jawel, mag laatste tijd niet klagenquote:Op zondag 12 december 2010 02:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe is je mood Koen, gaat hij weer wat redelijk?
yepper......quote:
Lekker slapenquote:Op zondag 12 december 2010 02:18 schreef Koen66 het volgende:
KSC dunt ook uit
*weg is
Truste Vaduz
Envoor Bella als je er nog bent
Zelf gemaakt?quote:Op zondag 12 december 2010 02:32 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
mijn leven kreeg pas kleur @ 21.
quote:Op zondag 12 december 2010 02:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben benieuwd naar de toekomstige poppetjes die volgen.
Galgenhumor.quote:Op zondag 12 december 2010 02:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoiets probably haha
Nee.quote:Op zondag 12 december 2010 02:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoiets probably haha
Hoe is'tquote:
Druk met de studiequote:
Oh, daar had ik gisteren iets over gelezen ja.quote:Op zondag 12 december 2010 10:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Druk met de studie. Verder wel goed
.
Ja, opdrachten zijn nu gelukkig wel afquote:Op zondag 12 december 2010 10:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh, daar had ik gisteren iets over gelezen ja.
Goed bezig! Moet je nu nog veel?quote:Op zondag 12 december 2010 10:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, opdrachten zijn nu gelukkig wel af
Ik moet nu lerenquote:
Okay... Je kunt het!quote:Op zondag 12 december 2010 10:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik moet nu leren. Na aankomende week tentamens
Dat is wel te hopen jaquote:
Leukquote:Op zondag 12 december 2010 10:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgende week Legally Blonde, I can't Wait!!
Wat?quote:Op zondag 12 december 2010 11:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
echt... waarom wist jij het al van te voren?
quote:
laat maarquote:Op zondag 12 december 2010 11:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Echt Banny, waar heb je het over?
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zondag 12 december 2010 11:25 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
voor de kerst
Leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
gisteravond zijn we even bij mijn zwager geweest, komen we 's nachts thuis hebben ze heel de bak leeggegraven die krengen, alles lag rondom de bak op de grondquote:
eikelquote:Op zondag 12 december 2010 11:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neee! Ik vind het leuk!
en tuurlijk wist ik dat... like duh
Wie niet?quote:Op zondag 12 december 2010 11:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neee! Ik vind het leuk!
en tuurlijk wist ik dat... like duh
Ja nee en ik kwam uit een eiquote:Op zondag 12 december 2010 11:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
eikel![]()
Maar je kwam er al ver van te voren mee
We kunnen ook niks geheim houden bij Jou
quote:
Ik ben de nieuwe Jomandaquote:Op zondag 12 december 2010 11:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
eikel![]()
Maar je kwam er al ver van te voren mee
We kunnen ook niks geheim houden bij Jou
ik zeg "doen"quote:Op zondag 12 december 2010 11:36 schreef Zeroku het volgende:
Als ik nou mijn teksten die ik moet lezen hierheen kopieer kan ik en FOK!ken en leren tegelijk.
Hmmm wel van de mensen die ik heel graag magquote:Op zondag 12 december 2010 11:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
maar jij hebt sowieso alles snel door
quote:Op zondag 12 december 2010 11:36 schreef Zeroku het volgende:
Als ik nou mijn teksten die ik moet lezen hierheen kopieer kan ik en FOK!ken en leren tegelijk.
loop je ook in een blauwe jurkquote:
Het dopje staat nog op mijn kopjequote:
is in ieder geval een goed beginquote:Op zondag 12 december 2010 11:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee, een blauwe kanten string..
Geilquote:Op zondag 12 december 2010 11:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee, een blauwe kanten string..
Jij hebt de Ark van Noah voor ze gebouwd?quote:Op zondag 12 december 2010 11:40 schreef crv het volgende:
kut een van die knijnen is uitgebroken![]()
ze komen al aardig uit hun schlp. we nemen ze regelmatig even deruit om te wennen, maar ze voelen zich hier wel erg thuis lijkt het
Poesjes zijn anders heel lekker hoorquote:Op zondag 12 december 2010 11:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn poes doet lief tegen me.. komt tegen me aan liggen op bed.. (daar benm ik eigenlijk niet zo van, gelukkig ga k vandaag verschonen, dus het mag)
Poes heeft de kerstgedachte door
nee simpele kooi gekocht (althans mijn zwager, wij hebben enkel de knijnen uitgezocht. Maar het zijn wel enorme lieverdjes.quote:Op zondag 12 december 2010 11:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij hebt de Ark van Noah voor ze gebouwd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |