Blijf je dan ook op 1 zij liggen terwijl je allebei de borsten aanbied? Dat is namelijk wat ik bedoel: ik blijf op mijn rechterzij liggen en biedt dan mijn linkerborst aan...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:07 schreef Ssserpente het volgende:
Ik voed Lente ook liggend op mn zij uit beide borsten hoor, en ik heb een kleine b. Gewoon wat verder doorrollen.
Ik had frietjes willen rapleyen met haarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:33 schreef Asyniur het volgende:
Saffier, had je haar eigenlijk een BigMac willen geven dan?
Tico,
Ik geef juist soms mijn linkse (makkelijke) borst terwijl ik op mijn rechterzij lig. Rechts gaat wat moeilijker en Harry drinkt daar ook minder graag uit. Ik was inderdaad ook bang voor zo'n reactie als jij nu hebt, vandaar dat ik nu soms een klein beetje verder kantel en hem dan mijn goede borst geef op die zij. Maar goed, daar moet je dan wel de cup naar hebben
mrien als je gevoelig bent voor hyperlacatatie dan kun je beter niet leegkolven maar alleen de stuwing weg. Dan is het het eerste opgelost (anders vraag je alleen maar nog meer voeding en krijg je dus nog meer voeding = stuwing).
aah okequote:
I know, wil ook niet meer vraag creëren, daarom ben ik ook wel voorzichtig nu.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:33 schreef Asyniur het volgende:
mrien als je gevoelig bent voor hyperlacatatie dan kun je beter niet leegkolven maar alleen de stuwing weg. Dan is het het eerste opgelost (anders vraag je alleen maar nog meer voeding en krijg je dus nog meer voeding = stuwing).
Mijn logische verstand zegt dat je wellicht de fortifier in de fruithap kan doen. (mits je dan niet rapleyt, natuurlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 15:30 schreef Ticootje het volgende:
Even een vraagje... Stel je nou voor dat ik met 4 maanden fruit zou gaan geven, zou ze daarmee dan meer calorieen binnen krijgen, en zou ze die dan ook kunnen gebruiken, of zou ze dan minder gaan drinken in in verhouding minder calorieen binnen krijgen.
De vraag stel ik omdat ik dan misschien zou kunnen proberen te stoppen met de fortifier en haar gewoon wat fruit extra kan geven.. Is het een optie om uberhaupt te bespreken op een CB?
quote:Op zondag 2 januari 2011 13:25 schreef WupWup het volgende:
Je productie opkrikken tijdens de zwangerschap is ook een verloren zaak, dus kolven zou echt zonde van je tijd zijn. Maar hoe dan ook is het gewoon erg fijn om je kleine meid nog lekker te blijven voeden, ongeacht hoeveel ze binnenkrijgt
Nee die fortifier zou ik dan weg willen laten...quote:Op zondag 2 januari 2011 16:52 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Mijn logische verstand zegt dat je wellicht de fortifier in de fruithap kan doen. (mits je dan niet rapleyt, natuurlijk)
Maar ik zou idd navragen bij de mensen die er echt verstand van hebben.
Ja, ik ben te lui om onder m'n eigen account in te loggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |