Maar wat zijn dat voor koekjes dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:48 schreef Stuart het volgende:
Ik moet waarschijnlijk straks door de brandweer uit huis worden gehaald, zoveel koekjes eet ik
Ook niks voor mijquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ga zo eens sjekke of ik nog meer sjips heb
Ja, met een hijskraanquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zo'n gat in de muur en eruit takelen.
Ja, dat is dus het bizarrequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Dat is heftig
![]()
Is hij ook van jouw leeftijd?
Ehm, boterkoekjesquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wat zijn dat voor koekjes dan?![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat laatste doet en niet toe, post dan een plaatje
heb je ooit een verdronken walvis gezienquote:
Legertje brandweermannen eromheen. Camaraploegen.quote:
Ik vind het echt engquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja, dat is dus het bizarre
Geen idee wat er ooit mis is gegaan...
neequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je ooit een verdronken walvis gezien
Ja, ik kom op live TVquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Legertje brandweermannen eromheen. Camaraploegen.
Je word gewoon een celeb.
komt door dat haar, het liekt wel een pruukquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De middelste.
Ik weet niet, haar sex-appeal is hier beduidend minder.
Te-ringquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar deze is totaal onverwacht,
een vriend van me waar ik vroeger veel mee om ging heeft een einde aan z'n leven gemaakt
En het was altijd zo'n vrolijke jongen, altijd enthousiast, iedereen mocht 'm, ging goed op school, etc...
Ik schrok me echt kapot toen ik het hoorde
godverdomme, was eerst m'n standaard PI, maar Chrome zet 'm automatisch terugquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
rare pi bij die post
maar dat is wel ff schrikken ja
En dan kan ik zeggen..quote:
Ja, preciesquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dan kan ik zeggen..
Met die heb ik ooit nog ge'KSC'd.
De reden waarom ik de 'gewone/neutrale' PI hebquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
godverdomme, was eerst m'n standaard PI, maar Chrome zet 'm automatisch terug
Ja, dat blonde stond haar beter.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
komt door dat haar, het liekt wel een pruuk
Dankzij jou zijn we dan opeens kennissen van een echte celeb. Jouw glorie straalt dan op ons af.quote:
Oooh, ik wel meerquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dankzij jou zijn we dan opeens kennissen van celebs. Ik heb er maar 2 B-Celebs in mijn kennissenkring.
maar het model ook, echt het zit heeul heul raarquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat blonde stond haar beter.
Wie dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dankzij jou zijn we dan opeens kennissen van celebs. Ik heb er maar 2 B-Celebs in mijn kennissenkring.
ik had 'm al bij het vorige begrafenis-bericht teruggezet, chrome werkt niet echt mee...quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De reden waarom ik de 'gewone/neutrale' PI heb
Ja, maar jij bent al hard op weg om je naam te maken.quote:
Ik ben ooit in het Jeugdjournaal geweestquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dankzij jou zijn we dan opeens kennissen van een echte celeb. Jouw glorie straalt dan op ons af.Ik heb er maar 2 B-Celebs in mijn kennissenkring.
Ja.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar het model ook, echt het zit heeul heul raar
Ja, daar volg ik ook al jaren acteerlessen voorquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent al hard op weg om je naam te maken.
Iemand die zoiets doet verstopt het vaak zo goed, dit heeft niemand waarschijnlijk aan zien komenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja, dat is dus het bizarre
Geen idee wat er ooit mis is gegaan...
Bij dat stukje zin werd ik echt -->quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik had 'm al bij het vorige begrafenis-bericht teruggezet, chrome werkt niet echt mee...
ik weet niet of ze heel lekker was, ik val meer op apartquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.![]()
Zonde hè, ze was zo lekker.
Studiegenootje van mij zit in het Nederlands waterpolo team. Mijn voormalige buurjongen is sidekick bij 3FM.quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben ooit in het Jeugdjournaal geweest.
Ik ook al een paar keerquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben ooit in het Jeugdjournaal geweest.
Side kick weetquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Studiegenootje van mij zit in het Nederlands waterpolo team. Mijn voormalige buurjongen is sidekick bij 3FM.
En mijn voormalige buurjongen was ooit keeper van jong oranje.
Trustenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:54 schreef RockNijntje het volgende:
RockNijntje moet heel snel gaan, boze ouders als ik nu niet snel weg ben![]()
Doei Fok!kers![]()
En sterkte TFM![]()
Trusten RNquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:54 schreef RockNijntje het volgende:
Doei Fok!kers![]()
En sterkte TFM![]()
Ik dacht dat je hard op weg was om door te bunkeren met eten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar volg ik ook al jaren acteerlessen voor
Welterustenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:54 schreef RockNijntje het volgende:
Doei Fok!kers![]()
En sterkte TFM![]()
Slaap ze.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:54 schreef RockNijntje het volgende:
Doei Fok!kers![]()
En sterkte TFM![]()
Ik vond haar wel lekker, zeker in die clip.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet niet of ze heel lekker was, ik val meer op apart
Slaap zequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:54 schreef RockNijntje het volgende:
Doei Fok!kers![]()
En sterkte TFM![]()
Ze filmden bij ons de opening van de zwemvierdaagse... wij moesten ringen opduiken die geld waard waren. Ineens kwam ik boven water, met mijn gele duikbril op, en begon ik op mijn nagels te bijten... en heel Nederland kon dat zienquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ook al een paar keer
paar jaar geleden met vuurwerk voorlichting, waren een paar vrienden van me illegaal vuurwerk aan het afsteken terwijl ik aan het uitleggen was aan de kindertjes hoe je veilig vuurwerk afsteekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |