Ahwwwquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:42 schreef sproetjes het volgende:
ja dat janot funny ik schrok zo hard dat ik moest huilen
iedereen woont thuisquote:
Ik was op mn 16e het huis uit.. en nu weer terugquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:53 schreef huize het volgende:
Ik ben toch wel zo blij met mn huis. vanf mn 19e uit het nest and never looked back.
het is minder erg dan ik had verwachtquote:
Dat kan..quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:41 schreef sproetjes het volgende:
godse wat zijn mijn katten af en toe rot beesten... de een laat de an der schrikken: gevolg
ik heb overal krabben en mn bureau is een puinzooi plus de helft van de zooi ligt op de grond.. lekker wakker worden zo
Welke heb jij daar rond kruipen?..quote:Wolkrab
Kleine kiezelkrab
Ruwe kiezelkrab
Gladde kiezelkrab
Gestekelde sponspootkrab
Gladde sponspootkrab
Krombekhooiwagenkrab
Sikkelhooiwagenkrab
Gewone hooiwagenkrab
Grote hooiwagenkrab
Gewone spinkrab
Rode spinkrab
Gebochelde spinkrab
Paddenstoelkrab
Grote spinkrab
Helmkrab
Cirkelronde krab
Noordzeekrab
Nagelkrabje
Breedpootkrab
Strandkrab
Blauwpootzwemkrab
Gewone zwemkrab
Gemarmerde zwemkrab
Gewimperde zwemkrab
Grijze zwemkrab
Kleine zwemkrab
Fluwelen zwemkrab
Blauwe zwemkrab
Ruig krabbetje
Zuiderzeekrabbetje
Erwtenkrabbetje
Blaasjeskrab
Penseelkrab
Columbuskrab
Chinese wolhandkrab
take it easy, wordt denk ik pas na half 3 als we terug zijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik kom me bed niet uit. Moet zo naar stad en dan koFfie drinken. Wat een nacht
de fluwele zwemkrabquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:55 schreef Tism het volgende:
[..]
Dat kan..In België en Nederland zijn 38 soorten krabben bekend die inheems zijn of meer sporadisch worden aangetroffen, Deze krabbensoorten kunnen in Nederland en België voorkomen:
[..]
Welke heb jij daar rond kruipen?..
ik vind het altijd zo'n bullshit op trots te zijn op iets waaraan jezelf geen enkele bijdrage hebt geleverd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:08 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje:
Gisteren was jullie held Geert Wilders op tv bij PowNed en sprak vol trots over zijn Limburg want hij komt er ook vandaan![]()
Hoe staan jullie er tegenover,ook trots?
Geert mag van mij zijn kop steken daar waar de zon nooit schijntquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:08 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje:
Gisteren was jullie held Geert Wilders op tv bij PowNed en sprak vol trots over zijn Limburg want hij komt er ook vandaan![]()
Hoe staan jullie er tegenover,ook trots?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |