bronquote:AMSTERDAM, zaterdag
Endemol en SBS zijn druk bezig met de voorbereidingen van een realityproductie à la Big Brother, die al komend voorjaar op een van de SBS-zenders te zien zal zijn.
De makers zijn met spoed op zoek naar kandidaten tussen de 18 en 50 jaar. Belangstellenden kunnen zich aanmelden via jaikwilmeedoen.nl en moeten er rekening mee houden dat ze een aantal weken van huis zijn. De winnaar krijgt een in elk geval een enorme geldprijs.
SBS bevestigt de vergevorderde plannen voor de Big Brother-variant.
Maar weet je al meer over het concept dan? Behalve 'lijkt op BB'quote:
Neequote:Op zaterdag 11 december 2010 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar weet je al meer over het concept dan? Behalve 'lijkt op BB'
Dan hoop ik maar dat ze je selecteren en uitnodigen zodat je ons wat meer kan vertellenquote:
Maar natuurlijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat ze je selecteren en uitnodigen zodat je ons wat meer kan vertellen
Ja, ik heb een aantal BB's intens gevolgd en dat was gewoon erg leukquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:41 schreef Marrije het volgende:
Leuk leuk leuk.
Als het met streams is
en dan voor 4 miljoen kijkers elke avond voor lul staanquote:
Ja, zonder streams is er geen ruk aan natuurlijk. De streams zijn normaliter de aanleiding voor de echte RLS op de foraquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:41 schreef Marrije het volgende:
Leuk leuk leuk.
Als het met streams is
Elke avond een halfuurtje? Nah, das niks aan!quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:07 schreef Dementor het volgende:
Klinkt als een programma zonder streams.
Ik schat dat de kijkcijfers na 4 afleveringen gedaalt is naar zo`n 80.000 en dat het na 3 maanden gestopt word vanwege te weinig animo of dergelijk..quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
4 miljoen kijkers?Ik denk dat ze blij mogen zijn als ze de 400.000 halen.
Stoer dat je helemaal naar het RLS-forum komt om dat even met ons te delen!quote:
Hallo zeg???? Onder welke steen heb jij de afgelopen maanden gezeten?? We hebben al meer dan een halfjaar de stream van Opaatje: http://www.ustream.tv/channel/gezelligheidquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heeft je subforumpje eindelijk ook weer bestaansrecht
BB-2 was voor mij het hoogtepunt wat dat betreft.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik heb een aantal BB's intens gevolgd en dat was gewoon erg leuk
Ik blijf BB 1 het leukst vindenquote:Op zondag 12 december 2010 12:33 schreef tong80 het volgende:
BB-2 was voor mij het hoogtepunt wat dat betreft.
Gezien de positie van SBS momenteel, de collectebus.quote:
Tuurlijk dat blijft het hoogtepunt.quote:
Ik ook niet. Dan is het gevoel dat je een geacteerde soap zit te bekijken alleen maar groter.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:22 schreef HiDiHo het volgende:
Zonder streams ga ik het waarschijnlijk niet eens kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |