abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91640464
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 23:33 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Precies. Criminelen komen toch wel aan wapens, en die zijn als het goed is ook wel slim genoeg om geen geregistreerd wapen te kopen. Anders kunnen ze net zo goed gelijk een visitekaartje achterlaten bij een misdaad.
Het gaat er inderdaad vooral om dat mensen die wapens wel stoer vinden maar geen idee hebben wat zo'n ding kan aanrichten, even op hun plek worden gezet, en dat iedereen die toch een wapen wil, goed weet hoe hij/zij ermee om moet gaan. En de controles zijn dan weer bedoeld om ervoor te zorgen dat iedereen dat ook gewoon blíjft doen.
Ik vind het ook zeker wel goed hoor!
Wat op zich wel grappig is, want dit is één van de weinige overheidsregels die ik echt goed vind.

Iets verder hierboven stelde je nog dat je erg aan regels vasthield, en in mijn ervaring is dat iets wat bij autisme (regels!) er sterk voorkomt. Dat is echter iets wat bij mij afwijkt, over het algemeen probeer ik mij er wel aan te houden, maar als ik ergens denk van "nou, dit kan ook anders hoor" dan zet ik mijn eigen wil wel door. Alleen hou ik daarbij wel rekening met iets wat mijn grootvader mij ooit heeft geleerd: "mijn vrijheden houden daar op, waar die van een ander beginnen". Dus ik probeer wel altijd het belang van anderen in het oog te houden, want ik wil niemand lastigvallen.

Concreet: ik ga niet voor een rood voetgangerslicht staan wachten als er geen verkeer aankomt. Echter ga ik niet om 12 uur 's nachts muziek keihard spelen, niet omdat dat in de wet staat, maar omdat ik niet iemand anders met luide muziek wil lastigvallen. Een ander voorbeeld: met wapens ben ik juist weer heel erg correct in de omgang met (veiligheids)regels, want ik ben me ervan bewust welk gevaar er vanuit kan gaan, en dat wil ik voorkomen.
pi_91646915
Bovenstaande post is echt heel erg herkenbaar..
-weg-
pi_91648905
Alleen dit al maakt dit land emigratie waardig.

Ook slachtoffer a-sociale buren irt vergunningsvrij bouwen WABO?

Helemaal gehad met dit volk hier. Mega-egoistisch en hufteriger met de dag. Je moet hier tegenwoordig alles maar slikken. :r :r
pi_91655976
Om 1500 uur krijg ik de sleutel. Ik heb er zin in.
Dan vanavond maar de eerste spulletjes erheen brengen zodat ik er kan vertoeven.
-weg-
pi_91657183
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 13:21 schreef Auti het volgende:
Om 1500 uur krijg ik de sleutel. Ik heb er zin in.
Dan vanavond maar de eerste spulletjes erheen brengen zodat ik er kan vertoeven.
*O*
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_91658318
Eerst even snel de meterstanden opnemen en dan online energiecontractje fixen.
Dan de meest essentiele spullen erheen rijden en dan is het een simpel lijstje;

-eettafel neerzetten
-computers aansluiten
-scannen
-cracken
-gratis internetten
-bier drinken

:D
-weg-
pi_91659055
Hopelijk tref je het met je buren beter dan ik.
pi_91659865
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 14:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Hopelijk tref je het met je buren beter dan ik.
Ik las het net even op een zijspoortje mee, maar ik hoop ook maar op het beste.
En voor jouw situatie hoop ik ook op een goede oplossing. En anders is er altijd nog C4 :o
-weg-
pi_91663885
It has begun! Verhuizen is leuk, maar ook een ramp.
Maar ik doe het wel rustig aan, eerst even zorgen dat ik online kan en dat mijn equipment grotendeels aanwezig is.
-weg-
pi_91663953
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 14:37 schreef Auti het volgende:

[..]

Ik las het net even op een zijspoortje mee, maar ik hoop ook maar op het beste.
En voor jouw situatie hoop ik ook op een goede oplossing. En anders is er altijd nog C4 :o
Ik heb heen hoop meer. Dat land is bedorven tot op het bot. Overheid laat burgers gewoon in de kou staan.
pi_91664451
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:06 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik heb heen hoop meer. Dat land is bedorven tot op het bot. Overheid laat burgers gewoon in de kou staan.
Ze laat niet alleen de burgers in de kou staan, maar kleed ze in die kou ook nog eens uit. :r
pi_91664777
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 16:04 schreef Auti het volgende:
It has begun! Verhuizen is leuk, maar ook een ramp.
Maar ik doe het wel rustig aan, eerst even zorgen dat ik online kan en dat mijn equipment grotendeels aanwezig is.
Zeg auti, kerel, om gelijk met de deur in huis te vallen ( :D ) wat maakte het dat je vorige ik ga op mezelf wonen actie niet lukte, en nu wel? :)
Ik ben bijvoorbeeld er van dat alles goed moet voelen voordat ik iets doe, hoe zit dat bij jou? (niet vervelend bedoeld dit, mocht het überhaupt zo overkomen :P )
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_91664810
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:16 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Ze laat niet alleen de burgers in de kou staan, maar kleed ze in die kou ook nog eens uit. :r
Ik begin dit land steeds meer te haten.
pi_91675511
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:22 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Zeg auti, kerel, om gelijk met de deur in huis te vallen ( :D ) wat maakte het dat je vorige ik ga op mezelf wonen actie niet lukte, en nu wel? :)
Ik ben bijvoorbeeld er van dat alles goed moet voelen voordat ik iets doe, hoe zit dat bij jou? (niet vervelend bedoeld dit, mocht het überhaupt zo overkomen :P )
Up and running! _O- Gratis internet jonguh!

Mijn vorige actie was gewoon een ramp, want het was niet in mijn eigen woonplaats maar op een vreselijke locatie en de woning zelf was ook een stuk minder dan deze woning.
Bij deze woning had ik inderdaad ook meteen een goed gevoel, helemaal goud.. En nu zit ik lekker op mijn tobo te rammen in mijn eigen huisje
-weg-
pi_91677611
Euhm gebruikmaken van iemand anders zijn internetverbinding is strafbaar he, dat weet je vast wel... En nee, dat geldt óók als diegene zo dom is om zijn verbinding niet goed te beveiligen. (Ik heb het nog niet eens over hacken/codes kraken dus he).

Maar verder: echt tof dat het allemaal zo lekker gaat Auti, ik hoop echt dat dit weer een stap in de goede richting is voor je, om je draai te vinden in het leven! ^O^
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_91678122
Welkom in de nieuwe buurt, als dankje worden jullie gelijk gehackt :')
Maar ach
Top Auti, sleutel, have fun *O*
pi_91679137
Nederland is zo'n leuk land om in te wonen. Als kippen op elkaar :')

1 postzegel voor en twee postzegels achter. Achter mag je tot 50% volbouwen |:( |:( |:( En natuurlijk tref je buren die zo asociaal zijn. Tokkies, paupers. :r

Een land waarin bovendien iedereen mag meedoen. Handicap of niet. *O*

En natuurlijk. Alles moet kunnen. Want vrijheid blijheid. _O_ Als je het zelf maar goed heb laat je de ander toch gewoon stikken *O*

Prachtland dit. _O_

:W
pi_91679560
Het is natuurlijk een open deur, maar waarom verhuis je dan niet naar het buitenland? Al is het net over de grens en je werkt nog steeds in NL, dan krijg je voor je centjes iig meer geboden (qua huis, auto etc.)?

Zelf ben ik van plan om na mijn studie minimaal net over de grens te gaan wonen, zodat ik nog voor een schappelijke preis een huis kan krijgen.
pi_91679681
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 21:37 schreef von_Preussen het volgende:
Het is natuurlijk een open deur, maar waarom verhuis je dan niet naar het buitenland? Al is het net over de grens en je werkt nog steeds in NL, dan krijg je voor je centjes iig meer geboden (qua huis, auto etc.)?

Zelf ben ik van plan om na mijn studie minimaal net over de grens te gaan wonen, zodat ik nog voor een schappelijke preis een huis kan krijgen.
Je komt nergens meer makkelijk binnen. Maar hier wil ik inderdaad weg. Het liefst zo snel mogelijk. Ik heb het gehad hier.

Baggermentaliteit. Nederlanders :r
pi_91679770
Hoe bedoel je "je komt nergens meer makkelijk binnen"? Qua wonen in het buitenland of het vinden van een geschikte (qua locatie) baan?
pi_91679985
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 21:40 schreef von_Preussen het volgende:
Hoe bedoel je "je komt nergens meer makkelijk binnen"? Qua wonen in het buitenland of het vinden van een geschikte (qua locatie) baan?
Beide. Met een handicap zit niemand op je te wachten.

Zweden, Canada bijvoorbeeld. Landen stellen eisen aan nieuwkomers enzo. :{
pi_91682885
Ach tja, ik doe geen stoute dingen ofzo. Hooguit modem/routervredebreuk.
Ik ga niet in computers op netwerken rondsnuffelen ofzo.
Ik steel alleen een beetje bandbreedte, en de meeste mensen hebben daar meer dan genoeg van.
M.a.w. niemand heeft er last van.

Ik heb nog geen eigen internet en tv aansluiting, en ik moet natuurlijk wel af en toe even internetten. Dus dan hop ik gewoon een beetje rond in cyberspace.
Ik zit zelfs nog binnen het maximale legale zendvermogen, 100mW, ik kan tot 2000... :X

Maar ik hou het beschaafd en ik ben niet constant online.
Ik had van tevoren al gezorgd dat ik veel films en series en pdf's had om mijzelf te vermaken, en er is ook nog de playstation.
-weg-
pi_91685828
Ieder heeft zijn eigen normen en waarden :)
pi_91686140
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Ieder heeft zijn eigen normen en waarden :)
Precies.
Ik zou nu bijvoorbeeld heel erg graag op een luide groep hangjongeren willen schieten, maar dat doe ik dan weer niet :D
Het is even wennen allemaal, ik woon hartje centrum.. drukste straat. En het is vrijdag, en ik ben ook 17 geweest. In het allerergste geval moet ik oorplugjes in.. so be it.
Ik woon nu eenmaal niet vrijstaand ergens op het land.

en wie weet wordt het nog wel eens mijn job om netwerken te beveiligen.
-weg-
pi_91686407
Ik wil mijn bovenstaand grief graag nuanceren. Ja, ik vind het hier veel te dicht bevolkt en het RObeleid van overheid ver beneden de maat. Natuurlijk zijn er zaken hier wel goed geregeld zoals de sociale zekerheid en gezondheidzorg. Ik wil andere kant ook graag laten zien .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')