Dankje!quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:13 schreef Vuurwork het volgende:
[..]
Hier ga ik niet voor, dit lijkt 3x nergens op.
Iets vriendelijker mag ook welquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:13 schreef Vuurwork het volgende:
Hier ga ik niet voor, dit lijkt 3x nergens op.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:33 schreef ry4life het volgende:
[..]
Dankje!
Het was nogal moeilijk iets toe te voegen aan het plaatje,
omdat het anders veel te groot zal zijn moest ik er wel stukken afhalen
Dat ik jou UI gebruik betekent niet dat je nu brutaal mag gaan doen, pas maar op anders haal ik hem gewoonw eg hoor.quote:
Ik denk dat de meeste nu wel blij zijn als je hem weg haaltquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:35 schreef Vuurwork het volgende:
[..]
Graag gedaan, volgende keer niet zulke lelijke dingen maken he
[..]
Dat ik jou UI gebruik betekent niet dat je nu brutaal mag gaan doen, pas maar op anders haal ik hem gewoonw eg hoor.
Ik heb een nieuwe voor jequote:Op vrijdag 17 december 2010 16:35 schreef Vuurwork het volgende:
[..]
Graag gedaan, volgende keer niet zulke lelijke dingen maken he
[..]
Dat ik jou UI gebruik betekent niet dat je nu brutaal mag gaan doen, pas maar op anders haal ik hem gewoonw eg hoor.
Hij is al weg, in de prullenbak met zijn accountquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe voor je
[ afbeelding ]
Als je mij daarmee bedoeld, ik heb niets aangepast.quote:
Gooi zijn ui dan ook even door de schredder. Dan kan ik misschien iemand anders daarmee blij maken. Of ga ik hem zelf gebruiken volgend jaar.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hij is al weg, in de prullenbak met zijn account
quote:Op zondag 19 december 2010 17:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kan iemand bij die van mij wat sneeuw erbij doen? Tnx!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:50 schreef mien-moeke het volgende:
Graag een muts plus sneeuw!
Alvast bedankt.
[ afbeelding ]
O ja.quote:
Zenk joe ferrie muts.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alstu en niet vergeten mee te doen: [NOMINATIE] DE FOK! KERST AVATAR WEDSTRIJD
Geldt ook voor de anderen.
Sneeuw er bij aub?quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:16 schreef Wasmachinemann het volgende:
Kan iemand even me AlbertoStegeman ui even Kerstproofen?
quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:06 schreef Kimsywimsy het volgende:
Zou er iemand voor mij de volgende afbeelding in sneeuw kunnen maken:
[ afbeelding ]
Verder heb ik nog drie stilstaande avatars waar ik graag sneeuw op zou willen hebben, maar dat zou ik liever via iemand's pmbox willen doen aangezien het niet over FOK!-avatars gaat, maar je mij er ontzettend mee zou helpen.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:06 schreef Kimsywimsy het volgende:
Zou er iemand voor mij de volgende afbeelding in sneeuw kunnen maken:
[ afbeelding ]
Verder heb ik nog drie stilstaande avatars waar ik graag sneeuw op zou willen hebben, maar dat zou ik liever via iemand's pmbox willen doen aangezien het niet over FOK!-avatars gaat, maar je mij er ontzettend mee zou helpen.
Zo heb je niets en zo mag je kiezen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:53 schreef Briggy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ooops hij was er al![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:27 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand deze:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a1/Den_Helder.svg
UI geschikt maken, zoals mijn UI nu alleen dan zonder kerst. deze dus: [ afbeelding ]
kan het eigenlijke avatar topic niet vinden
quote:
Thanx, had je 'm nog tussen je bestanden?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Thanx, had je 'm nog tussen je bestanden?
Jij hoeft geen sorry te zeggen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:22 schreef Briggy het volgende:
[..]
sorry
![]()
![]()
Fijne kerstdagen trouwens!
Als ik eerlijk ben, vind ik hem niet zo heel mooi. Ik vraag me af of mensen daar vuurwerk in zienquote:
Dat vond ik zelf ook al. Ik kon geen duidelijk vuurwerkplaatje vinden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben, vind ik hem niet zo heel mooi. Ik vraag me af of mensen daar vuurwerk in zien
Kan er mee door, vorig jaar had ik een hele coole bij mijn man bijt hondje, zoeen feestmuts op mijn hondje en oliebollen op de voorgrond. Op de achtergrond allemaal vuurwerkquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat vond ik zelf ook al. Ik kon geen duidelijk vuurwerkplaatje vinden.
Misschien vind je deze beter?
[ afbeelding ]
Jawel, zeg maar welke je erbij wil hebben. Dan maak ik er wel wat van.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Kan er mee door, vorig jaar had ik een hele coole bij mijn man bijt hondje, zoeen feestmuts op mijn hondje en oliebollen op de voorgrond. Op de achtergrond allemaal vuurwerk!
Kan je dat niet
http://members.home.nl/an(...)rwerk/vuurwerk18.gifquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jawel, zeg maar welke je erbij wil hebben. Dan maak ik er wel wat van.
Er zijn zoveel soorten vuurwerkplaatjes en ik moet maar net weten welke jij leuk vindt.
Hier staan er een aantal.
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:01 schreef joers1 het volgende:
Als iemand mijn avatar kan opleuken met wat vuuurwerk? Graag
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:22 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil ook wel wat vuurwerk:
[ afbeelding ]
Heel erg bedankt en een fijn 2011quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:42 schreef Paul het volgende:
Briggy kan je er geen 1 voor mij maken
Jij ookquote:Op donderdag 30 december 2010 12:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heel erg bedankt en een fijn 2011
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:53 schreef Paul het volgende:
Nog ff en de nieuwe ava hoeft al niet meer
Die van jou is vet coolquote:Op donderdag 30 december 2010 13:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
sorrie ik was druk. Maar nu heb je er 2 en mag je kiezen.
![]()
[ afbeelding ]
Het icoontje mag in je huidige abonnement niet groter zijn dan 51200 bytes (50 kB).quote:
Verkleinenquote:Op donderdag 30 december 2010 16:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het icoontje mag in je huidige abonnement niet groter zijn dan 51200 bytes (50 kB).
Oeps, momentjequote:Op donderdag 30 december 2010 16:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het icoontje mag in je huidige abonnement niet groter zijn dan 51200 bytes (50 kB).
Leuke uitdaging. Hier is 'ie dan aan het begin van oudjaarsdag :quote:Op donderdag 30 december 2010 19:54 schreef Myraela het volgende:
Kan iemand mijn UI een beetje nieuwjaars-stijl geven?
[ afbeelding ]
Sterretje in de hand. (hihihihih sterretje) Of vuurwerk in de achtergrond. Of gewoon champagne. Zoiets.
Die is wel leuk, alleen die beweging en dan zo dat eruit komtquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:19 schreef HaJee het volgende:
[..]
Leuke uitdaging. Hier is 'ie dan aan het begin van oudjaarsdag :
[ afbeelding ]
Ja, ik weet waar jij aan denkt maar zo gaat dat nou eenmaal met champagne meneer de puberquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die is wel leuk, alleen die beweging en dan zo dat eruit komt
Whehehehehehhehe, die is echt geniaal.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:19 schreef HaJee het volgende:
[..]
Leuke uitdaging. Hier is 'ie dan aan het begin van oudjaarsdag :
[ afbeelding ]
Nee sorry. Die achtergrond kan ik weinig anders meer van maken. Dat is het vuurwerk waar je om vroeg alleen jij staat er een beetje voorquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whehehehehehhehe, die is echt geniaal.Zou je hem zonder die achtergrond kunnen doen? Dat maakt het misschien net iets te. Je bent wel mijn held.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |