Joan is eruitquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:48 schreef Kally het volgende:
Ik ga even een topic openen, ik heb een scheur in mijn nagel
Jouw PoHiquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:48 schreef Kally het volgende:
Ik ga even een topic openen, ik heb een scheur in mijn nagel
Post Historyquote:
Ja ik bagger niet meerquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op een paar topics na, helemaal TAL SC
Nope ben weer braafquote:
Uhuquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
Die Mac reclame
Zag je die McFlurry
quote:
Lijkt me beetje vreemd maar toch tof!quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:58 schreef Michhas het volgende:
Avond
Net terug van De Jeugd van Tegenwoordig, wat een party![]()
Het was ook erg vreemdquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Lijkt me beetje vreemd maar toch tof!
Heb een paar nummers van de nieuwe cd gehoord en moest steeds lachenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:58 schreef Michhas het volgende:
Avond
Ja het was ook erg grappig, Willie Wartaal ging crowdsurfenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:00 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Heb een paar nummers van de nieuwe cd gehoord en moest steeds lachen
Nou al?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:58 schreef Michhas het volgende:
Avond
Weet ik niet, hoezo?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Hey Gras, is het bij jullie ook al donker?
Nou, gewoon, hier is het donker. Weet niet of dat in de Blaak ook al is.quote:
Poesjequote:
Mag gras nog niet, dies 12quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, gewoon, hier is het donker. Weet niet of dat in de Blaak ook al is.
nee laat maar m'n post sloeg nergens op en nou kom ik zelf niet meer uit m'n eigen opmerking
Koffie?
goed idee, ik zoek ook ff wat te drinkenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:08 schreef Kally het volgende:
Slaap lekker Joooo-pi
* Kally pakt nog een wijntje
Ik ookquote:
Ik huil met je meequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:08 schreef Koen66 het volgende:
kut het wordt weer koud en sneeuw volgend week
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier ben gekomen een paar topics geleden
Waar dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:09 schreef Koen66 het volgende:
had wel zin gehad te stappen.
Weer niet deze week
Hier is in ieder geval meer activiteit dan in GRTDOJW nuquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
nou...en vermaak je je een beetje hier?
Dat doe je heul verkeerdquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb net heul veel biertjes op, en nu zit ik te wachten zonder bier
Dit klopt niet![]()
Yuyquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hier is in ieder geval meer activiteit dan in GRTDOJW nu
Nerdquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:10 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben 12, wat is dit?
Dat is een Activity Monitor waarop is te zien dat die kutbrowser van een Firefox teveel CPU verbruiktquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:10 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben 12, wat is dit?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is een Activity Monitor waarop is te zien dat die kutbrowser van een Firefox teveel CPU verbruikt
Dat is idd het enige kutte aan FF, het geheugenverbruik.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is een Activity Monitor waarop is te zien dat die kutbrowser van een Firefox teveel CPU verbruikt
spontaan stappen kan ik helaas niet meer....quote:
een vuurvos die je appel van binnenuit opeetquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:10 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben 12, wat is dit?
Is dat die sneeuwonzin?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
GRTDOJW nokt altijd vrij vroegquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hier is in ieder geval meer activiteit dan in GRTDOJW nu
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
spontaan stappen kan ik helaas niet meer....
maar had me niet eens zoveel uitgemaakt eigenlijk
Er is geen andere browser die ik kan gebruiken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
safariquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Er is geen andere browser die ik kan gebruiken.
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Er is geen andere browser die ik kan gebruiken.
Soms niet, soms wel...quote:
Klinkt niet logischquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Soms niet, soms wel...
NB was gister en eergister fucking saai, dus ga daar nu maar even kijken
Chrome en Safari gaan niet naar boven- of onderkant van de pagina als je met 3 vingers naar boven of naar beneden schuift en als je op het groene plusje klikt (maximaliseer) gaan die twee browsers naar de grootte van de pagina, niet naar het scherm.quote:
Okequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Chrome en Safari gaan niet naar boven- of onderkant van de pagina als je met 3 vingers naar boven of naar beneden schuift en als je op het groene plusje klikt (maximaliseer) gaan die twee browsers naar de grootte van de pagina, niet naar het scherm.
Geen idee.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Valt dat niet ergens in te stellen?
quote:
hmmm, nee dus...quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:20 schreef Graseter het volgende:
http://www.google.com/sup(...)e90da60e96f5e3&hl=en
woehahaaahquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:21 schreef -Miauw- het volgende:
Pfff, ik heb vlinders in mijn buik.
Niet van iemand ofzo...maar gewoon![]()
Oh wacht, even plassen
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:21 schreef -Miauw- het volgende:
Oh wacht, even plassen
Oh wacht, even plassen
Oh wacht, even plassen
Dat maximaliseren werkt met shift + maximize knopje. Maar dat was niet mijn grootste probleem.quote:
Oh wacht, even plassen
Oh wacht, even plassen
Ik heb geen mac, dus gebruik het ook niet... zou dr ook niet echt wat op wetenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat maximaliseren werkt met shift + maximize knopje. Maar dat was niet mijn grootste probleem.Up en down slide gebruik ik heel veel.
Je kwam?quote:
Windows heeft het niet eens.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen mac, dus gebruik het ook niet... zou dr ook niet echt wat op weten
O Noesssss nu discussiequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:25 schreef Koen66 het volgende:
heb Mac wel eens in handen gehad, oke, stabiel, maar verder vind ik het allemaal net-niet
quote:
Bart en zijn mekquote:
Ik ook, en hij doet wat ik wil dus /carequote:
Ik vind Mac echt veel fijner dan Windows. Voor gamen gebruik ik natuurlijk mijn high-end gaming PC met Window 7 64bit. Voor webdesign, school en privé dingen vind ik het veel makkelijker om op OS X te werken dan op Windows.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:25 schreef Koen66 het volgende:
heb Mac wel eens in handen gehad, oke, stabiel, maar verder vind ik het allemaal net-niet
hij kost me niks dus dat is reden genoegquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, en hij doet wat ik wil dus /care
In mijn Macbook Pro zit een sensor die voelt als je een plotselinge snelle beweging maakt en lockt dan de HDD waardoor die minder snel kapot gaat als hij valt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:29 schreef iBenny het volgende:
Ik een Compaq, die ik al een paar keer heb laten vallen
O ik ookquote:
HP ook.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
Dell en mac komen trouwens toch alletwee uit de Foxxconn fabriek in china
whehehe
da's nie speciaal, doet m'n Dellie ookquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
In mijn Macbook Pro zit een sensor die voelt als je een plotselinge snelle beweging maakt en lockt dan de HDD waardoor die minder snel kapot gaat als hij valt.
Serieus?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
In mijn Macbook Pro zit een sensor die voelt als je een plotselinge snelle beweging maakt en lockt dan de HDD waardoor die minder snel kapot gaat als hij valt.
Ja Starwarsquote:
NOU EN!quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's nie speciaal, doet m'n Dellie ook
dat zit tegenwoordig ook al standaard in veel hardeschijven zelfquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat deed mijn eerste laptop 5 jaar geleden al.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's nie speciaal, doet m'n Dellie ook
Ik gebruik m'n PC eigenlijk alleen als download-dinosaurus. Hup, alle meuk binnenhalen en af en toe mag ie back-uppen. Arm schaap start ook niet zo handig meer op en heeft al een paar keer trojans binnen gekregen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik vind Mac echt veel fijner dan Windows. Voor gamen gebruik ik natuurlijk mijn high-end gaming PC met Window 7 64bit. Voor webdesign, school en privé dingen vind ik het veel makkelijker om op OS X te werken dan op Windows.
Jaquote:
Want daar lopen clowns?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n PC eigenlijk alleen als download-dinosaurus. Hup, alle meuk binnenhalen en af en toe mag ie back-uppen. Arm schaap start ook niet zo handig meer op en heeft al een paar keer trojans binnen gekregen.
Heb een Mac omdat ik op m'n werk ook met Mac werk en dan zou ik die bestanden hier ook op kunnen openen (mocht ik een keer zo gek zijn werk naar huis mee te willen nemen). En de programmatuur waarmee ik werk is gewoon veel handiger op een Mac.
Godver, teveel nerd-talk.
Ik heb nu 300 lichtjes in m'n boom hangen en wil eigenlijk naar beneden om de rest van de kerstspullen te halen om nog even door te decoreren maar ik durf niet naar de berging.
Geun idee... is het niet gewoon TVOH-tune?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:33 schreef 7eVeNL het volgende:
Heeft iemand enig idee welk nummer TVOH gebruikt bij het 'afgaan van een kandidaat' ? tis een korte reeks uit een nummer, komt zo bekend voor, en klinkt zo mooi! anyone?
OMG, jij woont in Sin Cityquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, pipo's en verkrachters en junks!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de kerstballen hebben wortel geschoten en zijn nu een Zerg invasie aan het voorbereiden
Amanda Marshall - Beautiful goodbye.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:33 schreef 7eVeNL het volgende:
Heeft iemand enig idee welk nummer TVOH gebruikt bij het 'afgaan van een kandidaat' ? tis een korte reeks uit een nummer, komt zo bekend voor, en klinkt zo mooi! anyone?
WAAR WERK JIJ? HE!?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n PC eigenlijk alleen als download-dinosaurus. Hup, alle meuk binnenhalen en af en toe mag ie back-uppen. Arm schaap start ook niet zo handig meer op en heeft al een paar keer trojans binnen gekregen.
Heb een Mac omdat ik op m'n werk ook met Mac werk en dan zou ik die bestanden hier ook op kunnen openen (mocht ik een keer zo gek zijn werk naar huis mee te willen nemen). En de programmatuur waarmee ik werk is gewoon veel handiger op een Mac.
Godver, teveel nerd-talk.
Ik heb nu 300 lichtjes in m'n boom hangen en wil eigenlijk naar beneden om de rest van de kerstspullen te halen om nog even door te decoreren maar ik durf niet naar de berging.
Super thanks! ff iTunes checken...quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Amanda Marshall - Beautiful goodbye.
Heb de cd, alleen omdat nummer
quote:
Ohwquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar betaal je ook voorquote:
Nee, maar het antwoord is "banketbakker".quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:38 schreef -Miauw- het volgende:
Ik snap iets niet...
Ik ben nu lekker aan het typen, typ, typ typ, op pagina8. Als ik zometeen op ververs klik of op enter om mijn bericht in te voeren ben ik nog steeds op 8 maar is het gesprek al op 10. In die paar seconden. Oh snap je?
quote:
Ja de super auto updatequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:38 schreef -Miauw- het volgende:
Ik snap iets niet...
Ik ben nu lekker aan het typen, typ, typ typ, op pagina8. Als ik zometeen op ververs klik of op enter om mijn bericht in te voeren ben ik nog steeds op 8 maar is het gesprek al op 10. In die paar seconden. Oh snap je?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, maar het antwoord is "banketbakker".
Omdat dat je zoveel post per pagina hebt... je updateposts aan en die komen allemaal op die ene pagina. Die staan er wel, maar eigenlijk ook niet. Als je ververst gaan ze naar de goede plek.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:38 schreef -Miauw- het volgende:
Ik snap iets niet...
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, maar het antwoord is "banketbakker".
Slaap lekker lieffiequote:
Ik haat het zoquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat dat je zoveel post per pagina hebt... je updateposts aan en die komen allemaal op die ene pagina. Die staan er wel, maar eigenlijk ook niet. Als je ververst gaan ze naar de goede plek.
Ik herken dat hele nummer niet in TVOHquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet hatenquote:
let maar op, als iemand wordt weggestuurd... Prachtig nummer, en briljant gekozen ook door de makers.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik herken dat hele nummer niet in TVOH
De laatste druppels van het liedje zeg maarquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik herken dat hele nummer niet in TVOH
Sonicquote:
Ja, erg mooiquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:41 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
let maar op, als iemand wordt weggestuurd... Prachtig nummer, en briljant gekozen ook door de makers.
Only love beeb, for chocolatequote:
Gelukkig sta ik pas op 48.quote:
Wat doettie?quote:
Sinds wanneer kunnen er smilies in YT-filmpjes?quote:
In een quote doet-ie het niet goedquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen er smilies in YT-filmpjes?
Sindsquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sinds de youtube-tag bestaat al, voor jouw tijd dus alquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sinds wanneer denkt Benny dat hij 2 personen is?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
In een quote doet-ie het niet goed
Weet ik niet, het is altijd al een raar kereltje geweest.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
Sinds wanneer denkt Benny dat hij 2 personen is?
Ohwquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Sinds de youtube-tag bestaat al, voor jouw tijd dus al
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
Weet ik niet, het is altijd al een raar kereltje geweest.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:50 schreef Zeroku het volgende:
KUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT. Godver, onze brander is kapot, dus ik helemaal niks aan die kutdvd
KUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT. Godver, onze brander is kapot, dus ik helemaal niks aan die kutdvd
quote:
Awwwww maar ik nietquote:
Miauw, 2e kerstdag is het rustig ook bij mij, dus kunnen we samen fokkenquote:
Oh ja laten we dat doen! Ik krijg 's avonds wel eters over de vloerquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Miauw, 2e kerstdag is het rustig ook bij mij, dus kunnen we samen fokken
En dan moet ik de volgende dag gewoon weer half 6 op
quote:
Doet me denken aan zo'n rubriek op de radio. Daarna kwam Candlelightquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Vind je dat geen tof afscheidsnummer?
Nah het is echt druk deze tijd van het jaar, en met de meet heb ik vrijdag en maandag vrij, en in april met dat concert ook 2 dagen, en ik denk dat ik in januari wel een week neemquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ja laten we dat doen! Ik krijg 's avonds wel eters over de vloermaar misschien jaag ik die wel weg
![]()
GezelligDe volgende dag gewoon weer werken, wat een drama Kal
Ik 1e kerstdag alleen, 2e met de jongens, die willen gourmettenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:55 schreef Koen66 het volgende:
2e kerstdag gaan we met de family uit eten
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:56 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kan niet quoten Koen maarre dat klinkt alsof Julio Iglesias in het Nederlands zingt
hmmmm die 2 hier houden het soms nog best lang vol, gourmettenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik 1e kerstdag alleen, 2e met de jongens, die willen gourmetten
Dat ken ik dat is dus binnen een half uur klaar
Oh gelukkig maarquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah het is echt druk deze tijd van het jaar, en met de meet heb ik vrijdag en maandag vrij, en in april met dat concert ook 2 dagen, en ik denk dat ik in januari wel een week neem
is een NL zingende Duitser hequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:56 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kan niet quoten Koen maarre dat klinkt alsof Julio Iglesias in het Nederlands zingt
Hier niet, het eten wel maar het zittenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm die 2 hier houden het soms nog best lang vol, gourmetten
Roger Waters van Pink Floyd, hij gaat The Wall doenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar![]()
Welk concert trouwens?
quote:
quote:
Candlelight is Skyradio, die van mij is van Met het oog op morgen, op radio 1.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n rubriek op de radio. Daarna kwam Candlelight
Candlelight kwam vroeger op een andere zender.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Candlelight is Skyradio, die van mij is van Met het oog op morgen, op radio 1.
quote:
ik ben nog niet bejaard dus dat wist ik nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Candlelight kwam vroeger op een andere zender.
Vreselijk, met die gedichten, dan moest ik huilen....van ellendequote:Op zaterdag 11 december 2010 01:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Candlelight kwam vroeger op een andere zender.
Ik ben Lindaaaa...het enige wat ik aan heb is mijn laptop.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:00 schreef Koen66 het volgende:
hmmm het wordt laat
de webcambabes zijn er weer op RTL4 opeens
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
ik ben nog niet bejaard dus dat wist ik niet.
Tot hij op de grond valtquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben Lindaaaa...het enige wat ik aan heb is mijn laptop.
Ik ook niet, ik wist het wel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
ik ben nog niet bejaard dus dat wist ik niet.
Ha ha ha ha ha, ik moest echt lachen...of wachtquote:
quote:
Ik moest zelf wel lachen gelukkigquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ha ha ha ha ha, ik moest echt lachen...of wacht
Nope volgend jaar pasquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:04 schreef Graseter het volgende:
Rauzer, Kally is heul niet bejaard.
Nee, schat. Je loopt gewoon een beetje achter maar dat geeft niet.quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik moest zelf wel lachen gelukkig![]()
!
Trusten Jally![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee joh je bent een groen blaadje
quote:
Jááááá vreselijk!quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Vreselijk, met die gedichten, dan moest ik huilen....van ellende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |