OKeequote:Op zaterdag 11 december 2010 20:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
De prono
Ik ben het helemaal vergeten te doen...
Ik ga NU douchen.quote:
Dat doet zeer!quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
YES
Linda maakt een domme fout... carbidschieten... met dynamiet
TUURLIJK NIET KUT!
Haha, BAM!quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat doet zeer!
En dan klapt die melkbus helemaal uit elkaar.
BLOND!
TLKquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik kom even hoi zeggen! Druk de laatste tijd, maar kom snel even bijkletsenben sowieso weinig op fok
Succes met je bezigheden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik kom even hoi zeggen! Druk de laatste tijd, maar kom snel even bijkletsenben sowieso weinig op fok
Hierquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
wo sind benny, miauw, miranda, kally, bella, patjon, grasjon etc gebleven?
zou dan ook voor het eerst zijn!quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:22 schreef JJH het volgende:
Iedereen moet ons niet meer.
Het is dan ook wel zaterdagavond. Misschien zijn ze wel echte-mensen-dingen aan het doen.
Ik zie geen tags?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:24 schreef iBenny het volgende:
Mooi he die tags
http://forum.fok.nl/fok/list_new_topics
Wat was het dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zijn alweer weg... geen geslaagde functie
22 Decemberquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:26 schreef Bos81 het volgende:
Patje wanneer vlieg je naar de grote appel?
Jou het meestquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:26 schreef Bos81 het volgende:
Patje wanneer vlieg je naar de grote appel?
Weekjequote:
Ik stel me niet aan. Genoeg mensen die mij niet mogen hier in de buurt. Ook genoeg die me wel mogen hoor, daar niet vanquote:
quote:
Oh, da's wel handig toch.quote:
Nou neequote:Op zaterdag 11 december 2010 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Stiekem wil je stomende homosex met me!
Hier in Tal?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan. Genoeg mensen die mij niet mogen hier in de buurt. Ook genoeg die me wel mogen hoor, daar niet van
Pimp met je abo-post.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Die tagjes zie ik wel gewoon hoor..
Zal vast wel iemand zijn die me niet mag. Daar ben ik haast wel van overtuigd. Maar gewoon in het overal, ook gewoon in de grote boze mensenwereld. Maar dat zal bij iedereen wel zo zijn, daar zal ik echt niet de enige en of unieke in zijn.quote:
Okee, jammer, VOlg het momenteel niet, wacht wel op de samenvattingen of kijk dadelijk op teletekst.quote:
De grote mensen wereld doe ik niet aan hoor.. gewoon lekker mijn eigen wereldquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zal vast wel iemand zijn die me niet mag. Daar ben ik haast wel van overtuigd. Maar gewoon in het overal, ook gewoon in de grote boze mensenwereld. Maar dat zal bij iedereen wel zo zijn, daar zal ik echt niet de enige en of unieke in zijn.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik las de TT en dacht..... Bella is er weerHeeft Bos hem gewoon geopend
Omdat hij dat met die tags in had gevoerd en dat het dan altijd dezelfde zijn die lopen janken of het ook uit kanquote:
Nee wel Perlenbacher van de Lidl en zit nu aan de Brand Upquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Hedde ge schultenbrauer gehad boske?
Ah, vandaar de TTquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee wel Perlenbacher van de Lidl en zit nu aan de Brand Up
Zou goed aan de drank kunnen liggen, Maar misschien wil ik wel af van het imago, lief schattig en zo..quote:
is bella geband dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik las de TT en dacht..... Bella is er weerHeeft Bos hem gewoon geopend
Even quoten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:56 schreef iBenny het volgende:
De dag dat Miauw wordt gebanned door negatief gedraag eet ik mijn sok op...
Dan is ze allang adminquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Op je 18e ben jij voor het eerst de klos.
huh?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog 3 jaar (sorry, slecht rekenwerk) banloos blijft. Zo niet, krijg je een stuk fruit naar keuze.quote:
Okay... Een stuk fruit voor een avondlang baggeren en 48 uur FOK!vrij... Lastig.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog 3 jaar (sorry, slecht rekenwerk) banloos blijft. Zo niet, krijg je een stuk fruit naar keuze.
Wil je dat ook? Ik ben ook ooit crew geweest, en al heb ik lichte twijfels om weer een keer terug te keren. Lijkt het me niet (meer) leuk om achter de schermen iets te doen..quote:
Ja, daar moet je wel nachtjes over slapen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay... Een stuk fruit voor een avondlang baggeren en 48 uur FOK!vrij... Lastig.
Admin? Haha, dat zal niet gebeuren. Maar mod ofzo op een subforum wat me ook echt interesseert lijkt me wel leuk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wil je dat ook? Ik ben ook ooit crew geweest, en al heb ik lichte twijfels om weer een keer terug te keren. Lijkt het me niet (meer) leuk om achter de schermen iets te doen..
Ja, is ook wel leuk. VOnd het ook leuk om te doen. AL zijn daar wel de eerst psychische klachten door ontstaan, waardoor ik het verstandig vond om na een paar maanden al te stoppen. Ook 1 van de redenen dat ik waarschijnlijk geen crew/mod meer ga worden. Aan de ene kant wil ik het dus best wel doen, maar het lijkt me verstandig om het niet te doen. Ben overigens ook niet meer terug gevraagd als mod, dus misschien willen ze me helemaal niet meer, want zo goed was ik nu ook weer niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Admin? Haha, dat zal niet gebeuren. Maar mod ofzo op een subforum wat me ook echt interesseert lijkt me wel leuk.
Kak.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
Niet meteen van het negatieve uitgaan, hier ben ik al.
Okay... Wat modde je dan? En wat modde Rauzer?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, is ook wel leuk. VOnd het ook leuk om te doen. AL zijn daar wel de eerst psychische klachten door ontstaan, waardoor ik het verstandig vond om na een paar maanden al te stoppen. Ook 1 van de redenen dat ik waarschijnlijk geen crew/mod meer ga worden. Aan de ene kant wil ik het dus best wel doen, maar het lijkt me verstandig om het niet te doen. Ben overigens ook niet meer terug gevraagd als mod, dus misschien willen ze me helemaal niet meer, want zo goed was ik nu ook weer niet.
Ik modde WK2006 en ook heb ik VOETBAL gedaan. Rauzer modde o.a. de laatste Xfactor. OOk heef hij wat andere fora gemod, ook onder een eerder account.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay... Wat modde je dan? En wat modde Rauzer?
Ooh echt? Gaaf! Je deed het vast wel goed hoor!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik modde WK2006 en ook heb ik VOETBAL gedaan. Rauzer modde o.a. de laatste Xfactor. OOk heef hij wat andere fora gemod, ook onder een eerder account.
Hihi, leeeuk!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
Niet dat jullie dit willen weten, maar zeg het toch maar, ik heb echt heeeeel lekker geshopt.! Heb zo'n Russische communisten muts (
) gekocht, vintage rokje, jurkje, broek, trui, ketting, en 2 haarbanden.
!
"omdat ze niet aan het plafond bleven plakken"quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:16 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn moeder vroeg zich af waarom er een 20tal lege bierflesjes op de grond in mijn kamer stonden. Ik zei: omdat ik dorst had
Zou mooi zijn jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"omdat ze niet aan het plafond bleven plakken"
Bazen antwoord.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:16 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn moeder vroeg zich af waarom er een 20tal lege bierflesjes op de grond in mijn kamer stonden. Ik zei: omdat ik dorst had
russische mutsen zouden eigenlijk verplicht met een fles wodka moeten komenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
Niet dat jullie dit willen weten, maar zeg het toch maar, ik heb echt heeeeel lekker geshopt.! Heb zo'n Russische communisten muts (
) gekocht, vintage rokje, jurkje, broek, trui, ketting, en 2 haarbanden.
!
Jij ookquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even film kijken
Veel plezier allemaal vanavond!
Ja.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
russische mutsen zouden eigenlijk verplicht met een fles wodka moeten komen
Sommige pasten mij ook niet hoor.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:
die russische mutsen zijn baas.. die wil ik ook... wij verkopen ze ook.. alleen hij paste niet
Nopequote:Op zaterdag 11 december 2010 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Heeft iemand al een kaartje van me gehad?
Bij mij staat er een wekkerradio op, zodat er altijd wat op de TV te zien isquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
Damn, er is echt niets op de telly
Extra knopjes zijn altijd leukquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh echt? Gaaf! Je deed het vast wel goed hoor!
Zal ik eens keertje maken, maar ik wil die muts van jouw link ook nog kopen.quote:
Die is echt baasquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zal ik eens keertje maken, maar ik wil die muts van jouw link ook nog kopen.!
Ja, misschien wel. Ik heb echt met plezier die paar maandejs gemod hoor. Maar als je snachts niet kan slapen van je mod beslissingen, kun je beter stoppemquote:
Hmmja. Ik heb wat dat betreft altijd wel een duidelijk lijn tussen online/real life. ook met mijn 'mod'knopjes.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, misschien wel. Ik heb echt met plezier die paar maandejs gemod hoor. Maar als je snachts niet kan slapen van je mod beslissingen, kun je beter stoppem
Hoi Ceequote:Op zaterdag 11 december 2010 22:41 schreef Cee het volgende:
Hey Stuart, die ken ik nog nie, hoi Stuart
Hoe is het met jou danquote:
Prima thanks. De laatste kerstinkopen gedaan (althans, dat hoop ik) en verder lekker rustig aan. En hoe is het met jouquote:
Nicequote:Op zaterdag 11 december 2010 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Prima thanks. De laatste kerstinkopen gedaan (althans, dat hoop ik) en verder lekker rustig aan. En hoe is het met jou
Die lach is zo niet enger.quote:
Krijg je het allemaal op tijd voor elkaar thoughquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nice. Hier nogal druk
. Binnenkort tentamens en een aardig groot project wat ingeleverd moet worden
.
Is wel te hopenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Krijg je het allemaal op tijd voor elkaar though
Nou, succes ermee in ieder gevalquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is wel te hopen. Ben al een tijdje bezig voor mijn tentamens en het project loopt ook op zijn einde. Er moeten alleen nog heel wat puntjes op de i worden gezet
.
Druk eens een paar keer op 7 achter elkaarquote:
Thanksquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, succes ermee in ieder geval![]()
Ik heb 1 grote fout gemaakt door Tong een keer niet voor te dragen voor een ban.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou denk ik geen goede mod zijn, als mod moet je toch beetje onafhankelijk blijven en je niet laten beïnvloeden door je forumvriendjes (), hoe leuk je het ook hebt met ze. De meeste doen dit wel, echt verschrikkelijk, ben bang dat het mij ook zou overkomen.
Die blijft toch maar terugkomenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb 1 grote fout gemaakt door Tong een keer niet voor te dragen voor een ban.
Hoi Bosquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb 1 grote fout gemaakt door Tong een keer niet voor te dragen voor een ban.
Ik schrok.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Druk eens een paar keer op 7 achter elkaar![]()
Tong bannen is nooit ergens voor nodigquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Druk eens een paar keer op 7 achter elkaar![]()
Ja, alleen dan in Kerststemming. Zie je dat nu pas? Heb toch al bijna een maand Rataplan als UIquote:
Hij is leukquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, alleen dan in Kerststemming. Zie je dat nu pas? Heb toch al bijna een maand Rataplan als UI
Daarvoor moet je DeZwabber bedanken, die heeft hem gemaakt.quote:
Ik zie het al een tijd maar ik heb nu pas door wie die hond is.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, alleen dan in Kerststemming. Zie je dat nu pas? Heb toch al bijna een maand Rataplan als UI
Okeequote:Op zaterdag 11 december 2010 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie het al een tijd maar ik heb nu pas door wie die hond is.
Knap hoe mensen dat doen. Ik weet niet meer wie die van mij heeft gemaaktquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je DeZwabber bedanken, die heeft hem gemaakt.
Zo mooi.quote:
Dat lijkt me echt zo fucking vet he, als je zo'n huis hebtquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zo mooi.! Echt precies zoals in het boek ook.
Boek gelezen?quote:
Huis van de familie Malfidus van Harry Potter. In de laatste film komt het ruimschoots aan bod en het is echt zo'n fucking vet huis.quote:
Wat een gezellige cactus heb je.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
en nu alles weer terug naar boven in zijn rekje
quote:
Ik heb dus alle boeken gekocht en gelezen, films gezien en het is bewonderenswaardig hoe weinig ik er x maanden/jaren na dato nog weet te herinneren ervan.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Huis van de familie Malfidus van Harry Potter. In de laatste film komt het ruimschoots aan bod en het is echt zo'n fucking vet huis.
http://harrypotter.wikia.com/wiki/Main_Pagequote:Op zaterdag 11 december 2010 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb dus alle boeken gekocht en gelezen, films gezien en het is bewonderenswaardig hoe weinig ik er x maanden/jaren na dato nog weet te herinneren ervan.
FBquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:59 schreef Zeroku het volgende:
99%
of teenagers would cry if they saw Justin Bieber standing on top of a
skyscraper about to jump. If you are the 1%standing there with popcorn
and 3D glasses, screaming "DO A BACK FLIP!"then copy 'n' paste this to
your status
Ja ik kon ook niet meer veel herinneren van de boeken, maar dat huis kende ik nog welquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb dus alle boeken gekocht en gelezen, films gezien en het is bewonderenswaardig hoe weinig ik er x maanden/jaren na dato nog weet te herinneren ervan.
Gare kutventquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:01 schreef Bellatrix het volgende:
Wel apart dat de ''zelfmoord'' van Pettigrew er niet in zat.
Echt he.quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:01 schreef Zeroku het volgende:
Ik kom er net achter dat coachingopdrachten en projectmanagement evenveel letters hebben.
Mijn moeder is begonnen met die boeken te kopen. Daarna ben ik ze ook gaan lezen. Daardoor is lezen weer een dagbesteding geworden voor mij. VOlgens mij heb ik alleen zelf boek 6 en boek 7 gekocht aangezien mijn moeder ziek werd en nooit heeft kunnen meemaken/lezen hoe het afloopt met Harry en VOldemortquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Een ex-collegaatje van me mocht een aantal jaar geleden een keer op de set rondlopen. Een vriend van haar speelde een wolf en mocht wat vrienden uitnodigen voor een rondleiding. Heeft ze o.a. het klaslokaal van Trelawny gezien en de spin Aragog geaaid (hey die weet ik wel uit m'n hoofd).quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja ik kon ook niet meer veel herinneren van de boeken, maar dat huis kende ik nog wel
Sorry to hear thatquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn moeder is begonnen met die boeken te kopen. Daarna ben ik ze ook gaan lezen. Daardoor is lezen weer een dagbesteding geworden voor mij. VOlgens mij heb ik alleen zelf boek 6 en boek 7 gekocht aangezien mijn moeder ziek werd en nooit heeft kunnen meemaken/lezen hoe het afloopt met Harry en VOldemort
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Een ex-collegaatje van me mocht een aantal jaar geleden een keer op de set rondlopen. Een vriend van haar speelde een wolf en mocht wat vrienden uitnodigen voor een rondleiding. Heeft ze o.a. het klaslokaal van Trelawny gezien en de spin Aragog geaaid (hey die weet ik wel uit m'n hoofd).
De bitch.
das wel heul tofquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Een ex-collegaatje van me mocht een aantal jaar geleden een keer op de set rondlopen. Een vriend van haar speelde een wolf en mocht wat vrienden uitnodigen voor een rondleiding. Heeft ze o.a. het klaslokaal van Trelawny gezien en de spin Aragog geaaid (hey die weet ik wel uit m'n hoofd).
De bitch.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:05 schreef Cee het volgende:
[..]
De bitch.
Ach ja, ben er al wel overheen al is het slechts 4 jaar geleden.quote:
Snape is waarschijnlijk het meest gelaagde personage van de series. Heel mooi dat achtergrond verhaal waarom ie Harry haat en waarom hij zo is geworden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:06 schreef Zeroku het volgende:
De tofste personages vond ik Bellatrix en Sneep
Hij werd ook iedere dag opgehaald in een zwarte Mercedes. Kun je je voorstellen hoe sjiek de hoofdrolspelers werden behandeld.quote:
Ja, en het blijft toch je moeder. Zoiets zal altijd wel moeilijk blijvenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja, ben er al wel overheen al is het slechts 4 jaar geleden.
Bij mij alcohol, nouja niet te veel. Nog nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:06 schreef gomi het volgende:
hmmm ben er nog maar ff
teveel adrenaline in mijn lichaam
Hmhm, dat is echt zo goed gedaan. Gewoon omdat je het niet eens in de gaten hebt op het begin en dan steeds meer en dan de epische climaxquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Snape is waarschijnlijk het meest gelaagde personage van de series. Heel mooi dat achtergrond verhaal waarom ie Harry haat en waarom hij zo is geworden.
dat was naar aanleiding van een Fokster in F&F die haar kraai Hans had genoemdquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij werd ook iedere dag opgehaald in een zwarte Mercedes. Kun je je voorstellen hoe sjiek de hoofdrolspelers werden behandeld.
@DeZwabber: Meneer. Cactus. MENEER CACTUS IK SNAP 'M. Held.
Bossie:gewoon omdat
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat was naar aanleiding van een Fokster in F&F die haar kraai Hans had genoemd
bij mij iets totaal anders. woede en onbegripquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bij mij alcohol, nouja niet te veel. Nog niet
3fm dj Michiel Veenstra had z'n hond ook Maurice genoemd. Ik waardeer dit soort humor enorm.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat was naar aanleiding van een Fokster in F&F die haar kraai Hans had genoemd
Hmm?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:09 schreef Bellatrix het volgende:
En de 1984 en de nazisme symboliek blijft ook prachtig.
Ja, ze komt nog regelmatig voor in mijn dromen. Maar dat vind ik wel mooi, want dat betekent dat ik haar niet vergeten ben.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en het blijft toch je moeder. Zoiets zal altijd wel moeilijk blijven
Dat zul je denk ik nooit doen en dat is maar goed ookquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ze komt nog regelmatig voor in mijn dromen. Maar dat vind ik wel mooi, want dat betekent dat ik haar niet vergeten ben.
''Magic is might'' bijvoorbeeld. Siewosie het hele puurbloed verhaal, Voldemort is zelf ook niet puurbloed enzovoorts.quote:
das vooral de laatste paar boeken, als die ministers zich zo spastisch gaan gedragenquote:
Wtf waar is dat vanquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:11 schreef Patje1987 het volgende:
C) Bent u ooit betrokken geweest of thans betrokken bij spionage of sabotage; of bij terroristische activiteiten; of genocide; of was u op enige wijze tussen 1933 en 1945 betrokken bij vervolging in verband met Nazi Duitsland of haar bondgenoten?![]()
Visum voor USAquote:
Ik vond Snape in de films lijken op een leraar van mij op het HBOquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:08 schreef Cee het volgende:
Snape en Lucius waren m'n faves. Ik ben meer van de bad guys. Ik had een hamster naar Lucius vernoemd.
Als je ja invult kom je het land niet in.quote:
Die vragen kreeg ik nietquote:
Ik vorige keer ook niet, is sinds september ofzo pasquote:
Ik vraag me af of daar iemand daar ooit 'ja' in heeft gevuld.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:11 schreef Patje1987 het volgende:
C) Bent u ooit betrokken geweest of thans betrokken bij spionage of sabotage; of bij terroristische activiteiten; of genocide; of was u op enige wijze tussen 1933 en 1945 betrokken bij vervolging in verband met Nazi Duitsland of haar bondgenoten?![]()
Ooh zo. Was me deels niet eens opgevallenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
''Magic is might'' bijvoorbeeld. Siewosie het hele puurbloed verhaal, Voldemort is zelf ook niet puurbloed enzovoorts.
Je kunt daar gewoon op gecontroleerd worden hoor.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vraag me af of daar iemand daar ooit 'ja' in heeft gevuld.
Ik vind alleen die wandelstok incluis toverstaf vet van Luciusquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:08 schreef Cee het volgende:
Snape en Lucius waren m'n faves. Ik ben meer van de bad guys. Ik had een hamster naar Lucius vernoemd.
vooral dat tweede wereldoorlog stukje, bang dat Hitler opnieuw opstaat in de US?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vraag me af of daar iemand daar ooit 'ja' in heeft gevuld.
Ik krijg ze iedere keer. Ik heb een keer gelogen op een visum. Toen werd er gevraagd of ik de afgelopen 3 maanden op een boerderij was geweest, vanwege foot and mouth disease.quote:
Dat heeft niks met een nieuwe Hitler te maken. Misschien slim om even te denken aan welke kant de USA ook alweer stond in WO II.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vooral dat tweede wereldoorlog stukje, bang dat Hitler opnieuw opstaat in de US?![]()
maar dan wel met een serieuze rollator
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vond Snape in de films lijken op een leraar van mij op het HBO
mijn punt is meer dat de mensen die betrokken waren in de tweede wereld oorlog nu bijna allemaal kwijlende kasplantjes zijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat heeft niks met een nieuwe Hitler te maken. Misschien slim om even te denken aan welke kant de USA ook alweer stond in WO II.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik krijg ze iedere keer. Ik heb een keer gelogen op een visum. Toen werd er gevraagd of ik de afgelopen 3 maanden op een boerderij was geweest, vanwege foot and mouth disease.
USA wilde in eerste instantie idd helemaal niet vechten tegen Duitsland.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat heeft niks met een nieuwe Hitler te maken. Misschien slim om even te denken aan welke kant de USA ook alweer stond in WO II.
Jij snel die prei in je broekspijp verstoppen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
!
Mij vroegen ze, in Amerika zelf pas, of ik groenten bij had. Ik zo: ''Nee?''
Dat valt ook wel mee, maar die kunnen toch ook een visum aanvragen? En de vraag gaat niet alleen over de genocide.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn punt is meer dat de mensen die betrokken waren in de tweede wereld oorlog nu bijna allemaal kwijlende kasplantjes zijn
Dat heeft er toch niks mee te makenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
USA wilde in eerste instantie idd helemaal niet vechten tegen Duitsland.
Nee heeft er ook niks mee te maken, gaat erom dat er ook terrorisme etc in staat. Een algemene vraag maar ik moest lachen om dat Nazi Duitsland gedeelte.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat heeft er toch niks mee te maken?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:17 schreef Bellatrix het volgende:
De rednecks zijn ook nog heel trots dat ze de bommen hebben gegooid op Japan. We moesten een keer stemmen in US History wat er ervan vonden, ik was echt een van de weinige die er een andere mening op na hield.
Oh zoquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee heeft er ook niks mee te maken, gaat erom dat er ook terrorisme etc in staat. Een algemene vraag maar ik moest lachen om dat Nazi Duitsland gedeelte.
Naja, is an sich ook niet zo heel gek, als je ziet wat er met Pearl Harbor etc. is gebeurd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:17 schreef Bellatrix het volgende:
De rednecks zijn ook nog heel trots dat ze de bommen hebben gegooid op Japan. We moesten een keer stemmen in US History wat er ervan vonden, ik was echt een van de weinige die er een andere mening op na hield.
Een oude vent vroeg me een keer heel random, ''You a communist?''quote:
en toen dacht je laat ik me maar aan het geldende stereotype conformeren, en een bontmuts kopenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een oude vent vroeg me een keer heel random, ''You a communist?''
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Toen liet jij je epische muts zien en zei: "Problem, redneck?"quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en toen dacht je laat ik me maar aan het geldende stereotype conformeren, en een bontmuts kopen
En toen zei ik van, nee, nooit geweest ook, toen vroeg ie welke landen dat wel waren geweest. Ik zei Rusland, en hij: ''O right, goddamn Europe so much a like.''quote:
de term die je wilt gebruiken is proleetquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Toen liet jij je epische muts zien en zei: "Problem, redneck?" [ afbeelding ]
Amerikanen zijn wat dat betreft sowieso echt ECHT achterlijk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
maar ze vinden die zorgverzekering zoals hij nu is in amerika al communistisch
dus die weten helemaal neit wat communisme is, volgens mij denken ze dat heel europa cummunistisch is
Zo worden ze gemaakt jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Amerikanen zijn wat dat betreft sowieso echt ECHT achterlijk.
Ik moest mijn mening ook bijschaven, vooral onder de jongeren lopen er steeds meer mensen rond die qua ideeën heel veel op de mensen hier lijken.quote:
Iemand vroeg me of we kranten hadden. En een regering. Want we zouden natuurlijk ook een deelstaat van Duitsland kunnen zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:23 schreef Zeroku het volgende:
De helft weet niet eens waar Vietnam ligt.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iemand vroeg me of we kranten hadden. En een regering. Want we zouden natuurlijk ook een deelstaat van Duitsland kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iemand vroeg me of we kranten hadden. En een regering. Want we zouden natuurlijk ook een deelstaat van Duitsland kunnen zijn.
Wat voor symboliek praten we over?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:25 schreef gomi het volgende:
maar dar klink allemaal wel leuk he, symbolem zijn leuk enzo, maar wat als je zelf eens geweigerd wordt om symboliek?
Vraag de Europeean eens naar zijn/haar kennis over de 50 staten thoughquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |