Hoezo? Hij bekent zelf ook al half, van onder of boven de dekens. Tuurlijk ga je dan doorvragen, hij weet zelf ook dat ie foute dingen gedaan heeft.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:32 schreef outtayourleague het volgende:
P&W zijn trouwens ook weinig objectief...
Goede samenvatting.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:32 schreef Eenskijken het volgende:
Die keith heeft idd wat dingen gedaan die niet mogen, echt zo'n vage junk is het zelf. Snap niet waarom je je kinderen daar heen zou brengen. Oke, het is geen verkrachter, maar ik denk dat er wel een 'awkard' situaties met jongeren zijn geweest bij hem.
Ik denk dat je niet helemaal begrijpt waarom die kinderen daar zitten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:32 schreef Eenskijken het volgende:
Die keith heeft idd wat dingen gedaan die niet mogen, echt zo'n vage junk is het zelf. Snap niet waarom je je kinderen daar heen zou brengen.
Als Kies Bakker je laatste hoop is als ouder heb je sowieso al gefaald in je opvoeding toch :squote:Op vrijdag 10 december 2010 23:35 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet helemaal begrijpt waarom die kinderen daar zitten.
Jawel, probleemkinderen die al bij pyschiaters geweest zijn enzo. Maar waarom je kinderen naar keith brengen, een kerel die zelf junk is en z'n eigen losse methode gebruikt. Ik snap niet dat je daar al je vertrouwen in kan leggen. Dat je je kinderen daar laat slapen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:35 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet helemaal begrijpt waarom die kinderen daar zitten.
Dus...dat is wel erg kortzichtig vind je ook niet?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als Kies Bakker je laatste hoop is als ouder heb je sowieso al gefaald in je opvoeding toch :s
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Jawel, probleemkinderen die al bij pyschiaters geweest zijn enzo. Maar waarom je kinderen naar keith brengen, een kerel die zelf junk wasen z'n eigen losse methode gebruikt. Ik snap niet dat je daar al je vertrouwen in kan leggen. Dat je je kinderen daar laat slapen.
Ze kunnen Guido gewoon skippen, niks aan het handje.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:35 schreef Eenskijken het volgende:
Keith heeft 30 minuten v/d uitzending gekregennu nog 3 gasten voor 30 minuten. Hadden P&W zelf ook niet gedacht denk ik
misschien juist omdat hij weet hoe die kinderen denken? Hij heeft het zelf meegemaakt, hij kan hen een stap voor zijn in hu denkprocesquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Jawel, probleemkinderen die al bij pyschiaters geweest zijn enzo. Maar waarom je kinderen naar keith brengen, een kerel die zelf junk is en z'n eigen losse methode gebruikt. Ik snap niet dat je daar al je vertrouwen in kan leggen. Dat je je kinderen daar laat slapen.
Goed plan, doen we!quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ze kunnen Guido gewoon skippen, niks aan het handje.
Viel wel mee hoor. Hij kreeg 30 minuten de kans elke vraag die ze stelden te beantwoorden en elke suggestie die ze deden te ontkrachten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:36 schreef Lekiamh het volgende:
Pauw en Witteman hadden Keith Bakker al veroordeeld.
Slechte journalistiek.
Hij heeft al eerder gezegd dat ie nog steeds met enige regelmaat drugs gebruikt en alcohol drinkt. Misschien geen absurde hoeveelheden meer, maar toch. Als je junk bent geweest en je gebruikt nog steeds, dan weet je toch dat er iets niet helemaal goed zit. Ik vind ook dat die ouders keihard falen, dat je daar je kinderen durft te laten slapen.quote:
Sowieso lijkt het me niet handig om zomaar je 15-jarige dochter bij een vijftig (?) jarige onbekende man te laten slapen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:39 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Hij heeft al eerder gezegd dat ie nog steeds met enige regelmaat drugs gebruikt en alcohol drinkt. Misschien geen absurde hoeveelheden meer, maar toch. Als je junk bent geweest en je gebruikt nog steeds, dan weet je toch dat er iets niet helemaal goed zit. Ik vind ook dat die ouders keihard falen, dat je daar je kinderen durft te laten slapen.
!quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Sowieso lijkt het me niet handig om zomaar je 15-jarige 13-jarige dochter bij een vijftig (?) jarige onbekende man te laten slapen.
Dat ben ik ook met je eens, maar als Keith Bakker dan een goed punt maakte werd het meteen in twijfel getrokken, zoals met de aard van zijn patiënten (aandachtsgeil). Ik begrijp niet waarom er dan wél zoveel waarde moet worden gehecht aan anonieme bronnen. Pauw en Witteman leken het allemaal maar voor waar aan te nemen, dat vind ik niet kies.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor. Hij kreeg 30 minuten de kans elke vraag die ze stelden te beantwoorden en elke suggestie die ze deden te ontkrachten.
Dat hij er niet in geslaagd is de schijn van toch een beetje (erg) fout te zijn daarmee weg te nemen ligt dus niet aan de journalisten.
Oké. Opgelost. Slotje.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:43 schreef honda1990 het volgende:
Heith Bakker?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja...ze willen het op vrijdag lekker gezellig maken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:46 schreef Eenskijken het volgende:
guidowaarom moet die gast er nou bijzitten. Ik vond het net zo leuk met deze 3 gasten.
Geniaal.quote:
Schijnt dat ie daardoor ongeveer de meest aantrekkelijke man van Nederland is, volgens de vrouwelijke bevolkingquote:
quote:Overigens valt het gebrek aan aandacht voor de plannen voor het hoger onderwijs me vies tegen van zowel Pechtold als P&W.
Ik heb sowieso het idee dat niemand geinteresseerd is in het onderwerp behalve de studenten zelfquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Overigens valt het gebrek aan aandacht voor de plannen voor het hoger onderwijs me vies tegen van zowel Pechtold als P&W.
Volgens een SBS6 poll ofzoquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Schijnt dat ie daardoor ongeveer de meest aantrekkelijke man van Nederland is, volgens de vrouwelijke bevolking
Ach ja, zo'n marginaal groepje studentjes dat protesteert is niet echt indrukwekkend genoeg om een praatprogramma te halen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Overigens valt het gebrek aan aandacht voor de plannen voor het hoger onderwijs me vies tegen van zowel Pechtold als P&W en de rest eigenlijk ook. Daar sta je dan op de Dam verschillig voor te zijn.
Ik doe het nog liever op een roestig punthek.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Schijnt dat ie daardoor ongeveer de meest aantrekkelijke man van Nederland is, volgens de vrouwelijke bevolking
Dat ook. Gewoon studeren en op tijd klaar zijn en je schuld terug betalen door echt te gaan werken daarna en niet zeuren.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:51 schreef alors het volgende:
Ik heb sowieso het idee dat niemand geinteresseerd is in het onderwerp behalve de studenten zelf
Pas in januari is er een goed georganiseerde demonstratie op het Maliveld. De rest is allemaal spontaan en 'extra'...quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach ja, zo'n marginaal groepje studentjes dat protesteert is niet echt indrukwekkend genoeg om een praatprogramma te halen.
Leuk dat jullie met 1 % van de totale studentenpopulatie daar stonden, maar de overige 99 % interesseert het dus niet voldoende.
Cee!quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik doe het nog liever op een roestig punthek.
Dan had je maar naar PowNews moeten kijken, die hadden er wel aandacht voor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Overigens valt het gebrek aan aandacht voor de plannen voor het hoger onderwijs me vies tegen van zowel Pechtold als P&W en de rest eigenlijk ook. Daar sta je dan op de Dam verschillig voor te zijn.
Het grote nadeel voor studenten is dat zij met de consequenties zitten als ze een studie-onderdeel missen voor de demonstratie, ik denk dat dat ook wel meetelt. Werknemers hebben het in dat opzicht oneindig veel makkelijker, zij hebben meer impact en worden zelf gecompenseerd.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach ja, zo'n marginaal groepje studentjes dat protesteert is niet echt indrukwekkend genoeg om een praatprogramma te halen.
Leuk dat jullie met 1 % van de totale studentenpopulatie daar stonden, maar de overige 99 % interesseert het dus niet voldoende.
Ja, heb ik gemist. Verder alleen het NOS journaal voor zover ik weet. Maar ook van D66 hoor ik veel minder hierover dan ik van een zelfbenoemde onderwijspartij had verwacht.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:56 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dan had je maar naar PowNews moeten kijken, die hadden er wel aandacht voor.
Ja ik heb dan ook meerdere presentaties, excursies én deadlinesquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het grote nadeel voor studenten is dat zij met de consequenties zitten als ze een studie-onderdeel missen voor de demonstratie, ik denk dat dat ook wel meetelt. Werknemers hebben het in dat opzicht oneindig veel makkelijker.
Nijmegen, Wageningen, Utrecht...quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:59 schreef DrDentz het volgende:
Ik woon een beetje te ver van Amsterdam om te protesteren.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:59 schreef DrDentz het volgende:
dat is echt de meest slechte smoes ooit.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:59 schreef DrDentz het volgende:
Dat doen afgestudeerden natuurlijk al ruimschoots via de belastingen. Bovendien werken dit soort maatregelen een verslechtering van het onderwijs en de keuze voor een gemakkelijker opleiding door studenten in de hand.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat ook. Gewoon studeren en op tijd klaar zijn en je schuld terug betalen door echt te gaan werken daarna en niet zeuren.
Jij bent de reden waarom ze het zullen doorvoeren.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:03 schreef DrDentz het volgende:
En het is ook een beetje te koud. Maar ik hoop wel dat hun protesten succes hebben.
En de brug stond open.quote:
Nouja, dan moet het maar. Laat die studenten maar wat meer studeren en wat minder zuipen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:04 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Jij bent de reden waarom ze het zullen doorvoeren.
dit argument steeds van allerlei mensenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nouja, dan moet het maar. Laat die studenten maar wat meer studeren en wat minder zuipen.
Ik zei: ga met een groep op de woonboot van Jeroen Pauw protesteren.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Natuurlijk, jij bent er weer zo eentje die denkt dat de Lullo's representatief zijn voor alle hedendaagse studenten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nouja, dan moet het maar. Laat die studenten maar wat meer studeren en wat minder zuipen.
Frits was slecht vanavond.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:41 schreef alors het volgende:
Frits, partijprogramma =/= regeerakkoord
quote:
Inderdaad. Voor mijn gevoel wordt Keith hier onrecht aangedaan.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:49 schreef Grunge. het volgende:
Ik geloof Keith. In zijn naďviteit (als in: geloof in goede van mensen) zegt-ie dingen die verkeerd geďnterpreteerd kunnen (en zullen) worden. De jongeren die Keith behandelt zijn natuurlijk hartstikke manipulatief.
En juist daarom moet je als volwassen 50-jarige man zien te voorkomen dat je als therapeut een (machts)relatie aangaat met 13-15 jarige meisjes en ze niet uitnodigen in je huis/bed.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:49 schreef Grunge. het volgende:
Ik geloof Keith. In zijn naďviteit (als in: geloof in goede van mensen) zegt-ie dingen die verkeerd geďnterpreteerd kunnen (en zullen) worden. De jongeren die Keith behandelt zijn natuurlijk hartstikke manipulatief.
Je mag mij morgen ook God noemen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:44 schreef Omnifacer het volgende:
Ik ben het met golfer eens, zowaar.
Eens, erg zwak dat ze Frits niet even lieten reageren. Hij had erg sterke punten in te brengen tegen Pechtold.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:29 schreef Durnstic het volgende:
Frits Wester maakte pijnlijk duidelijk wat voor een kinderachtige en recalcitrante oppositie er gevoerd wordt door Pechtold en consorten. Dit merkte ook de heer Witteman op en liet duidelijk merken hoe gekleurd hij als gespreksleider te werk gaat. Eerst Pechtold uitgebreid de mogelijkheid geven om Westers standpunt aan te vallen zonder Wester de gelegenheid te geven om hierop te reageren. Op een heel normale manier geeft Wester aan dat hij kort op Pechtold op wilt reageren en Witteman roept: "Ho, ho, ho, ho! U moet zich houden aan de regie en we gaan nu naar de zapservice!". Te kansloos voor woorden.
Ik ben zelf student maar vind 2 jaar uitloop wel redelijk. Doe zelf nu 2e studie en loop gewoon op schema. Wel vind ik dat een jaar bestuur buiten de regeling moet vallen en dat buitenlandse activiteiten ook soepeler behandeld kunnen worden. Voor de rest..quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:24 schreef DrDentz het volgende:
Dat de vruchten van die zware dag zich maar mogen afwerpen want ik hoop niet het risico te lopen op een jaarlijkse boete van 3000 euro.
Dankje...voor het nieuwe bureaubladquote:Op maandag 13 december 2010 23:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Allemaal even klikken mensen.
[ afbeelding ]
Tsja....sommige seksuele afwijkingen zal ik nooit kunnen begrijpen.quote:Op maandag 13 december 2010 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Eerste reactie bij was "opknopen die handel"...gelukkig hebben we een rechtssysteem dat het allemaal iets rationeler aanpakt.
Het is een vorm van beschaving deze man een eerlijk proces te geven....en hem vervolgens heeeeeel lang op te sluiten. Maargoed, ik geef toe, als die kerel aan mijn kinderen had gezeten, dan had ik wsl heel anders gereageerd.quote:Op maandag 13 december 2010 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Tsja....sommige seksuele afwijkingen zal ik nooit kunnen begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |