abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90704061
mijn linkerborst doet ook altijd maar een beetje voor spek en bonen mee
pi_90705944
Ik voed Lente ook liggend op mn zij uit beide borsten hoor, en ik heb een kleine b. Gewoon wat verder doorrollen. :)
  zaterdag 1 januari 2011 @ 13:10:54 #178
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90706066
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:07 schreef Ssserpente het volgende:
Ik voed Lente ook liggend op mn zij uit beide borsten hoor, en ik heb een kleine b. Gewoon wat verder doorrollen. :)
Blijf je dan ook op 1 zij liggen terwijl je allebei de borsten aanbied? Dat is namelijk wat ik bedoel: ik blijf op mijn rechterzij liggen en biedt dan mijn linkerborst aan...
pi_90706094
Jups. :Y
pi_90707074
ik ook :)
  zaterdag 1 januari 2011 @ 14:22:22 #181
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90708205
quote:
Op zaterdag 1 januari 2011 11:33 schreef Asyniur het volgende:
Saffier, had je haar eigenlijk een BigMac willen geven dan? ;)

Tico, :D
Ik geef juist soms mijn linkse (makkelijke) borst terwijl ik op mijn rechterzij lig. Rechts gaat wat moeilijker en Harry drinkt daar ook minder graag uit. Ik was inderdaad ook bang voor zo'n reactie als jij nu hebt, vandaar dat ik nu soms een klein beetje verder kantel en hem dan mijn goede borst geef op die zij. Maar goed, daar moet je dan wel de cup naar hebben :X

mrien als je gevoelig bent voor hyperlacatatie dan kun je beter niet leegkolven maar alleen de stuwing weg. Dan is het het eerste opgelost (anders vraag je alleen maar nog meer voeding en krijg je dus nog meer voeding = stuwing).
Ik had frietjes willen rapleyen met haar ;)

Ik heb nog steeds niet door hoe ik nu lekker/makkelijk/prettig liggend kan voeden. En afgelopen nacht zou dat heel welkom zijn geweest. We zitten bij vrienden in Drenthe en ze heeft gewoon te veel prikkels gehad. Vannacht tussen 3 en 5 kwam ze 4 keer. Ik ben moe! De rest van de nacht was ook niet rustig helaas. Wel begrijpelijk natuurlijk.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 1 januari 2011 @ 14:38:55 #182
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90708637
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:11 schreef Ssserpente het volgende:
Jups. :Y
aah oke :D

Saffier, ik ga gewoon goed recht liggen op mijn zij. Mijn 'onderste' arm doe ik dan naar boven onder mijn hoofd of ik leg hem achter het hoofd van Harry. Mijn andere hand leg ik altijd in de 90 graden hoek van zijn knietjes c.q. onder zijn kontje omdat hij nogal de neiging heeft om te gaan schommelen met zijn kont (of om te draaien for that matter }:| ).
Mijn borst leunt dan op de matras en kindlief leg ik er dan voor (maar vaker nog zoekt hij zelf wel zijn weg en dan moet ik hem nog goed leggen :D ).
pi_90721611
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 11:33 schreef Asyniur het volgende:
mrien als je gevoelig bent voor hyperlacatatie dan kun je beter niet leegkolven maar alleen de stuwing weg. Dan is het het eerste opgelost (anders vraag je alleen maar nog meer voeding en krijg je dus nog meer voeding = stuwing).
I know, wil ook niet meer vraag creëren, daarom ben ik ook wel voorzichtig nu.
Het lijkt wat beter te gaan, alhoewel ik nu (letterlijk) met spanning zit te wachten tot hij zich komt melden voor de voeding ;)
Denk dat het morgen al wel een stuk beter zal gaan :)

Verder is de bv echt goed op gang, merk wel een heftige tsr en dat is wel sneu voor zo'n klein ukkie
  zondag 2 januari 2011 @ 11:57:27 #184
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90739003
Ooh dat (her)ken ik nog wel dat je vol spanning zit te wachten ja :D
Maar ik had toen echt zoiets van: even op je tanden bijten dan ben je er het snelst doorheen.
Maar fijn dat het verder goed loopt.
  zondag 2 januari 2011 @ 12:18:00 #185
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90739733
@Huup; thanx 4 asking. Ik weet het niet zo goed. Ik betwijfel of Evie genoeg binnenkrijgt; maar ze drinkt voldoende ander drinken bij. Dus denk dat ik toch probeer nog een poosje elke morgen aan te bieden. Maar mocht de productie nog verder achteruit kelderen, da ga ik niet meer aan het kolven ofzo. Dan is het goed zo, mijn meisje heeft inmiddels 13 maanden BV binnen... we zien het wel.

:Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_90741939
Je productie opkrikken tijdens de zwangerschap is ook een verloren zaak, dus kolven zou echt zonde van je tijd zijn. Maar hoe dan ook is het gewoon erg fijn om je kleine meid nog lekker te blijven voeden, ongeacht hoeveel ze binnenkrijgt :)
  zondag 2 januari 2011 @ 15:30:26 #187
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_90746512
Even een vraagje... Stel je nou voor dat ik met 4 maanden fruit zou gaan geven, zou ze daarmee dan meer calorieen binnen krijgen, en zou ze die dan ook kunnen gebruiken, of zou ze dan minder gaan drinken in in verhouding minder calorieen binnen krijgen.

De vraag stel ik omdat ik dan misschien zou kunnen proberen te stoppen met de fortifier en haar gewoon wat fruit extra kan geven.. Is het een optie om uberhaupt te bespreken op een CB?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_90746964
Ticoo, heb je een dietiste bij jullie in het ziekenhuis? Ik denk dat je daar je vraag beter neer kunt leggen dan bij het cb. In ons ziekenhuis heb je speciale kinderdietisten in ieder geval.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  zondag 2 januari 2011 @ 16:52:23 #189
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_90750389
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:30 schreef Ticootje het volgende:
Even een vraagje... Stel je nou voor dat ik met 4 maanden fruit zou gaan geven, zou ze daarmee dan meer calorieen binnen krijgen, en zou ze die dan ook kunnen gebruiken, of zou ze dan minder gaan drinken in in verhouding minder calorieen binnen krijgen.

De vraag stel ik omdat ik dan misschien zou kunnen proberen te stoppen met de fortifier en haar gewoon wat fruit extra kan geven.. Is het een optie om uberhaupt te bespreken op een CB?
Mijn logische verstand zegt dat je wellicht de fortifier in de fruithap kan doen. (mits je dan niet rapleyt, natuurlijk ;) )

Maar ik zou idd navragen bij de mensen die er echt verstand van hebben.

Ja, ik ben te lui om onder m'n eigen account in te loggen
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  zondag 2 januari 2011 @ 16:52:57 #190
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_90750417
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 13:25 schreef WupWup het volgende:
Je productie opkrikken tijdens de zwangerschap is ook een verloren zaak, dus kolven zou echt zonde van je tijd zijn. Maar hoe dan ook is het gewoon erg fijn om je kleine meid nog lekker te blijven voeden, ongeacht hoeveel ze binnenkrijgt :)
:o BJ zwanger? Gefeliciteerd *O*
  zondag 2 januari 2011 @ 18:26:44 #191
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_90754979
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 16:52 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Mijn logische verstand zegt dat je wellicht de fortifier in de fruithap kan doen. (mits je dan niet rapleyt, natuurlijk ;) )

Maar ik zou idd navragen bij de mensen die er echt verstand van hebben.

Ja, ik ben te lui om onder m'n eigen account in te loggen
Nee die fortifier zou ik dan weg willen laten...

Nou ja... afspraak bij de cardioloog is pas in maart... Het is niet dat ik perse nu fruit wil geven, ik wil alleen weten of dat een goed alternatief zou zijn.
pi_90755689
Ticootje, tenzij je die fruithap gaat aanvullen met rijstbloem/pap/granen denk ik niet dat ze daarvan meer calorieen gaat binnen krijgen dan via melk. Eerder minder omdat het wel vult.
Een fruithap van bijvoorbeeld een banaan en een peer bevat nog geen 150 kcal. Dat is dan echt een mega fruithap, die evenveel kcal bevat dan 200ml bv zonder fortifier.

En als ze qua darmen gaat reageren op dat fruit omdat je zo vroeg start dan ben je nog verder van huis omdat ze dan minder voedingsstoffen uit de melk op kan nemen.
pi_90755747
en gevoelsmatig gaat het bij een kindje zoals leyla niet alleen om puur calorieen maar juist ook om voedingsstoffen en eiwitten die veel meer in bv, kv en fortifier zitten dan in fruit.
  zondag 2 januari 2011 @ 19:21:20 #194
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90757202
En de darmen weten toch ook nog helemaal niet goed hoe ze het moeten verteren?
Bovendien gaat er denk ik meer energie zitten in het verteren van fruit dan in bv...
  zondag 2 januari 2011 @ 20:51:15 #195
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_90762399
Tja, dat dacht ik zelf eigenlijk ook al, dat ze in verhouding misschien minder binnen zou krijgen of minder op zou kunnen nemen. Op bv.com staat namelijk een stuk over vroeger starten met fruit in plaats van bijvoeden met kunstvoeding.
  zondag 2 januari 2011 @ 20:52:17 #196
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_90762475
Oh en liever heb ik ook niet dat ze nog minder melk gaat drinken, aangezien ze al geen grote drinker is.
pi_90763085
In fruit en groente zit minder energie dan in borstvoeding en hoe meer bijvoeding ze eet hoe minder melk ze zal drinken. En de darmpjes zijn er inderdaad ook nog niet op voorbereid.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_90763135
Sinds Leia interesse heeft in wat wij eten, wat er op ons bord ligt, onze monden ingaat en droog meekauwt, kauwt ze ook op mijn tepels :( elke voeding, zowel links als rechts *hap*

En niks helpt. Afkoppelen, duidelijk nee zeggen. Ik stop nu met voeden als ze het 2 keer doet. En biedt dan op een later tijdstip weer aan. Maar auw zeg, mijn tepels voelen niet fijn aan (helemaal niet toen ze net dronk, en met opeen geklemde kaken wegdraaide omdat M. wat zei :'( )
pi_90763377
Auch Orea. Het ging hier vanzelf weer over, ik reageerde net als jij door af te koppelen (pink in de aanslag houden) en na twee keer borst opruimen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_90763567
Ai.. ik hou mijn hart vast ;) en dan als ik de boel opgeruimd heb dan trekt ze echt een pruillip :D mijn kleine drama queen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')