Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Die rollercoaster van ze in Disney is ook tofquote:
Jaaaquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die rollercoaster van ze in Disney is ook tof
quote:
Live is echt de verkeerde kant op gegaan, vind ik dan.quote:
gaat rocknijntje nou eens vertellen over die suprise of laat ze pezu in spanningquote:
Een van mijn favoriete nummers. En zo meeblerrigquote:
eensquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Live is echt de verkeerde kant op gegaan, vind ik dan.
Eigenlijk ken ik geen 'recente' nummers van zequote:Op vrijdag 10 december 2010 23:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Live is echt de verkeerde kant op gegaan, vind ik dan.
Wat wil je precies weten dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
gaat rocknijntje nou eens vertellen over die suprise of laat ze pezu in spanning
quote:
Trouwen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:52 schreef Pheno het volgende:
Een van mijn favoriete nummers. En zo meeblerrig
Dan heb je me nog niet horen zingen.quote:
ze bestaan niet meerquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eigenlijk ken ik geen 'recente' nummers van ze
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je me nog niet horen zingen.
Niks spam hierquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is echt een spam-topic volgens mij
Heb aardig mijn best gedaan vandaag in de 3FM SC
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je me nog niet horen zingen.
recent is dan ook over. gelukkig, het werd steeds pijnlijker.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eigenlijk ken ik geen 'recente' nummers van ze
Nee nee,quote:
Hier geen spam, alleen post van waardequote:Op vrijdag 10 december 2010 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is echt een spam-topic volgens mij
Heb aardig mijn best gedaan vandaag in de 3FM SC
Ja, maar daar zitten er al 200 bij van vannacht, van mijquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee nee,
Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 23:03 uur
01. 528 Stuart
02. 371 suikertaartje
03. 220 PeZu
04. 199 Pheno
05. 186 Marijkezwolle
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee nee,
01. 528 Stuart
02. 371 suikertaartje
03. 220 PeZu
04. 199 Pheno
05. 186 Marijkezwolle
Eerlijk gezegd ken ik niet zoveel nummers van zequote:Op vrijdag 10 december 2010 23:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
recent is dan ook over. gelukkig, het werd steeds pijnlijker.
He, ga ergens anders cijferneuken. Hier wordt kwaliteit gepost.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee nee,
01. 528 Stuart
02. 371 suikertaartje
03. 220 PeZu
04. 199 Pheno
05. 186 Marijkezwolle
Offspringquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ken ik niet zoveel nummers van ze
Weet je het zeker? Ik sta niet in voor eventuele gehoorschade...quote:
Op mijn begravenis lijkt Pearl Jam - Alive me wel geschiktquote:
Oeh, die heppik ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Een zak winegums halen is het beste idee dat ik vandaag had.
Ik zat net naar ze te zoeken. Mojive, ook al zo'n heerlijk fout nummer van zequote:
op de mijne 100 %quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op mijn begravenis lijkt Pearl Jam - Alive me wel geschikt
He? Wat?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:56 schreef Pheno het volgende:
Weet je het zeker? Ik sta niet in voor eventuele gehoorschade...
Ik dacht dat jij al lag te pittenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Een zak winegums halen is het beste idee dat ik vandaag had.
Ruilen? Ik vind die rode zo lekker, maar daar zijn altijd verdomd weinig van.quote:
Dat album heb ik ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Offspringamericana is tof
gitaren en FUCK YOU!
Nee joh, ik moest Keith Bakker bij P&W kijken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al lag te pitten
Kan ook, was het wat?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh, ik moest Keith Bakker bij P&W kijken.
quote:
Trouwen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zat net naar ze te zoeken. Mojive, ook al zo'n heerlijk fout nummer van ze
quote:
quote:
heb jij nog zwarte en witte?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ruilen? Ik vind die rode zo lekker, maar daar zijn altijd verdomd weinig van.
Speciaal voor jullie:quote:
Jij trouwde net al met Phenoquote:
Seychellen dan maar?quote:
Deed me danken aan dezequote:
Niet echt veel opziensbarends. Maar ik weet dat we er volgende week op de studie over zullen hebben. Klassiek voorbeeld van nabijheidsdilemma van een hulpverlener.quote:
uhm wok... pheno.... heb jij niet al genoeg ?quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij trouwde net al met Pheno
Geen bigamie
De witte mag je hebben, maar de zwarte wil ik zelf houden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb jij nog zwarte en witte?
ik zit nog wel vol met caramel en toffeesaus atm btw
pheno heb ik niet, die is toch van Marijke?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm wok... pheno.... heb jij niet al genoeg ?
Eui jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:00 schreef Dagoduck het volgende:
Fijne Zaterdag 11 December 2010 allemaal
Gelukkig ben ik van mijzelfquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm wok... pheno.... heb jij niet al genoeg ?
pff dan heb je wok alquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pheno heb ik niet, die is toch van Marijke?
hihi, ik was gister alquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pff dan heb je wok al
ik was eerder en hij zei ja
Neequote:
LAAT ME HEM DAN EVEN HELEMAAL UITLUISTEREN, DRAMKONT!quote:
* suikertaartje zegt van welquote:
ja dat hoor je toch directquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
LAAT ME HEM DAN EVEN HELEMAAL UITLUISTEREN, DRAMKONT!
mooooooooooooooooooooooooooooooooooi
ik heb niemand hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb niks gezien
jij hebt alle leukerds al verdorie KSSSSHHHHHHHHHTTTTTTTTTTTTTTTTT
oke doeiquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
Ik denk dat ik maar beter naar het singles topic kan
* RockNijntje zegt van nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje zegt van wel
wrom?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
En dan ...quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
ja.quote:
Doenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
pezu maakt nijntjes postquote:
* suikertaartje heeft het al gedaan he, dus lekker puhquote:
quote:
quote:
hahaquote:
lul?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja.
laat me dan even genieten, lul
FOEI!quote:
Oke danquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje heeft het al gedaan he, dus lekker puh
genetisch gezien heb je de meeste overeenkomsten.quote:
Spot met je eigen vleeswarenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja.
laat me dan even genieten, lul
Neequote:
Ik spot niet, ik scheld, eikelquote:
Mama, mama? Mama!!quote:
Dankzij Animal heb ik mijn nickquote:
Wayne's worldquote:
Ik kan daar niet normaal naar luisteren in de auto want ik ga net zo gek doen als die lui van Wayne's Worldquote:
Sorryquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik spot niet, ik scheld, eikel![]()
Die had ik net al gepost!quote:
excellentquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wayne's world![]()
Net als Bill and Ted's bogus journey![]()
Have fun. Mag je twee keer luisteren.quote:
Dat is die zeker, vergeet ook nooit meer een stukje uit een film. Zo'n meid tegen Animal, You al man are animal en dan zie je hem zo kijken van maar dat ben ik ookquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dankzij Animal heb ik mijn nick
Animal is tof
Vooral de "your shoelaces are untied" grap bij meneer doodquote:
Hai meisje!quote:
jaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is die zeker, vergeet ook nooit meer een stukje uit een film. Zo'n meid tegen Animal, You al man are animal en dan zie je hem zo kijken van maar dat ben ik ook
STATIONquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral de "your shoelaces are untied" grap bij meneer dood
Tof, ik moest heul hard lachen en het zijn allemaal lieverdsquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai meisje!
Hoe was je etentje?
Is het goed als ik het een andere keer uitleg of niet?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
ik snap je niet
quote:-- zegt:
*ik ga chocolade letter eten
*nog 6 × I te gaan
- zegt:
*zitten er 2 in doosje?
*soms wel toch?
-- zegt:
*jaa
*altijd
Jij hebt mij afgelopen jaarwisseling nog een sms gestuurdquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai meisje!
Hoe was je etentje?
quote:
Joah! The Muppet Christmas Carolquote:
U2quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tof, ik moest heul hard lachen en het zijn allemaal lieverds
net gekuiktquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah! The Muppet Christmas Carol![]()
Dago!quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij hebt mij afgelopen jaarwisseling nog een sms gestuurd
Wonderful! Bravo! I like it!quote:
Dat is echt mijn all time favorite kerstfilmquote:
neequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het goed als ik het een andere keer uitleg of niet?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan wil ik er deze ook even bij plaatsen.
Lekker slapen pinguquote:
Waldorf & Statlerquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wonderful! Bravo! I like it!
Bij mij is dat Home Alonequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is echt mijn all time favorite kerstfilm
Met mij gaat het altijd goedquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dago!Dat is waar ook ja
Hoe is het?
Goed dat je het zegt, die moet ik nog even bij bol.com bestellen van het weekend!quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah! The Muppet Christmas Carol![]()
Bork bork bork!quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waldorf & Statler
In Disney Studios zijn het ook helden. Oubolligste attractie van het park, maar als muppet-fan zo super om dat te zien
Swedisch Chef
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wonderful! Bravo! I like it!
Sowieso is de hele throwing copper CD wel lekker om te luisteren. Andere CD's van hen heb ik meer moeite mee.quote:
Dancequote:
Te vaak gezien zo ondertussenquote:
quote:
Ik heb ze ook in het echt gezienquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waldorf & Statler
In Disney Studios zijn het ook helden. Oubolligste attractie van het park, maar als muppet-fan zo super om dat te zien
Swedisch Chef
vetquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn muzikale bijdrage van vanavond
Slaap ze.quote:
Ik ook, maar hij blijft leuk en elk jaar MOET ik hem gewoon zien. Ik heb hem ook op dvd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Te vaak gezien zo ondertussen![]()
[..]
u2 is erger hoorquote:
Dat jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij blijft leuk en elk jaar MOET ik hem gewoon zien. Ik heb hem ook op dvd.
Ja, letterlijk eigenlijkquote:
Neequote:
Ghihihihi, misschien dat als je em in Londen kijkt dat het dan anders is, eens testen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij blijft leuk en elk jaar MOET ik hem gewoon zien. Ik heb hem ook op dvd.
Ik vind hem nu minder, vroeger wel leukquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In Londen??quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ghihihihi, misschien dat als je em in Londen kijkt dat het dan anders is, eens testen?![]()
Boven de 30 zeker?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:17 schreef tomaat52 het volgende:
Heb moeite om dit topic bij te houden.
En toch vind ik Kite van ze, opgenomen op Slane Casle, van ze wel heel mooi. Heel rauw en emotioneel gezongen als ode aan zijn vader die net overleden was.quote:
ohneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
quote:
De wens is de vader van de gedachte?quote:
Ik ookquote:
ja het filmpje doet het alleen stomquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, letterlijk eigenlijkMaar Peter Fox
ik kan meer mooie dance nummer opnoemen dan u2 nummers, u2 waarvan alles sinds 20 jaar hetzelfde klinkt en voroal de zelfingenomen kop van die kut van een bonoquote:
quote:
Blijf nog wel ff.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ohneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
waarom?
Zeg je nou dat je met mij naar Londen wilt?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte?
Mariahquote:
20 jaar hetzelfde: absoluut nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het filmpje doet het alleen stom
[..]
ik kan meer mooie dance nummer opnoemen dan u2 nummers, u2 waarvan alles sinds 20 jaar hetzelfde klinkt en voroal de zelfingenomen kop van die kut van een bono![]()
ja jullie moeten beter zijn voor het milieu om vervolgens een half jaar lang 4x in de week met 4 jumbojets de halve wereld ron te vliegen om zijn kut muziek op een nergie vretende show te gehore berengen, hypocriet stuk vreten
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MariahCarrey
wat een herrie
Er zijn 2 ******** kerst nummers en waarom plaats jij er eentje?quote:
Londenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je met mij naar Londen wilt?Waar komt dat ineens vandaan.
sorry treve...quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er zijn 2 ******** kerst nummers en waarom plaats jij er eentje?
Let niet op de spelfoutquote:
ik zing de verkeerde tekst mee omdat alles zo op elkaar lijktquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
20 jaar hetzelfde: absoluut niet
kutkop van Bono: klopt
omdat het kanquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er zijn 2 ******** kerst nummers en waarom plaats jij er eentje?
Dan ben ik toch niet helemaal gek!quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LondenEn jij woont er in de buurt
![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben nog benieuwt of die andere ook langs komt
Misschien tekst een keer leren hè, dan zie je het verschil welquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zing de verkeerde tekst mee omdat alles zo op elkaar lijkt_!
echt na shake is het harder bergafwaarts gegaan dan een lawine
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ben ik toch niet helemaal gek!![]()
Dus, Londen it is
Die is het zeer zeker nietquote:
Ja, daar kom ik ook net achterquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]Ik maak echt geen indruk op vrouwen, hè?
Nee , sorry schat, ik ben maar een simpele nuchtere boer uit het noorden van Drenthe.
Coolquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:23 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb Green Day plectrums van Sinterklaas gekregen
quote:
ST en WW, waarom gijquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik zet mijn geld in dat Trev deze haat.
geen behoefte aan, rot muziek vidn ik het gewordenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien tekst een keer leren hè, dan zie je het verschil wel
spuit 11quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik zet mijn geld in dat Trev deze haat.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, daar kom ik ook net achterlol
Mijn hoofd is stuk
Dus sorry sorry, want ik weet dat jij daar woont en dat je zingt en dat je gedichten schrijft
![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:23 schreef Stuart het volgende:
Mijn laatste liedje is trouwens Bryan Adams
Super super super veatquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool
Ik heb een Metallica plectrum van Metallica gekregen![]()
Tutje! Ik was hem aan het zoeken toen je hem plaatste.quote:
Kortom, ik weet wie je bent, waar je woont en wat je doet, ik ben alleen super moe enzoquote:
Lastige tijden, he treve?quote:
te laat dus he, meneertje?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Tutje! Ik was hem aan het zoeken toen je hem plaatste.
Omdat wijze geesten hetzelfde denken.quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik er nu niet naar te luisteren
Pas maar op, straks post iemand nog een whamroll voor je.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik er nu niet naar te luisteren
Daar kwam ik laatst ook achter ja...quote:
Ik dusquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pas maar op, straks post iemand nog een whamroll voor je.
Ik ookquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar kwam ik laatst ook achter ja...
pezu denkt dat hij oud wordtquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar kwam ik laatst ook achter ja...
Nou daar maak je me gelukkig mequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Om Trev even verder gelukkig te maken!
Ik klik gewoon nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pas maar op, straks post iemand nog een whamroll voor je.
Geef maar toe dat je stiekem die gasten diggt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou daar maak je me gelukkig me
Nee en ik doe het ook gewoon nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je stiekem die gasten diggt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |