SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
Jaweeeeeel, alleen nog kei moe, mja moet om 13u de trein hebben, dus toch maar opgestaanquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:17 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, jij niet?
beetje brakke kop nu
Ik deed dat maar er kwam geen OP, en die op de wiki is niet bijgewerktquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:21 schreef Joysa het volgende:
Er is een 'open nieuw deel' knop
Hoef je niet eens de OP te kopieren..
maar dat is nu te laat
Waar staat die dan? Nooit gezien.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:21 schreef Joysa het volgende:
Er is een 'open nieuw deel' knop
Hoef je niet eens de OP te kopieren..
maar dat is nu te laat
hm vaag, wiki is niet bijgewerkt omdat die knop er toch isquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik deed dat maar er kwam geen OP, en die op de wiki is niet bijgewerkt
alles behalve fris en fruitigquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:23 schreef huize het volgende:
Kofffffffffffffffffffffffffffffffffffffffie en een sigaretje
Iedereen fris en fruitig, goed gedraaid in de slaap?
Als je 'm dichtgooit komt er een mooi groen balkjequote:Op zaterdag 11 december 2010 11:23 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Waar staat die dan? Nooit gezien.
Laam tuut.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:24 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik ben nu te brak om bij te werken dus met deze OP moeten jullie het maar doen
wie gaat er nou ook zo vroeg met de treinquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jaweeeeeel, alleen nog kei moe, mja moet om 13u de trein hebben, dus toch maar opgestaan
ik drink nooit, maar heb nu het gevoel of ik me gister heb klemgezopenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Neet laam maar meug![]()
Ich hub neet zoveul gezoape
doet de leeftijdquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik drink nooit, maar heb nu het gevoel of ik me gister heb klemgezopen
ikkeeeeequote:Op zaterdag 11 december 2010 11:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
wie gaat er nou ook zo vroeg met de trein
breng je mij even naar kesteren dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:28 schreef huize het volgende:
Ik moet dadelijk ook weg...toch wel een hele 5 minuten met de auto
ik moet boodschappen doenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
ikkeeeee
2u lang in de trein zitten, dus beter vermaken jullie me dan hier
quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:30 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik moet boodschappen doen
chocosaus halen
mag je ook gezellig mee naar het mega piraten festijnquote:
Mijne?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:35 schreef huize het volgende:
Ik heb me kapot gelachen vooral vanwege een pmen dan is de
niet voor de pm maar voor de inhoud.
Neen ik lach niet om naaktfotosquote:
je hebt die foto van mijn in mijn regenboogtrui doorgestuurd?quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:38 schreef Waaghals het volgende:
[..]
je hebt die foto van mijn in mijn regenboogtrui doorgestuurd?
Zelfspot en leedvermaak rocktquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:39 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wel om bejaarden trashtalk en Bloem fiasco's ?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:42 schreef sproetjes het volgende:
ja dat janot funny ik schrok zo hard dat ik moest huilen
Ahwwwquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:42 schreef sproetjes het volgende:
ja dat janot funny ik schrok zo hard dat ik moest huilen
iedereen woont thuisquote:
Ik was op mn 16e het huis uit.. en nu weer terugquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:53 schreef huize het volgende:
Ik ben toch wel zo blij met mn huis. vanf mn 19e uit het nest and never looked back.
het is minder erg dan ik had verwachtquote:
Dat kan..quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:41 schreef sproetjes het volgende:
godse wat zijn mijn katten af en toe rot beesten... de een laat de an der schrikken: gevolg
ik heb overal krabben en mn bureau is een puinzooi plus de helft van de zooi ligt op de grond.. lekker wakker worden zo
Welke heb jij daar rond kruipen?..quote:Wolkrab
Kleine kiezelkrab
Ruwe kiezelkrab
Gladde kiezelkrab
Gestekelde sponspootkrab
Gladde sponspootkrab
Krombekhooiwagenkrab
Sikkelhooiwagenkrab
Gewone hooiwagenkrab
Grote hooiwagenkrab
Gewone spinkrab
Rode spinkrab
Gebochelde spinkrab
Paddenstoelkrab
Grote spinkrab
Helmkrab
Cirkelronde krab
Noordzeekrab
Nagelkrabje
Breedpootkrab
Strandkrab
Blauwpootzwemkrab
Gewone zwemkrab
Gemarmerde zwemkrab
Gewimperde zwemkrab
Grijze zwemkrab
Kleine zwemkrab
Fluwelen zwemkrab
Blauwe zwemkrab
Ruig krabbetje
Zuiderzeekrabbetje
Erwtenkrabbetje
Blaasjeskrab
Penseelkrab
Columbuskrab
Chinese wolhandkrab
take it easy, wordt denk ik pas na half 3 als we terug zijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik kom me bed niet uit. Moet zo naar stad en dan koFfie drinken. Wat een nacht
de fluwele zwemkrabquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:55 schreef Tism het volgende:
[..]
Dat kan..In België en Nederland zijn 38 soorten krabben bekend die inheems zijn of meer sporadisch worden aangetroffen, Deze krabbensoorten kunnen in Nederland en België voorkomen:
[..]
Welke heb jij daar rond kruipen?..
ik vind het altijd zo'n bullshit op trots te zijn op iets waaraan jezelf geen enkele bijdrage hebt geleverd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:08 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje:
Gisteren was jullie held Geert Wilders op tv bij PowNed en sprak vol trots over zijn Limburg want hij komt er ook vandaan![]()
Hoe staan jullie er tegenover,ook trots?
Geert mag van mij zijn kop steken daar waar de zon nooit schijntquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:08 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje:
Gisteren was jullie held Geert Wilders op tv bij PowNed en sprak vol trots over zijn Limburg want hij komt er ook vandaan![]()
wa dan? brak op het station. moeeee.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:16 schreef sproetjes het volgende:
friek je hebt wat gemist vanacht...
Een topic vol après-ski muziek.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
wa dan? brak op het station. moeeee.
Lees de topics maar eens terugquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
wa dan? brak op het station. moeeee.
ik zal het meteen checken als ik mijn jas uit gedaan heb. wat lief dat je aan me denkt. station den bosch!quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een topic vol après-ski muziek.
Had speciaal voor jou nog 'n après-ski versie van Sex on Fire gevonden.
Echt een aanrader voor als je thuis bent.
je loopt achter.quote:
waar loop ik op achterquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
je loopt achter.
€itizen! ik had nog wat lekkere hoeren voor je gespot achter het raam. heb ze je nummer gegeven.
goede track, maar james blake is veul beter.quote:
Wat is het geworden?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:50 schreef Boy23 het volgende:
He he! Eindelijk eens nette sneakers gevonden bij mondiales! In sittard
Wilders is mijn held niet en zal dat ook nooit worden. Met dat figuur wil ik niet geassocieerd worden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:08 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje:
QFTquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:42 schreef nattermann het volgende:
[..]
Wilders is mijn held niet en zal dat ook nooit worden. Met dat figuur wil ik niet geassocieerd worden.
kmoet ergens nog een vinyl hebben liggen van Meat is Murderquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:47 schreef friekin_ het volgende:
Score in Amsterdam:
Vinyl: Flying Lotus, Cosmogramma
Joni Mitchell, Court and Spark
Spinvis, Spinvis
The Smiths, The Queen Is Dead, Strangeways Here We Come en The Smiths
Quasimoto, The Further Adventures Of Lord Quas
Baths, Cerulean.
Een vestje.
Drank, veel drank. Djeez, was dronken gisteren.
Die heb ik juist laten staan, vind 'm minder persoonlijk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:23 schreef Waaghals het volgende:
[..]
kmoet ergens nog een vinyl hebben liggen van Meat is Murder
Dat heb ik met Strangeways, matige plaatquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Die heb ik juist laten staan, vind 'm minder persoonlijk.
Ik vermaak me primaquote:Op zondag 12 december 2010 01:35 schreef Boy23 het volgende:
Nee man! hoezo vermaak je je niet alleen?
quote:Op zondag 12 december 2010 04:09 schreef friekin_ het volgende:
Onverwachts een veul leukere avond gehad dan ik gepland had. Nu lekker slapen
Mijn ritme is definitief naar de KLOTE!!!!
Ja.quote:Op zondag 12 december 2010 11:22 schreef huize het volgende:
hehe ik zie al de hele zaal vol zitten met allerlei jonnies. En halverwege de film allemaal schreeuwn voor de pauze want ze moeten roken kut
Ik zal eens vragen wat mijn vrienden aantrekken.quote:Op zondag 12 december 2010 11:24 schreef huize het volgende:
krijg je halverwege de film een stijve piemel in jogginbroek tegen je oor aan
Weet ik niet. Hoop het wel. Niets beter dan een zoutpiemelquote:Op zondag 12 december 2010 11:29 schreef huize het volgende:
en je maat heeft een popcorn beker met gat op schoot toch?
Hoe was je piARRRRRRRRtenfestijn?quote:Op zondag 12 december 2010 12:03 schreef Joysa het volgende:
Het enige wat ik heb is koffie en koppijn.
Leuk om een keer mee gemaakt te hebben.quote:
Same here.quote:
Trek je JOGGINGS broek aan, lay down, and chill!quote:Op zondag 12 december 2010 13:26 schreef sproetjes het volgende:
zo klaar met werken
nog steeds brak, gatverrr
pyjamabroekquote:Op zondag 12 december 2010 13:46 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Trek je JOGGINGS broek aan, lay down, and chill!
Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op zondag 12 december 2010 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik lig uitgeteld op de bank. Moe maar voldaan.
Lamme.quote:Op zondag 12 december 2010 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik lig uitgeteld op de bank. Moe maar voldaan.
Die waren wel het tofst gisteren !quote:Op zondag 12 december 2010 16:43 schreef sproetjes het volgende:
hahaha dat liedje van mooi war
dr is dr ook zo een in de trant van "achter de tent word je een vent ofzo"
daar gaat die pan je niet mee helpenquote:Op zondag 12 december 2010 16:43 schreef friekin_ het volgende:
Zo maar eens iets in de pan gooien. Ik heb zin in seks.
emo eten.quote:Op zondag 12 december 2010 16:45 schreef Waaghals het volgende:
[..]
daar gaat die pan je niet mee helpen
Gister uitgaan, vandaag voetballen. Die combinatie zorgt er altijd wel voor dat ik zondag moe ben. Ik viel praktisch in slaap op de bank netquote:
Daar ben ik gisteren geweest...quote:
Ik ook !quote:Op zondag 12 december 2010 16:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar ben ik gisteren geweest...
haha jij blijquote:Op zondag 12 december 2010 16:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik stond gelukkig alleen buiten te wachten op mijn vrouw en schoonzus.
Whaha inderdaad, en na 3 bier helemaal dronken..quote:Op zondag 12 december 2010 16:50 schreef sproetjes het volgende:
boeruuuuuuh die er eens uit mogendie weten niet wat ze overkomt dus gaan maar ruzie zoeken
Ik vraag het me echt af hoor hoe ze dat doen.. ik had genoeg op, maar voelde niks.quote:Op zondag 12 december 2010 16:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb inderdaad een paar dronken figuren zien langs waggelen...
Die zullen wel de hele avond aan de tap staan, terwijl de dames zich uitleven op de muziek. En waarschijnlijk al van te voren indrinken...quote:Op zondag 12 december 2010 16:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vraag het me echt af hoor hoe ze dat doen.. ik had genoeg op, maar voelde niks.
Nja, van dat bier word je echt niet dronken, dus indrinken it is denk ik.quote:Op zondag 12 december 2010 16:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die zullen wel de hele avond aan de tap staan, terwijl de dames zich uitleven op de muziek. En waarschijnlijk al van te voren indrinken...
De wat?quote:Op zondag 12 december 2010 16:58 schreef friekin_ het volgende:
Ja. Ik denk dat de zoutpiemel een feit gaat worden.
quote:Op zondag 12 december 2010 16:58 schreef friekin_ het volgende:
Ja. Ik denk dat de zoutpiemel een feit gaat worden.
Ah. Ik wordt te oud geloof ik...quote:Op zondag 12 december 2010 17:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Bioscoop. Man met popcorn op schoot. Ik graai in de bak. Jwt.
Geen bioscoopbroek, jurkje vandaag.quote:Op zondag 12 december 2010 17:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah. Ik wordt te oud geloof ik...![]()
Dat zal ik sowieso maar niet aantrekken.quote:Op zondag 12 december 2010 17:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Geen bioscoopbroek, jurkje vandaag.
quote:Op zondag 12 december 2010 17:07 schreef sproetjes het volgende:
jurkjes en rokjes
draag bijna niks anders
Vuurwerkquote:Op zondag 12 december 2010 19:43 schreef sproetjes het volgende:
godver wat haat ik vuurwerk toch..
kreeg net zowat een hartverzakking
WONDERTOLLENquote:Op zondag 12 december 2010 19:43 schreef sproetjes het volgende:
godver wat haat ik vuurwerk toch..
kreeg net zowat een hartverzakking
Love Actuallyquote:Op zondag 12 december 2010 19:55 schreef sproetjes het volgende:
oh en welke film ga ik kijken... ik heb zin iets ... luchtigs... chickflick achtigs...
denk bridget jones...
Wil jij wel bij een stelletje malloten zijn als opa zijnde?quote:Op zondag 12 december 2010 21:28 schreef huize het volgende:
ZERSTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOREN!!!
wat een kut dag bah bah
Mensen nieuwjaars treffen?
Als je, je wandelstok maar niet vergeet.quote:Op zondag 12 december 2010 21:35 schreef huize het volgende:
eigenlijk niet nee, maar ik strijk over mn hart enzo.
Kan ik tenminste arrogant in persoon zijn.
zitterdquote:Op zondag 12 december 2010 21:45 schreef huize het volgende:
Irish pub word niet gerookt (onder openingstijden dan)
Waar ligt bloem? ik wil nmkl wel kunnen drinken enzo.
gaat toch om de gezelligheid niet om de booze?quote:Op zondag 12 december 2010 21:45 schreef huize het volgende:
Irish pub word niet gerookt (onder openingstijden dan)
Waar ligt bloem? ik wil nmkl wel kunnen drinken enzo.
True, maar dat is dichtbij voor jou, dus dat maakte ik er maar vanquote:Op zondag 12 december 2010 21:53 schreef huize het volgende:
Heh ik suggesteer heerlen ook heel niet.
Remunjquote:Op zondag 12 december 2010 21:54 schreef limbolandjgirl het volgende:
Goedzo. Geen Heerlen.
Ik stem voor zitterd! of R'munj
QFT.quote:Op zondag 12 december 2010 21:54 schreef Boy23 het volgende:
Zonder, of met drank. Gezellig moet je het jezelf maken. Maar kan me ook prima amuzeren zonder drank
Dat sowieso toch!quote:Op zondag 12 december 2010 21:56 schreef sproetjes het volgende:
ZITTERD IT IS
Of natuurljk dance classics 7 januari in de mondi
Dat zou wel handig zijnquote:Op zondag 12 december 2010 21:59 schreef sproetjes het volgende:
hmmmmm 7 januari is dance classics
... 8 januari anders als we voro bloem gaan?
das gewoon een zaterdag avond
2 vliegen in 1 klap ivm logeren van nikie
quote:Op zondag 12 december 2010 21:54 schreef Boy23 het volgende:
Zonder, of met drank. Gezellig moet je het jezelf maken. Maar kan me ook prima amuzeren zonder drank
Sluit ik mij volledig bij aan.quote:Op zondag 12 december 2010 22:02 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
![]()
Ik drink niet maar kan me prima amuseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |