, ik wil'.
Dus het is allemaal nog zo onzeker als wat.
Ik rammel niet echt op dit moment.
Heb het af en toe best zwaar met de 2 mannen. Niet vanwege hen, maar vanwege mezelf en hoe ik met ze om ga, dus de timing is er nu ook niet naar. ;)
Maar toch zou ik het allemaal heel graag nog een keertje doen en er nog zo'n kleintje bij hebben. Het weer op zien groeien, zien ontwikkelen, leren kennen etc. etc.
Ja, dat iig niet nu, voel ik ook heel duidelijk. :Y Misschien moet ik maar hopen dat ik dat gevoel blijf houden. Dan kan ik me er vast makkelijker bij neerleggen. ;)
  Moderator dinsdag 4 januari 2011 @ 11:18:34 #97
5428 crew  miss_sly
pi_90829330
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:13 schreef Brighteyes het volgende:
Maar toch zou ik het allemaal heel graag nog een keertje doen en er nog zo'n kleintje bij hebben. Het weer op zien groeien, zien ontwikkelen, leren kennen etc. etc.
Dit en zien hoe Senna is als zus O+ Ze is zo gek op baby's, niet te geloven. Zou het heel geweldig vinden om haar grote zus te zien worden. Maar goed, ik ben al 42, dus dat is echt geen optie. En meestal rammel ik ook niet, maar toevallig afgelopen week begonnen met een beetje rammelen. gaat ook wel weer over ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90829377
Miss, toch is het moeilijk hè? Zo'n leeftijdsgrens voor jezelf. Mijn tante was 41 toen haar eerste werd geboren. Ze heeft denk ik nog wel 4 jaar lang geprobeerd nog een tweede te krijgen. Ik denk dat ze nu stiekem nadenkt over adoptie.
  Moderator dinsdag 4 januari 2011 @ 11:30:34 #99
5428 crew  miss_sly
pi_90829714
Moeilijk, maar ook duidelijk. Ik geniet even van het rammelgevoel (klinkt misschien raar, maar het voelt best even fijn) maar ik weer dat ik er niet aan toe kan gaan geven, dus het wordt nooit een werkelijke overweging. Wel zo gemakkelijk, eigenlijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90829774
Oh, dat klinkt inderdaad goed dan. :*
  dinsdag 4 januari 2011 @ 11:51:39 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90830413
Lastig wel hoor Sly.
Als ik jou zo lees ben je er zelf wel heel ok mee.
Ik weet hoe sterk mijn rammelgevoelens waren, ik weet niet of ik er zo duidelijk over zou kunnen zijn. Er zijn toch ook genoeg mensen die het nog wel doen zeg maar.
***
pi_90830416
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dit en zien hoe Senna is als zus O+ Ze is zo gek op baby's, niet te geloven. Zou het heel geweldig vinden om haar grote zus te zien worden. Maar goed, ik ben al 42, dus dat is echt geen optie. En meestal rammel ik ook niet, maar toevallig afgelopen week begonnen met een beetje rammelen. gaat ook wel weer over ;)
Ze is inderdaad mega gek op babies! Toen Schaap en zij hier laatst waren viel ze zo Leia in de armen om te knuffelen :D O+ O+ *; en toen Leia later op de grond lag te spelen, dook ze er het liefst bovenop om ook weer te knuffelen O+ en Mart: ooooh voorzichtig :+ die is nog íets té beschermend :D O+
pi_90830591
Ik blijf het zwanger zijn en het krijgen van een baby superleuk vinden. Ook het hebben van kinderen is heel erg leuk en zeker nu mijn man ineens wel wil (?) zou ik zomaar voor een vierde kunnen gaan maar ik doe het toch niet.
Het is zwaar, moeder zijn van drie kinderen en dat ook nog combineren met werk. Ik werk en regel me een slag in de rondte.

In een ander leven, graag (liefst 5) maar voor nu is 3 echt genoeg.
pi_90830624
Ja lily? Dus ook als ze wat ouder al zijn, blijft het nonstop hard werken?

Want jullie gezinssituatie is eigenlijk mijn voorbeeld O+ . Twee wat oudere kinders en dan nog eentje wat later.
pi_90830665
Hoe ouder hoe meer werk/geregel. Een baby is juist het makkelijkst.
Zo ervaar ik het.
  Moderator dinsdag 4 januari 2011 @ 12:02:32 #106
5428 crew  miss_sly
pi_90830799
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:51 schreef Brighteyes het volgende:
Lastig wel hoor Sly.
Als ik jou zo lees ben je er zelf wel heel ok mee.
Ik weet hoe sterk mijn rammelgevoelens waren, ik weet niet of ik er zo duidelijk over zou kunnen zijn. Er zijn toch ook genoeg mensen die het nog wel doen zeg maar.
Mijn rammelgevoelens kunnen nog zo sterk zijn, ik weet dat schaap er niet (meer) in mee zal gaan. De kans dat er iets mis is met het kindje, wordt gewoon echt steeds groter. En wij willen het behalve onszelf ook Senna niet aan doen dat er een ernstig zorgenkindje bij komt. We hebben het nu zo ontzettend leuk, dat zou ik graag leuker maken, maar niet moeilijker. Bij de garantie op een gezond kind, zou ik niet twijfelen en schaap actief proberen van gedachten te laten veranderen :D

En misschien scheelt het ook wel dat ik me er voor Senna werd geboren al min of meer bij had neergelegd dat het nooit zou gebeuren. En toen kwam daar dit kadootje O+ Ik ben nog dagelijks zo enorm gelukkig dat we haar mochten krijgen, dat ik me er wel bij neer kan leggen dat het blijft zoals het is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90830809
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:58 schreef lily het volgende:
Hoe ouder hoe meer werk/geregel. Een baby is juist het makkelijkst.
Zo ervaar ik het.
Ja, met dat geregel snap ik denk ik wel.

Maar ik merk juist dat als we bijvoorbeeld op bezoek gaan (bijvrienden met kinderen met name) dat ik aan mijn dochter eigenlijk geen kind heb, terwijl mijn zoon nog echt aan mijn rokken hangt natuurlijk. En ook doordat ze nu zo af en toe haar middagdutje overslaat is met haar al best veel mogelijk. Vandaar.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 12:09:14 #108
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_90831041
Grappig om te lezen dat er alweer zoveel gerammeld wordt O+ Iedereen met de wens: heel veel succes, ik hoop dat jullie wensen uitkomen :)

Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik rammel. Elke dag is er wel een moment dat ik me afvraag 'wil ik het nú? Een tweede?' en de ene dag is het antwoord een volmondig 'JA!' en de andere dag (of een uurtje later :')) poep ik al in mijn broek bij de gedachte.. Het lijkt me zo lastig, nu Stef nog klein is. Maar als hij groter is lijkt het me weer lastiger om andere redenen. En dan is er nog de zwangerschap: ik weet dat een 2e heel anders kan gaan, maar als ik pech heb gaat dat bekken weer met de hakken in het zand en dan heb ik dus wél mooi een klein ventje dat mij nodig heeft.. Eigenlijk wil ik het héél graag, het liefst nú, maar zit mijn angst me weer eens in de weg :{

Ik wacht maar weer gewoon tot de wens mijn angsten overschaduwt, dat moment kwam met de eerste ook vanzelf ;)
3!
pi_90832908
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 12:02 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Maar ik merk juist dat als we bijvoorbeeld op bezoek gaan (bijvrienden met kinderen met name) dat ik aan mijn dochter eigenlijk geen kind heb, terwijl mijn zoon nog echt aan mijn rokken hangt natuurlijk. En ook doordat ze nu zo af en toe haar middagdutje overslaat is met haar al best veel mogelijk. Vandaar.
Ik heb het juist over alle verplichtingen die erbij komen kijken, dat zorgt voor veel geregel en dus veel tijd. Mijn dagelijkse beslommeringen zijn met wat oudere kinderen vele male drukker dan daarvoor.
Leah kost het minste tijd, zeg maar...klinkt stom eigenlijk
pi_90832915
* komt uit lurkstand...
Ik rammel op het moment best wel, maar dat komt oko wel omdat er om ons heen weer zoveel kindjes worden geboren of zwangere vriendinnen/famiilie is. En aangezien we allebei echt graag nog een 2e (en 3e) willen en ik ook niet te lang wil wachten aangezien het bij Minke ook een jaar heeft geduurd voor ik zwanger was begint de gedachte steeds meer op te spelen. Maar het is zo niet handig om het nu te doen... Als er een 2e komt willen we graag een nieuw huis (meer ruimte) en dat huis dan het liefst weer richting oosten van het land waar ongeveer al onze vrienden en familie woont maar dan moeten we ook weer nieuw werk gaan zoeken... en daar zit de crux!
Maar voorlopig doe ik lekker aan rammelen... ^O^
pi_90833056
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:11 schreef lily het volgende:

[..]

Ik heb het juist over alle verplichtingen die erbij komen kijken, dat zorgt voor veel geregel en dus veel tijd. Mijn dagelijkse beslommeringen zijn met wat oudere kinderen vele male drukker dan daarvoor.
Leah kost het minste tijd, zeg maar...klinkt stom eigenlijk
Maar ik snapte het ook wel :o :Y .
  Moderator dinsdag 4 januari 2011 @ 15:10:36 #112
5428 crew  miss_sly
pi_90837346
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:51 schreef Orea het volgende:

[..]

Ze is inderdaad mega gek op babies! Toen Schaap en zij hier laatst waren viel ze zo Leia in de armen om te knuffelen :D O+ O+ *; en toen Leia later op de grond lag te spelen, dook ze er het liefst bovenop om ook weer te knuffelen O+ en Mart: ooooh voorzichtig :+ die is nog íets té beschermend :D O+
haha, ja, dat is ons meisje O+ Je kunt haar niet blijer maken dan vertellen dat we naar een baby gaan :D Of, nou ja, eten doet ze ook erg graag :Y)
En Mart is niet te beschermend hoor. Senna bedoelt het allemaal goed, maar het lukt allemaal nog niet zo heel erg rustig en voorzichtig :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90837522
Hahaha ja! Ach.. op de opvang zal er ook wel eens een kindje iets hardhandiger doen dan bedoeld.. hoort er een klein beetje bij ;)

Ooooh wat een rammelaars hier O+ ik rammel echt de pan uit, 't is bijna niet meer gezond :') en mijn redenen om tot juli te wachten zijn zeer gegrond en vrijwillig (borstvoeding) én we gaan in juni op vakantie en dan ben ik liever nog niet zwanger.. maar wat zou ik er nú alvast graag voor gaan zeg.. kreeg vandaag de jaarlijkse rekening van de 'stalling' :') van onze overige cryo's en dacht meteen: maar ik wil ze niet meer in de vriezer houden! Ik wil ze teruggeplaatst hebben :@

Dus tot die tijd kan iedereen me van ver aan horen komen :') kanonne.. voor ik Leia had rammelde ik wel, erg ook. Maar nu rammel ik nog veeeeeeeeeeel harder! (ze is ook zo leuk O+)
pi_90841047
ik zat gisteren spoorloos te kijken en daar was ook een klein babytje in *rammel* zolang geleden lijkt t alweer. echt wat gaat zo'n half jaar hard en kan me echt geen leven zonder m meer voorstellen. hij is zo leuk en wordt nog leuker O+
pi_90899863
* meldt. Volgens mij heb ik mijn eisprong

Ik loop me al een paar dagen af te vragen waarom mijn borsten zo gevoelig zijn en ik heb letterlijk buikpijn van de klapperende eierstokken :X

Volgens mij probeert mijn lichaam mij iets te vertellen O-)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_90900330
Hoe naief van mij om te denken dat dat het 'stallen' van cryo's gewoon gratis was, voor niets gaat de zon op natuurlijk. Maar ik ben nu wel een beetje nieuwsgierig naar wat dat zou kosten :@ Als je het te persoonlijk vindt Orea moet je het niet zeggen hoor!

[ Bericht 0% gewijzigd door Raissa op 06-01-2011 09:25:49 ]
pi_90906280
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 12:09 schreef Incantrix het volgende:
Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik rammel. Elke dag is er wel een moment dat ik me afvraag 'wil ik het nú? Een tweede?' en de ene dag is het antwoord een volmondig 'JA!' en de andere dag (of een uurtje later :')) poep ik al in mijn broek bij de gedachte.. Het lijkt me zo lastig, nu Stef nog klein is. Maar als hij groter is lijkt het me weer lastiger om andere redenen.
Dat heb ik precies hetzelfde, ik ben er toch wel weer dagelijks eventjes mee bezig in mn hoofd.
Mijn ''ja!'' gevoelens zijn wel sterker dan de momenten waarop ik denk dat ik nog wachten wil.
Maar goed, mijn man wil echt nog niet dus er valt nog niks te twijfelen :+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90906651
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:19 schreef Raissa het volgende:
Hoe naief van mij om te denken dat dat het 'stallen' van embryo's gewoon gratis was, voor niets gaat de zon op natuurlijk. Maar ik ben nu wel een beetje nieuwsgierig naar wat dat zou kosten :@ Als je het te persoonlijk vindt Orea moet je het niet zeggen hoor!
Geen probleem hoor :) Bij het VU zat het bij de verzekering in, dit is een privékliniek en dan wordt het niet vergoed. ¤ 75,- euro per jaar betalen we :) en als we 'klaar' zijn en we hebben nog cryo's dan kun je de overeenkomst beëindigen, dan worden ze 'vernietigd' en komen verdere kosten te vervallen!
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:02:57 #119
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_90907074
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:51 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Dat heb ik precies hetzelfde, ik ben er toch wel weer dagelijks eventjes mee bezig in mn hoofd.
Mijn ''ja!'' gevoelens zijn wel sterker dan de momenten waarop ik denk dat ik nog wachten wil.
Maar goed, mijn man wil echt nog niet dus er valt nog niks te twijfelen :+
Gek he, dat zoiets zich zo prominent in je gedachten kan bevinden zonder dat je echt weet wat je er nu mee wil? Mijn ja-momenten zijn de ene keer érg aanwezig en ben ik al aan het twijfelen om lief te vragen of we niet gewoon nú.. En even daarna is dat dan ineens weer weg en krijg ik buikpijn als ik eraan denk :{ Ik probeer dan soms de rationele 'approach' in de hoop dat ik er dan uitkom, maar voor beide opties is wat te zeggen en wat te laten zeg maar..

Orea, ik had eigenlijk ook een 'oh, jóh'-momentje van je post. Haha, naïeve mensen hier :P
3!
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:09:43 #120
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90907524
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:11 schreef _aurum_ het volgende:
* meldt. Volgens mij heb ik mijn eisprong

Ik loop me al een paar dagen af te vragen waarom mijn borsten zo gevoelig zijn en ik heb letterlijk buikpijn van de klapperende eierstokken :X

Volgens mij probeert mijn lichaam mij iets te vertellen O-)
Mij is altijd geleerd dat je naar je lichaam moet luisteren oO<

Haha Incantrix, een "oh, jóh"-momentje, dat dekt de lading bij mij ook wel aardig! :D
pi_90907752
Poppejans, waarom wil je man nog niet dan? gewoon niet beantwoorden als dat te privé is hè.
pi_90908051
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Poppejans, waarom wil je man nog niet dan? gewoon niet beantwoorden als dat te privé is hè.
Die vindt het nu al best druk. Maar hij wil wel een tweede hoor en wil ook geen 4/5 jaar daarmee wachten.
Bij de eerste keer proberen zwanger te worden heeft het ontzettend lang geduurd voordat hij ook wou, echt een paar jaren dus dat vond ik wel echt moeilijk, dat vervelende gevoel heb ik nu helemaal niet.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90908239
Oké, gelukkig voelt het niet vervelend voor Jou.
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:46:50 #124
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90910006
Aurum, niks mis mee om iets te doen met signalen die je lichaam afgeeft he? Da's gezond :Y ;)

Vandaag vertelde mijn collega dat ze sinds kort ineens zo rammelt. Ik moest me echt inhouden om niet uit te roepen "Ik ooooooook!!"
Dit keer wil ik proberen het zolang mogelijk voor me te houden als ik straks idd zwanger ben. Gewoon zo tussen neus en lippen door aan familie, vrienden en werk vertellen dat ik 12 weken op weg ben ofzo. En dan maar hopen dat ik voor die tijd niet door de mand val vanwege obvious reasons :X
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 6 januari 2011 @ 07:18:56 #125
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90918738
Dit keer? Omg kersjes! Dan moet ik ook! We moeten samen!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 6 januari 2011 @ 08:21:21 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90919200
:o Is het echt Kersjes? Ga je nog een keer? Wat gaaf! *O*
***
  donderdag 6 januari 2011 @ 08:36:04 #127
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90919371
Niks aan de hand nog hoor dames, echt niet :N
M. is nog niet helemaal om. Maar zijn opmerking laatst of we eigenlijk niet eens anticonceptie moesten gaan gebruiken sloeg als een lul op een drumstel.
Laatste keer dat we dat gebruikt hebben was ergens tussen Devin en Toby in :')
Tegenwoordig vertrouw ik op de onbetrouwbaarheid van de natuur O-)
En de onvoorspelbaarheid van de man!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.... met gevoel voor drama....
pi_90921727
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:46 schreef Kersjes het volgende:
Dit keer wil ik proberen het zolang mogelijk voor me te houden als ik straks idd zwanger ben. Gewoon zo tussen neus en lippen door aan familie, vrienden en werk vertellen dat ik 12 weken op weg ben ofzo. En dan maar hopen dat ik voor die tijd niet door de mand val vanwege obvious reasons :X
spannend zeg

Mijn laatste keer heb ik het pas verteld aan iedereen met 16 weken. Eerst de jongens en toen de rest.
  donderdag 6 januari 2011 @ 10:39:27 #129
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90922069
Kers! Waaaaah! Ga eens testen jij...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_90922087
Kersjes :D . Wat zou het leuk zijn Kers, nog zo'n moppie erbij. O+
  donderdag 6 januari 2011 @ 10:40:55 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90922094
Kersjes, geef jij nog BV? Ja toch?
Dat is dan toch je (waterdichte :') ) anticonceptie? ;)

Hup test eens? O-)
***
  donderdag 6 januari 2011 @ 10:51:56 #132
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90922444
BE, die bv is veel te weinig om daar invloed op te hebben.

En testen? Nehhh, is nog te vroeg :D
.... met gevoel voor drama....
pi_90922818
Whaaaa Kers!! :D
  donderdag 6 januari 2011 @ 11:15:10 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90923180
Vandaar mijn :') ook al geef je full time klokje rond dan nog kan het wel eens ertussendoor glippen toch?
Het sperma kruipt waar het niet gaan kan. ;) :+
***
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:27:23 #135
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90928467
Woooowww kersjes, ga je gewoon een topic overslaan?!? :o :D
Spannend :Y
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:03:32 #136
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90930102
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
Vandaar mijn :') ook al geef je full time klokje rond dan nog kan het wel eens ertussendoor glippen toch?
Het sperma kruipt waar het niet gaan kan. ;) :+
oh :@

Jongens, jullie draven door :D
Kwam mooi uit dat M. net vrij was in mijn vruchtbare periode, maar voorgaande keren was het ook niet zo snel raak dus we zien wel...
.... met gevoel voor drama....
pi_90930802
kersjes!! onderbroeken bij elkaar in de wasmachine gegooid?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:18:30 #138
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90930820
_O-
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2011 @ 14:26:25 #139
43556 miss_dynastie
pi_90931161
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:16 schreef smurfinnetje78 het volgende:
volgens mij hoef ik hier thuis alleen maar te zeggen 'ok, laten we er voor gaan' en dan denk ik dat vriendlief er zo mee instemt. Hij heeft zo duidelijk laten merken dat hij wel graag kinderen wilt.
Dat is hier dus ook. Jarenlang kon ik ongestraft rammelen en hield hij de boot af, nu hoef ik alleen maar te roepen: 'Ah, kijk eens wat een schattige kleertjes!' en dan zegt hij 'nou, dan gaan we er toch voor?' En da's, om de een of andere reden, dan toch niet wat ik wil horen. Soms zou het makkelijker zijn als je niet teveel over dingen hoeft na te denken, maar ze je gewoon overkomen :X
pi_90931718
Mn eerste OUD-post :@

Ik rammel! Keihard! Maar ik ben nog maar 24, heb een tijdelijk contract, mn vriend studeert nog en wil ook ECHT niet :{ Maar hoe hou ik het vol tot we er wel voor kunnen gaan? *zucht*

Ik vertelde het hem laatst en hij wist gewoon niet wat hij moest zeggen, want hij had het nog nooit gehoord van iemand :D
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:39:11 #141
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90931827
Inu :W :D

Volg de tactiek van veel andere dames hier; gewoon af en toe een schattig baby'tje laten zien, steeds iets vaker laten blijken dat je het zelf ook wel heel erg graag wilt, en dan maar langzaam laten inweken :Y)
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:39:48 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90931856
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat is hier dus ook. Jarenlang kon ik ongestraft rammelen en hield hij de boot af, nu hoef ik alleen maar te roepen: 'Ah, kijk eens wat een schattige kleertjes!' en dan zegt hij 'nou, dan gaan we er toch voor?' En da's, om de een of andere reden, dan toch niet wat ik wil horen. Soms zou het makkelijker zijn als je niet teveel over dingen hoeft na te denken, maar ze je gewoon overkomen :X
Mag ik vragen hoe oud je bent? *nieuwsgierig* *geen flauw idee*
Niet dat dat er echt toe doet, maar ik had jou al zo veel langer geleden verwacht. ;)
***
pi_90931948
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:03 schreef Kersjes het volgende:

[..]

oh :@

Jongens, jullie draven door :D
Kwam mooi uit dat M. net vrij was in mijn vruchtbare periode, maar voorgaande keren was het ook niet zo snel raak dus we zien wel...
Stiekem laat je nu gewoon doorschemeren dat er wel degelijk een kans is dat het raak is hè? :P Wanneer moe(s)t je ongesteld worden? O-)
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2011 @ 14:41:46 #144
43556 miss_dynastie
pi_90931961
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:39 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Mag ik vragen hoe oud je bent? *nieuwsgierig* *geen flauw idee*
Niet dat dat er echt toe doet, maar ik had jou al zo veel langer geleden verwacht. ;)
Ja, tuurlijk mag je dat vragen. Ik ben 26 :)
pi_90932002
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:39 schreef LadyBlack het volgende:
Inu :W :D

Volg de tactiek van veel andere dames hier; gewoon af en toe een schattig baby'tje laten zien, steeds iets vaker laten blijken dat je het zelf ook wel heel erg graag wilt, en dan maar langzaam laten inweken :Y)
Oh, maar dat ik het wil weet ie wel, alleen volgens mij schrok hij er ook al van dat ik het nu al zou willen :D En ik weet ook niet hoe verstandig het is om het nu al te willen, maar ik ben ook altijd bang dat je niet zwanger kunt worden ofzo en ik zou toch wel graag een jonge moeder zijn...

En beide families hinten ook al regelmatig wanneer er nu iets gaat gebeuren, dus dan wil hij het alleen nog minder :D
pi_90932067
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk mag je dat vragen. Ik ben 26 :)
Haha, en wat heb jij precies al aan kinderen dan? :P Dat weet ik eigenlijk helemaal niet. :@
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:43:41 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90932068
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk mag je dat vragen. Ik ben 26 :)
Ah kijk.
Ik dacht 5 jaar geleden al dat je rond die leeftijd zat. ;)
Nee, geen verkapte manier om te zeggen dat je een oud wijf bent. ;) :+
Maar dat verklaart waarom je, voor mijn gevoel dan, zo lang wacht. :P
Je hebt nog tijd zat! :Y
***
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2011 @ 14:47:05 #148
43556 miss_dynastie
pi_90932249
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Haha, en wat heb jij precies al aan kinderen dan? :P Dat weet ik eigenlijk helemaal niet. :@
Ik dacht: huh, hoe bedoel je, wat heb ik aan kinderen, gewoon, wat iedereen aan kinderen heeft... :@ Maar je bedoelt denk ik hoeveel kinderen ik heb? Nul. Ik ben hier gewoon voor de lol :P

quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:43 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ah kijk.
Ik dacht 5 jaar geleden al dat je rond die leeftijd zat. ;)
Nee, geen verkapte manier om te zeggen dat je een oud wijf bent. ;) :+
Maar ondertussen :+ :P ;)

quote:
Maar dat verklaart waarom je, voor mijn gevoel dan, zo lang wacht. :P
Je hebt nog tijd zat! :Y
Ja, en toch ook weer niet. Want ik ga dan ook weer malen met 'wat nou als het niet lukt, enz'. Wat ik zeg, het makkelijkst zou zijn als de beslissing voor me genomen wordt. Maar die nuvaring valt er natuurlijk niet zomaar uit ;)
pi_90932270
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk mag je dat vragen. Ik ben 26 :)
ik dacht ook dat jij veel ouder was :o
Je komt gewoon heel volwassen over. Ik bedoel dat als compliment ;)
pi_90932325
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, en toch ook weer niet. Want ik ga dan ook weer malen met 'wat nou als het niet lukt, enz'. Wat ik zeg, het makkelijkst zou zijn als de beslissing voor me genomen wordt. Maar die nuvaring valt er natuurlijk niet zomaar uit ;)
Dat gevoel heb ik dus ook :D En maar trouw die pil slikken elke avond....
pi_90932412
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik dacht: huh, hoe bedoel je, wat heb ik aan kinderen, gewoon, wat iedereen aan kinderen heeft... :@ Maar je bedoelt denk ik hoeveel kinderen ik heb? Nul. Ik ben hier gewoon voor de lol :P

[..]

Maar ondertussen :+ :P ;)

[..]

Ja, en toch ook weer niet. Want ik ga dan ook weer malen met 'wat nou als het niet lukt, enz'. Wat ik zeg, het makkelijkst zou zijn als de beslissing voor me genomen wordt. Maar die nuvaring valt er natuurlijk niet zomaar uit ;)
Oh, haha, dan klopt het wel dat ik je naam ken maar nooit iets over je kinderen had opgepikt. :D
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:52:48 #152
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90932506
*sprint naar het Z&G-topic om Kersjes met open armen te ontvangen*
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:53:22 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90932533
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, en toch ook weer niet. Want ik ga dan ook weer malen met 'wat nou als het niet lukt, enz'. Wat ik zeg, het makkelijkst zou zijn als de beslissing voor me genomen wordt. Maar die nuvaring valt er natuurlijk niet zomaar uit ;)
't Zou niet best zijn nee! :D
Ik moet meteen denken aan TF en d'r 'komkommer in een lege gang'. :+
***
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:54:00 #154
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90932566
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:18 schreef Ticootje het volgende:
kersjes!! onderbroeken bij elkaar in de wasmachine gegooid?
Nee joh, gewoon the dirty old way :D

Inu en miss_dynasty, ik gun jullie een potje geduld! Of een spontane zwangerschap, kies maar ;)
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:54:57 #155
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90932616
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:52 schreef Memmel het volgende:
*sprint naar het Z&G-topic om Kersjes met open armen te ontvangen*
\ o|O
.... met gevoel voor drama....
pi_90932697
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat is hier dus ook. Jarenlang kon ik ongestraft rammelen en hield hij de boot af, nu hoef ik alleen maar te roepen: 'Ah, kijk eens wat een schattige kleertjes!' en dan zegt hij 'nou, dan gaan we er toch voor?' En da's, om de een of andere reden, dan toch niet wat ik wil horen. Soms zou het makkelijker zijn als je niet teveel over dingen hoeft na te denken, maar ze je gewoon overkomen :X
Heeft bij mij wel goed gewerkt hoor, al vinden we het allebei ergens wel heel jammer dat we dat proces van "voor het tweede streepje gaan" hebben overgeslagen, die spanning zeg maar.. Het was nu ineens zo, en daar heb ik toch wel even aan moeten wennen...
pi_90932773
:o Kerssss!! Whoaaa dat zou gaaf zijn zeg, dat je niet eens meer de kans krijgt om zaken écht teveel af te wegen! Ik hoop t voor je!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_90932785
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:54 schreef Kersjes het volgende:

[..]

Nee joh, gewoon the dirty old way :D

Inu en miss_dynasty, ik gun jullie een potje geduld! Of een spontane zwangerschap, kies maar ;)
Liever geduld dan even :Y
  donderdag 6 januari 2011 @ 15:03:06 #159
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90932971
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:58 schreef Inu het volgende:

[..]

Liever geduld dan even :Y
Doe mij die zwangerschap dan maar :+
pi_90933443
Welkom Inu & miss_dynastie!

Kersjes, ik vind dat je wel érg luchtig doet ;) .

Hoe zeer ik ook rammel, ik vind het toch een fijn idee dat we het eens zijn over de wens en bewust de keuze kunnen maken. Ik had het voor mijn lief niet leuk gevonden om per ongeluk zwanger te raken. Dit voelt veel leuker O+ .

Onze vakantieplannen worden steeds concreter en dan daarna... :s) *)
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 6 januari 2011 @ 15:16:58 #161
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90933460
Leuk phaidra! *O*
pi_90933623
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:16 schreef Phaidra het volgende:
Welkom Inu & miss_dynastie!

Kersjes, ik vind dat je wel érg luchtig doet ;) .

Hoe zeer ik ook rammel, ik vind het toch een fijn idee dat we het eens zijn over de wens en bewust de keuze kunnen maken. Ik had het voor mijn lief niet leuk gevonden om per ongeluk zwanger te raken. Dit voelt veel leuker O+ .

Onze vakantieplannen worden steeds concreter en dan daarna... :s) *)
Ik denk dat het ook niet echt goed voor de relatie zou zijn als ik nu per ongeluk zwanger zou raken nee :N
pi_90933720
Het is echt erg, zeker tijdens de feestdagen en de jaarwisseling. Steeds denken, oeh, tijdens de volgende kerst ben ik misschien zwanger of hebben we al een kindje (dat zou wel erg snel zijn, maar het kán). En: dit jaar gaan we er gewoon voor! Hoe leuk!!

Met oud en nieuw waren we bij vrienden die 2 jonge kinderen hebben en we hadden het (vraag me niet hoe we erop kwamen...) over de minder leuke kanten van zwangerschap en bevallen. Vriendin: ik hoop niet dat jullie van plan waren om snel zwanger te zijn, want dan heb ik je misschien bang gemaakt! Ik: uhmmm O-) _O- .
Venus in pocketformaat
© loveli
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2011 @ 15:27:22 #164
43556 miss_dynastie
pi_90933856
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:56 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Heeft bij mij wel goed gewerkt hoor, al vinden we het allebei ergens wel heel jammer dat we dat proces van "voor het tweede streepje gaan" hebben overgeslagen, die spanning zeg maar.. Het was nu ineens zo, en daar heb ik toch wel even aan moeten wennen...
Ja, dat kan ik me ook voorstellen en dat zou ik denk ik ook wel hebben hoor. Ze zeggen ook niet voor niets 'be careful what you wish for'. Maar ja, de nuvaring is gewoon echt heel betrouwbaar, dus daar verwacht ik verder niets van ;).

Kersjes, doe mij die zwangerschap dan maar, want geduld heb ik niet meer nodig :P . Of mag ik kiezen voor 'minder piekeren, nadenken en gewoon voor dingen gaan'. Want dan kies ik daar voor ;)

We zullen wel zien.......
pi_90933898
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:21 schreef Inu het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook niet echt goed voor de relatie zou zijn als ik nu per ongeluk zwanger zou raken nee :N
Ik ben al anderhalf/twee jaar geleden met de pil gestopt (10 jaar kunstmatige hormonen vond ik wel even genoeg) en toen hebben we het er wel over gehad. We waren het er over eens dat we een ongeplande zwangerschap niet zouden willen beëindigen, maar dat we toch liever samen een beter moment wilden uitkiezen. Ik studeerde toen ook nog, dus het was niet echt heel handig geweest.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_90940813
Wahhh Kersjes! Wat gaaf! *O* Ik gun het je heel erg dat je gewoon ineens twaalf weken zwanger blijkt te zijn ofzo. Zonder kwaaltjes of wat dan ook. :Y
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_90982917
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:27 schreef miss_dynastie het volgende:

Kersjes, doe mij die zwangerschap dan maar, want geduld heb ik niet meer nodig :P . Of mag ik kiezen voor 'minder piekeren, nadenken en gewoon voor dingen gaan'. Want dan kies ik daar voor ;)

We zullen wel zien.......
Ik zeg: gewoon doen! :P
Had jou echt jaaaaaren geleden al wel verwacht

Kersjes waaaah wat goeeed en zelfs spannend!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90983610
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:46 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik zeg: gewoon doen! :P
Had jou echt jaaaaaren geleden al wel verwacht

Kersjes waaaah wat goeeed en zelfs spannend!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* *O* wat leuk!!!!
Ik ben ook steeds meer aan mezelf bijna aan het overtuigen dat het eigenlijk onzin is om nog te wachten, heel erg is dat van mezelf... stoute ik o|O
pi_91015989
Kersjes echt waar?!! *O* O+ :D

Poppejans!! O+ *O* Niet te snel hoor, ik moet nog een baan vinden en tegelijk zwangeren ;) :P
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_91016030
Jawel, wel snel *O* O+ Is leuk en gezellig :P
Jij ook serieus aan de rammel Twinkly? O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_91016166
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 10:21 schreef Twinkly het volgende:
Kersjes echt waar?!! *O* O+ :D

Poppejans!! O+ *O* Niet te snel hoor, ik moet nog een baan vinden en tegelijk zwangeren ;) :P
Dat is goed, ik wacht nog wel een paar maandjes (op jou :P )
Het zou wel heel erg leuk zijn he, twee kinders in dezelfde leeftijd O+
Bij Wolf duurde het 9 mnd en was ik helemaal niet ongesteld maandenlang, dus ik zou als ik met de pil stop eerst eens moeten zien of ik wel een cyclus krijg.Of ik doe het gewoon weer zoals vorige keer zonder menstruatie :P
Maarre vertel es jij, al een beetje stiekeme plannen??? Verder ben ik niks nieuwsgierig hoor O-)

Spannend he Lijnloos, alleen al het bedenken hoe het zal zijn om een tweede te hebben en wanneer weer proberen? O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 8 januari 2011 @ 10:46:51 #172
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91016365
*lurkt, strooit HCG rond en wacht in Z&G*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_91016432
Haha, nou, ik hou het tegen omdat het toch nog niet kan nu.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_91035581
Hallo!

Ik kom me weer hier mengen O+
pi_91035698
Wil iemand mijn eierstokken vastbinden??
Saffier was hier vanmiddag met O+ Ylana O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:14:35 #176
171422 LadyBlack
paint it black
pi_91038066
Hihi Vicky, lekker laten rammelen joh, zo hard dat ze je man ook aansteken ;) ik hoop dat hij ook gauw een derde wil! Heb je nu een halfjaarcontract? Geen zicht op langer?

GotC, ik las net je berichtje, wat jammer dat je het bij rammelen laat.... -O- Ik hoop dat jullie snel meer zekerheid hebben :Y
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:49:39 #177
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_91045903
Weet je wat erg is?
Babyfoto's kijken van je eigen kinderen. Ga je ook zo van rammelen!

BJ, ik neem je HCG graag aan! Kan het goed gebruiken ...
.... met gevoel voor drama....
pi_91046091
oh Kersjes echt zo leuk en spannend zeg! Door jou ga ik nog meer rammelen
en ik berg net een seconde geleden de kleertjes dozen op die ik bewaard heb, heb alles 1 voor 1 bekeken en weer opgevouwen. Zoiets is inderdaad echt erg O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91046345
Pffff ik kom me hier ook maar weer melden. Ik was stiekempjes al een beetje in het tweede streepjestopic aan het neuzen... maar of we er nu wel voor moeten gaan weet ik niet..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 8 januari 2011 @ 23:02:44 #180
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_91046562
Innepin -O-
Kan me goed voorstellen dat je aan het twijfelen slaat nu.

Poppejans :D
.... met gevoel voor drama....
  zondag 9 januari 2011 @ 16:16:27 #181
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91069976
Innepin :{

oeh oeh oeh Kersjes in Z&G O+

En Poppejans ook nog dit jaar! *O*

Twinks, gewoon nu doen. Heb je lekker veel tijd met nummer 2 en dan daarna een toffe baan zoeken! :Y

miss_dynastie, wikken en wegen helpt niet echt. GEwoon ervoor gaan. De rest lost zich onderweg wel op :Y

alle andere rammelaars: succes komende tijd...

ik wil ook weer!!
pi_91078258
Innepin dat is even nieuws waar je niet op zit te wachten zeg :{

En verder, wat een hoop gerammel! *O* gezellig!
pi_91078369
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:16 schreef Asyniur het volgende:

Twinks, gewoon nu doen. Heb je lekker veel tijd met nummer 2 en dan daarna een toffe baan zoeken! :Y

Dat wou ik ook zeggen maar durfde niet
Financieel is het misschien niet echt gunstig, maar je hebt vast zoveel nog van Niels wat je allemaal niet meer hoeft aan te schaffen (zo bekijk ik het ook in mijn gezinssituatie momenteel)
en als je wel gauw een baan vindt zou natuurlijk SUPER zijn, maar dan zit je weer dat je moet wachten tot je een geheel vaste aanstelling krijgt ipv halfjaar/jaar contract.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91078527
Wat leuk Poppejans! Spannend om daar zo naar toe te kunnen leven.

He verdorie innepin. Dat is balen zeg.
  zondag 9 januari 2011 @ 21:08:43 #185
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91086107
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:21 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Dat wou ik ook zeggen maar durfde niet
Financieel is het misschien niet echt gunstig, maar je hebt vast zoveel nog van Niels wat je allemaal niet meer hoeft aan te schaffen (zo bekijk ik het ook in mijn gezinssituatie momenteel)
en als je wel gauw een baan vindt zou natuurlijk SUPER zijn, maar dan zit je weer dat je moet wachten tot je een geheel vaste aanstelling krijgt ipv halfjaar/jaar contract.
ja dit dus...
plus dat je in deze tijden misschien wel heel lang aan het zoeken bent naar een nieuwe baan met alle consequenties van dien...
en eerlijk gezegd zie ik jou (Twinks) eerder als een moeder die toch veel tijd aan haar kind(eren) wil besteden en dan met haar gevoel in de knoop komt als ze (veel) aan het werk is, :@ Correct me if I'm wrong
pi_91086208
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 20:14 schreef LadyBlack het volgende:
Hihi Vicky, lekker laten rammelen joh, zo hard dat ze je man ook aansteken ;) ik hoop dat hij ook gauw een derde wil! Heb je nu een halfjaarcontract? Geen zicht op langer?

GotC, ik las net je berichtje, wat jammer dat je het bij rammelen laat.... -O- Ik hoop dat jullie snel meer zekerheid hebben :Y
ja idd een half jaar contract... en nog geen zicht op langer helaas..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91086904
Ja, klopt hoor Asy; ik maak me nu al druk over hoe dat moet, een combi tussen werken en kinderen. Als we een jongetje krijgen is het niet zo'n 'probleem', ik heb bijna alle kleertjes bewaard. Maar we spelen nu echt net wel/niet kiet en dan koop ik voor mezelf geen kleding. En volgend jaar moet ik mijn studieschuld af gaan lossen... Ik moet dus echt wel wat bij gaan dragen aan het inkomen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zondag 9 januari 2011 @ 21:34:43 #188
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91088195
hey Twink; wij zitten een beetje in dezelfde situatie eigenlijk. vriendlief is al 10 maanden werkloos, gelukkig heeft ie een uitkering, maar in mei eindigt deze.
Hij solliciteert zich rot, en zal straks toch iets minder aantrekkelijks aan moeten nemen.
Geen leuk vooruitzicht, maar ik ben ervan overtuigt dat uiteindelijk voor Evie het erg leuk is dat ze straks een broertje of zusje heeft waar ze veel aan zal hebben ivm het niet te grote leeftijdsverschil.

Weet ook niet zo goed wat ik hiermee wil zeggen, maar ons gevoel was toch om er voor te gaan.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 9 januari 2011 @ 21:36:48 #189
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91088345
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:18 schreef Twinkly het volgende:
Ja, klopt hoor Asy; ik maak me nu al druk over hoe dat moet, een combi tussen werken en kinderen. Als we een jongetje krijgen is het niet zo'n 'probleem', ik heb bijna alle kleertjes bewaard. Maar we spelen nu echt net wel/niet kiet en dan koop ik voor mezelf geen kleding. En volgend jaar moet ik mijn studieschuld af gaan lossen... Ik moet dus echt wel wat bij gaan dragen aan het inkomen.
Hmm, dan moeten jullie gewoon weer een leuk jongetje bakken... ;)
Die combi gaat (uiteindelijk) wel lukken hoor. Daar heb ik van de week nog een heel gesprek over gehad met een collega...
Ik denk nog even na over de rest...
Gastouderschap?
pi_91112008
Poppejans, wat goed... dus nog max 12 maanden voor je actief mag gaan klussen weer ;)

Ik ben gisteren ongeveer van de bank gevallen... we hadden het over werk en onze verhuisplannen en zo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en toen kwam ook ter sprake dat ik toch ook niet al te lang meer wil wachten op nummer 2. Waarop de opmerking kwam: "nou ja, jij moet het aangeven wanneer je er weer klaar voor bent hoor..." :D Toen maar gezegd dat we wat mij betreft morgen al beginnen (ok, moet eerst effe langs de huisarts, maar toch) maar dat het werk-technisch misschien niet heel handig is.... maar goed, het beginnetje is er dus! Hopelijk wordt het voor mij snel duidelijk met werk en kunnen we aan de slag! *O*
pi_91112087
Woeiiii Lijnloos! Ik hoop dat je die baan krijgt! :D Spannend!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_91125948
Vervelend al dat gedoe omtrent banen en dingen! Maar ook weer een hele hoop lichtgevende puntjes, zoals Lijnloos en Poppejans, spannend!!

En hier rammel ik gestaag verder :)
Ik vind toch echt dat het dit jaar het jaar zal gaan worden om te beginnen. In maart word ik 27 alweer :o Dus een mooie leeftijd toch? Ik ga het gewoon voor m'n verjaardag vragen ;)
  maandag 10 januari 2011 @ 19:32:33 #193
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91128378
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:48 schreef bellelena het volgende:

En hier rammel ik gestaag verder :)
Ik vind toch echt dat het dit jaar het jaar zal gaan worden om te beginnen. In maart word ik 27 alweer :o Dus een mooie leeftijd toch? Ik ga het gewoon voor m'n verjaardag vragen ;)
Ja!! Dat kan hij toch niet weigeren? :D
pi_91128698
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:48 schreef bellelena het volgende:
Vervelend al dat gedoe omtrent banen en dingen! Maar ook weer een hele hoop lichtgevende puntjes, zoals Lijnloos en Poppejans, spannend!!

En hier rammel ik gestaag verder :)
Ik vind toch echt dat het dit jaar het jaar zal gaan worden om te beginnen. In maart word ik 27 alweer :o Dus een mooie leeftijd toch? Ik ga het gewoon voor m'n verjaardag vragen ;)
Ik kreeg het mooiste verjaardagscadeautje op mijn 27e verjaardag!! Ik mocht stoppen met de pil *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91128717
Ik kom hier ook maar weer eens kijken.
Wat een hoop rammelaars! Ik hoop dat 2011 voor jullie hét jaar wordt.

Ik rammel echt te erg. ;(
  maandag 10 januari 2011 @ 19:39:54 #196
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91128807
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:38 schreef appelsap het volgende:
Ik kom hier ook maar weer eens kijken.
Wat een hoop rammelaars! Ik hoop dat 2011 voor jullie hét jaar wordt.

Ik rammel echt te erg. ;(
Maar je hebt toch een babietje in bruikleen? ;)
Hoe is het eigenlijk met Bob?
pi_91129139
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:39 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Maar je hebt toch een babietje in bruikleen? ;)
Hoe is het eigenlijk met Bob?
Een baby in bruikleen? Weet je zeker dat je de goede voor je hebt? :P
  maandag 10 januari 2011 @ 19:56:16 #198
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91129731
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:46 schreef appelsap het volgende:

[..]

Een baby in bruikleen? Weet je zeker dat je de goede voor je hebt? :P
uhm, nu twijfel ik! :D
Denk denk...
O nee, dat is appelfan geloof ik! :D
pi_91130413
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:56 schreef Asyniur het volgende:

[..]

uhm, nu twijfel ik! :D
Denk denk...
O nee, dat is appelfan geloof ik! :D
Kan gebeuren! :D
pi_91171394
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:32 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ja!! Dat kan hij toch niet weigeren? :D
Hihi, dat vind ik nu ook! Het is tegen die tijd alweer 2 jaar geleden dat ik hem voor het eerst confronteerde met mijn gerammel. Hij heeft nu tijd genoeg gehad om aan het idee te wennen en zich ervoor klaar te maken ;)

quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:37 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik kreeg het mooiste verjaardagscadeautje op mijn 27e verjaardag!! Ik mocht stoppen met de pil *O*
O+ Dat klinkt echt zo lief! En hoopvol, gezien wat voor leuks jij nu hebt rondhuppelen! Ik hoop dat mijn 27e verjaardag net zo leuk gaat worden (en alles daarna natuurlijk) :) O+
pi_91171518
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:38 schreef appelsap het volgende:
Ik kom hier ook maar weer eens kijken.
Wat een hoop rammelaars! Ik hoop dat 2011 voor jullie hét jaar wordt.

Ik rammel echt te erg. ;(
En ik hoop dat met je mee, en uiteraard ook voor jou en mezelf ;)
pi_91171778
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 18:16 schreef bellelena het volgende:

[..]

Hihi, dat vind ik nu ook! Het is tegen die tijd alweer 2 jaar geleden dat ik hem voor het eerst confronteerde met mijn gerammel. Hij heeft nu tijd genoeg gehad om aan het idee te wennen en zich ervoor klaar te maken ;)

Is het je man/vriend die nog niet wil?
Lastig is dat he. In de tijd dat we nog geen kind hadden vond ik dat altijd best moeilijke discussies want ik vond mijn gevoelens en redenen om er WEL voor te gaan net zo belangrijk als zijn argumenten om het nog niet te willen.
Kunnen jullie er goed over praten?
Ik vind je idee voor kado top haha! Hoop dat 2011 jullie jaar gaat worden
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91180018
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 18:26 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Is het je man/vriend die nog niet wil?
Lastig is dat he. In de tijd dat we nog geen kind hadden vond ik dat altijd best moeilijke discussies want ik vond mijn gevoelens en redenen om er WEL voor te gaan net zo belangrijk als zijn argumenten om het nog niet te willen.
Kunnen jullie er goed over praten?
Ik vind je idee voor kado top haha! Hoop dat 2011 jullie jaar gaat worden
Ja, precies wat je omschrijft. Ik wil hem in zijn waarde laten en hem zijn tijd en ruimte geven om zelf aan te kunnen geven wanneer hij er klaar voor is. Maar tegelijkertijd rammel ik zo hard dat ik er soms wel van kan huilen! Zo nu en dan hebben we behoorlijk serieuze gesprekken erover. Maar vaker komt het onderwerp wat losser tussen de gesprekken door naar voren. En dat dan ook wel steeds vaker, ik merk van zijn kant dat hij steeds een stapje verder groeit in het idee van een eigen kindje. Ik vind dat dat dus ook wel mag, nu na 2 jaar dat ik het aan hem wereldkundig maakte hihi ;) Daarvoor heb ik zelfs nog meer dan een jaar in stilte gerammeld, zonder dat werkelijk iemand ervan wist!

Ja, dat idee van het verjaardagskado ga ik er maar eens in houden. Wie weet wat dat allemaal kan gaan brengen!

Trouwens echt heel gaaf dat jij (en vriend/man) al een datum/maand hebben om naar uit te kijken! Als ik dat alleen al voor m'n verjaardag krijg zou ik al blij zijn hihi, nu is het nog steeds zo'n gerammel zonder uitzicht en juist dat uitzicht lijkt me fijn, iets om naar toe te leven. Dat het wat concreter en echter wordt. (Maar mijn vriendje is niet zo'n planner, dus of ie het aandurft om zoiets in het vooruitzicht te stellen... wie weet..)
pi_91180569
Zo raar eigenlijk hoe sommige mensen echte planners zijn en andere mensen het meer op zich af kunnen laten komen.

Bij mij is het dus echt weer wachten op iets concreets. Ik word gek van onzekerheid en een gebrek aan planning :@ Zo raar eigenlijk hoe me dat best vlot afgaat met Thomas (nl het feit dat je heel weinig kunt plannen met een baby, ik vind het persoonlijk best wel meevallen).

Maar voor mij brengt een concreet plan rust. Zo zou het mij bijvoorbeeld ook rust brengen moest mijn man zeggen "januari 2012 gaan we terug naar het ziekenhuis", maar zijn reactie is momenteel nog "je gaat toch niet weer zitten vissen achter een maand, hé?" (ik neem het hem niet kwalijk hoor, hij is momenteel zo druk bezig op het werk en zijn studies dat ik hem eigenlijk gewoon niet moet vervelen met mijn gerammel :@ )
Dus ik laat het nu maar rusten voor een tijdje. Althans, openlijk ;) En nu maar hopen dat ik de meeste mensen gezien heb en dat er me dus niemand nog een baby of een zwangerschap komt toewensen voor 2011 waarop ik dan heel luchtig reageer met "Ben je gek? Eerst nog even rustig genieten van Thomas en we zien wel wat 2012 ons al dan niet zal brengen." En dan ondertussen wat heen en weer schuifelen zodat ze mijn eierstokken niet per ongeluk zouden horen _O-
pi_91182922
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef leonieke het volgende:
Zo raar eigenlijk hoe sommige mensen echte planners zijn en andere mensen het meer op zich af kunnen laten komen.

Bij mij is het dus echt weer wachten op iets concreets. Ik word gek van onzekerheid en een gebrek aan planning :@ Zo raar eigenlijk hoe me dat best vlot afgaat met Thomas (nl het feit dat je heel weinig kunt plannen met een baby, ik vind het persoonlijk best wel meevallen).

Maar voor mij brengt een concreet plan rust. Zo zou het mij bijvoorbeeld ook rust brengen moest mijn man zeggen "januari 2012 gaan we terug naar het ziekenhuis", maar zijn reactie is momenteel nog "je gaat toch niet weer zitten vissen achter een maand, hé?" (ik neem het hem niet kwalijk hoor, hij is momenteel zo druk bezig op het werk en zijn studies dat ik hem eigenlijk gewoon niet moet vervelen met mijn gerammel :@ )
Dus ik laat het nu maar rusten voor een tijdje. Althans, openlijk ;) En nu maar hopen dat ik de meeste mensen gezien heb en dat er me dus niemand nog een baby of een zwangerschap komt toewensen voor 2011 waarop ik dan heel luchtig reageer met "Ben je gek? Eerst nog even rustig genieten van Thomas en we zien wel wat 2012 ons al dan niet zal brengen." En dan ondertussen wat heen en weer schuifelen zodat ze mijn eierstokken niet per ongeluk zouden horen _O-
Ik kan er nu helemaal inkomen dat zo'n datum om naar toe te leven wat rust geeft. Van mezelf ben ik ook geen planner, maar nu na meer dan 3 jaar rammelen vind ik het toch echt tijd voor een 'uitzicht' en begrijp ik helemaal hoe zoiets rust kan gaan brengen!

Wel fijn dat het met Thomas zo goed gaat bij jullie! En zelfs met plannen ;) Het is ook zo'n lief jongetje om te zien met die grote ogen O+

Bij jou heeft het zwanger worden nog wat meer haken en ogen, wel fijn dat je bij een tweede nu 'voorbereid' daarin gaat, maar natuurlijk wel balen dat het waarschijnlijk wel weer wat voeten in de aarde zal hebben. Stiekem hoop ik gewoon met je mee dat dit jaar dan het jaar wordt waarin je man toe gaat geven dat hij 2012 wel een mooi jaar vindt voor de volgende oogst ;)
En dat je dit jaar maar heel veel mooie dingen gaat meemaken met Thomas waardoor je het rammelen bij vlagen spontaan vergeet :D
pi_91277376
*meld

Het rammelen is terug van weggeweest ;(

@ Bellelena en Leonieke, hopelijk draaien ze snel bij en kunnen jullie er beiden (weer) voor gaan :)
Hooked ;)
pi_91279728
Jeetje, het gesprek hier thuis over een volgend kindje wordt nu echt dagelijks wel een paar keer aangesneden, maar we zijn het er wel over eens dat we eerst even afwachten hoe het met mijn werk gaat lopen. Mocht dat een beetje prima gaan (morgen eerste gesprek voor een eerste poging tot iets nieuws), dan denk ik dat het niet heel lang meer gaat duren en dan gaat die implanon eruit! (*moet eerlijk bekennen dat het idee dat dit misschien niet echt beschermend is, bij mij niet heel vervelend voelt, meer als dat zou best grappig zijn... :@ )
pi_91513523
Volgens mij heb ik iets wakker gemaakt in mn vriend :D De kat is ziek en wil nu dus de hele dag aandacht en is veel aan het miauwen, zegt mn vriend net; Ik word echt gek van dat beest, hoe moet dat nou als we een kind hebben? _O-
  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:55:49 #209
30252 Soempie
Procreating
pi_91515634
Gister vertelde m'n vriend (Sven) dat zijn baas aan heeft gegeven dat het echt wel goed zit met z'n contract. Eind februari een vast contract dus, daar kunnen we nu wel zo'n beetje op rekenen. En Sven zei een tijdje terug: als ik een vast contract heb, dan doen we de pil weg!

*)

Nu moeten we eigenlijk wel eerst een ander huisje. Ondertussen heb ik van een vriendin al een supertoffe knalrode box gekregen. _O- Sven kreeg er niet eens een rolberoerte van en ook niet van m'n opmerking: nu nog een baby voor erin. O+ *)

Rammelderammel met jullie mee....
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:57:16 #210
30252 Soempie
Procreating
pi_91515718
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:14 schreef Inu het volgende:
Volgens mij heb ik iets wakker gemaakt in mn vriend :D De kat is ziek en wil nu dus de hele dag aandacht en is veel aan het miauwen, zegt mn vriend net; Ik word echt gek van dat beest, hoe moet dat nou als we een kind hebben? _O-
_O-

Van de zomer hadden we kittens van 2 dagen oud die we met de hand moesten voeren, moesten stimuleren en waar we dus ook 's nachts ons bed voor uit moesten. Toen had m'n vriend ook zoiets van: whuuu, dit moet ook als we een baby hebben. :{ Maar hij deed het allemaal heel lief en goed, dus ik vond het wel een goede oefening. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:04:28 #211
171422 LadyBlack
paint it black
pi_91516112
Oh ik heb even een heleboel gemist! Er is wel wat vooruitgang zo te lezen ^O^

Soemp :o heb je echt al een box nu? _O- Ok, alles wat ik nodig kan gaan hebben staat voor het oprapen bij moeder & schoonouders, maar ik haal het nog niet in huis. Wil niks jinxen :')

Wat betreft plannen: vorig jaar januari besloten vriendje en ik dat we er in dat jaar voor zouden gaan. Een maand later was me dat nog steeds niet concreet genoeg :') en heb ik gevraagd of we een datum konden prikken waarop mn spiraaltje eruit zou gaan. Toen moest ik nog steeds wel geduld hebben, maar het was nu een kwestie van aftellen en niet afwachten. Vond ik heel prettig :Y
pi_91531674
LB dat lijkt me ook heel fijn, een datum hebben om naartoe te leven. Maar vriendlief is er gewoon echt nog niet aan toe dus dat moet ik ook respecteren natuurlijk :). Wel voelde ik me er van het weekend een beetje naar onder. Ik merk gewoon dat mijn vader qua gezondheid wat achteruit gaat en het schoot opeens door me heen van wat nou als hij een eventueel kindje van mij nooit mee zou maken, ik maak me waarschijnlijk veel te druk.
Hooked ;)
pi_91550712
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 14:57 schreef Soempie het volgende:

[..]

_O-

Van de zomer hadden we kittens van 2 dagen oud die we met de hand moesten voeren, moesten stimuleren en waar we dus ook 's nachts ons bed voor uit moesten. Toen had m'n vriend ook zoiets van: whuuu, dit moet ook als we een baby hebben. :{ Maar hij deed het allemaal heel lief en goed, dus ik vond het wel een goede oefening. :D
:D mannen en hun katten ;)

Ik vind het stiekem wel fijn om zoiets te horen, want dan weet ik dat het toch ergens aanwezig is in zn hoofd :@ maar ik weet ook realistisch gezien dat het nu niet kan, zo met mijn tijdelijke contract en zijn studie...

Geduld geduld... :p
pi_91550935
Die realiteit is soms zo vervelend... je wil iets heel graag maar weet dat het beter is te wachten. Maar verteld dat maar eens tegen je hormonen... die luisterne echt nie! :')

Het is wel fijn om een datum te hebben om naar toe te leven. Ik zou dat ook wel willen maar dat is helaas geen optie nu, het hangt gewoon echt van mij (en mijn toekomst) af en die heb ik niet geheel zelf in de hand...
pi_91553237
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:22 schreef Lijnloos het volgende:
Die realiteit is soms zo vervelend... je wil iets heel graag maar weet dat het beter is te wachten. Maar verteld dat maar eens tegen je hormonen... die luisterne echt nie! :')
Precies! :P
Hooked ;)
  zaterdag 22 januari 2011 @ 12:27:32 #216
30252 Soempie
Procreating
pi_91700681
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:04 schreef LadyBlack het volgende:
Oh ik heb even een heleboel gemist! Er is wel wat vooruitgang zo te lezen ^O^

Soemp :o heb je echt al een box nu? _O- Ok, alles wat ik nodig kan gaan hebben staat voor het oprapen bij moeder & schoonouders, maar ik haal het nog niet in huis. Wil niks jinxen :')

ja, echt een box. :@ Ik wil ook niks jinxen, maar ze moest hem kwijt en ik vind hem zo tof.

Kijk eens waar m'n vriend vandaag mee kwam na het boodschappen doen:



Hij heeft gister een vast contract gekregen en maandag krijgen we te horen of we een koophuisje hebben. Gaat opeens supersnel!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_91706766
Hahaha Soempie :D ik ken dat merk helemaal niet! Of ben je een Belg?
En ik had voordat we uberhaupt bezig waren zwanger te worden al allerlei (vnl meisjes :') -)kleertjes in huis,een ouderwetse kinderwagen en een retro badje met waskom :P
Dus die box van je vind ik niet raar

Jemig, iedereen met wie ik zwangerde en midden/eind 2009 een kind kreeg lijkt wel zwanger! Op dat zwangerschapsforum lijkt letterlijk iedereen weer zwanger die in december 2009 een kind kreeg.
Ik krijg er echt zoveel positieve kriebels van
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 23 januari 2011 @ 10:40:27 #218
30252 Soempie
Procreating
pi_91739224
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 15:02 schreef Poppejans het volgende:
Hahaha Soempie :D ik ken dat merk helemaal niet! Of ben je een Belg?
En ik had voordat we uberhaupt bezig waren zwanger te worden al allerlei (vnl meisjes :') -)kleertjes in huis,een ouderwetse kinderwagen en een retro badje met waskom :P
Dus die box van je vind ik niet raar

En je kreeg een jongetje? :P De zus van m'n vriend en die vriendin van mij hebben ons al allemaal spulletjes beloofd. Het staat allemaal daar nog en zodra we echt een huisje hebben komt het onze kant op (behalve de box, die hebben we al). Zij willen graag van de spullen af en wij willen ze wel graag hebben. Heb ondertussen echt ontzettend veel zin gekregen een kamertje te schilderen, in te richten en eigen spulletjes uit te zoeken. O+

Ik ben geen Belg. :D Volgens mij komen de potjes bij de jumbo vandaan.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 23 januari 2011 @ 11:33:46 #219
171422 LadyBlack
paint it black
pi_91740442
Ooooooh Soemp, wauw, wat een hoop vooruitgang!! Ik duim :Y
pi_91778973
ik rammel de pan uit hier :X :X

en daarom een vraagje:
ik zie hier best vaak dat moeders nog studeren of tijdens hun studie zwanger raakten. Ik wil graag een kindje maar studeer nog, en wil eigenlijk daarna ook nog meer van de wereld zien (backpacken oid).. dat is altijd mijn grote droom geweest en het is er nog niet echt van gekomen maar het lijkt me prachtig om andere culturen te ontdekken. Ik weet dat je best op vakantie kan gaan met een kind, maar het gaat dan toch een stuk gestructureerder en minder avonturierlijk lijkt me. Hebben jullie dat gevoel niet gehad? Of heb je kans gezien al te reizen voor je een kindje kreeg? Dit zorgt er namelijk voor dat ik de komende jaren nog niet aan een kindje toe ben terwijl mijn eierstokken daar heel anders over lijken te denken..

overigens is mijn man er ook nog niet aan toe voorlopig dus een paar jaar wachten kan ik sowieso ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_91780236
Wow Soempie! Dat klinkt echt heel spannend allemaal! En wat enorm schattig dat je vriend daarmee aankwam hihi. Hier komen er ook steeds vaker opmerkingen van m'n vriendje in de richting van babies. Ik heb van de week nog een gesprekje met hem gehad, dat ik nu al meer dan 3 jaar echt erg aan het rammelen ben. Dat het alweer bijna twee jaar geleden is dat ik hem voor het eerst vertelde over mijn gerammel. En dat ik dus vind dat hij er ook maar eens klaar voor moet zijn :P En ook zelfs van mijn idee om hem dan maar een baby voor m'n verjaardag te vragen, zodat ie er alvast een beetje op voorbereid is haha. Toevallig begon ook nog een bandlid van hem, toen vriendje met hem meereed naar het oefenen, of wij en andere vrienden van ons al een beetje bezig waren met kindjes e.d. Vriendje had toen gezegd dat een gezamenlijke vriendin al wat rammelde en ook dat ik rammelde. Terwijl ik dat eigenlijk zorgvuldig voor de buitenwereld verborgen houdt ;) Anyway, volgens mij was ie toch wel een beetje 'geschrokken' van mijn lange gerammel en het lijkt wel alsof hij nu ook werkelijk zich er klaar voor aan het maken is. Dat hoop ik dus maar en wacht nog maar weer even rustig af.

Lot_1: Ik studeer ook nog en mijn vriendje ook. Ik rammel heel hard en het lijkt mij best wel fijn om al een kindje te krijgen tijdens mijn studie. Nu kan ik echt veel mijn eigen tijd indelen bijvoorbeeld. Ook ik wil reizen, maar het lijkt me juist echt fijn om dat met mijn kindje te gaan doen. Om de wereld samen met haar/hem te gaan ontdekken!
Dat is studeer is wel de reden dat ik mijn rammelen voor de buitenwereld een beetje verborgen houd. Het is toch een bepaalde verwachting die andere mensen in de maatschappij hebben, pas kindjes krijgen als je werkt e.d. Maar goed, ik wacht nog steeds op mijn vriendje, dus voorlopig maakt het niet zoveel uit wat ik vind of een ander vindt. Eerst moet vriendje maar eens gaan rammelen :D

[ Bericht 5% gewijzigd door bellelena op 23-01-2011 23:59:49 ]
pi_91786921
Soempie, geniaal van je vent! En wat fijn dat er nu "uitzicht" lijkt te komen... dat zal vast al heel veel in je gevoel helpen en de rammels een beetje sussen zeg maar. (oh en da's inderdaad Jumbo-babyvoeding, hebben wij ook!).

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 15:02 schreef Poppejans het volgende:
--
Jemig, iedereen met wie ik zwangerde en midden/eind 2009 een kind kreeg lijkt wel zwanger! Op dat zwangerschapsforum lijkt letterlijk iedereen weer zwanger die in december 2009 een kind kreeg.
Ik krijg er echt zoveel positieve kriebels van
Nou dat ja! Ik heb dat precies hetzelfde.... maar het lijkt me wel gezellig om weer met jou te zwangeren hoor PJ, dit keer weer allebei een kindje met maar 2 weken verschil? Dit keer jij het meisje, ik het jongetje O-)

Gisteren hebben we nog maar weer eens overleg gehad, misschien dat ik toch maar even blijf hangen in mijn huidige baan (als dit niks wordt waar ik mee bezig ben) en dan hebben we in elk geval de zekerheid en al om nog een kindje erbij te kunnen krijgen.
pi_91787006
Maar zijn de studenten dan niet bang nooit werk te kunnen vinden of uit te lopen met de studie of geen geld hebben als ze een baby krijgen?

Ik zit nu zelfs te denken dat we nu al moeten proberen, omdat ik dan iig nog tijdens mn contract verlof heb :@ Ik ben bang dat als vriendlief straks af is gestudeerd en werk gaat zoeken en ik dan aan het einde van het jaar ook werkloos raak we helemaal geen geld meer hebben en het dan weer langer uit moeten stellen :')

Óf hij vindt geweldig werk en ik krijg verlenging en we kunnen ervoor gaan :P Als hij ook wil dan wel he...;)
  maandag 24 januari 2011 @ 13:05:27 #224
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_91793974
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:25 schreef Inu het volgende:
Maar zijn de studenten dan niet bang nooit werk te kunnen vinden of uit te lopen met de studie of geen geld hebben als ze een baby krijgen?

Ik zit nu zelfs te denken dat we nu al moeten proberen, omdat ik dan iig nog tijdens mn contract verlof heb :@ Ik ben bang dat als vriendlief straks af is gestudeerd en werk gaat zoeken en ik dan aan het einde van het jaar ook werkloos raak we helemaal geen geld meer hebben en het dan weer langer uit moeten stellen :')

Óf hij vindt geweldig werk en ik krijg verlenging en we kunnen ervoor gaan :P Als hij ook wil dan wel he...;)
Wat ontzettend leuk dat jij rammelt!
Kom maar een middagje met Eva en Fabian spelen, en neem je vriendje maar mee.
Ik zorg wel voor de poep koffie en een koekje.
pi_91794606
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:21 schreef Lijnloos het volgende:
Nou dat ja! Ik heb dat precies hetzelfde.... maar het lijkt me wel gezellig om weer met jou te zwangeren hoor PJ, dit keer weer allebei een kindje met maar 2 weken verschil? Dit keer jij het meisje, ik het jongetje O-)

Gisteren hebben we nog maar weer eens overleg gehad, misschien dat ik toch maar even blijf hangen in mijn huidige baan (als dit niks wordt waar ik mee bezig ben) en dan hebben we in elk geval de zekerheid en al om nog een kindje erbij te kunnen krijgen.
Daar teken ik voor!
Zal tzt (duurt nog wel even hoor) mn best gaan doen hoor ^O^ O+ :P

En ik snap je helemaal, ik zou momenteel ook kiezen voor een tweede zwangerschap en dan daarna pas zoeken naar een leukere baan (als dat zou spelen hier)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91794736
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:05 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wat ontzettend leuk dat jij rammelt!
Kom maar een middagje met Eva en Fabian spelen, en neem je vriendje maar mee.
Ik zorg wel voor de poep koffie en een koekje.
Ik denk dat als het zover is Eva en Fabian allebei luiervrij zijn hoor ;)
  maandag 24 januari 2011 @ 13:26:22 #227
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_91794906
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:22 schreef Inu het volgende:

[..]

Ik denk dat als het zover is Eva en Fabian allebei luiervrij zijn hoor ;)
Eva is al luiervrij, Fabian zal nog wel een jaar of 2 duren denk ik..
Maar weest welkom. Heb je 'een boek nodig'? ;)
pi_91795471
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:20 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Daar teken ik voor!
Zal tzt (duurt nog wel even hoor) mn best gaan doen hoor ^O^ O+ :P

En ik snap je helemaal, ik zou momenteel ook kiezen voor een tweede zwangerschap en dan daarna pas zoeken naar een leukere baan (als dat zou spelen hier)
Nou ik ook hoor, maar er kwam zo'n leuke vacature voorbij dat we echt even dachten de boel on hold te zetten om eerst dat even af te wachten. Of nou ja, on hold niet echt, aangezien we nog niet bezig zijn en ik natuurlijk nog de implanon in mijn arm heb zitten...
Maar handig is eht niet inderdaad met je zwangere toeter een nieuwe baan zoeken. En nu heb ik toch gewoon een vast contract + baangarantie als hier de boel over anderhalf jaar ophoudt. Dus eigenlijk best ideaal om nu dan aan de slag te gaan... Nu manlief nog overtuigen en een tripje richting huisarts ;) ... Oh nee, eerst nog even afwachten wat eruit komt...
pi_91857837
*rammeldebammel*

Ik vertelde net aan vriendje dat ik een kadootje voor hem had besteld, zegt ie: 'Wat dan? Een baby? ;)'. Ik krijg steeds meer het gevoel dat hij er weleens bijna klaar voor zou kunnen zijn :D, in ieder geval gaat zijn deurtje steeds meer open en is er echt al een grote kier!
pi_91863583
leuk om te horen bellelena! dat hij zelf met zulke dingen komt, zegt al heel veel natuurlijk ;)

hier probeer ik het zoveel mogelijk op een laag pitje te houden, het komt er de komende tijd toch niet van.. maar dat is best moeilijk, als je overal ieniemienie-babietjes ziet O-)
pi_91864557
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:09 schreef Bubbles90. het volgende:
leuk om te horen bellelena! dat hij zelf met zulke dingen komt, zegt al heel veel natuurlijk ;)

hier probeer ik het zoveel mogelijk op een laag pitje te houden, het komt er de komende tijd toch niet van.. maar dat is best moeilijk, als je overal ieniemienie-babietjes ziet O-)
Hihi, ja, vlak na het eten had ie nog zo'n soort opmerking :O Behoorlijk spannend!

Lastig he, om je rammelen in toom proberen te houden.. Opeens zie je ook overal kleine kindjes en zwangeren opduiken. Ik vind het ook vaak lastig, want ik praat er eigenlijk met niemand over. Ben dan ook echt heel blij met dit topic om zo toch mijn ei (haha) even kwijt te kunnen :P
Ik was van de week al een keer op internet aan het snuffelen, het lijkt me zo gaaf om een hangwiegje te hebben voor mijn baby!
Waarom zit het er eigenlijk nog niet in Bubbles90? Ik las dat je vriend wel al met je aan het meerammelen is!

@Inu: Geld is geen hoofdprioriteit voor mij, ik heb ook een goede buffer als dat nodig mocht zijn. Het zijn meer andere dingen waar ik wel eens over denk, zoals het 'zomaar doen waar je zin in hebt' en dus evt opmerkingen van anderen, al zal iedereen daar wel eens mee te maken krijgen want de buitenwereld weet vaak toch wel beter wat goed voor jou is ;) :P Verder ben ik een gevoelsmens en ik vertrouw liever op mijn intuïtie dan mijn verstand, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ook dat zal voor andere mensen vast weer heel anders zijn!
  woensdag 26 januari 2011 @ 13:14:31 #232
171422 LadyBlack
paint it black
pi_91890839
Bovendien, als je op de perfecte omstandigheden wacht, komt dat kindje er waarschijnlijk nóóit :{

Tenminste, dat is mijn insteek, ik heb nog steeds geen fatsoenlijke baan en nauwelijks inkomen, (mijn vriend verdient wel aardig), maar ik ben ervan overtuigd dat wij ons kindje als dat er komt een prima basis kunnen bieden. Niks mis met tweedehands meubeltjes ed, als het maar met liefde is uitgezocht O+

En wat Lot zei over het niet meer kunnen reizen, daar had ik toch al niet zo'n behoefte aan. Maar als je die wens hebt, zou ik die zeker eerst uitvoeren, want dat wordt natuurlijk wel lastiger met kind :)

Bellelena, klinkt goed! Ik zou haast zeggen dat als je nu om een datum vraagt, je die waarschijnlijk nog wel samen kunt stellen ook! Leuk! O+
pi_91901109
Nee, het zal idd nooit perfect zijn, maar iig een van ons met een baan zou wel prettig zijn :D
pi_91901799
Dat kan ik me voorstellen Inu :) omstandigheden zullen nooit perfect zijn maar iets van financiele zekerheid is wel prettig :P

Ik ben vanaf vandaag gestopt met roken :) en zie het nu maar als goede voorbereiding op wie weet een kindje in de komende jaren :) (want zwanger/moeder en roken is not done voor mij)
Hooked ;)
pi_91930008
@ Bellelena: wat LB zegt, misschien kun je er wel een datum uit krijgen! een hangwiegje lijkt mij ook leuk, maar op internet kijken durf ik niet aan, dan ga ik alleen maar harder rammelen :P
@ femsss: goed begin :) ik kan daar heel slecht tegen, vrouwen die zwanger zijn/een (klein) kindje hebben en dan roken :r

Waarom het er voorlopig nog niet van komt, is een beetje wat Inu aangeeft: een met een fatsoenlijke baan zou wel handig zijn. Owja, en samenwonen is ook wel verstandig ^O^
Het liefste zou ik ook mijn bachelor hebben afgerond, maar dat is niet iets wat me tegen zou houden.
pi_91930143
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 09:07 schreef Bubbles90. het volgende:
@ Bellelena: wat LB zegt, misschien kun je er wel een datum uit krijgen! een hangwiegje lijkt mij ook leuk, maar op internet kijken durf ik niet aan, dan ga ik alleen maar harder rammelen :P
@ femsss: goed begin :) ik kan daar heel slecht tegen, vrouwen die zwanger zijn/een (klein) kindje hebben en dan roken :r

Waarom het er voorlopig nog niet van komt, is een beetje wat Inu aangeeft: een met een fatsoenlijke baan zou wel handig zijn. Owja, en samenwonen is ook wel verstandig ^O^
Het liefste zou ik ook mijn bachelor hebben afgerond, maar dat is niet iets wat me tegen zou houden.
Ik had een studiegenoot (wel al wat ouder) die ook zwanger was tijdens der bachelor. Lekker met zo'n grote toeter in college zitten :D

Wij wonen al wel samen, maar ik heb een tijdelijk contract tot eind van dit jaar en niet echt uitzicht op verlenging en vriend studeert dit jaar af... Ik denk dat wij dus nog een paar jaartjes wachten :)
pi_91937455
Gisteren was ik een beetje verdrietig, ik ging even weg en toen ik terug kwam hadden we ongeveer dit gesprekje:
[...]
Ik: Ik hoop wel heel graag dat je ooit een kindje met mij wilt..
Hij: Maar natuurlijk wil ik dat! Heel graag zelfs! En niet 'ooit', maar ook wel ergens over niet zo'n hele lange tijd!
Ik: :o
Hij: Oke, ik denk niet dat het me lukt om je voor je verjaardag al een kant en klaar kindje, uit de buik, te geven..
Ik: :D Dat begrijp ik, maar over een heel klein poosje enzo..
Wij: *knuffelen* O+

Dussss... LB, misschien gaan we binnenkort wel echt samen zwanger zijn! ;)

Ik hoop dat we in ieder geval rond mijn verjaardag dan samen echt een 'datum' kunnen afspreken wanneer we er zo'n beetje voor zullen gaan. Of hele stille hoop dat we rond mijn verjaardag al voor het echie kunnen gaan oefenen ;) Wie weet! Ik ben wel blij dat ik nu wel wat 'meer' zekerheid heb, ik dacht best wel dat hij nog wel een behoorlijke poos wilde wachten, minstens een jaar ofzo, maar dit biedt weer nieuwe perspectieven. Mijn vorige berichtje was dus niet veeeeel te optimistisch, hij wil echt al over een klein poosje O+ Ik kon er gewoon bijna niet eens van slapen vannacht...

Inu en bubbles: Dat begrijp ik wel, een vaste baan bij ieder geval 1 van beide is zeker heel prettig. En ik hoop dan ook dat dat voor jullie beide op een mooi moment zal komen! En samenwonen natuurlijk ook bubbles ;) (Ik woon nu alweer 5,5 jaar samen :o Lang alweer!).
Inu: Met zo'n toeter tussen die bankjes haha ;) Dat is inderdaad ook zoiets. Ik had wel eens een zwangere dame in mijn klas. Ik wist het niet, dacht dat ze gewoon een gek figuur had (naar mijn idee was haar figuur ook gewoon al die maanden hetzelfde, dus ongetwijfeld had ze idd een beetje gek figuur haha) :P Opeens was ze 2 maanden niet op college en toen hoorde ik dat ze dus zwanger was geweest en nu een dochtertje had (overigens was ze zelf wel op de hoogte van haar zwangerschap als het goed is). Na die 2 maanden afwezigheid heeft ze alles weer opgepakt en verder gestudeerd.

Femsss: Wat goed dat je bent gestopt met roken! Houdt je het een beetje vol?
pi_91937617
Bellelena wat fijn zeg!!! *O* Jullie gaan er gewoon voor binnenkort!

Ben nog steeds gestopt ;) maar wel lastig hoor af en toe, achja je weet waar je het voor doet :)
Hooked ;)
pi_91937872
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:15 schreef femsss het volgende:
Bellelena wat fijn zeg!!! *O* Jullie gaan er gewoon voor binnenkort!

Ben nog steeds gestopt ;) maar wel lastig hoor af en toe, achja je weet waar je het voor doet :)
Ja super spannend! Eindelijk een einde in zicht van mijn lange wachten ;) *O*

En het stoppen, respect! Je doet het zeker ergens voor, maar het is toch ook weer niet zomaar gedaan. Al 1 dag nu! Na een paar dagen is de lichamelijke verslaving al weg, daarna is het vooral geestelijk. Iets willen doen met je handen bijv op bepaalde momenten, dat soort dingen. En dat duurt geloof ik een week of 3 voordat dat een beetje wegzakt. Dus als je de eerste 3 weken doorkomt, dan ben je echt al een heeeeeel eind! (Maar ja, wel eerst die 3 weken door dus hihi..) Ik ben iig nu al trots op je ;)
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:24:45 #240
171422 LadyBlack
paint it black
pi_91938070
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:11 schreef bellelena het volgende:

Dussss... LB, misschien gaan we binnenkort wel echt samen zwanger zijn! ;)[quote]
*O* deal!

[quote]Ik hoop dat we in ieder geval rond mijn verjaardag dan samen echt een 'datum' kunnen afspreken wanneer we er zo'n beetje voor zullen gaan. Of hele stille hoop dat we rond mijn verjaardag al voor het echie kunnen gaan oefenen ;) Wie weet! Ik ben wel blij dat ik nu wel wat 'meer' zekerheid heb, ik dacht best wel dat hij nog wel een behoorlijke poos wilde wachten, minstens een jaar ofzo, maar dit biedt weer nieuwe perspectieven. Mijn vorige berichtje was dus niet veeeeel te optimistisch, hij wil echt al over een klein poosje O+ Ik kon er gewoon bijna niet eens van slapen vannacht...
Ik had afgesproken mijn spiraaltje de week na mijn verjaardag te laten verwijderen :) dat was mijn cadeautje :Y

Maar hoe snel of langzaam het nu uiteindelijk ook gaat, ik ben iig nu al blij voor je ^O^
pi_91941436
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:24 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik had afgesproken mijn spiraaltje de week na mijn verjaardag te laten verwijderen :) dat was mijn cadeautje :Y

Maar hoe snel of langzaam het nu uiteindelijk ook gaat, ik ben iig nu al blij voor je ^O^
Wat een leuk verjaardagscadeautje!
Ik ben al een aantal jaren geleden gestopt met de pil, dus die kan de deur niet nog een keer uit ;) Maar de condooms natuurlijk wel haha :P

En samen zwanger zou echt wel heel grappig zijn! Al duim ik zeker wel dat jij dan al op de helft bent oid als ik me daar ga melden ;)
  donderdag 27 januari 2011 @ 14:41:23 #242
171422 LadyBlack
paint it black
pi_91941504
O+

Wanneer ben je jarig? oO<
pi_91941926
LB en Bellelena, heb nog samen met jullie gerammeld. Komen jullie beide snel naar Z&G, lijkt me zo leuk om met jullie samen te zwangeren ( insert hartsmiley).

LB ik hoop dat snel raak is en Bellelena hoop dat je lief snel het licht ziet. Een kleintje is een ware verrijking van je leven. Mijn vriend en ik hebben nog nooit zoveel geluk gevoeld in ons leven.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  donderdag 27 januari 2011 @ 14:56:24 #244
171422 LadyBlack
paint it black
pi_91942096
Oooooohh wickie sshhhhhhtt!!
pi_91942202
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:41 schreef LadyBlack het volgende:
O+

Wanneer ben je jarig? oO<
Ik had ook al gekeken in haar profiel :D

En wat fijn, zo rammelen terwijl je echt het gevoel hebt dat het nu wel eens heel vlug kan gebeuren O+
pi_91942363
O+ Wat lief Wickie! En dat lijkt me echt leuk, samen met jou en LB O+

LB en Leonieke: 10 maart! Dus dat schiet al best op :D Nog een weekje of 6 ongeveer (precies zelfs!). Dus LB, als jij dan voor de tijd alvast eens twee streepjes tevoorschijn tovert. En als ik dan voor september (dan is Wickie uitgerekend) of eerder natuurlijk :P ook twee streepjes doe, dan overlappen we met z'n allen! *O*

Ik bekeek net mijn profiel en op 4 februari is het 3 jaar geleden dat ik dit account aanmaakte, toen kon ik voor het eerst mijn gerammel niet meer voor me houden en kwam ik het hier delen!
pi_91942510
Nee, joh, 10 maart is nog zooooo ver af ;) (ik zit in ontkenningsfase aangezien Thomas de 5e 1 jaar wordt :o )
Maar eerlijkheidshalve toch maar toegeven dat het 5 maart is voor je het goed en wel beseft :Y Is altijd handig, zo'n korte februari-maand :D

En je bent ook wel al best heel lang aan het rammelen :o Wel fijn dat je nu een datum hebt om naartoe te rammelen ;)
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:20:28 #248
171422 LadyBlack
paint it black
pi_91943124
Jeetje bellelena! 3 jaar al joh, dan heb je hier wel al héél veel mensen uitgezwaaid he!

Nou, ik zeg: lang genoeg gewacht, gewoon op 10 maart ritueel de condooms weggooien/verbranden/waterballongevecht mee houden :')
pi_91943339
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:06 schreef leonieke het volgende:
Nee, joh, 10 maart is nog zooooo ver af ;) (ik zit in ontkenningsfase aangezien Thomas de 5e 1 jaar wordt :o )
Maar eerlijkheidshalve toch maar toegeven dat het 5 maart is voor je het goed en wel beseft :Y Is altijd handig, zo'n korte februari-maand :D

En je bent ook wel al best heel lang aan het rammelen :o Wel fijn dat je nu een datum hebt om naartoe te rammelen ;)
Alvast gefeliciteerd met Thomas! 1 jaar alweer! Ik weet nog goed dat je zwanger was O+ Vorig jaar zat je daar nu met je dikke buik!

En al meer dan 3 jaar aan de rammel ja, dat hou je toch ook niet voor mogelijk. De tijd vliegt! En ook dat ik er daarvoor ongeveer zeker van was nooit kindjes te willen haha :P Wat kan dat opeens omslaan ook!

Whehe, ik voel me zo onderhand bijna de nieuwe BE van het rammelaars topic, die heeft er volgens mij toentertijd ook jaaaaren rondgehangen voordat ze haar eerste kreeg. En die heeft er nu gewoon al twee :o

Een waterballonnengevecht lijkt me best wel een goed idee ja LB ;)
pi_91943587
Thx :) Vorig jaar heb ik in deze periode (weekend van 30/01) nog 2 nachten op een luchtmatras geslapen voor een lan die we organiseerden op het werk. Ik weet nog dat ik met mijn buik bijna niet meer recht kon staan :D :'( :D Waar is de tijd :o

En idd, dat lange rammelen. Ik weet nog dat ik me in de eerste topics van deze reeks niet durfde melden, maar dat ik toen al aan het rammelen was. Ik denk dat Poppejans er toen ook al bij was :?

En nu iets waar ik altijd nieuwsgierig naar ben: heb jij enig idee wat het bij jou heeft doen omslaan? Ik wou al kinderen toen ik nog klein was (ik wou geen zangeres of actrice worden, maar mama (of oma) O+ )

En idd, BE heeft ook lang gerammeld. Maar binnenkort is het idd tijd dat wij jou kunnen uitzwaaien en hopelijk heel vlug kunnen verwelkomen in Z&G :)
pi_91943633
En de eerste maand van het jaar is al bijna voorbij *)
pi_91944926
Leonieke: ik weet ook nog hoeveel jij hier rondhing voor Thomas O+ Jij en BE zijn wel de rammelaarsters ten top uit de topicreeks geschiedenis denk ik hihi ;)
En die LAN!!! Haha, gekkie, wat was dat nu weer voor een actie! :D

Mijn eerste post, in het rammelaarstopic:
quote:
maandag 4 februari 2008 @ 16:54:56

Hallo!

Zo ongeveer een jaar geleden begon er iets bij mij te kriebelen...
Er is nog niks in de planning, maar ik was deze week overtijd! Ik een zwangerschapstest gedaan, maar deze was negatief... En nu kan ik er echt niet meer over stoppen met nadenken!

Heb speciaal een kloon aangemaakt (andere mensen hoeven niet te weten dat ik ermee rondloop..)
Ik moet het gewoon even kwijt aan iemand! (irl is er dus eigenlijk niemand die het weet en waar ik er dus mee over praat.)
En de eerste reactie erna was van... Leonieke *O* hihihi
Toen was jij nog zo aan het rammelen voor je eigenste Thomas!

Ik rammel dus al 4 jaar.. En 3 jaar geleden vertelde ik er voor het eerst over aan vriendje lees ik nu ook net! (ik dacht 3 jaar rammelen en 2 jaar geleden aan vriendje vertelt, maar de tijd vliegt werkelijk sneller dan ik voor mogelijk hield!)

En de omslag van het niet naar wel een kindje willen.. In de puberteit maakte ik een nare tijd door. Dan komt ook een beetje de tijd dat je soms over dat soort dingen na gaat denken. Toen dacht ik: Ik ga nooit een kindje in deze verrotte wereld neerzetten, en dat ik mezelf uberhaupt niet wilde voortplanten enzo. Maar toen ik weer wat beter in mijn vel kwam en dus een jaar of 22 was (inmiddels woonde ik toen ook net samen met mijn vriendje en het ging stapje voor stapje steeds wat beter met mij), voelde ik opeens hele andere dingen in mijn lichaam. Ik dacht er weer over na en het oergevoel van binnen is echt heel sterk. Aangezien ik heel erg een gevoelsmens ben, kan ik ook niet anders dan er naar luisteren. Ik denk nu ook dat ik juist samen met een kindje de wereld zelf mooier kan maken. En dat ik mijn kindje heus wel in een mooie wereld kan grootbrengen. En daarbij dus mijn vriendje waar ik zielsveel van hou en dat we dan samen een kindje krijgen, helemaal van ons twee, dat ons dat nog sterker verbind. En dat hij dan zo'n lieve papa gaat worden enzo O+

Ik probeerde het zo beknopt mogelijk te houden, maar het is nog best een laptekst geworden! En dan zijn er ook nog wel andere dingen die meespelen, maar opeens dat sterke oergevoel is wel het belangrijkste. Dat dat zich opeens aandiende.

En wat schattig dat je vroeger al mama wilde worden O+
pi_91945062
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:00 schreef bellelena het volgende:
Ik dacht er weer over na en het oergevoel van binnen is echt heel sterk. Aangezien ik heel erg een gevoelsmens ben, kan ik ook niet anders dan er naar luisteren. Ik denk nu ook dat ik juist samen met een kindje de wereld zelf mooier kan maken. En dat ik mijn kindje heus wel in een mooie wereld kan grootbrengen. En daarbij dus mijn vriendje waar ik zielsveel van hou en dat we dan samen een kindje krijgen, helemaal van ons twee, dat ons dat nog sterker verbind. En dat hij dan zo'n lieve papa gaat worden enzo O+
O+ O+ O+
Hooked ;)
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:07:05 #254
171422 LadyBlack
paint it black
pi_91945206
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:00 schreef bellelena het volgende:
Ik probeerde het zo beknopt mogelijk te houden, maar het is nog best een laptekst geworden! En dan zijn er ook nog wel andere dingen die meespelen, maar opeens dat sterke oergevoel is wel het belangrijkste. Dat dat zich opeens aandiende.

Maar wel een mooie lap tekst O+
pi_91945377
Nu ben ik ook gaan teruglezen en zie ik dat ik me pas in het tweede topic heb gemeld :D Wel raar om al die posts nu terug te lezen :)

En wat de mederammelaars hier boven zeggen: mooie tekst... het oergevoel O+
Ik hoor je eierstokken tot hier klapperen ;)
pi_91945378
Mooi geschreven bellelena :Y O+ . Hopelijk kunnen jullie er snel voor gaan!

Ik krijg vanavond vaccinaties voor op reis en in het intake-formulier moet je aangeven of je binnenkort van plan bent om te proberen zwanger te raken... JA!! Heel vreemd om dat te mogen invullen :o .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_91945840
:@ Dankjulliewel! En leuk om te horen dat het ook zo herkenbaar is bij jullie zelf O+

Phaidra: Ohh wat gek om dat zo op te schrijven ja! Dat het dan zo zwart op wit op papier staat! Waar ga je heen op reis?

Leonieke: En wat er dan in die tijd is gebeurd hè, nu zijn we bij deel 28, heb je een spannende zwanger-worden-reis gemaakt, is je mooie jongetje geboren en ben je alweer opnieuw aan het rammelen ;)

En tussendoor nog even wat extra aanmoediging voor femsss: Wat ben je stoer zonder sigaret *O*
pi_91946698
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:21 schreef bellelena het volgende:
:@ Dankjulliewel! En leuk om te horen dat het ook zo herkenbaar is bij jullie zelf O+

Phaidra: Ohh wat gek om dat zo op te schrijven ja! Dat het dan zo zwart op wit op papier staat! Waar ga je heen op reis?

Leonieke: En wat er dan in die tijd is gebeurd hè, nu zijn we bij deel 28, heb je een spannende zwanger-worden-reis gemaakt, is je mooie jongetje geboren en ben je alweer opnieuw aan het rammelen ;)

En tussendoor nog even wat extra aanmoediging voor femsss: Wat ben je stoer zonder sigaret *O*
Naar Peru, 3,5 week rondreizen *O* .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_91947088
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:21 schreef bellelena het volgende:
En tussendoor nog even wat extra aanmoediging voor femsss: Wat ben je stoer zonder sigaret *O*
Dankje :) kan de aanmoediging gebruiken!

Heb overigens maar niet tegen vriendlief gezegd dat ik stop met roken omdat ik aan babies denk :P
Zucht.. rammelt..
Hooked ;)
pi_91947924
Phaidra: Wat gaaf! En daarna dus enzo en spannend *O*
Misschien wel de laatste reis met jullie tweetjes dus! + dat op papier van binnenkort zwanger willen worden.. Maak er maar een mooie en bijzondere reis van (al zal dat ongetwijfeld wel gaan lukken!).

femsss: Ik denk dat het bij mannen zo is dat ze (de meeste) niet zo snel uit zichzelf gaan rammelen, maar dat, als ze door hun vriendin geconfronteerd worden, het wel iets is waar ze over gaan nadenken. Af en toe, bij wijze van grapje desnoods, een opmerking over babies maken enzo, dat helpt dan om zijn gedachten weer even naar dat onderwerp te brengen. En dan zo elke keer went ie wat meer aan het idee. En als dan de omstandigheden daar zijn (vaste baan bijv), dan is hij inmiddels helemaal gewend aan het idee en kunnen jullie er spontaan zomaar voor gaan!
Maar het is ook zeker lastig als je zelf zo rammelt en je nog niks hebt om concreet naar uit te kijken, dat stoppen met roken is dan echt wel weer iets, iig voor jezelf, om concreet iets te doen.
En gewoon bij wijze van grap, als de situatie zich voordoet, stiekem tussen neus en lippen door iets zeggen over stoppen met roken en babies hihi. Zodat je zijn gedachten weer even op dat onderwerp stuurt en hij weer een tikje meer aan het idee went ;)
pi_91951385
Eigenlijk is stoppen met roken de laatste stap voor mezelf die ik nog moest maken :P We hebben namenlijk allebei een vaste baan, een leuk koophuisje enzo. En ik laat af en toe inderdaad merken dat ik wel rammel :) voor de rest heb ik nog een portie geduld over ;)
Hooked ;)
pi_91952361
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:33 schreef femsss het volgende:
Eigenlijk is stoppen met roken de laatste stap voor mezelf die ik nog moest maken :P We hebben namenlijk allebei een vaste baan, een leuk koophuisje enzo. En ik laat af en toe inderdaad merken dat ik wel rammel :) voor de rest heb ik nog een portie geduld over ;)
Ah, jullie zijn al zo'n beetje helemaal gesettled dus! Hopelijk gaat je vriend dan helemaal snel meerammelen ;) En geduld is een schone zaak, maar hopelijk hoef je het niet al te lang op te brengen!
pi_91962612
Thanx bellelena! Heb er ook erg veel zin in :Y .

Wel jammer, we moeten ook malariatabletten slikken en daarna wordt aangeraden om 2 cycli te wachten voordat je zwanger wordt... Ach ja, 2 maanden kunnen er ook nog wel bij.

femsss, voor jou gaat het nu ook de goede kant op. Veel succes!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_92032341
Ik kom ook maar weer eens koekeloeren hier... Wel met goed nieuws gelukkig, maandag gaat mijn spiraaltje eruit!
Half jaartje geleden ongeveer bij vriend aangegeven dat er iets begon te rammelen, alleen hij zag het echt totaal niet zitten. Veel goede gesprekken gehad (prettige gesprekken maar ook minder prettige gesprekken, altijd lastig die eierstokken...), en inmiddels is ie helemaal om..!
Over een paar maandjes gaan we er dan eigenlijk echt voor, vind het zo spannend!
pi_92038510
Phaidra, heeeel fijne vakantie!!!

Raantje wat goed zeg! Hij is snel om ;) heel veel succes en ik hoop dat het snel raak is!
Hooked ;)
pi_92039428
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 14:14 schreef femsss het volgende:
Phaidra, heeeel fijne vakantie!!!

Raantje wat goed zeg! Hij is snel om ;) heel veel succes en ik hoop dat het snel raak is!
De truuk was om vooral niet te zeuren, af en toe een hintje, en hem de tijd geven om aan het idee te wennen. En dat er om ons heen opeens veel babies geboren worden helpt ook wel mee...
Gaat bij jou vast ook lukken :*
pi_92122518
mag ik mee rammelen :)

Ik ben hier al lang niet meer geweest op het forum (laatste keer was in 2008, toen ik aan het rammelen was en ik net zwanger was van mijn zoontje. Daarvoor was ik hier veel in de zwangerschap en na de geboorte van onze dochter in 2006).

Ik denk dat wij ergens april/mei voor een 3e kindje gaan :D

Ik zal hier later op OUD eens rondneuzen naar wat 'bekenden'.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  maandag 31 januari 2011 @ 17:09:07 #268
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_92129407
wb CM
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_92138012
dank je :D
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_92138736
Welkom Crazymoon, een derde! Wat leuk!

Phaidra: Oeh jammer van de tabletten en twee cycli wachten, nu kun je niet een vakantiebaby maken hihi ;) Maar twee cycli zijn ook weer voorbij voor je er erg in hebt natuurlijk.

Raantje: Vandaag is je spiraal eruit *O* En wat was je vriend snel om! Denk dat veel babies in de omgeving ook meehelpen. Dat hebben wij hier wat minder (eentje maar). En die zien we niet eens vaak. Gaan jullie nu gelijk 'van start'? En ga je doorschuiven naar het volgende topic?

Hier rammel ik lekker verder, vooral na het gesprekje van laatst met mn vriendje is het helemaal niet meer onder controle :P Ik spiek nu elke dag wel mee hier in het subforum.. En webshops met babyspulletjes enzo haha!
pi_92142931
Bellelena, ik heb nog niet teruggelezen (ben zomaar binnen komen vallen hier), maar wat voor gesprekje heb je gehad dan..?

Wij gaan nog niet meteen van start, ben al 4 jaar niet meer ongesteld geweest en daarvoor 10 jaar de pil geslikt, dus ik wil eerst eens weten hoe mijn cyclus het zelf gaat doen. Bovendien beginnen we in maart/april met een verbouwing thuis, dus voorlopig moeten we behelpen met condooms. Ben benieuwd hoelang we dat gaan volhouden... O-)
pi_92154141
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:04 schreef Raantje het volgende:
Bellelena, ik heb nog niet teruggelezen (ben zomaar binnen komen vallen hier), maar wat voor gesprekje heb je gehad dan..?

Wij gaan nog niet meteen van start, ben al 4 jaar niet meer ongesteld geweest en daarvoor 10 jaar de pil geslikt, dus ik wil eerst eens weten hoe mijn cyclus het zelf gaat doen. Bovendien beginnen we in maart/april met een verbouwing thuis, dus voorlopig moeten we behelpen met condooms. Ben benieuwd hoelang we dat gaan volhouden... O-)
Is dat 4 jaar niet ongesteld door het spiraaltje?
Ook zeker wel verstandig om je lichaam eerst even te laten ontwennen van alle hormonen :)
En ook nog een verbouwing in de planning! Wat gaan jullie verbouwen? En hoelang gaat het ongeveer duren? Spannend hoelang de condooms het zullen volhouden daar ;) hihi.

Over mijn gesprekje:
Eerst even een beknopte voorgeschiedenis: Ik rammel onderhand dus al meer dan 4 jaar, ongeveer 3 jaar geleden voor het eerst aan m'n vriendje hierover verteld. Sindsdien net als jij telkens een hintje en hem aan het idee laten wennen en af en toe een gesprekje erover, soms serieus en soms voor de grap. Laatst was ik een beetje verdrietig, de hoop een beetje verloren, ik dacht dat hij nooit aan het idee ging wennen en misschien wel helemaal geen kindjes met mij meer wilde enzo. Dus toen vroeg ik hem ook maar recht op de man af. Tot mijn grote verbazing antwoordde hij hier toen op dat ie wel degelijk graag een kindje met mij wil en ook niet 'ooit' (zoals ik hem vroeg), maar over een klein poosje zelfs al wel!

Ik dacht dat ik niet meer harder kon rammelen, maar het is nu echt hysterisch haha :P
Tijdens het gesprekje heb ik hem ook alvast voorgelegd dat ik een babietje aan hem vraag voor m'n verjaardag (ik ben in maart jarig). Een kant en klaar geboren babietje gaat hem niet lukken zei hij, maar ik hoop dus hard dat we misschien rond mijn verjaardag wel kunnen bekijken wanneer we voor het echie zouden kunnen gaan, en heeeel stiekem hoop ik natuurlijk dat we rond mijn verjaardag al voor het echie gaan. Maar dat durf ik ook weer nog niet helemaal, want hij doet er dus al zoooolang over!

Je mag echt in je handjes knijpen met je vriendje die maar een half jaartje nodig heeft gehad ;) Want geloof me, 3 jaar is een lange poos om te wachten! Ik vond het de laatste tijd vooral zwaar dat er geen 'lichtje aan het einde van de tunnel' was, in de zin van een datum of iets om naar uit te kijken. Hij zat aldoor nog in de fase dat het voor hem nog een ver-van-zn-bed-show was. En nu is er dus werkelijk een stapje gezet in de zin van dat ook hij er nu toch echt klaar voor begint te worden. Dat voelt echt al als een mijlpaal voor mij op dit moment. Ik hoop dus echt vurig dat 2011 het jaar gaat worden dat we ervoor zullen gaan en als het aan mij ligt nog liever vandaag dan morgen!
pi_92160913
Haha, die 4 jaar geen menstruatie was inderdaad door het spiraaltje, ideaal!

Maar jee, 3 jaar is inderdaad afzien zeg! 3 jaar geleden dacht ik nog dat ik net als mijn vriend nooit kinderen zou willen, dus toen waren we heel eensgezind..! Maar toen ik 30 werd kwam opeens het besef dat ik heus wel een kindje wil. Hoe oud zijn jullie?

Zoals het er nu naar uitziet zijn we in april en mei aan het verbouwen (aanbouw, nieuwe vloer, nieuwe keuken, nieuw toilet, nieuw stucwerk, nieuwe kozijnen etc.........), dus rond die tijd zullen we er wel voor gaan denk ik. Spannend!!

En maart komt al lekker dichtbij, hoop dat jullie dan ervoor gaan, of dat je in elk geval iets hebt om naar uit te kijken. ;)
pi_92162499
Bellelena, bij ons ging het ook een beetje zo. Ik ging ervan uit dat mijn lief er nog niet aan toe was en als vrienden naar onze plannen vroegen, zei ik dan ook dat we op zich wel kinderen wilden, maar nu nog niet. Tot hij opeens aan mij vroeg wat ik nou echt wilde... en toen bleek dat hij toch ook niet lang meer wilde wachten. Wel om wat meer praktische redenen, maar dat maakt niet uit natuurlijk!

Raantje, ik word deze maand 27, mijn lief wordt deze maand 33. Succes met verbouwen, het klinkt als een hel(s)e klus!!

CrazyMoon, welkom (terug)!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_92173219
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 07:54 schreef Raantje het volgende:
Haha, die 4 jaar geen menstruatie was inderdaad door het spiraaltje, ideaal!

Maar jee, 3 jaar is inderdaad afzien zeg! 3 jaar geleden dacht ik nog dat ik net als mijn vriend nooit kinderen zou willen, dus toen waren we heel eensgezind..! Maar toen ik 30 werd kwam opeens het besef dat ik heus wel een kindje wil. Hoe oud zijn jullie?

Zoals het er nu naar uitziet zijn we in april en mei aan het verbouwen (aanbouw, nieuwe vloer, nieuwe keuken, nieuw toilet, nieuw stucwerk, nieuwe kozijnen etc.........), dus rond die tijd zullen we er wel voor gaan denk ik. Spannend!!

En maart komt al lekker dichtbij, hoop dat jullie dan ervoor gaan, of dat je in elk geval iets hebt om naar uit te kijken. ;)
Ik ben nu zelf 26, bijna 27 en mijn vriendje is 27 (wordt in juli 28).
Het rammelen begon bij mij dus spontaan zo rond mijn 22ste. Daarvoor wilde ik ook geen kinderen. En toen het rammelen net begon heb ik het eerst een jaar stil gehouden, toen vond ik mezelf ook nog best erg jong. Vanaf mijn 25ste ongeveer is het harder gegaan, toen vond ik langzaamaan dat ik qua leeftijd er wel klaar voor ging zijn. Mijn mama was zelf net 24 toen ik geboren werd en ik vind het nog steeds leuk dat ze best een jonge moeder is ten opzichte van bijv mijn vriendje, zijn moeder is 10 jaar ouder dan de mijne en zijn vader scheelt zelfs minder met mijn opa en oma dan met mijn ouders in leeftijd! Ik merk echt dat die qua generatie dus meer bij mijn opa en oma passen zeg maar (qua doen en laten, normen en waarden). Het scheelt misschien ook dat mijn ouders op hun 38ste nog een kindje kregen en mijn zusje nu net 12 is. Dus die zitten nog helemaal in de kinderfase. Maar toch, mede hierdoor dacht ik wel op een gegeven moment dat ik het liefst ook niet al te oud mama zou willen worden.

Spannend, de verbouwing, gelukkig gaat deze (als alles goed gaat) niet al te lang duren. Zou echt gaaf zijn als jullie dan al langzaamaan... hihi

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 09:44 schreef Phaidra het volgende:
Bellelena, bij ons ging het ook een beetje zo. Ik ging ervan uit dat mijn lief er nog niet aan toe was en als vrienden naar onze plannen vroegen, zei ik dan ook dat we op zich wel kinderen wilden, maar nu nog niet. Tot hij opeens aan mij vroeg wat ik nou echt wilde... en toen bleek dat hij toch ook niet lang meer wilde wachten. Wel om wat meer praktische redenen, maar dat maakt niet uit natuurlijk!

Raantje, ik word deze maand 27, mijn lief wordt deze maand 33. Succes met verbouwen, het klinkt als een hel(s)e klus!!

CrazyMoon, welkom (terug)!
Die mannen die dan niet even aangeven waar ze zich bevinden op het rammelvlak ;) haha

Ik zie trouwens dat beide jullie vriendjes al in de 30 zijn, misschien is 30 zo'n leeftijd dat mannen spontaan meer gaan rammelen en had mijn vriendje daarom nog wat langer nodig :P
Sowieso, toen ik dus 22 was en hij 23, toen waren we ook nog wel erg jong, nu hebben we al wel een veel realistischere leeftijd (vind ik zelf). Dus op zich ook weer geen ramp dat hij er wat langer over deed.
pi_92263945
Dank jullie wel!

Ik ben zelf 29 (word 30 in mei) en mijn vriend is ook 29.

Raantje, zo hè 4 jaar niet ongesteld, lekker zeg haha
Ik slik de pil altijd 3 strips door, gelukkig nooit last van doorbraakbloedingen, en zo ben ik ook niet vaak ongesteld :p
Hopelijk is je cyclus straks weer mooi regelmatig.
Succes ook met het verbouwen!

Bellelena, 3 jaar rammelen, dat is een hele tijd!
Wel lekker dat je vriend er nu ook zelf over begint!
Ik heb ook best lang gerammeld, heb er toen even niet meer over gesproken en een maand later zei hij, dat ik de pil weg mocht gooien :)
Dat zegt hij nu ook al, maar dat wil ik nu nog niet. Eerst nog wat kilootjes kwijt.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_92290969
Ik ben 23 en vriendlief 25 :)

Eigenlijk vind ik ons ook nog vrij jong.. maar we zijn al helemaal "gesettled", hebben een koophuis (met slaapkamer over ;) ) we hebben allebei een leuke vaste baan (en zijn beide daarnaast nog aan het leren, cursussen e.d.) pffff

Veel mensen van mijn leeftijd studeren echt nog fulltime, dat heb ik soort van een beetje overgeslagen en heb het idee dat ik daardoor ook al vroeger ben gaan rammelen. (ik werk vanaf mijn 18e en ben tegelijkertijd gaan studeren, nu hbo communicatie)
Hooked ;)
pi_92290993
En CrazyMoon welkom terug tuurlijk!
Hooked ;)
pi_92307053
Crazymoon: Jij bent dus ook een lekker jonge moeder! Ik zie dat je dochtertje al 4 is! hopelijk gaan de kilo's vlot en kun je de strip de deur uit doen :)
Over het rammelen: Zelfs tegenover m'n vriendje ben ik eigenlijk elke keer heel voorzichtig geweest over m'n gerammel, puur om hem niet af te schrikken en hem rustig op zijn eigen tempo aan het idee te wennen. Behalve tot laatst, toen ik er echt even helemaal verdrietig over was. Gelukkig was dat gesprek toen zo fijn. Sindsdien heb ik er ook niets over gezegd ;) Even hem ook zijn ruimte geven en over een paar weken ben ik jarig, dus dan ga ik wel weer beginnen over een baby als cadeau, hihi! Ben benieuwd hoe dat allemaal gaat verlopen!

femsss: De eerste vrienden hier binnen de vriendengroep die vorig jaar een kindje kregen, waren ook het eerste stel die helemaal gesettled waren. Koophuisje, allebei fulltime baan, etc. Andere vrienden zijn allemaal nog aan het studeren, of 1 van de 2 aan het studeren e.d. Die willen ook wachten tot ze dan klaar zijn. Als je zo gesettled bent, dan ga je ook wel een andere fase van je leven in een soort van, dus het is ook best logisch dat je je dan met zulke dingen als kinderen bezig gaat houden. Ik heb ook best lang getwijfeld, veel uitgaan en allemaal studerende mensen om me heen (zelf ook nog studerend), maar nu zijn we weer een paar jaar verder en ik merk dat ik er gewoon klaar voor ben. Al blijft het ook gewoon super spannend, zo'n sprong in het onbekende.
pi_92327542
Ik kom mij hier ook voorzichtig aan eens melden! Vriend en ik hebben samen besloten om de huidige pilvoorraad op te maken en daarna niet meer aan te vullen. Ik heb nog 2,5 strips te gaan...
De grap is dat hij al veel eerder aan het "rammelen" was dan ik. Maar toen hij er serieuzer en vaker over begon, ben ik wel aan het idee gewend. Ik ben vrij carrieregericht, dus mijn omgeving zal wel opkijken straks!
We worden allebei 30 dit jaar, ruime koopwoning, voldoende (financiële) ademruimte... dus, waarom zouden we nog wachten, toch?
Iedereen hier veel plezier met alle rammelvoorpret!

Ik lees op internet het advies om 3 maanden 'voor de start' al te beginnen met foliumzuur. Hoe denken jullie daarover?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 15:47:56 #281
171422 LadyBlack
paint it black
pi_92327852
Welkom mangostine!

Foliumzuur is erg belangrijk voor de ontwikkeling van je kindje, maar ik lees eigenlijk vaker over 4 weken dan 3 maanden.... maar het kan sowieso nooit kwaad, ik heb van die mama-multi-pillen gekocht, daar zit alles in :)
pi_92328107
Nou ja, vriendje is arts, vanavond maar eens voorleggen.
Ik realiseer me net, nav een post eerder in dit topic, dat als wij in augustus conform planning naar Tanzania gaan, ik natuurlijk wel rekening moet houden met vaccinaties e.d.

Hmm, het wordt zo wel echt ineens, hè?
  Moderator vrijdag 4 februari 2011 @ 15:57:09 #283
5428 crew  miss_sly
pi_92328352
Er word taan geraden om eerder te starten met foliumzuur, omdat je daar een buffer van aan zou moeten leggen in je lichaam en daarom moet je het wat langer slikken.

Zie ook hier, al wordt daar ook gesproken over 4 weken en geen 3 maanden.
http://www.kindjeopkomst.nl/zwanger-worden/foliumzuur.htm
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92328618
Ik las 3 mnd in een van de links in het tweede-streepje-topic. Maar de meningen zijn verdeeld, kennelijk. Ik laat jullie wel weten wat mijn Doc ervan zegt, als die daar iets zinnigs van vindt.
pi_92328698
Ik heb gisteren voor een jaar anticonceptie opgehaald, dus hier duurt het nog wel even :')

Leuk Mangostine!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 16:05:29 #286
171422 LadyBlack
paint it black
pi_92328781
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:03 schreef Inu het volgende:
Ik heb gisteren voor een jaar anticonceptie opgehaald, dus hier duurt het nog wel even :')

Leuk Mangostine!
Die kun je ook best weggeven aan vriendinnen :+
Dat heb ik gedaan toen ik mijn spiraaltje had laten plaatsen :Y
pi_92328891
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:05 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Die kun je ook best weggeven aan vriendinnen :+
Dat heb ik gedaan toen ik mijn spiraaltje had laten plaatsen :Y
Toen ik het net heel snel laas, dacht ik bijna dat je je spiraaltje had weggegeven aan vriendinnen :+ ... iewl!

Mangostine, welkom en wat leuk dat jullie dus al bijna van start gaan!
Bij vaccinaties wordt geloof ik wel geinformeerd naar zwangerschap of wens daarvoor. Ik dacht dat hier laatst ook iemand was die iets dergelijks had gedaan...
pi_92328922
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:05 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Die kun je ook best weggeven aan vriendinnen :+
Dat heb ik gedaan toen ik mijn spiraaltje had laten plaatsen :Y
Ja of het blijft ook vast wel 9 maanden houdbaar O-)
pi_92329366
Het leukste vind ik dat het ècht ons geheimpje is! Om mij heen bevallen ze met bosjes bij wijze van, dus iedereen vraagt me dan of het bij ons nog lang gaat duren. Jaaa, zeg ik dan, nou pff, ik word al moe bij de gedachte, eerst nog eens wat mooie reizen met zijn 2en etc. etc. Maar in werkelijkheid word ik al helemaal wooshy bij de gedachte aan een minimensje wat wij dan samen gemaakt hebben!
Maar goed, het hoeft natuurlijk allemaal niet gelijk te lukken, dus ik bouw gewoon alvast een buffer in.
pi_92330132
Welkom Mangostine!
Wat leuk om zo samen een geheimpje te hebben O+ Spannend dat je met je laatste voorraadje pil bezig bent! En jullie omstandigheden klinken helemaal prima voor een klein babietje :)

Inu: De jaarvoorraad hoeft zeker niet in 1 keer op hoor, daar ben ik het helemaal mee eens ;)
En anders is die voorraad vast weer op voor je het weet.

LB met het spiraaltje er d'r vriendinnen hihihi. Ik moest het ook even twee keer lezen :P

En ondertussen rammel klapper ik vrolijk verder. Aankomende week wordt het kindje van onze vrienden alweer 1 jaar :o Daar moeten we natuurlijk wel even heen en hopelijk kan vriendje dan weer even zien hoe leuk en lief het allemaal is ;) En kan ik deze week een leuk kadootje gaan maken, ik zit te denken aan een knuffeltje in dezelfde stofjes als ik het jurkje maakte als kraamkado vorig jaar. Misschien een konijntje met van die lange oren O+
  Moderator vrijdag 4 februari 2011 @ 16:32:48 #291
5428 crew  miss_sly
pi_92330137
Waar je vooral op moet letten als je naar bijv Tanzania gaat, is of je in malaria-gebied komt. Je mag namelijk heel weinig malaria-tabletten hebben als je zwanger bent.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92335367
quote:
Op vrijdag 4 februari 2011 16:32 schreef miss_sly het volgende:
Waar je vooral op moet letten als je naar bijv Tanzania gaat, is of je in malaria-gebied komt. Je mag namelijk heel weinig malaria-tabletten hebben als je zwanger bent.
Dit inderdaad. Er wordt aangeraden om 2 menstruaties af te wachten na afloop van de malariakuur. Verder zijn er vaccinaties die (bij voorkeur) niet worden gegeven tijdens de zwangerschap. Persoonlijk zou ik het risico niet willen lopen. Je zou dan moeten kiezen tussen wel vaccineren met risico voor een ongeboren kindje of niet vaccineren, maar daar zijn natuurlijk ook risico's aan verbonden.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_92335517
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_92337612
Toch nog maar eens overwegen dan: wachten met actief proberen zwanger te raken... of niet gaan. Iig dank jullie wel voor de info!
pi_92349594
En we zijn eruit! We stellen het uit tot september. Eerst deze misschien voorlopig wel laatste verre reis met zijn tweeën. En daarna mag het gewoon gebeuren. Tot die tijd, heel flauw, oefenen :) Het risico is inderdaad te groot aangezien we zeker een safari willen ondernemen en dus aan de medicatie moeten. En ik wil toch wel graag naar Tanzania, dus ik wacht nog even braaf af...
pi_92366124
Fijn dat jullie eruit zijn Mangostine! Veel plezier met de voorbereidingen van de reis O+ . En rammelen is veel beter uit te houden met een datum in het vooruitzicht :Y .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_92376479
Helemaal waar ja Phaidra, ook al heb ik nog geen specifieke datum, als er een uitzichtpunt is dan is het zeker makkelijker vol te houden!

Mangostine: Fijn dat jullie er zo samen snel uit zijn gekomen :) Nu lekker naar je reis en daarna de baby plannen toe leven!

En die foto's van Huup d'r Elin.. *rammeldebammel* O+

Trouwens, ik heb het idee dat mijn vriendje zichzelf hier razend snel aan het klaarstomen is om papa te willen worden :o
Hij maakt opeens allemaal 'rammelende-vrouwen' opmerkingen, bijvoorbeeld als ie een kindje op een foto ziet zegt ie: 'Ohh wat een leuk kindje, issie ook te koop?'
En dat soort ongein ;) Of gisteren was een vriendin hier, het gesprek kwam op haar gerammel terecht:
Zij: 'Ja ik heb echt al best wel moedergevoelens, ik wil ook echt geen 5 jaar meer wachten.'
Mijn vriendje: 'Oh ja, moedergevoelens.'
Zij: 'Ja heb jij die ook al dan?'
Mijn vriendje: 'Ja, ik heb echt ook al een heleboel moedergevoelens, dan ga ik telkens maar kroelen met de katten enzo.' ;)
Hij gaat zo onderhand zelf op een rammelende vrouw lijken.. Maar de condooms zijn nog wel in omloop. Hij weet dat ie die van mij niet om hoeft te doen, maar hij pakt ze telkens toch erbij als het puntje bij paaltje komt. Ben benieuwd binnenkort rond m'n verjaardag wat dat allemaal gaat brengen, of dat ie zomaar spontaan de condooms links laat liggen binnenkort!

[ Bericht 56% gewijzigd door bellelena op 05-02-2011 17:52:50 ]
  zaterdag 5 februari 2011 @ 23:25:51 #298
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_92391875
Ik denk dat ik nog niet zo hard rammel als ik zelf dacht....door omstandigheden meende ik misschien zwanger te zijn. En dit baarde mij toch eigenlijk best wel veel zorgen, want wat zouden onze ouders vinden, waar zou ik t kindje moete laten en hoe moet t dan met mijn studie...enzo...
Nu geeft de test maar 1 streepje aan en ik vind t eerlijk gezegd wel een opluchting... :@ ik lees hier wel nog gewoon overal mee, maar tis denk ik verstandig om nog ff te wachten....
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_92392163
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 23:25 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik denk dat ik nog niet zo hard rammel als ik zelf dacht....door omstandigheden meende ik misschien zwanger te zijn. En dit baarde mij toch eigenlijk best wel veel zorgen, want wat zouden onze ouders vinden, waar zou ik t kindje moete laten en hoe moet t dan met mijn studie...enzo...
Nu geeft de test maar 1 streepje aan en ik vind t eerlijk gezegd wel een opluchting... :@ ik lees hier wel nog gewoon overal mee, maar tis denk ik verstandig om nog ff te wachten....
Gelukkig dat er 1 streepje verscheen, stress is nooit leuk, dus gewoon nog lekker even 'veilig' rammelen en dan komt de tijd vanzelf!

Hier een knappend ei, dus dat rammelt weer lekker extra!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 23:51:23 #300
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_92393159
Nee idd stress is nooit leuk, maar t erge is nog dat je steeds meer dingen gaat voelen die er dan zo genaamd bij horen...ik rook vanmiddag vanalles (anders bijna nooit...) en in Z&G hebben ze t vaak over een versterkt reukvermogen enzo. En toen kreeg ik ook nog buikpijn, moest ik ineens denken aan t verhaal van een vriendin van mij...haar collega kreeg buikpijn en een aantal uren later had ze een zoon...ze wist dus niet dat ze zwanger was....drama!!! :P

Hopenlijk gooit je vriend de condooms nog voor je verjaardag de raam uit! :D
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_92408489
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 23:51 schreef Tyler-Girl het volgende:
Nee idd stress is nooit leuk, maar t erge is nog dat je steeds meer dingen gaat voelen die er dan zo genaamd bij horen...ik rook vanmiddag vanalles (anders bijna nooit...) en in Z&G hebben ze t vaak over een versterkt reukvermogen enzo. En toen kreeg ik ook nog buikpijn, moest ik ineens denken aan t verhaal van een vriendin van mij...haar collega kreeg buikpijn en een aantal uren later had ze een zoon...ze wist dus niet dat ze zwanger was....drama!!! :P

Hopenlijk gooit je vriend de condooms nog voor je verjaardag de raam uit! :D
Misschien komt het ook dat je dan extra op dat soort dingetjes gaat letten? Dus dat je bijvoorbeeld opeens voelt dat je borsten gevoelig zijn, terwijl dat misschien vaker is als je ongesteld wordt, maar nu let je er opeens (extra) op en dan valt het heel erg op? Of met dat ruiken dus, misschien ruik je altijd wel een heleboel, maar ging je er echt opletten en viel toen pas op wat je eigenlijk wel niet allemaal ruikt op een dag!
:o Lijkt me echt heel gek als je zo buikpijn krijgt en dan bevalt zonder dat je wist dat je zwanger was. Maar het schijnt nog wel vaker voor te komen! Echt heel onwerkelijk als je zomaar opeens met een baby in je armen ligt terwijl je een paar uur daarvoor nog helemaal niet daarmee bezig was!
Hoe zit dat eigenlijk met zwangerschapstesten, blijven die positief tijdens de gehele duur van je zwangerschap? Of is wordt hormoon alleen de eerste zoveel tijd extra aangemaakt?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')