Wat op zich wel grappig is, want dit is één van de weinige overheidsregels die ik echt goed vind.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:33 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Precies. Criminelen komen toch wel aan wapens, en die zijn als het goed is ook wel slim genoeg om geen geregistreerd wapen te kopen. Anders kunnen ze net zo goed gelijk een visitekaartje achterlaten bij een misdaad.
Het gaat er inderdaad vooral om dat mensen die wapens wel stoer vinden maar geen idee hebben wat zo'n ding kan aanrichten, even op hun plek worden gezet, en dat iedereen die toch een wapen wil, goed weet hoe hij/zij ermee om moet gaan. En de controles zijn dan weer bedoeld om ervoor te zorgen dat iedereen dat ook gewoon blíjft doen.
Ik vind het ook zeker wel goed hoor!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:21 schreef Auti het volgende:
Om 1500 uur krijg ik de sleutel. Ik heb er zin in.
Dan vanavond maar de eerste spulletjes erheen brengen zodat ik er kan vertoeven.
Ik las het net even op een zijspoortje mee, maar ik hoop ook maar op het beste.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Hopelijk tref je het met je buren beter dan ik.
Ik heb heen hoop meer. Dat land is bedorven tot op het bot. Overheid laat burgers gewoon in de kou staan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:37 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik las het net even op een zijspoortje mee, maar ik hoop ook maar op het beste.
En voor jouw situatie hoop ik ook op een goede oplossing. En anders is er altijd nog C4
Ze laat niet alleen de burgers in de kou staan, maar kleed ze in die kou ook nog eens uit.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb heen hoop meer. Dat land is bedorven tot op het bot. Overheid laat burgers gewoon in de kou staan.
Zeg auti, kerel, om gelijk met de deur in huis te vallen (quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:04 schreef Auti het volgende:
It has begun! Verhuizen is leuk, maar ook een ramp.
Maar ik doe het wel rustig aan, eerst even zorgen dat ik online kan en dat mijn equipment grotendeels aanwezig is.
Ik begin dit land steeds meer te haten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze laat niet alleen de burgers in de kou staan, maar kleed ze in die kou ook nog eens uit.
Up and running!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:22 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Zeg auti, kerel, om gelijk met de deur in huis te vallen () wat maakte het dat je vorige ik ga op mezelf wonen actie niet lukte, en nu wel?
Ik ben bijvoorbeeld er van dat alles goed moet voelen voordat ik iets doe, hoe zit dat bij jou? (niet vervelend bedoeld dit, mocht het überhaupt zo overkomen)
Je komt nergens meer makkelijk binnen. Maar hier wil ik inderdaad weg. Het liefst zo snel mogelijk. Ik heb het gehad hier.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:37 schreef von_Preussen het volgende:
Het is natuurlijk een open deur, maar waarom verhuis je dan niet naar het buitenland? Al is het net over de grens en je werkt nog steeds in NL, dan krijg je voor je centjes iig meer geboden (qua huis, auto etc.)?
Zelf ben ik van plan om na mijn studie minimaal net over de grens te gaan wonen, zodat ik nog voor een schappelijke preis een huis kan krijgen.
Beide. Met een handicap zit niemand op je te wachten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:40 schreef von_Preussen het volgende:
Hoe bedoel je "je komt nergens meer makkelijk binnen"? Qua wonen in het buitenland of het vinden van een geschikte (qua locatie) baan?
Precies.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Ieder heeft zijn eigen normen en waarden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |