SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
Jaweeeeeel, alleen nog kei moe, mja moet om 13u de trein hebben, dus toch maar opgestaanquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:17 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, jij niet?
beetje brakke kop nu
Ik deed dat maar er kwam geen OP, en die op de wiki is niet bijgewerktquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:21 schreef Joysa het volgende:
Er is een 'open nieuw deel' knop
Hoef je niet eens de OP te kopieren..
maar dat is nu te laat
Waar staat die dan? Nooit gezien.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:21 schreef Joysa het volgende:
Er is een 'open nieuw deel' knop
Hoef je niet eens de OP te kopieren..
maar dat is nu te laat
hm vaag, wiki is niet bijgewerkt omdat die knop er toch isquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik deed dat maar er kwam geen OP, en die op de wiki is niet bijgewerkt
alles behalve fris en fruitigquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:23 schreef huize het volgende:
Kofffffffffffffffffffffffffffffffffffffffie en een sigaretje
Iedereen fris en fruitig, goed gedraaid in de slaap?
Als je 'm dichtgooit komt er een mooi groen balkjequote:Op zaterdag 11 december 2010 11:23 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Waar staat die dan? Nooit gezien.
Laam tuut.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:24 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik ben nu te brak om bij te werken dus met deze OP moeten jullie het maar doen
wie gaat er nou ook zo vroeg met de treinquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jaweeeeeel, alleen nog kei moe, mja moet om 13u de trein hebben, dus toch maar opgestaan
ik drink nooit, maar heb nu het gevoel of ik me gister heb klemgezopenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Neet laam maar meug![]()
Ich hub neet zoveul gezoape
doet de leeftijdquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik drink nooit, maar heb nu het gevoel of ik me gister heb klemgezopen
ikkeeeeequote:Op zaterdag 11 december 2010 11:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
wie gaat er nou ook zo vroeg met de trein
breng je mij even naar kesteren dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:28 schreef huize het volgende:
Ik moet dadelijk ook weg...toch wel een hele 5 minuten met de auto
ik moet boodschappen doenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
ikkeeeee
2u lang in de trein zitten, dus beter vermaken jullie me dan hier
quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:30 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik moet boodschappen doen
chocosaus halen
mag je ook gezellig mee naar het mega piraten festijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |