quote:
Blijf nog wel ff.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ohneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
waarom?
Zeg je nou dat je met mij naar Londen wilt?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte?
Mariahquote:
20 jaar hetzelfde: absoluut nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het filmpje doet het alleen stom
[..]
ik kan meer mooie dance nummer opnoemen dan u2 nummers, u2 waarvan alles sinds 20 jaar hetzelfde klinkt en voroal de zelfingenomen kop van die kut van een bono![]()
ja jullie moeten beter zijn voor het milieu om vervolgens een half jaar lang 4x in de week met 4 jumbojets de halve wereld ron te vliegen om zijn kut muziek op een nergie vretende show te gehore berengen, hypocriet stuk vreten
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MariahCarrey
wat een herrie
Er zijn 2 ******** kerst nummers en waarom plaats jij er eentje?quote:
Londenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je met mij naar Londen wilt?Waar komt dat ineens vandaan.
sorry treve...quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er zijn 2 ******** kerst nummers en waarom plaats jij er eentje?
Let niet op de spelfoutquote:
ik zing de verkeerde tekst mee omdat alles zo op elkaar lijktquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
20 jaar hetzelfde: absoluut niet
kutkop van Bono: klopt
omdat het kanquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er zijn 2 ******** kerst nummers en waarom plaats jij er eentje?
Dan ben ik toch niet helemaal gek!quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LondenEn jij woont er in de buurt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |