Ik wel, ik kijk altijd naar duurzaamheid, als het milieu niet extra belast wordt, als de ijskappen en de ijsberen niet afsmelten/uitsterven. En verder vind ik het belangrijk dat Afrika ook mee profiteert van mijn overconsumptie.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoiets haal ik gewoon als ik er zin in heb, zitten verder geen idealistische motieven achter, gewoon lekkere trek
Zie boven.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:23 schreef TomLievense het volgende:
Kijk jij hebt de nummering wel goed gedaan.
Nog meer zuur commentaar?quote:
Wij hebben het allebij fout gedaan. Ik vraag me af welke we moeten kiezen.quote:
Rij voorzichtig hè.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog meer zuur commentaar?
Ik sluit hem al.
Dacht even dat het in de bedoeling lag dat de laatste poster de nieuwe zou maken.
Sorry hoor, ik ben al weg
Ik had de leukste TT; Du_ke had naar POLsc verwezen in POLfb als zijnde 'derde boom links'quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:27 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Wij hebben het allebij fout gedaan. Ik vraag me af welke we moeten kiezen.
Lavenderr heeft de nummering correct.
Ryan3 was eerst.
En ik had de beste TT
Had ik al vernomen. Toch was de mijne beter.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik had de leukste TT; Du_ke had naar POLsc verwezen in POLfb als zijnde 'derde boom links'
Eg nie, jonge.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:30 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Had ik al vernomen. Toch was de mijne beter.
Met een typerende OP van Lavenderr.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:27 schreef remlof het volgende:
Neuh, hou deze maar open, was sowieso de enige met het goeie nummer
Wat nou weer?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:32 schreef Sachertorte het volgende:
Het is de schuld van de linksen.
Alleen mijn schuld dusquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:32 schreef Sachertorte het volgende:
Het is de schuld van de linksen.
bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:51 schreef TomLievense het volgende:
Wat is het rustig. Kijkt iedereen Kinderen geen bezwaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |