Dit liefje heeft wel een beetje autistische trekjes ja.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je een beetje autistisch liefje?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Wie heeft er een vrolijk muziekje voor me?
Ik vind dat te zonde van dit mooie nummerquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
deze is goed om in slaap te vallen
die luisterde ik altijd op de basisschoolquote:
weet jequote:Op zaterdag 11 december 2010 01:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die luisterde ik altijd op de basisschool
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Wie heeft er een vrolijk muziekje voor me?
die kende ik nog nietquote:
Ik drink geen koffie hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hi!
Wat gaan jullie snel!
Hyper van al die koffie zeker.
Die is wel goedquote:
maar hij is wel goedquote:
Droom zequote:
Slaap ze kerel.quote:
bier hierquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hi!
Wat gaan jullie snel!
Geen koffie voor mijquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hi!
Wat gaan jullie snel!
Ja, en de clip is ook leuk van een of andere competitiequote:
Winner of a Newton Faulkner video competition in 2007 to create a video for the single.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en de clip is ook leuk van een of andere competitie
Slaap ze kerel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:09 schreef DaMart het volgende:
Maar ik ga ook mijn bed maar eens opzoeken.
Welterusten iedereen die nog wakker blijft.
quote:
Sterk verfrissende appelcider.
trustequote:Op zaterdag 11 december 2010 01:09 schreef DaMart het volgende:
Maf zequote:Op zaterdag 11 december 2010 01:09 schreef DaMart het volgende:
Welterusten DMquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:09 schreef DaMart het volgende:
Ja, vind het momenteel zelfs lekkerder dan bier. Zal wel een fase zijnquote:
dronk het laatst op vakantie in Italie wel vaak, wat blikjes bij de supermarkt gescoord...quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, vind het momenteel zelfs lekkerder dan bier. Zal wel een fase zijn
Strongbow is een merknaam van cider. Het is de meest gedronken cider ter wereld[bron?], zo is in Groot-Brittannië de helft van alle cider van Strongbow. Strongbow wordt geproduceerd door Scottish & Newcastle, en de tak die Strongbow produceert is eigendom van Heineken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, vind het momenteel zelfs lekkerder dan bier. Zal wel een fase zijn
Zeker als het warm weer is dan is cider lekkerquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dronk het laatst op vakantie in Italie wel vaak, wat blikjes bij de supermarkt gescoord...
ik zeg laatst, maar het was al in juli
Ja, de overname van S&N werd hier niet zo enthousiast ontvangenquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Strongbow is een merknaam van cider. Het is de meest gedronken cider ter wereld[bron?], zo is in Groot-Brittannië de helft van alle cider van Strongbow. Strongbow wordt geproduceerd door Scottish & Newcastle, en de tak die Strongbow produceert is eigendom van Heineken.
beetje hetzelfde als dat Air France KLM overneemt oidquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, de overname van S&N werd hier niet zo enthousiast ontvangen
Precies! Dat Grolsch naar Sab Miller ging vonden veel mensen ook niet zo leuk denk ikquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje hetzelfde als dat Air France KLM overneemt oid
einde van de wereldquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje hetzelfde als dat Air France KLM overneemt oid
Air France is gelukkig wel zo slim om de naam KLM toch maar aan te houden, aan het begin zaten ze er nog aan te denken te renamenquote:
Ik vlieg regelmatig met KLM. Het is er in ieder geval niet op achteruit gegaanquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Air France is gelukkig wel zo slim om de naam KLM toch maar aan te houden, aan het begin zaten ze er nog aan te denken te renamen
Achja, boeie, ik heb nog nooit gevlogen en ben dat voorlopig ook nog niet van planquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Air France is gelukkig wel zo slim om de naam KLM toch maar aan te houden, aan het begin zaten ze er nog aan te denken te renamen
ach het is de makkelijkste manier om snel een grote afstand af te leggenquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Achja, boeie, ik heb nog nooit gevlogen en ben dat voorlopig ook nog niet van plan
klwopt, maar ik hoef voorlopig nog niet ver te reizenquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach het is de makkelijkste manier om snel een grote afstand af te leggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |