Die clip doet mij qua stijl aan deze denkenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dit is die andere Disko disko partizani!
Maar voor jou
Rockiequote:
Seven Nation Armyquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die clip doet mij qua stijl aan deze denken
Wat is er aan de hand?quote:
ja al eens gedaan en vergeten thanks vd reminderquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
goed plan, kijk eens of ze nog seksbaar is
En dezequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
disco partiozan, veel gedraaid, meesterlijk
Hoor net dat ik volgende week nóg een begrafenis heb. Da's al de derdequote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja al eens gedaan en vergeten thanks vd reminder
Oh nee!quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoor net dat ik volgende week nóg een begrafenis heb. Da's al de derde
wat heeft dat kind er nou weer mee te maken?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]Mwoah, het is toch wat minder, maar ze is dan ook al tien jaar en een kind verder.
Dat is zeker klotequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
De derde in één week?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat laatste doet en niet toe, post dan een plaatjequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]Mwoah, het is toch wat minder, maar ze is dan ook al tien jaar en een kind verder.
Dat verlaagt de aantrekkingskracht.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat heeft dat kind er nou weer mee te maken?
Fuck kerel, dat is heftig.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat verlaagt de aantrekkingskracht.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat verlaagt de aantrekkingskracht.
Maar deze is totaal onverwacht,quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh nee!![]()
Wat is er gebeurd?
Die andere 2 had ik al meegekregen
gruwelijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:46 schreef Stuart het volgende:
Ik zit me vol te vreten aan Bonne Maman Galettes
Nu is ze MILFquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat heeft dat kind er nou weer mee te maken?
Damn...quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar deze is totaal onverwacht,
een vriend van me waar ik vroeger veel mee om ging heeft een einde aan z'n leven gemaakt
En het was altijd zo'n vrolijke jongen, altijd enthousiast, iedereen mocht 'm, ging goed op school, etc...
Ik schrok me echt kapot toen ik het hoorde
och jezus, dat is echt heel naar...quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
een vriend van me waar ik vroeger veel mee om ging heeft een einde aan z'n leven gemaakt
En het was altijd zo'n vrolijke jongen, altijd enthousiast, iedereen mocht 'm, ging goed op school, etc...
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik lach HEM uit omdat het onzin is, snap dat dan gewoon mutsquote:
Chips is beterquote:
kut manquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat is echt balenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wel eerst even hierheen komen hequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:48 schreef Stuart het volgende:
Ik moet waarschijnlijk straks door de brandweer uit huis worden gehaald, zoveel koekjes eet ik
Oh man, dat is echt kutquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
rare pi bij die postquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zo'n gat in de muur en eruit takelen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:48 schreef Stuart het volgende:
Ik moet waarschijnlijk straks door de brandweer uit huis worden gehaald, zoveel koekjes eet ik
snapte ik ook al langquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik lach HEM uit omdat het onzin is, snap dat dan gewoon muts
Okay, ik rol wel even naar NLquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel eerst even hierheen komen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |