quote:Op donderdag 30 december 2010 18:18 schreef Ticootje het volgende:
Autocorrect! Boombladen?!?
blokvoeden dus.
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:13 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Blokvoeden werkte hier ook goed. Ik ben er tot Niels goed bijvoeding at mee door gegaan, anders had ik direct weer overproductie. Maar dat is voor iedereen anders.
Mijn schoonnichtje(vrouw van mijn neef) had overproductie en constant borstontstekingen, helaas kreeg zij van haar LK niet het advies te gaan blokvoeden omdat haar zoontje goed aankwam en geen groene schuimende ontlasting had
![]()
Toen heeft ze besloten te stoppen met de borstvoeding... helaas kwamen mijn tips te laat
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:18 schreef Takkembah het volgende:
[..]thnx voor de tips allemaal!!!
En zoals jij de situatie beschrijft van je nichtje, zo is het bij mij toentertijd ook gegaan... na de 3e borstontsteking was ik er klaar mee...
Geen zorgen over maken. Ze drinkt nu gewoon meer per voeding.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:20 schreef Morretje het volgende:
Mrien, gefeliciteerd met je zoon!Wat fijn dat de borstvoeding meteen goed loopt!
Hier is dochterlief met 7 maanden *ineens* over op 4 voedingen. Ze heeft ongeveer 3 maanden 5 voedingen gehad. Zoveel bijvoeding krijgt ze nog niet, dus stiekem maak ik me er toch wel een beetje zorgen over. Ondanks dat ik verder niets bijzonders aan haar zie. Sterker nog, ze ontwikkelt zich nu ineens heel snel.
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:53 schreef WupWup het volgende:
Emma is een beetje ziekjes, althans dat zegt de thermometer en mijn nachtrustAan d'r gedrag niks te merken gelukkig, dus ze zal zich wel okee voelen. Oja, en ze heeft weer borstvoedingspoep tandjespoep
! Dat ruikt dus echt wel beter he
onwijs vies misselijkmakend bah
![]()
![]()
Over twee wk krijgt ze haar prikjes, dan gaan we weer wegen. Maar de CB-arts vond het niet spannend, dus het zal wel goed zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:14 schreef Asyniur het volgende:
Ow, scusi Davinia, mooi curves hoor
Maar ik zie toch wel een knik toch?
En leuk die column, maar ik kende het verhaal toch
Hoe gaat het nu? Bij ons was het helaas wel het einde van de borstvoeding. Met 5 weken ofzo had ik al het idee dat het minder werd en met 11 weken zwangerschap was het echt definitief over. Maar Amélie was wel nog wat jonger, die was voor haar vocht echt nog afhankelijk van bv dus dat was wat meer een probleem. Er zijn ook dames hier, bassmiss geloof ik, die droog konden doorvoeden en daarna zijn gaan tandemmen.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou ik weet het nog niet; misschien wel... ligt er even aan hoe het de komende maanden gaat.
even afwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |