abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90731404
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:31 schreef Auti het volgende:

Mijn toekomstige woning is echt top, de foto's en al gaan tegen die tijd natuurlijk wel komen. Wellicht open ik een topic in K&W. Ik vind het ook echt leuk en ik had meteen al een "thuis" gevoel toen ik daar was. Het is een wondertje. Mooie start van het jaar.

Misschien heb ik het ergens gemist. Wanneer kan je erin? :)

En verder hoop ik dat je het een beetje treft met je buren. Het is een van de zeer weinig zekerheden in het leven die je gegarandeerd krijgt en dat zijn buren waar je NIET om vraagt maar wel gratis erbij krijgt. En die zoekt ze niet zelf uit. :{

Een van de grootste ellendes in dit land zijn je buren die bij je zo ongeveer op schoot wonen met alle ellende van dien. :N

Wat Ruimtelijke Ordening betreft is het hier bar slecht gesteld.
pi_90731517
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:43 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

En verder hoop ik dat je het een beetje treft met je buren. Het is een van de zeer weinig zekerheden in het leven die je gegarandeerd krijgt en dat zijn buren waar je NIET om vraagt maar wel gratis erbij krijgt. En die zoekt ze niet zelf uit. :{

Een van de grootste ellendes in dit land zijn je buren. :N
Hee EG, Auti is nu net effe vrolijk, laat hem even lekker hyperen joh... :X
(Gaan we volgende week wel miepen over foute verhuurders, aso buren en spullen van Marktplaats die altijd precies in elkaar zakken als je geen geld meer hebt ;) |:( )
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_90731660
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:46 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Hee EG, Auti is nu net effe vrolijk, laat hem even lekker hyperen joh... :X
(Gaan we volgende week wel miepen over foute verhuurders, aso buren en spullen van Marktplaats die altijd precies in elkaar zakken als je geen geld meer hebt ;) |:( )
Sorry -O-

Het is niet bedoeld om Auti te ontmoedigen, integendeel. :)

Ik vind het knap hoe hij stappen zet.

.
pi_90731749
Ik hoop dat Schaal_9 dit jaar een relatie krijgt die hij zo graag wilt. . :Y
pi_90734792
Als je in dit land weinig geld hebt ontkom je er haast niet aan om met dorpsidioten, randdebielen en etnische minderheden op je lip te wonen in gehorige, gedateerde woningen. Ik snap wel dat nederland een dichtbevolkt land is maar overdrijven is ook een vak. Ik erger me persoonlijk snel aan mensen en dommigheid dus ik trek dat helemaal niet. Maar als je een woning komt bezichtigen kun je vaak moeilijk beoordelen aan welke gradatie van achterlijkheid je buren lijden. Maar waar hebben we het over ja toch niet dan nou dan daarom dit en dat zus en zo dat hou je toch
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
pi_90737372
De beste wensen voor iedereen :*
En ik las al een mooi begin voor auti dit jaar *O* Congrats!
  zondag 2 januari 2011 @ 13:05:07 #182
297051 schaal_9
Caissière B
pi_90741359
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 22:18 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Mwah, ik heb vooral moeite met de diagnose. Dat ik een beperking heb met een naam. Verder vind ik het eigenlijk geen probleem. Had jij dat niet?
Ja, Asperger is een beperking met een naam. Ook al blijf je wie je bent, het kan als een etiket voelen. Heb je daardoor het gevoel dat je nu ineens in een bepaalde groep bent ingedeeld of zelfs tot een bepaalde gemeenschap behoort?
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_90743352
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:43 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Een van de grootste ellendes in dit land zijn je buren die bij je zo ongeveer op schoot wonen met alle ellende van dien. :N

Wat Ruimtelijke Ordening betreft is het hier bar slecht gesteld.

Ergens eind deze maand kan ik erin. Ik heb nog geen vaste datum. Het zal wel over 3 weken zover zijn, mits alles goed gaat.
Ik raak er nu wel al erg vermoeid van, ik moet heel veel dingen regelen, schuldhulp loopt ook nog niet op volle toeren. Het is erg druk en alles kan ook niet in 1 keer, dus hoef ik mij niet te schamen als ik zaken stapje voor stapje doe.

En ik denk dat het wel goed komt/zit met de buren. Het is een goede woning en ik verwacht weinig overlast. En ik kan het zelf ook, herrie maken. Als iemand een feestje heeft dan kan dat misschien even storend zijn, maar ik vind dat wel normaal. En ik zie nog wel wat voor mensen het zijn.

Ik probeer sommige van die zaakjes/zorgen uit te stellen omdat ik niet teveel dingen tegelijk moet doen/denken.
Ik ben ook echt heel snel moe.
-weg-
pi_90743924
Mijn oom en tante zijn bezig met het opstarten van een zorgboederij in Groningen. Op deze boerderij willen ze onder andere autisten en dagbesteding geven. http://www.slingertuin.nl/
Misschien kan deze link in de OP.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_90745996
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 14:09 schreef Auti het volgende:

[..]

Ergens eind deze maand kan ik erin. Ik heb nog geen vaste datum. Het zal wel over 3 weken zover zijn, mits alles goed gaat.
Ik raak er nu wel al erg vermoeid van, ik moet heel veel dingen regelen, schuldhulp loopt ook nog niet op volle toeren. Het is erg druk en alles kan ook niet in 1 keer, dus hoef ik mij niet te schamen als ik zaken stapje voor stapje doe.

En ik denk dat het wel goed komt/zit met de buren. Het is een goede woning en ik verwacht weinig overlast. En ik kan het zelf ook, herrie maken. Als iemand een feestje heeft dan kan dat misschien even storend zijn, maar ik vind dat wel normaal. En ik zie nog wel wat voor mensen het zijn.

Ik probeer sommige van die zaakjes/zorgen uit te stellen omdat ik niet teveel dingen tegelijk moet doen/denken.
Heel goed Auti, alles stap voor stap... Als je merkt dat je, als je te veel dingen tegelijk doet, snel moe wordt, gewoon een stapje terugdoen... Niet in paniek raken in ieder geval.

En EG: :* Ik had er een knipoogje voor moeten zetten, ik vergeet die PI's altijd...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_90761146
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 14:09 schreef Auti het volgende:

[..]

Het is ook even erg vermoeiend, Auti. Zelfs voor mensen zonder ASS.. Het is knap hoe je dit tot nu toe doet. Precies, stapje voor stapje.

En inderdaad, met buren moet je gewoon afwachten. Wie weet tref je juist hele leuke buren, dat kan natuurlijk ook. :Y

Het zal best even wennen zijn in het begin. Het is tenslotte best een verandering. Maar op jezelf heeft gewoon grote voordelen, het is goed voor jezelf. Je eigen stek, niet meer met de benen onder andermans tafel. :)
pi_90761213
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:16 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

En EG: :* Ik had er een knipoogje voor moeten zetten, ik vergeet die PI's altijd...
Geeft niet hoor, kan gebeuren :)
pi_90783912
Trouwens, iedereen bedankt voor de felicitaties en complimentjes. Ik ben wat minder actief met posten en erg warrig en chaotisch en dan sla ik het //[quote] gedeelte even over.
(sjiek hendig coden, hihi)

Ik moet wel rustig doen want ik merk nu al de gevolgen. Onbewust en in het onderbewustzijn is dit een enorme klap. Een harde schakeling met heel veel kleine schakelingen als gevolg.
En dan alle drukte al van December..
De nacht van zaterdag op zondag heb ik enorm lopen spoken. Misschien zelfs wel een psychose, of ik heb lopen slaapwandelen.. Het was niet normaal iig. Ook heb ik veel meer last van rare dromen, en dan heb ik soms deeltjes waarvan ik niet meer weet of het echt gebeurd is of dat het een droom was.

Maar gelukkig geen gestoorde waanideeen.
Ik denk dat ik maar weer eens aan Risperdal moet gaan denken. Woensdag komt de PIT.
En ik moet ook nog even die krantenartikelen over mijn opa opnieuw inscannen.
-weg-
pi_90784285
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn oom en tante zijn bezig met het opstarten van een zorgboederij in Groningen. Op deze boerderij willen ze onder andere autisten en dagbesteding geven. http://www.slingertuin.nl/
Misschien kan deze link in de OP.
Dat is een mooi initiatief! Maar wat een vreselijke kleur geel op die site, maar ja dat is persoonlijk.
Wel erg goed van je oom en tante ^O^
-weg-
pi_90801881
Gewoon rustig aan doen, Auti. Natuurlijk doet het je wat. Probeer niet in paniek te raken. :)
pi_90803602
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:09 schreef Auti het volgende:

[..]

Dat is een mooi initiatief! Maar wat een vreselijke kleur geel op die site, maar ja dat is persoonlijk.
Wel erg goed van je oom en tante ^O^
Ik zal het zeggen als ik er binnnenkort (lees dit jaar) een keer naar toe ga :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_90840222
1e artikel, mits goed gelukt..

quote:
systematicus
-weg-
pi_90840827
-weg-
pi_90858154
Mooi verhaal, Auti. De man was duidelijk begenadigd met talent. Een intelectueel die bovendien zeer atistiek blijkt....

Jammer dat je hem tot je 13e mocht meemaken. Ik hoop dat je toch nog wat herinneringen aan hem hebt.

Het artikel is goed leesbaar ^O^
pi_90866637
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Mooi verhaal, Auti. De man was duidelijk begenadigd met talent. Een intelectueel die bovendien zeer atistiek blijkt....

Jammer dat je hem tot je 13e mocht meemaken. Ik hoop dat je toch nog wat herinneringen aan hem hebt.

Het artikel is goed leesbaar ^O^
Het was een held, werkelijk waar. In alle vormen en maten, en ik mis hem eigenlijk wel een beetje.
Ik wil en kan veel over hem vertellen, maar daar is dit topic niet voor én ik vind dat die man een website verdiend. Het gaat ook om de "legacy", en wat in de artikelen is terug te lezen... zijn clowntjes (al had hij veel en veel meer, maar de clowntjes waren zijn kindjes).
De Efteling, bij een ieder bekend, had toendertijd een artistieke vernieuwing gewenst, uiteindelijk was de keuze tussen het Volk van Laaf of de clowntjes van mijn oop.. de rest is geschiedenis..

Het ergste vind ik dat er dus vrijwel niets, maar dan ook niets, van die man is terug te vinden. Ondanks het huidige digitale tijdperk. En dat vind ik niet kunnen en ik WEET dat hij dat nooit maar dan ook nooit zo gewild zou hebben. Dus wil ik, maar dat kost veel tijd en moeite, het allemaal, of zoveel mogelijk, online gooien. Ik ben ook bezig met de auteursrechten, serieus spul. Rechten en familiekwesties.

Mijn opa is o.a. de auteur van Vorm en Kleur. Een geweldig boek, en nog vele meer.. helaas beperkte oplage en er is praktisch niets van terug te vinden. De clowntjes zijn ook niet bij elkaar gebleven... maar ik heb de dia's! 14000... en met de huidige technologie is dat te digitaliseren.
En zo is er nog zo veel meer... Het is een wortel.

Het oorlogsmonument in Zandvoort, waar de kransen worden gelegd, is ook ontworpen door hem.
-weg-
pi_90913026
Mooi Auti, je opa was een bijzonder mens zo te lezen!

En ja, die clowntjes, zijn die wel bewaard gebleven?
Het is ergens wel jammer dat hij zegt dat ze bij elkaar moeten blijven, want ik heb geen plek voor zoveel "plankjes" zoals hij het noemt, maar ik vind dat soort kunst juist altijd leuk, zeker als er iets van humor in zit (zoals die op de foto met de verkeersborden, geweldig!)...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_90953512
Lost S9 zijn nieuwjaarsbelofte in?
pi_90983871
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 23:40 schreef Pandora73 het volgende:
Mooi Auti, je opa was een bijzonder mens zo te lezen!

En ja, die clowntjes, zijn die wel bewaard gebleven?
Het is ergens wel jammer dat hij zegt dat ze bij elkaar moeten blijven, want ik heb geen plek voor zoveel "plankjes" zoals hij het noemt, maar ik vind dat soort kunst juist altijd leuk, zeker als er iets van humor in zit (zoals die op de foto met de verkeersborden, geweldig!)...
Natuurlijk zijn de clowntjes bewaard gebleven, ze zijn alleen niet meer bij elkaar. Verspreid over de familie en een enkele cursist. Ik vind het jammer dat hij zijn wens niet in vervulling heeft zien gaan en dat er anno nu nog steeds niet echt iets mee gedaan is.
Maar ik ga er, rustig aan, een site over maken. Het heeft geen haast, áls het maar gebeurt.
Komen zijn clowntjes toch nog op een beeldscherm terecht en onder het publiek.

De stress en de spanning, ivm woning en dergelijke, is in mijn onderrug geschoten :( . Ik heb al 3 dagen behoorlijk pijn. En woensdag was ook een drukke dag, als zwaailamp-tistje doet zo'n grote chemische brand heel erg veel.. Alles volgen, ALLES.. Maar ik heb wel genoten, hoe krom dat dan ook klinkt.
-weg-
pi_90999504
Dat was inderdaad een zeer heftige brand, Auti. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')