Misschien heb ik het ergens gemist. Wanneer kan je erin?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:31 schreef Auti het volgende:
Mijn toekomstige woning is echt top, de foto's en al gaan tegen die tijd natuurlijk wel komen. Wellicht open ik een topic in K&W. Ik vind het ook echt leuk en ik had meteen al een "thuis" gevoel toen ik daar was. Het is een wondertje. Mooie start van het jaar.
Hee EG, Auti is nu net effe vrolijk, laat hem even lekker hyperen joh...quote:Op zondag 2 januari 2011 00:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Misschien heb ik het ergens gemist. Wanneer kan je erin?
En verder hoop ik dat je het een beetje treft met je buren. Het is een van de zeer weinig zekerheden in het leven die je gegarandeerd krijgt en dat zijn buren waar je NIET om vraagt maar wel gratis erbij krijgt. En die zoekt ze niet zelf uit.![]()
Een van de grootste ellendes in dit land zijn je buren.![]()
Sorryquote:Op zondag 2 januari 2011 00:46 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Hee EG, Auti is nu net effe vrolijk, laat hem even lekker hyperen joh...![]()
(Gaan we volgende week wel miepen over foute verhuurders, aso buren en spullen van Marktplaats die altijd precies in elkaar zakken als je geen geld meer hebt![]()
)
Ja, Asperger is een beperking met een naam. Ook al blijf je wie je bent, het kan als een etiket voelen. Heb je daardoor het gevoel dat je nu ineens in een bepaalde groep bent ingedeeld of zelfs tot een bepaalde gemeenschap behoort?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:18 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Mwah, ik heb vooral moeite met de diagnose. Dat ik een beperking heb met een naam. Verder vind ik het eigenlijk geen probleem. Had jij dat niet?
Ergens eind deze maand kan ik erin. Ik heb nog geen vaste datum. Het zal wel over 3 weken zover zijn, mits alles goed gaat.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Misschien heb ik het ergens gemist. Wanneer kan je erin?
En verder hoop ik dat je het een beetje treft met je buren. Het is een van de zeer weinig zekerheden in het leven die je gegarandeerd krijgt en dat zijn buren waar je NIET om vraagt maar wel gratis erbij krijgt. En die zoekt ze niet zelf uit.![]()
Een van de grootste ellendes in dit land zijn je buren die bij je zo ongeveer op schoot wonen met alle ellende van dien.![]()
Wat Ruimtelijke Ordening betreft is het hier bar slecht gesteld.
Heel goed Auti, alles stap voor stap... Als je merkt dat je, als je te veel dingen tegelijk doet, snel moe wordt, gewoon een stapje terugdoen... Niet in paniek raken in ieder geval.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:09 schreef Auti het volgende:
[..]
Ergens eind deze maand kan ik erin. Ik heb nog geen vaste datum. Het zal wel over 3 weken zover zijn, mits alles goed gaat.
Ik raak er nu wel al erg vermoeid van, ik moet heel veel dingen regelen, schuldhulp loopt ook nog niet op volle toeren. Het is erg druk en alles kan ook niet in 1 keer, dus hoef ik mij niet te schamen als ik zaken stapje voor stapje doe.
En ik denk dat het wel goed komt/zit met de buren. Het is een goede woning en ik verwacht weinig overlast. En ik kan het zelf ook, herrie maken. Als iemand een feestje heeft dan kan dat misschien even storend zijn, maar ik vind dat wel normaal. En ik zie nog wel wat voor mensen het zijn.
Ik probeer sommige van die zaakjes/zorgen uit te stellen omdat ik niet teveel dingen tegelijk moet doen/denken.
Ik ben ook echt heel snel moe.
Het is ook even erg vermoeiend, Auti. Zelfs voor mensen zonder ASS.. Het is knap hoe je dit tot nu toe doet. Precies, stapje voor stapje.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:09 schreef Auti het volgende:
[..]
Ergens eind deze maand kan ik erin. Ik heb nog geen vaste datum. Het zal wel over 3 weken zover zijn, mits alles goed gaat.
Ik raak er nu wel al erg vermoeid van, ik moet heel veel dingen regelen, schuldhulp loopt ook nog niet op volle toeren. Het is erg druk en alles kan ook niet in 1 keer, dus hoef ik mij niet te schamen als ik zaken stapje voor stapje doe.
En ik denk dat het wel goed komt/zit met de buren. Het is een goede woning en ik verwacht weinig overlast. En ik kan het zelf ook, herrie maken. Als iemand een feestje heeft dan kan dat misschien even storend zijn, maar ik vind dat wel normaal. En ik zie nog wel wat voor mensen het zijn.
Ik probeer sommige van die zaakjes/zorgen uit te stellen omdat ik niet teveel dingen tegelijk moet doen/denken.
Ik ben ook echt heel snel moe.
Geeft niet hoor, kan gebeurenquote:Op zondag 2 januari 2011 15:16 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
En EG:Ik had er een knipoogje voor moeten zetten, ik vergeet die PI's altijd...
Dat is een mooi initiatief! Maar wat een vreselijke kleur geel op die site, maar ja dat is persoonlijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn oom en tante zijn bezig met het opstarten van een zorgboederij in Groningen. Op deze boerderij willen ze onder andere autisten en dagbesteding geven. http://www.slingertuin.nl/
Misschien kan deze link in de OP.
Ik zal het zeggen als ik er binnnenkort (lees dit jaar) een keer naar toe gaquote:Op maandag 3 januari 2011 11:09 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat is een mooi initiatief! Maar wat een vreselijke kleur geel op die site, maar ja dat is persoonlijk.
Wel erg goed van je oom en tante
Het was een held, werkelijk waar. In alle vormen en maten, en ik mis hem eigenlijk wel een beetje.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Mooi verhaal, Auti. De man was duidelijk begenadigd met talent. Een intelectueel die bovendien zeer atistiek blijkt....
Jammer dat je hem tot je 13e mocht meemaken. Ik hoop dat je toch nog wat herinneringen aan hem hebt.
Het artikel is goed leesbaar
Natuurlijk zijn de clowntjes bewaard gebleven, ze zijn alleen niet meer bij elkaar. Verspreid over de familie en een enkele cursist. Ik vind het jammer dat hij zijn wens niet in vervulling heeft zien gaan en dat er anno nu nog steeds niet echt iets mee gedaan is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:40 schreef Pandora73 het volgende:
Mooi Auti, je opa was een bijzonder mens zo te lezen!
En ja, die clowntjes, zijn die wel bewaard gebleven?
Het is ergens wel jammer dat hij zegt dat ze bij elkaar moeten blijven, want ik heb geen plek voor zoveel "plankjes" zoals hij het noemt, maar ik vind dat soort kunst juist altijd leuk, zeker als er iets van humor in zit (zoals die op de foto met de verkeersborden, geweldig!)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |