Weet ik! Dat zeg ik ook altijd, wij bespotten de Amerikanen wel vaak, maar zelfs zijn we ook soms zo dom als het achtereind van een varken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vraag de Europeean eens naar zijn/haar kennis over de 50 staten though
Ze zijn heel geïnteresseerd, maar ze krijgen er daar de kans niet voor die interesse te ontwikkelen want qua berichtgeving gaat het nieuws daar amper de grenzen over.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moest mijn mening ook bijschaven, vooral onder de jongeren lopen er steeds meer mensen rond die qua ideeën heel veel op de mensen hier lijken.
hmm in dit geval ms niet eens symboliek, maar puur op uiterlijk. niet blank zijn enzoquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat voor symboliek praten we over?
Ik weet wel dat er in Amerika geen cummunisme is en dat Texas geen deelstaat van Duitsland is.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Weet ik! Dat zeg ik ook altijd, wij bespotten de Amerikanen wel vaak, maar zelfs zijn we ook soms zo dom als het achtereind van een varken._!
Daar kun je niet om geweigerd worden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:29 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm in dit geval ms niet eens symboliek, maar puur op uiterlijk. niet blank zijn enzo
Hou toch op. De meeste mensen denken dat er 52 staten zijn, dat NYC gemakshalve de hoofdstad is van NY State en dat er geen armoede bestaat in dat landquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
de gemiddelde europeaan weet toch meer over de vs dan vice versa
Tuurlijk. Maar dat waren ook 2 uiterste ervaringen die ik gehad heb. Over het algemeen waren ze zich wel bewust van Europa, door Global Studies, maar het kwam soms gewoon niet over. Ze waren wel heel geïnteresseerd en ''willing to learn''quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er in Amerika geen cummunisme is en dat Texas geen deelstaat van Duitsland is.
Dat is wel eens anders geweestquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar dat waren ook 2 uiterste ervaringen die ik gehad heb. Over het algemeen waren ze zich wel bewust van Europa, door Global Studies, maar het kwam soms gewoon niet over. Ze waren wel heel geïnteresseerd en ''willing to learn''
ik nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou toch op. De meeste mensen denken dat er 52 staten zijn, dat NYC gemakshalve de hoofdstad is van NY State en dat er geen armoede bestaat in dat land
Dat is het ook! Amerika is zo groot dat het voor hun voelt alsof dat de wereld is. Als wij reizen dan reizen we binnen Europa of verder en komen we veel verschillende culturen tegen, daar moet je bijna wel in US blijven qua geld kosten. Vooral de ouderen zijn echt heel dommig en kortzichtig, maar in welk land is dat niet zo.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zijn heel geïnteresseerd, maar ze krijgen er daar de kans niet voor die interesse te ontwikkelen want qua berichtgeving gaat het nieuws daar amper de grenzen over.
Ik heb een keer geprobeerd 'The Amazing Race' te volgen. Stuk of 10 koppels racen de wereld rond en moeten opdrachten uitvoeren in verschillende landen en zo snel mogelijk naar de volgende bestemming reizen. Maar damn dat is gewoon tenenkrommend hoe ze daar omgaan met de locaties en de spelletjes. Platvloers en totaal geen inzicht in de cultuur waarin ze zich begeven, niet om aan te zien. Jammer.
Dat zal ik ook niet beweren. Maar veel Europeanen (dus ook mensen buiten NL, obviously) hebben een vrij beperkte kennis van de VS.quote:
Vraag het mij niet. Misschien omdat een jaar 52 weken heeftquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
waarom zouden mensen denken dat amerika 52 staten heeft, 50 is een mooi rond getal om te onthouden toch?
Ik ben VS-ofiel en om een of andere reden denk ik ook steeds dat het 52 staten heeft.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
waarom zouden mensen denken dat amerika 52 staten heeft, 50 is een mooi rond getal om te onthouden toch?
Inspiratieloosquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
De topictitel is eigenlijk wat te saai voor een TAL-sc.
Hoeveel Europeanen zullen weten dat Alaska vroeger van Rusland was en dat het is gekocht door de VS en dat het een olierijk deel van de VS isquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
ik dacht wel eerst 49 staten, maar toen was ik 13 ofzo
Je weet toch wel waar de USA ligt?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet echt niet veel van de USA, qua staten, topo en ligging.
Ik vind het altijd frappant dat als ik (op vakantie) zeg waar ik vandaan kom mensen met anekdotes komen van Nederland waar ik zelf niets van af weet!quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
Nog een leuke anekdote, dit was wat een Japanse exchangestudent aan een andere Nederlandse student vroeg.
''Dus je komt uit Nederland? Daar leven ze toch onder water? Hebben jullie dan ook kieuwen nodig?''
Meisje lachtte zich kapot, maar hij was dead serious.![]()
_!
Ja, het geheel wel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je weet toch wel waar de USA ligt?
Ja he!quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het altijd frappant dat als ik (op vakantie) zeg waar ik vandaan kom mensen met anekdotes komen van Nederland waar ik zelf niets van af weet!
"Wist je dat het grootste klokkenspel in Nederland staat?"
"Wist je dat 's werelds beste woodcarver uit Nederland komt?"
wtf
Ik redelijk, heb nu 4 staten bezocht en volgende week de 5equote:Op zaterdag 11 december 2010 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, het geheel wel.De indeling niet zo.
die van dat klokkenspel wist ikquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het altijd frappant dat als ik (op vakantie) zeg waar ik vandaan kom mensen met anekdotes komen van Nederland waar ik zelf niets van af weet!
"Wist je dat het grootste klokkenspel in Nederland staat?"
"Wist je dat 's werelds beste woodcarver uit Nederland komt?"
wtf
Enige wat je moet weten is dat Oregon boven California ligt, onder Washington.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Naar welke ga je?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik redelijk, heb nu 4 staten bezocht en volgende week de 5e
Naar New Yorkquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Naar welke ga je?![]()
Ik zit nu aan de 14 denk ik.
Ik heb in mijn 4 bezoeken aan de VS New Jersey, Delaware, New York, Virginia, West Virginia en Maryland bezocht. En DC maar dat is geen staat. Obviouslyquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik redelijk, heb nu 4 staten bezocht en volgende week de 5e
Heb nu Cali, Utah, Arizona en Nevada bezocht.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb in mijn 4 bezoeken aan de VS New Jersey, Delaware, New York, Virginia, West Virginia en Maryland bezocht. En DC maar dat is geen staat. Obviously
Overigens is DC erg mooi
Ohw ik ook niet...quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Yepquote:
Oh. Shit. 13.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..] En DC maar dat is geen staat. Obviously
Ik ben jaloers.quote:
Eendenvet op je lijf smeren, kom je ver.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben er nog nooit geweest, te ver zwemmen
Cool, de westkust wil ik ook nog een keer bezoekenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb nu Cali, Utah, Arizona en Nevada bezocht.
ja nee, want extra vet is echt wat ik nodig hebquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eendenvet op je lijf smeren, kom je ver.
Heb er zin inquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.Je gaat het zo ongelofelijk tof vinden dat je jezelf vastketent aan het vrijheidsbeeld om er nooit meer weg te gaan.
Was echt tof maar was er maar 2 weken, dat was veeeelste kort.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool, de westkust wil ik ook nog een keer bezoeken
Kan twee kanten op, dobberen of keihard zinken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja nee, want extra vet is echt wat ik nodig heb
NY, NJ, Massachusetts, Rhode Island, Connecticut, Pennsylvania, Virginia, Florida, Michigan, California, Utah, Nevada, Arizona.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:42 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb NY, NJ, Colorado, Oregon, California, Washington, Chicago en DC gehad.
Die boom met Poppycock en Caboodle en Boss erop.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:44 schreef Bellatrix het volgende:
Tip voor NY is ook echt Ellis Island, over alle immigratie perikelen van de Europeanen. Dicht bij het Vrijheidsbeeld, echt heel mooi.
Heb er nog wat te gaan inderdaad.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:44 schreef Cee het volgende:
[..]
NY, NJ, Massachusetts, Rhode Island, Connecticut, Pennsylvania, Virginia, Florida, Michigan, California, Utah, Nevada, Arizona.
Pardon?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Die boom met Poppycock en Caboodle en Boss erop.
Ik heb bijna een jaar op Long Island gewoond, dat was wel tof en slechts een half uurtje vanaf Manhattan met de LIRRquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb er zin in
[..]
Was echt tof maar was er maar 2 weken, dat was veeeelste kort.
Jij woont nu toch in Londonquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb bijna een jaar op Long Island gewoond, dat was wel tof en slechts een half uurtje vanaf Manhattan met de LIRR
Ja, alweer ruim 4 jaar hierquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij woont nu toch in London?
Daar staat in de hal toch zo'n boom (een houten) met aan de takken allemaal woorden die van oorsprong uit andere landen komen. Best veel Nederlandse woorden. Onder andere dus poppycock, caboodle en boss.quote:
Wat voor werk doe je dan, als ik dat mag vragen?quote:
Oja.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar staat in de hal toch zo'n boom (een houten) met aan de takken allemaal woorden die van oorsprong uit andere landen komen. Best veel Nederlandse woorden. Onder andere dus poppycock, caboodle en boss.
San Fran is kek.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:46 schreef Bos81 het volgende:
Mijn broer is voor zijn vorige werk naar San Francisco geweest. Ikzlef ben er nooit geweest en heb ook niet die intentie voorlopig
Mocht je ooit de kans en de zin hebben, do it. Prachtige stad, super sfeer, veel te zien en doen. Was een van de hoogtepunten van m'n rondreis toen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:46 schreef Bos81 het volgende:
Mijn broer is voor zijn vorige werk naar San Francisco geweest. Ikzlef ben er nooit geweest en heb ook niet die intentie voorlopig
Mijn favo stadquote:
Ik werk voor rijke gezinnen met kinderen die zelf geen tijd hebben om ook maar iets te doen met de kinderenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan, als ik dat mag vragen?
Een soort Scarlett Johansson in the Nanny Diaries?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik werk voor rijke gezinnen met kinderen die zelf geen tijd hebben om ook maar iets te doen met de kinderen
Ik zat in NL op de Pabo en wilde eigenlijk iets spannenders. Kon toen 11 maanden in de VS terecht en daarna ben ik naar de UK gegaan. Ruim 4 jaar Londen en 2 jaar buiten Londen daarvoor
Je zou het als nanny job kunnen zien inderdaadquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een soort Scarlett Johansson in the Nanny Diaries?Hoe vet is dat.
Wat een bazenberoep echt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je zou het als nanny job kunnen zien inderdaad
Woa da's wel vetquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je zou het als nanny job kunnen zien inderdaad
In de shopquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:50 schreef Gridlok het volgende:
Godverdomme patrick waar is men victory snaak.
Wil ik ook nog heen.quote:
kan niet he, maar ga eens t eens doen als niet blanke nl erquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar kun je niet om geweigerd worden.
Zelf heb ik nog, kom maar halenquote:
Nee, gaat via agencies. Is niet makkelijk als je geen ervaring hebt of contacten in Engeland maar ik had wat mazzel doordat ik al mensen hier kendequote:Op zaterdag 11 december 2010 23:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een bazenberoep echt.Gewoon gereageerd op een advertentie ofzo?
Soberzo ff naar Lenin.quote:
Ach, het is niet allemaal rozengeur en manenschijn hoor. De families waar ik voor werk zijn nogal veeleisend zeg maarquote:
Dan hou ik jou in gedachten voor als ik ooit nog die kant op wil.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, gaat via agencies. Is niet makkelijk als je geen ervaring hebt of contacten in Engeland maar ik had wat mazzel doordat ik al mensen hier kende
En even die scene van Goldeneye nadoen, met Boris.quote:
Dan nog blijft het lastig omdat ze UK referenties willen hebben maar ik zou je wel op weg kunnen helpen jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan hou ik jou in gedachten voor als ik ooit nog die kant op wil.
Mja, da's wel minder idd. Maarja, je zit wel inquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, het is niet allemaal rozengeur en manenschijn hoor. De families waar ik voor werk zijn nogal veeleisend zeg maar
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En even die scene van Goldeneye nadoen, met Boris.
I AM INVINCIBLE!quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En even die scene van Goldeneye nadoen, met Boris.
BORISZZZZ BORISZZZ!!!!quote:
uhuhquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
BORISZZZZ BORISZZZ!!!!
Geweldig hoe die Natalia zijn naam uitsprak.Eigenlijk is heel Goldeneye episch.
Ja, maar Londen is anders als je hier woont en gewoon werkt hoor. Natuurlijk zijn de avonden en de weekenden vrij maar het is gewoon anders. Het 'went' hoe gek dat ook mag klinken. Ik word niet zo snel enthousiast van iets hier hoewel ik hier nog steeds blij ben om te mogen wonen hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, da's wel minder idd. Maarja, je zit wel inLonden
.
Cher is een koningin maar kan Aguilera niet echt meer uitstaan.quote:
Mja, daar zit ook iets in inderdaad.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar Londen is anders als je hier woont en gewoon werkt hoor. Natuurlijk zijn de avonden en de weekenden vrij maar het is gewoon anders. Het 'went' hoe gek dat ook mag klinken. Ik word niet zo snel enthousiast van iets hier hoewel ik hier nog steeds blij ben om te mogen wonen hoor
Hmmja, maar die trailer ziet er best tof uitquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Cher is een koningin maar kan Aguilera niet echt meer uitstaan.
Dat doen pittige vrouwen altijd.quote:
Dankjewel meneer , heb toch weer een mooie surprise in elkaar geknutseld. Ga zo door doe je ding !quote:
Dat wel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmmja, maar die trailer ziet er best tof uit.
De man van een vriendin van me heeft ooit een banaan naar haar gegooid.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Cher is een koningin maar kan Aguilera niet echt meer uitstaan.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:58 schreef Cee het volgende:
[..]
De man van een vriendin van me heeft ooit een banaan naar haar gegooid.
quote:
quote:Heel leuk idee! Ik ga het meteen proberen.
Graseter ook, ik zie een verbandquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:59 schreef PatriQue89 het volgende:
GOFFER
IK WIL SEX, NOG VOOR HET 2011 IS!
Achter het betere tankstationquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:59 schreef PatriQue89 het volgende:
GOFFER
Ze trad op in een hotel waar hij verbleef (in Mallorca of zo, het is ondertussen alweer bijna 10 jaar geleden) en hij wilde slapen maar dat lukte niet want mevrouw was buiten aan het zingen voor een stel hotemetoten en toen gooide hij een banaan naar beneden.quote:
Wat een baasquote:Op zondag 12 december 2010 00:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze trad op in een hotel waar hij verbleef (in Mallorca of zo, het is ondertussen alweer bijna 10 jaar geleden) en hij wilde slapen maar dat lukte niet want mevrouw was buiten aan het zingen voor een stel hotemetoten en toen gooide hij een banaan naar beneden.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:59 schreef PatriQue89 het volgende:
GOFFER
In de kont?quote:
Ja ik ook de hele tijd als dat ding langs komt lopenquote:Op zondag 12 december 2010 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
ik moet steeds lachen om die ogen op m'n UI
Soms als ik lekker op bed lig te fappen, dan wil het nog wel eens voorkomen.quote:Op zondag 12 december 2010 00:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie heeft er wel eens sperma in zijn/haar oog gehad?
hoe voelt dat?quote:Op zondag 12 december 2010 00:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Soms als ik lekker op bed lig te fappen, dan wil het nog wel eens voorkomen.
quote:
Hihi, je zei voorkomen.quote:Op zondag 12 december 2010 00:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
en toch blijven die bierflesjes niet tegen het plafond plakken?quote:Op zondag 12 december 2010 00:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Plafond niet zo erg, maar je ogen jonge!quote:Op zondag 12 december 2010 00:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en toch blijven die bierflesjes niet tegen het plafond plakken?
Ik ben echt verslaafd aan verschillende tumblrs nu, zitten echt pareltjes tussen.quote:
Ik snap tumblr niet zo. Heb 't een tijd geleden bekeken maar het is een zooitje.quote:Op zondag 12 december 2010 00:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben echt verslaafd aan verschillende tumblrs nu, zitten echt pareltjes tussen.
Valt best mee, degene die ik bekijk zijn erg overzichtelijk.quote:Op zondag 12 december 2010 00:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap tumblr niet zo. Heb 't een tijd geleden bekeken maar het is een zooitje.
Troostgerechtquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 00:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had trouwens rustig, bella..
*uit echte mannen eten geen kaas_*
quote:Op zondag 12 december 2010 00:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben echt verslaafd aan verschillende tumblrs nu, zitten echt pareltjes tussen.
quote:
Haha die is wel vetquote:
Fokking creepy.quote:
Trustequote:Op zondag 12 december 2010 00:17 schreef Cee het volgende:
Ik ga ook slapen. Trusten pluisjes van me.![]()
Lekker slapen.quote:Op zondag 12 december 2010 00:17 schreef Cee het volgende:
Truste honnieponnie!quote:Op zondag 12 december 2010 00:17 schreef Cee het volgende:
Ik snap m nietquote:
La Rouxquote:
Echt te erg voor woorden inderdaad. Maar jij hebt gewoon lang haar, en krullen dat helpt ook.quote:Op zondag 12 december 2010 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*huivert*
matjes![]()
ik heb er ook een, maar die zie je niet
Godverdomme.quote:
quote:
Jezus.quote:
Echt he, die gezichten.quote:Op zondag 12 december 2010 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
wie die tekeningen gemaakt heeft is btw geniaal
heb je das experiment wel eens gezien?quote:Op zondag 12 december 2010 00:46 schreef Patje1987 het volgende:
Wie wil er met mij een film kijken? Als ik hem alleen ga kijken val ik in slaap
Jaquote:Op zondag 12 december 2010 00:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb je das experiment wel eens gezien?
Gaarne, niet mogelijk tho.quote:Op zondag 12 december 2010 00:46 schreef Patje1987 het volgende:
Wie wil er met mij een film kijken? Als ik hem alleen ga kijken val ik in slaap
Das sundquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, iemand kan best:zijn toch?
Stond er wat raar.
Hoiquote:
Ik zuip nietquote:
K1 ? geen K3?quote:Op zondag 12 december 2010 01:00 schreef Zeroku het volgende:
Echt, ons pap vraagt al 5 keer of ik K1 aan het kijken ben. Dattie gewoon te bed gaat
Neuhquote:Op zondag 12 december 2010 01:00 schreef Koen66 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 12 december 2010 01:00 schreef Zeroku het volgende:
Echt, ons pap vraagt al 5 keer of ik K1 aan het kijken ben. Dattie gewoon te bed gaat
[/quote
K1 ? geen K3?
Rightquote:Op zondag 12 december 2010 01:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zuip niet
Ik ben een dame, ik nip
als je dat snel genoeg achter elkaar doet lukt het ook welquote:Op zondag 12 december 2010 01:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zuip niet
Ik ben een dame, ik nip
Rel nichtquote:
Mijn glas gaat niet over de tafelquote:
Nee Benny en nog iemand toen.quote:
Die is zo goed.quote:
:3333quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 01:03 schreef DeZwabber het volgende:
"I'm allowed to laugh if the guy's cry sounds like chewbacca being stabbed to death with a ballpoint pen"_O-
godslastering, alcohol verspillingquote:
Ik begin netquote:Op zondag 12 december 2010 01:04 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb nu al weer genoeg op voor de avond, eigenlijk
Kerstkaartjes per flessenpost moet lukken zeker.quote:Op zondag 12 december 2010 01:04 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb nu al weer genoeg op voor de avond, eigenlijk
Die is ook epic ja.quote:
een perpetuum mobile bestaat dan ook niet slimmertquote:Op zondag 12 december 2010 01:06 schreef Zeroku het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Perpetuum_mobile
Ik wist helegaar niet dat dat bestond
quote:Op zondag 12 december 2010 01:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een perpetuum mobile bestaat dan ook niet slimmert
wheheheh Mirandaquote:Op zondag 12 december 2010 01:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Drinkse
Dan ga ik lekker slapen
Echt niet? Er stond zo'n ding in Rotterdam vroeger in de stadquote:Op zondag 12 december 2010 01:06 schreef Zeroku het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Perpetuum_mobile
Ik wist helegaar niet dat dat bestond
iets wat zonder dat het energie kost altijd maar blijft doorgaan?quote:Op zondag 12 december 2010 01:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt niet? Er stond zo'n ding in Rotterdam vroeger in de stad
Een perpetuum mobile (Latijn: voortdurend (of eeuwig) bewegend, spreek uit: per-pee'-tu-um mo'-bi-lee) is een denkbeeldig apparaatquote:Op zondag 12 december 2010 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iets wat zonder dat het energie kost altijd maar blijft doorgaan?
weet ik vandaar dat ik verbaasd was dat het in Rotterdam stondquote:Op zondag 12 december 2010 01:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een perpetuum mobile (Latijn: voortdurend (of eeuwig) bewegend, spreek uit: per-pee'-tu-um mo'-bi-lee) is een denkbeeldig apparaat
Lekker slapen alvast.quote:Op zondag 12 december 2010 01:11 schreef Patje1987 het volgende:
Ik weet echt niet wat ik moet doen dus ga zo ook mijn bed opzoeken denk ik
Ben je moe?quote:Op zondag 12 december 2010 01:11 schreef Patje1987 het volgende:
Ik weet echt niet wat ik moet doen dus ga zo ook mijn bed opzoeken denk ik
Rotterdam moet je je ook altijd inbeelden dat er sfeer is, dus die redenatie is zo gek nog niet.quote:Op zondag 12 december 2010 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet ik vandaar dat ik verbaasd was dat het in Rotterdam stond
Ja en neequote:
quote:
OOIT, nu staat hij vast bij iemand thuisquote:Op zondag 12 december 2010 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet ik vandaar dat ik verbaasd was dat het in Rotterdam stond
ja tuurlijkquote:Op zondag 12 december 2010 01:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Rotterdam moet je je ook altijd inbeelden dat er sfeer is, dus die redenatie is zo gek nog niet.
quote:
Oké.quote:Op zondag 12 december 2010 01:15 schreef Graseter het volgende:
Ik droomde dat ik met rijles een cavia doodreed. Die cavia spatte zo uit elkaar.
quote:
haha, hij maakt turkse pizzaquote:Op zondag 12 december 2010 01:18 schreef Zeroku het volgende:
Wtfoks. Overeem schopt die Turk gewoon een gebroken arm
Turkse pizza'squote:
Trustequote:
quote:Op zondag 12 december 2010 01:29 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb geen moer te doen, ga mezelf nuttig maken door op bed TV te kijken, wellicht voor 3 min voordat ik in slaap val
Truste
zit te you tuben in jaren 70 meligheid:quote:Op zondag 12 december 2010 01:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lekker spul is dat.Verder nog een muziekje op misschien?
Mooi manquote:Op zondag 12 december 2010 01:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, je bent wel jolig.
Gaat goed met mij ja, weinig reden tot iets van klagen.
Ja, topweekend gehad. Vrijdagavond tot laat poker met vrienden, vandaag Monopoly met een aantal. Heerlijk rustig.quote:Op zondag 12 december 2010 01:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mooi manlekker weekend gehad ook?
k zit ook op de KSC, stukkie drukker daar nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |