wa dan? brak op het station. moeeee.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:16 schreef sproetjes het volgende:
friek je hebt wat gemist vanacht...
Een topic vol après-ski muziek.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
wa dan? brak op het station. moeeee.
Lees de topics maar eens terugquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
wa dan? brak op het station. moeeee.
ik zal het meteen checken als ik mijn jas uit gedaan heb. wat lief dat je aan me denkt. station den bosch!quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een topic vol après-ski muziek.
Had speciaal voor jou nog 'n après-ski versie van Sex on Fire gevonden.
Echt een aanrader voor als je thuis bent.
je loopt achter.quote:
waar loop ik op achterquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
je loopt achter.
€itizen! ik had nog wat lekkere hoeren voor je gespot achter het raam. heb ze je nummer gegeven.
goede track, maar james blake is veul beter.quote:
Wat is het geworden?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:50 schreef Boy23 het volgende:
He he! Eindelijk eens nette sneakers gevonden bij mondiales! In sittard
Wilders is mijn held niet en zal dat ook nooit worden. Met dat figuur wil ik niet geassocieerd worden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:08 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje:
Gisteren was jullie held Geert Wilders op tv bij PowNed en sprak vol trots over zijn Limburg want hij komt er ook vandaan![]()
Hoe staan jullie er tegenover,ook trots?
QFTquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:42 schreef nattermann het volgende:
[..]
Wilders is mijn held niet en zal dat ook nooit worden. Met dat figuur wil ik niet geassocieerd worden.
kmoet ergens nog een vinyl hebben liggen van Meat is Murderquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:47 schreef friekin_ het volgende:
Score in Amsterdam:
Vinyl: Flying Lotus, Cosmogramma
Joni Mitchell, Court and Spark
Spinvis, Spinvis
The Smiths, The Queen Is Dead, Strangeways Here We Come en The Smiths
Quasimoto, The Further Adventures Of Lord Quas
Baths, Cerulean.
Een vestje.
Drank, veel drank. Djeez, was dronken gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |