Holy hell dat ding is snel!quote:Op maandag 13 december 2010 01:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die Redbull X1 is trouwens echt te ziek voor woorden, iedereen maar dan ook echt elke auto wordt door dat ding zoek gereden, net of je auto er niet staat. Dat ding gaat er met zo'n ongelooflijke snelheid en bochtenwerk voorbij tegenstanders, online.
Ooit eens online tegen gekomen? Dat ding is al bijna verdwenen voordat jij met je ogen drie keer kunt knipperenquote:
En dan nog beweren hoe realistisch GT5 wel niet is. WTF!quote:Op maandag 13 december 2010 01:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die Redbull X1 is trouwens echt te ziek voor woorden, iedereen maar dan ook echt elke auto wordt door dat ding zoek gereden, net of je auto er niet staat. Dat ding gaat er met zo'n ongelooflijke snelheid en bochtenwerk voorbij tegenstanders, online.
Een service beurt helpt soms ook om wat meer vermogen te vindenquote:Op zondag 12 december 2010 13:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Onzin, je bent afhankelijk van je slipstream met de zr1, als je dan in de bochten achter komt te staan dan wordt je op snelheid in de lange rechte stukken door het snellere veld bij gestreefd. Het zou wellicht nog wel kunnen maar ik moet op de een of andere manier dat ding op 900pk zien te krijgen aangezien dat mogelijk is met full tuning, maar het blijft hier steken op de 895. Zo even opnieuw doen. Of anders even de Zonda halen.
Moeten we ons nu gaan bewijzen met filmpjes en dingen? Lijkt me niet....quote:Op zondag 12 december 2010 18:41 schreef Auti het volgende:
[..]
Je bedoelt er gewoon pal naast staan en de hele mikmak?
De schaduwen zijn wel mooi als de zon laag staat. Tenminste dat viel me heel erg op bij de remoefening op de natte Top Gear Test Track. Voor de rest heb je wel gelijk.quote:Op maandag 13 december 2010 01:18 schreef Stekelbees het volgende:
Vind 't een heel vet spel...alleen... ja weet niet,mist gewoon nog wat dingen voor zolang wachten.
-Schaduwen zijn echt niet netjes op veel punten (AA is onbekend bij pd lijkt wel)
-Motorgeluiden zijn wel oke, maar.... ik mis het echte geronk zegmaar.
-Achtergrondmuziek. Kun je dit misschien zelf importen?
Kwil ook gwn keer breinloos revven met je favo auto ofzo.
Daar had ik ook last van, toen heb ik hem gereden met een Altezza Touring Car, een racewagen dus.quote:Op maandag 13 december 2010 02:16 schreef nero7 het volgende:
Waarom heb ik moeite met "Grindkoning"en haal ik op zn hoogst zilver, terwijl ik "Sneeuwkoning" keihaird own met 1 minuut voorsprong na 3 sessies?
Ik moet hem tot nu toe nog wel constant orders geven ja... Mijn B-spec man is ook pas lvl 3.quote:Op maandag 13 december 2010 10:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Trouwens ik ben nu net begonnen met B-spec, maar mijn driver kan niet eens een Mini Cooper besturen? Moet je 'm echt constant orders geven?
Premium car dealership, 5.3M credits geloof ik zoiets...quote:Op maandag 13 december 2010 10:52 schreef Sant. het volgende:
[..]
Daar had ik ook last van, toen heb ik hem gereden met een Altezza Touring Car, een racewagen dus.
geen centje pijn. Dan haal je hem weer met gemak.
Is die Mazda 787B alleen bij occasions te krijgen?? Ik lees dat Auti er 2 heeft namelijk? Hoezo dat zo?!
Die wil ik trouwens ook wel, die 787b was bij GT4 bijna onverslaanbaar.
Niemand die hier antwoord op heeft?quote:Op maandag 13 december 2010 09:06 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
pffff heb nu 3,7 mil....wat zal ik doen...ik denk dat ik blijf sparen tot ik de Mazda 787B kan kopen...of is dat niet verstandig???
even ter aanvulling: ik moet nog paar races uit de expert klasse (de 8e en de japanse geloof ik) en ik moet like the wind nog en verder. Is like the wind met die mazda te doen?
whoops, niet eens gekekenquote:Op maandag 13 december 2010 11:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Premium car dealership, 5.3M credits geloof ik zoiets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |