Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
youp ik ga over mijn nekquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dat deze nog niet gepost is zeg.
Maar Flappie is tofquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dat deze nog niet gepost is zeg.
Slaap ze.quote:
Iddquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:29 schreef LovelyLady het volgende:
Jeetje ik kijk even niet en het topic is alweer vol
Ja, het gaat snel op het momentquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:29 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Omdat wijze geesten hetzelfde denken.
We rennen nu op onze laatste krachtenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb mijn momenten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat ben jij toch ook een schatje
Ik ookquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:30 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kan hem gewoon meezingen nog...East 17 dus![]()
Slaap Lekkerquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga trouwens afsluiten
En dat doe ik in stijl
Slaap lekker lieffiepieffies
Ik denk dat het kindje Jezus het er niet mee eens zou zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga trouwens afsluiten
En dat doe ik in stijl
Doeiquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga trouwens afsluiten
En dat doe ik in stijl
het zal me een worst wezen wat jezus er van vindquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik denk dat het kindje Jezus het er niet mee eens zou zijn.
Slaap lekker!
Datquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het zal me een worst wezen wat jezus er van vind
amen!quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het zal me een worst wezen wat jezus er van vind
Slaap lekker meisquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga trouwens afsluiten
En dat doe ik in stijl
Doe dan deze ookquote:
wij zijn van de felicitatiedienst!quote:
Die is echt ge-wel-digquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:33 schreef DaMart het volgende:
OMG... deze single heb ik geloof ik nog.
Mooi, kun je helpen druknquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wij zijn van de felicitatiedienst!
Die wou ik niet inkoppen.quote:
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga trouwens afsluiten
En dat doe ik in stijl
Je stelt me ook niet teleur.quote:
die als eerste zingtquote:
Je kent me tochquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je stelt me ook niet teleur.
quote:
Ik zag in een reclameboekje een trein...met spoor...voor IN je kerstboomquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
suikertaaaaaaaaaaaaaaaaartje.
Wat is er?.
de nederlandse spice grislquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook daar heb ik de single nog van.
Wtfquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zag in een reclameboekje een trein...met spoor...voor IN je kerstboom
Ik gok dat je die bedoeltquote:
Die is 2 topics terug al gepost.quote:
En de versie waarvan ik de tekst ken ook, alleen die is dus niet van Weird Alquote:
Nadja heet zij geloof ik.quote:
Ninja-edit vanquote:
Fotoquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zag in een reclameboekje een trein...met spoor...voor IN je kerstboom
Oh dearquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is 2 topics terug al gepost.
[..]
En de versie waarvan ik de tekst ken ook, alleen die is dus niet van Weird Al.
de categorie, daar slaap ik wel een weekje voor op de bankquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nadja heet zij geloof ik.
Die is ook in de categorie:"Al stonden mien vrouw en kinder erbij te janken, ik deed het wel."
Al een paar topics lang jaquote:
OOIOH NOES NIJNER EN NU GA IK DOOD< STERF IK HARD??W?!?@?@quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ninja-edit vannaar
IK ZAG HET!
Doe maar nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
OOIOH NOES NIJNER EN NU GA IK DOOD< STERF IK HARD??W?!?@?@
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, doe je mee?quote:
AAAAARGH poef, stribst aaaarghequote:
Gamma. Folder. Geen foto, want pdfquote:
Ooooh, hahahaquote:
screenshotje maken, uploaden en postenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gamma. Folder. Geen foto, want pdf
Look what a beautiful paprikaquote:
Ook wel twee weekjes. Ik vond haar toen alquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
de categorie, daar slaap ik wel een weekje voor op de bank
moeite, geen, zinquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
screenshotje maken, uploaden en posten
Dit is die andere Disko disko partizani!quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Look what a beautiful paprika
maak hem dan niet blijquote:
goed plan, kijk eens of ze nog seksbaar isquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ook wel twee weekjes. Ik vond haar toen alen dat vind ik nog.
Eens even zien hoe ze er nou uitziet.![]()
*googlen gaat
weet ik tochquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dit is die andere Disko disko partizani!
Maar voor jou
Die ene op pagina 20?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gamma. Folder. Geen foto, want pdf
Waarom?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:42 schreef suikertaartje het volgende:
En ophouden met RN nijner te noemen
disco partiozan, veel gedraaid, meesterlijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar voor jou
Die clip doet mij qua stijl aan deze denkenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar voor jou
Rockiequote:
Seven Nation Armyquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die clip doet mij qua stijl aan deze denken
Wat is er aan de hand?quote:
ja al eens gedaan en vergeten thanks vd reminderquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
goed plan, kijk eens of ze nog seksbaar is
En dezequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
disco partiozan, veel gedraaid, meesterlijk
Hoor net dat ik volgende week nóg een begrafenis heb. Da's al de derdequote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja al eens gedaan en vergeten thanks vd reminder
Oh nee!quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoor net dat ik volgende week nóg een begrafenis heb. Da's al de derde
wat heeft dat kind er nou weer mee te maken?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]Mwoah, het is toch wat minder, maar ze is dan ook al tien jaar en een kind verder.
Dat is zeker klotequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
De derde in één week?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat laatste doet en niet toe, post dan een plaatjequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]Mwoah, het is toch wat minder, maar ze is dan ook al tien jaar en een kind verder.
Dat verlaagt de aantrekkingskracht.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat heeft dat kind er nou weer mee te maken?
Fuck kerel, dat is heftig.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat verlaagt de aantrekkingskracht.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat verlaagt de aantrekkingskracht.
Maar deze is totaal onverwacht,quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh nee!![]()
Wat is er gebeurd?
Die andere 2 had ik al meegekregen
gruwelijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:46 schreef Stuart het volgende:
Ik zit me vol te vreten aan Bonne Maman Galettes
Nu is ze MILFquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat heeft dat kind er nou weer mee te maken?
Damn...quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar deze is totaal onverwacht,
een vriend van me waar ik vroeger veel mee om ging heeft een einde aan z'n leven gemaakt
En het was altijd zo'n vrolijke jongen, altijd enthousiast, iedereen mocht 'm, ging goed op school, etc...
Ik schrok me echt kapot toen ik het hoorde
och jezus, dat is echt heel naar...quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
een vriend van me waar ik vroeger veel mee om ging heeft een einde aan z'n leven gemaakt
En het was altijd zo'n vrolijke jongen, altijd enthousiast, iedereen mocht 'm, ging goed op school, etc...
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik lach HEM uit omdat het onzin is, snap dat dan gewoon mutsquote:
Chips is beterquote:
kut manquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat is echt balenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wel eerst even hierheen komen hequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:48 schreef Stuart het volgende:
Ik moet waarschijnlijk straks door de brandweer uit huis worden gehaald, zoveel koekjes eet ik
Oh man, dat is echt kutquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
rare pi bij die postquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zo'n gat in de muur en eruit takelen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:48 schreef Stuart het volgende:
Ik moet waarschijnlijk straks door de brandweer uit huis worden gehaald, zoveel koekjes eet ik
snapte ik ook al langquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik lach HEM uit omdat het onzin is, snap dat dan gewoon muts
Okay, ik rol wel even naar NLquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel eerst even hierheen komen he
Maar wat zijn dat voor koekjes dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:48 schreef Stuart het volgende:
Ook niks voor mijquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ga zo eens sjekke of ik nog meer sjips heb
Ja, met een hijskraanquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zo'n gat in de muur en eruit takelen.
Ja, dat is dus het bizarrequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Dat is heftig
![]()
Is hij ook van jouw leeftijd?
Ehm, boterkoekjesquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wat zijn dat voor koekjes dan?![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat laatste doet en niet toe, post dan een plaatje
heb je ooit een verdronken walvis gezienquote:
Legertje brandweermannen eromheen. Camaraploegen.quote:
Ik vind het echt engquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja, dat is dus het bizarre
Geen idee wat er ooit mis is gegaan...
neequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je ooit een verdronken walvis gezien
Ja, ik kom op live TVquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Legertje brandweermannen eromheen. Camaraploegen.
Je word gewoon een celeb.
komt door dat haar, het liekt wel een pruukquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De middelste.
Ik weet niet, haar sex-appeal is hier beduidend minder.
Te-ringquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
godverdomme, was eerst m'n standaard PI, maar Chrome zet 'm automatisch terugquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
rare pi bij die post
maar dat is wel ff schrikken ja
En dan kan ik zeggen..quote:
Ja, preciesquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dan kan ik zeggen..
Met die heb ik ooit nog ge'KSC'd.
De reden waarom ik de 'gewone/neutrale' PI hebquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
godverdomme, was eerst m'n standaard PI, maar Chrome zet 'm automatisch terug
Ja, dat blonde stond haar beter.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
komt door dat haar, het liekt wel een pruuk
Dankzij jou zijn we dan opeens kennissen van een echte celeb. Jouw glorie straalt dan op ons af.quote:
Oooh, ik wel meerquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dankzij jou zijn we dan opeens kennissen van celebs. Ik heb er maar 2 B-Celebs in mijn kennissenkring.
maar het model ook, echt het zit heeul heul raarquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat blonde stond haar beter.
Wie dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dankzij jou zijn we dan opeens kennissen van celebs. Ik heb er maar 2 B-Celebs in mijn kennissenkring.
ik had 'm al bij het vorige begrafenis-bericht teruggezet, chrome werkt niet echt mee...quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De reden waarom ik de 'gewone/neutrale' PI heb
Ja, maar jij bent al hard op weg om je naam te maken.quote:
Ik ben ooit in het Jeugdjournaal geweestquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dankzij jou zijn we dan opeens kennissen van een echte celeb. Jouw glorie straalt dan op ons af.Ik heb er maar 2 B-Celebs in mijn kennissenkring.
Ja.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar het model ook, echt het zit heeul heul raar
Ja, daar volg ik ook al jaren acteerlessen voorquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent al hard op weg om je naam te maken.
Iemand die zoiets doet verstopt het vaak zo goed, dit heeft niemand waarschijnlijk aan zien komenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja, dat is dus het bizarre
Geen idee wat er ooit mis is gegaan...
Bij dat stukje zin werd ik echt -->quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik had 'm al bij het vorige begrafenis-bericht teruggezet, chrome werkt niet echt mee...
ik weet niet of ze heel lekker was, ik val meer op apartquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.![]()
Zonde hè, ze was zo lekker.
Studiegenootje van mij zit in het Nederlands waterpolo team. Mijn voormalige buurjongen is sidekick bij 3FM.quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben ooit in het Jeugdjournaal geweest.
Ik ook al een paar keerquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben ooit in het Jeugdjournaal geweest.
Side kick weetquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Studiegenootje van mij zit in het Nederlands waterpolo team. Mijn voormalige buurjongen is sidekick bij 3FM.
En mijn voormalige buurjongen was ooit keeper van jong oranje.
Trustenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:54 schreef RockNijntje het volgende:
RockNijntje moet heel snel gaan, boze ouders als ik nu niet snel weg ben![]()
Doei Fok!kers![]()
En sterkte TFM![]()
Trusten RNquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:54 schreef RockNijntje het volgende:
Doei Fok!kers![]()
En sterkte TFM![]()
Ik dacht dat je hard op weg was om door te bunkeren met eten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar volg ik ook al jaren acteerlessen voor
Welterustenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:54 schreef RockNijntje het volgende:
Doei Fok!kers![]()
En sterkte TFM![]()
Slaap ze.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:54 schreef RockNijntje het volgende:
Doei Fok!kers![]()
En sterkte TFM![]()
Ik vond haar wel lekker, zeker in die clip.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet niet of ze heel lekker was, ik val meer op apart
Slaap zequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:54 schreef RockNijntje het volgende:
Doei Fok!kers![]()
En sterkte TFM![]()
Ze filmden bij ons de opening van de zwemvierdaagse... wij moesten ringen opduiken die geld waard waren. Ineens kwam ik boven water, met mijn gele duikbril op, en begon ik op mijn nagels te bijten... en heel Nederland kon dat zienquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ook al een paar keer
paar jaar geleden met vuurwerk voorlichting, waren een paar vrienden van me illegaal vuurwerk aan het afsteken terwijl ik aan het uitleggen was aan de kindertjes hoe je veilig vuurwerk afsteekt
Ja, die acteerlessen zijn alleen om in de camera te kunnen kijken en te durven sprekenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hard op weg was om door te bunkeren met eten.Het is gemakkelijker om de dikste man ter wereld te worden dan een steracteur dunkt me zo.
Doeiii Nijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:54 schreef RockNijntje het volgende:
Doei Fok!kers![]()
En sterkte TFM![]()
Dan moet ik naar de kerstavonddienst. Als dat niet gebeurd word ik verstoten uit de gemeenschap.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je de 24e naar de meet komen.
Ja, en jij zag er tien jaar geleden vast ook heel anders uitquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.![]()
Zonde hè, ze was zo lekker.
Het is overdags hoor, de meetquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan moet ik naar de kerstavonddienst. Als dat niet gebeurd word ik verstoten uit de gemeenschap.
Het hele dorpje waar mijn ouders wonen gaat ernaartoe.
ja dat verschilt nogal, gelukkigquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vond haar wel lekker, zeker in die clip.
En ik val niet echt op vaste types.
owee dat klinkt serieus....quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan moet ik naar de kerstavonddienst. Als dat niet gebeurd word ik verstoten uit de gemeenschap.
Beetje plankenkoorts ja?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, die acteerlessen zijn alleen om in de camera te kunnen kijken en te durven spreken
Is geen dropje maar een buurtschapquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar dat is in Hoorn en waar ik naartoe moet ligt net aan de adere kant van NL.quote:
Heerlijk, al die veroordelende kerkgangers onder elkaar.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh, dat is jammerquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar dat is in Hoorn en waar ik naartoe moet ligt net aan de adere kant van NL.
Nee hoor, ik was al lelijk. Dat is niet veranderd. Ik ben hooguit wat dikker.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en jij zag er tien jaar geleden vast ook heel anders uit
Sweet dreams STquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
zo.
en nu slapen.
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag lievepliefjes![]()
Slaap zachtquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
zo.
en nu slapen.
Dat gaat me niet lukken vrees inquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je mij nu aan een auto helpt dan zorg ik er wel voor dat WW er is
Valt wel mee. Stiekem vind ik het wel vermakelijk.quote:
Heiden! Jij hebt beleidenis gedaan, dus jij moet. En het is zelfs geen buurtschap qua grootte. Paar huizen met een winkel en een school is het.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is geen dropje maar een buurtschapen ik ga hier ook niet
Het is wel fijn, want je weet precies waar je aan toe bent.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heerlijk, al die veroordelende kerkgangers onder elkaar.
Droom zacht Mariekequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga ook maar slapenTrusten allemaal
Nou, wat fijn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[..]
Het is wel fijn, want je weet precies waar je aan toe bent.
Welterustenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
zo.
en nu slapen.
Welterusten Marijkequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trustenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Helaaschquote:
Kijk, dan ben je al goed op weg. Nu nog eten!quote:
Slaap ze.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
zo.
en nu slapen.
En jij ook. Slaap ze.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Truste Marijkequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Truste STquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
zo.
en nu slapen.
Sweet dreams Marijkequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik hou wel van een beetje duidelijkheid.quote:
Das wel jammerquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat gaat me niet lukken vrees in
Veel plezier met tv kijkenquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:00 schreef Koen66 het volgende:
hmmm het wordt laat
de webcambabes zijn er weer op RTL4 opeens
Ben je een beetje autistisch liefje?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje duidelijkheid.
Ik had eerder al de originele gepostquote:
deze is goed om in slaap te vallenquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had eerder al de originele gepost
Dit liefje heeft wel een beetje autistische trekjes ja.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je een beetje autistisch liefje?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Wie heeft er een vrolijk muziekje voor me?
Ik vind dat te zonde van dit mooie nummerquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
deze is goed om in slaap te vallen
die luisterde ik altijd op de basisschoolquote:
weet jequote:Op zaterdag 11 december 2010 01:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die luisterde ik altijd op de basisschool
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Wie heeft er een vrolijk muziekje voor me?
die kende ik nog nietquote:
Ik drink geen koffie hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hi!
Wat gaan jullie snel!
Hyper van al die koffie zeker.
Die is wel goedquote:
maar hij is wel goedquote:
Droom zequote:
Slaap ze kerel.quote:
bier hierquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hi!
Wat gaan jullie snel!
Geen koffie voor mijquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hi!
Wat gaan jullie snel!
Ja, en de clip is ook leuk van een of andere competitiequote:
Winner of a Newton Faulkner video competition in 2007 to create a video for the single.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en de clip is ook leuk van een of andere competitie
Slaap ze kerel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:09 schreef DaMart het volgende:
Maar ik ga ook mijn bed maar eens opzoeken.
Welterusten iedereen die nog wakker blijft.
quote:
trustequote:Op zaterdag 11 december 2010 01:09 schreef DaMart het volgende:
Maf zequote:Op zaterdag 11 december 2010 01:09 schreef DaMart het volgende:
Welterusten DMquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:09 schreef DaMart het volgende:
Ja, vind het momenteel zelfs lekkerder dan bier. Zal wel een fase zijnquote:
dronk het laatst op vakantie in Italie wel vaak, wat blikjes bij de supermarkt gescoord...quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, vind het momenteel zelfs lekkerder dan bier. Zal wel een fase zijn
Strongbow is een merknaam van cider. Het is de meest gedronken cider ter wereld[bron?], zo is in Groot-Brittannië de helft van alle cider van Strongbow. Strongbow wordt geproduceerd door Scottish & Newcastle, en de tak die Strongbow produceert is eigendom van Heineken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, vind het momenteel zelfs lekkerder dan bier. Zal wel een fase zijn
Zeker als het warm weer is dan is cider lekkerquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dronk het laatst op vakantie in Italie wel vaak, wat blikjes bij de supermarkt gescoord...
ik zeg laatst, maar het was al in juli
Ja, de overname van S&N werd hier niet zo enthousiast ontvangenquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Strongbow is een merknaam van cider. Het is de meest gedronken cider ter wereld[bron?], zo is in Groot-Brittannië de helft van alle cider van Strongbow. Strongbow wordt geproduceerd door Scottish & Newcastle, en de tak die Strongbow produceert is eigendom van Heineken.
beetje hetzelfde als dat Air France KLM overneemt oidquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, de overname van S&N werd hier niet zo enthousiast ontvangen
Precies! Dat Grolsch naar Sab Miller ging vonden veel mensen ook niet zo leuk denk ikquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje hetzelfde als dat Air France KLM overneemt oid
einde van de wereldquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje hetzelfde als dat Air France KLM overneemt oid
Air France is gelukkig wel zo slim om de naam KLM toch maar aan te houden, aan het begin zaten ze er nog aan te denken te renamenquote:
Ik vlieg regelmatig met KLM. Het is er in ieder geval niet op achteruit gegaanquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Air France is gelukkig wel zo slim om de naam KLM toch maar aan te houden, aan het begin zaten ze er nog aan te denken te renamen
Achja, boeie, ik heb nog nooit gevlogen en ben dat voorlopig ook nog niet van planquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Air France is gelukkig wel zo slim om de naam KLM toch maar aan te houden, aan het begin zaten ze er nog aan te denken te renamen
ach het is de makkelijkste manier om snel een grote afstand af te leggenquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Achja, boeie, ik heb nog nooit gevlogen en ben dat voorlopig ook nog niet van plan
klwopt, maar ik hoef voorlopig nog niet ver te reizenquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach het is de makkelijkste manier om snel een grote afstand af te leggen
Dat is zeker waarquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach het is de makkelijkste manier om snel een grote afstand af te leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |