SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
als kritiek hetzelfde is als haatzaaienquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:06 schreef Politicoloog het volgende:
De islam is alleen gevaarlijk voor mensen die haatzaaien tegen moslims.
Oh gelukkig maar. Wat verstaat de islam trouwens onder haatzaaien? Ik bedoel, ik denk dat die vrouwen die een shahadah plus nekshot kregen in die stadions in Afghanistan dat graag postuum zouden weten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:06 schreef Politicoloog het volgende:
Het debat is al gevoerd ja. En dan bedoel ik het debat over hoe weinig mensen een grote impact kunnen hebben op een grote groep.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:43 schreef slashdotter3 het volgende:
Het debat is niet eens meer nodig, het feit dat ze politie, particuliere bewaking en een anti terreureenheid moeten inzetten zegt al genoeg
Moslims vinden al snel iets haatzaaien. Constructief debat is iets wat zij niet kennen. Met geweld en intimidatie willen ze elke vorm van kritiek de kop indrukken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:06 schreef Politicoloog het volgende:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:04 schreef Mwanatabu het volgende:
Het probleem is niet het gevaar van de islam maar het geschreeuw van een stel idioten in naam van "de" islam.Het probleem is wel degelijk de islam. De mensen die dit niet willen inzien hebben er niet veel kaas van gegeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de islam is niet alleen extreem gevaarlijk vanwege dit feit door jou zonder blikken of blozen aangedragen... het omvat veel meer evil.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:06 schreef Politicoloog het volgende:
Zoveel generalisaties je lijkt wel een moslim.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Moslims vinden al snel iets haatzaaien. Constructief debat is iets wat zij niet kennen. Met geweld en intimidatie willen ze elke vorm van kritiek de kop indrukken.
jouw 'redelijke' bron, waar je steeds dieper uit moet zien te putten, raakt aardig opgedroogd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zoveel generalisaties je lijkt wel een moslim.
Hij heeft wel gelijk. Met moslims doelt Saviour hoogst waarschijnlijk op een significante (grote) deel onder hen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:03 schreef IHVK het volgende:
Zoveel generalisaties je lijkt wel een moslim.
Thanx for the info!quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jouw 'redelijke' bron, waar je steeds dieper uit moet zien te putten, raakt aardig opgedroogd.
Maar dat geldt verder voor vrijwel alle bevolkingsgroepen ik vind Saviour nou ook niet het schoolvoorbeeld van redelijkheid of evenwichtigheid bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Met moslims doelt Saviour hoogst waarschijnlijk op een significante (grote) deel onder hen.
Nee, moslims vormen wat dat betreft een uitzondering. Een relatief groot deel onder hen heeft klaarblijkelijk moeite met andersdenkenden. Ik zie gelukkig nog geen veiligheidsmaatregelen bij debatten die het jodendom of het christendom aangaan.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:08 schreef IHVK het volgende:
Maar dat geldt verder voor vrijwel alle bevolkingsgroepen ik vind Saviour nou ook niet het schoolvoorbeeld van redelijkheid of evenwichtigheid bijvoorbeeld.
Moah het geweld van christenen en joden uit zich gewoon op andere niveaus kijk maar naar de oorlogen die worden gevoerd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, moslims vormen wat dat betreft een uitzondering. Een relatief groot deel onder hen heeft klaarblijkelijk moeite met andersdenkenden. Ik zie gelukkig nog geen veiligheidsmaatregelen bij debatten die het jodendom of het christendom aangaan.
Ik heb het juist wel over een groot deel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:15 schreef IHVK het volgende:
Maar goed alsnog is het niet echt juist om te zeggen dat 'moslims niet met kritiek kunnen omgaan' als je het toch over een niet al te groot deel hebt.
Wat is groot.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb het juist wel over een groot deel.
O, je wilt het op die manier spelen? Neem anders een frisse kijk in de wereld. Ik ga trouwens een film kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |