abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90626992
nou ik weet het nog niet; misschien wel... ligt er even aan hoe het de komende maanden gaat.
:Y even afwachten.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 30 december 2010 @ 16:12:03 #152
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_90633343
Kersjes, fijn dat julle bv-periode nu een mooi einde heeft. Comeback kid :D moest ff diep denken waar ik die term nou van kende. :)

BJ, Aviva drinkt veel een stuk beter, was echt ff een dagje of zo.
Gister op het cb geweest, madam doet het uitstekend op moedermelk en een droge broodkorst en wat fruit :) (veel meer wil ze niet eten)

kzal ff een groeicurve in elkaar toveren en hier neerplempen :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 30 december 2010 @ 16:38:22 #153
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_90634810

Netjes, toch?
Lengte is te klein gemeten, madam lag in de banaan :')

In vergelijking met Eli

[ Bericht 21% gewijzigd door DaviniaHR op 30-12-2010 16:48:48 ]
  donderdag 30 december 2010 @ 17:04:11 #154
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_90636161
Hallo BV'ers!

Even een vraag: wie heeft er ervaring met hyperhyperlactatie? Ik kan er niet heel veel over vinden online eigenlijk. Ik had met Alexa enome hyperlactatie en standaard BV protocollen werkten aardig averechts. (=understatement.... :'()

Ik heb sowieso het plan om een lactatiekundige in te schakelen voorafgaande aan de BV, maar ik dacht.. wellicht zijn er hier dames die eigen ervaringen (en wellicht tips) hadden.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_90636829
Lactatiekundige is zeker geen overbodige luxe. Mijn ervaring is dat het met blokvoeden snel heel veel beter ging. Sommige dames zullen er ook 1 tot max 2 keer per dag bij moeten kolven.
  donderdag 30 december 2010 @ 18:00:21 #156
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90638740
Ik ben gaan blokvoeden en ik mocht de eerste 2-3 dagen 1x per dag de evt stuwing eraf kolven.
Maar liefst zou ik dat laten, dan was het het snelst geregeld.
Ik heb de eerste dag toen 1x gekolfd en de dag erna even op mijn tanden gebeten. De derde dag was het al veel beter! :Y
Ik ben wel heel lang blijven blokvoeden om opnieuw hyperlactatie te voorkomen.
pi_90639485
Ik heb ook boombladen toegepast, iets te lang zelfs toen had ik opeens onderproductie :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_90639512
Autocorrect! Boombladen?!?
blokvoeden dus.
pi_90641777
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:18 schreef Ticootje het volgende:
Autocorrect! Boombladen?!?
blokvoeden dus.
_O- Hoe komt je daar nou bij! Boombladen? Keek je net naar buiten naar een boom ofzo? :D
Wel erg herkenbaar :P

Blokvoeden werkte hier ook goed. Ik ben er tot Niels goed bijvoeding at mee door gegaan, anders had ik direct weer overproductie. Maar dat is voor iedereen anders.

Mijn schoonnichtje ;) (vrouw van mijn neef) had overproductie en constant borstontstekingen, helaas kreeg zij van haar LK niet het advies te gaan blokvoeden omdat haar zoontje goed aankwam en geen groene schuimende ontlasting had }:|
Toen heeft ze besloten te stoppen met de borstvoeding... helaas kwamen mijn tips te laat :'(
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 30 december 2010 @ 19:18:00 #160
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_90641993
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:13 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Blokvoeden werkte hier ook goed. Ik ben er tot Niels goed bijvoeding at mee door gegaan, anders had ik direct weer overproductie. Maar dat is voor iedereen anders.

Mijn schoonnichtje ;) (vrouw van mijn neef) had overproductie en constant borstontstekingen, helaas kreeg zij van haar LK niet het advies te gaan blokvoeden omdat haar zoontje goed aankwam en geen groene schuimende ontlasting had }:|
Toen heeft ze besloten te stoppen met de borstvoeding... helaas kwamen mijn tips te laat :'(
:* thnx voor de tips allemaal!!!

En zoals jij de situatie beschrijft van je nichtje, zo is het bij mij toentertijd ook gegaan :'(... na de 3e borstontsteking was ik er klaar mee...
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_90652772
Hier een natuurtalentje aan de borst. Bv is al goed op gang (nu dag 3) en je hoorde hem op dag 1 al drinken! Hapt goed aan en is tevreden na het drinken. Stuwing begint ook te komen, hopelijk valt het mee ;)
pi_90654608
Mrien klinkt als een goede start. Ik heb je nog niet gefeliciteerd met je zoon, bij deze enik wens jullie een fijne borstvoedingsperiode toe.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:43:17 #163
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_90659833
Mrien, van harte gefeliciteerd met je zoon! Fijn dat hij zo goed drinkt :).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_90664745
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:18 schreef Takkembah het volgende:

[..]

:* thnx voor de tips allemaal!!!

En zoals jij de situatie beschrijft van je nichtje, zo is het bij mij toentertijd ook gegaan :'(... na de 3e borstontsteking was ik er klaar mee...
:'( Wat rot zeg.

Mrien wat fijn dat het zo goed gaat! O+ Hopelijk valt de stuwing een beetje mee inderdaad.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_90668770
Mrien, gefeliciteerd met je zoon! *O* Wat fijn dat de borstvoeding meteen goed loopt!

Hier is dochterlief met 7 maanden *ineens* over op 4 voedingen. Ze heeft ongeveer 3 maanden 5 voedingen gehad. Zoveel bijvoeding krijgt ze nog niet, dus stiekem maak ik me er toch wel een beetje zorgen over. Ondanks dat ik verder niets bijzonders aan haar zie. Sterker nog, ze ontwikkelt zich nu ineens heel snel.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  vrijdag 31 december 2010 @ 11:45:46 #166
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90669822
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:20 schreef Morretje het volgende:
Mrien, gefeliciteerd met je zoon! *O* Wat fijn dat de borstvoeding meteen goed loopt!

Hier is dochterlief met 7 maanden *ineens* over op 4 voedingen. Ze heeft ongeveer 3 maanden 5 voedingen gehad. Zoveel bijvoeding krijgt ze nog niet, dus stiekem maak ik me er toch wel een beetje zorgen over. Ondanks dat ik verder niets bijzonders aan haar zie. Sterker nog, ze ontwikkelt zich nu ineens heel snel.
Geen zorgen over maken. Ze drinkt nu gewoon meer per voeding. :Y
Die bijvoeding is maar voor erbij...

moet ik mezelf ook nog regelmatig aan herinneren als Harry zijn boterham weer eens niet opeet...

mrien, fijn dat het zo goed gaat joh! *O*
Als ik ooit een tweede mag krijgen, dan hoop ik dat het ook zo gaat O+
pi_90671900
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 12:53 schreef WupWup het volgende:
Emma is een beetje ziekjes, althans dat zegt de thermometer en mijn nachtrust :O Aan d'r gedrag niks te merken gelukkig, dus ze zal zich wel okee voelen. Oja, en ze heeft weer borstvoedingspoep tandjespoep :X ! Dat ruikt dus echt wel beter he :D onwijs vies misselijkmakend bah :X :X
  vrijdag 31 december 2010 @ 13:33:58 #168
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_90673990
mrien, wat fijn dat de bv zo goed loopt! *O* *O*
en succes met de stuwing!

zal ik nu gaan jammeren dat niemand op mijn curves gereageerd heeft?

EDIT: Wat een leuke column van de week op bv.com! O-)
Als het volgende week was geplaatst, was het op Aviva's verjaardag geweest. Was ook wel mooi geweest. Symbolisch en zo.

[ Bericht 13% gewijzigd door DaviniaHR op 31-12-2010 13:48:05 ]
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:14:36 #169
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90675711
Ow, scusi Davinia, mooi curves hoor :Y
Maar ik zie toch wel een knik toch?
En leuk die column, maar ik kende het verhaal toch ;)
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:23:44 #170
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_90676125
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 14:14 schreef Asyniur het volgende:
Ow, scusi Davinia, mooi curves hoor :Y
Maar ik zie toch wel een knik toch?
En leuk die column, maar ik kende het verhaal toch ;)
Over twee wk krijgt ze haar prikjes, dan gaan we weer wegen. Maar de CB-arts vond het niet spannend, dus het zal wel goed zijn.

Ik vind het wel bijzonder om het verhaal in 1x neergekalkt te hebben op internet.
pi_90676381
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 14:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou ik weet het nog niet; misschien wel... ligt er even aan hoe het de komende maanden gaat.
:Y even afwachten.
Hoe gaat het nu? Bij ons was het helaas wel het einde van de borstvoeding. Met 5 weken ofzo had ik al het idee dat het minder werd en met 11 weken zwangerschap was het echt definitief over. Maar Amélie was wel nog wat jonger, die was voor haar vocht echt nog afhankelijk van bv dus dat was wat meer een probleem. Er zijn ook dames hier, bassmiss geloof ik, die droog konden doorvoeden en daarna zijn gaan tandemmen.

Oeh ik heb er zo'n zin in strakjes, weer zo'n mini aan de borst O+ kijk er echt naar uit :D nu maar hopen dat het allemaal een beetje loopt :')

Mrien wat fijn dat het goed gaat!! *O*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90689010
Helaas echt flinke stuwing (: Jelle krijgt het ook maar moeilijk weg gedronken. Als dit zo doorgaat toch een keer leegkolven alhoewel ik dat liever niet doe. Vanavond maar even aankijken..
  vrijdag 31 december 2010 @ 20:09:41 #173
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90689597
Oh Huup zo n mini aan je borst is zooo mooi O+
Ik heb net Ylana in de auto bij een benzinestation zitten voeden, de Mac was al dicht :') nl. De mensen naast ons keken even heel raar toen ik ineens een baby van mijn schoot optilde :D

De column kan ik volgende week lezen.

Sterkte met de stuwing Mrien! Anders alleen de druk er even afhalen?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_90698021
M'n linkertiet is een stieftiet. Ze begint al te jammeren als ze op haar zij wordt gelegd voor de kant. Ik fop haar mooi door dan in de rubyhouding of door te rollen, maar links is zuur denk ik.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 11:33:17 #175
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90703988
Saffier, had je haar eigenlijk een BigMac willen geven dan? ;)

Tico, :D
Ik geef juist soms mijn linkse (makkelijke) borst terwijl ik op mijn rechterzij lig. Rechts gaat wat moeilijker en Harry drinkt daar ook minder graag uit. Ik was inderdaad ook bang voor zo'n reactie als jij nu hebt, vandaar dat ik nu soms een klein beetje verder kantel en hem dan mijn goede borst geef op die zij. Maar goed, daar moet je dan wel de cup naar hebben :X

mrien als je gevoelig bent voor hyperlacatatie dan kun je beter niet leegkolven maar alleen de stuwing weg. Dan is het het eerste opgelost (anders vraag je alleen maar nog meer voeding en krijg je dus nog meer voeding = stuwing).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')