Voor de LLL is het ook heel normaal om een kindje van 2 jaar aan de borst te hebben. Als ze zo rond een jaar, anderhalf zijn, dan werkt zo'n methode misschien wel. Ik vind het eigenlijk helemaal niets voor de LLL om zo'n "straf" te geven bij bijten. Het past niet echt in mijn beeldvorming die ik heb bij de LLL-ers.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:58 schreef voodoolady het volgende:
Dat van het wipstoeltje las ik op de site van LLL volgens mij, maar misschien bedoelden ze iets oudere baby's. Hopelijk is deze fase snel weer voorbij want het is echt niet grappigdenkt mijn dochter overigens anders over, lachen
Nou dat had ik dus ook. Ik heb zelfs een tijd moeten blokvoeden omdat de boel overliep, en zomaar opeens was mn productie gekelderd.. Daarom was ik ook heel even heel bang dat ik zwanger zou zijn, maar dat ik gelukkig uitgesloten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:46 schreef Orea het volgende:
Auw Tico
Hier is het alleen nog als ze erg moe is, en bijna klaar met drinken.. Dan klemt ze haar kaken echt hard op elkaar (hallo kloofje) Ik zeg nu gewoon 'auw' en koppel los. Meestal krijg ik dan nog een glimlach
boefje!
Afgelopen dagen leek mijn productie weer praktisch weg, en ben begonnen met een lage dosering domperidom. Het lijkt bijna meteen te werken... het dramatisch, huilend je hoofd wegdraaien als je net aan de borst ligt, maar wel honger hebben is meteen afgelopen![]()
Toch blijf ik het raar vinden.. van overproductie, naar een minimale productiegek eigenlijk! Heb een tijdje na de voedingen gekolfd, tussendoor gekolfd. Maar echt veel helpen om de productie weer op te krikken deed het niet. Meer aanleggen werkte al helemaal niet, ivm dramatisch wegdraaien en meer bijten als normaal. Dus dan maar even zo.
JA dat dus! Of beginnen te lachen net bij een tsr... Leuk joh.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:49 schreef Saffier het volgende:
De héle kamer rondkijken of daar misschien je broer/papa/opa/wie-dan-ook loopt met je mond vol tepel is ook zo'n leuke. En als er dan iemand is om naar te kijken en die loopt een keer voorbij dan verrekt ze zowat haar net met mijn tepel erbij
Meteen een andere kijk op het woord nipple-twisterOftewel ik voel met je mee Tico
Dat zou op zich kunnen qua regeldagen, probleem is alleen dat ik Leia niet genoeg aangelegd krijg.. Ze gaat weigeren als het allemaal niet snel genoeg gaat. Links weigert ze sowieso 9 van de 10 keer, wat er in resulteerde dat daar al bijna niks meer aangemaakt werd (met kolven nog maar max 20/30 cc, maakt dan niet uit of ik elk uur kolf, of 1 keer in de 3 uur..)quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:41 schreef WupWup het volgende:
Saffier geweldige curves! Jullie doen het goehoed!!
Twinkly het is wat wisselend. Soms een dip, soms ook niks te merken. Overigens lijkt het nu alweer op peil te zijn. Emma viel gisteravond in slaap zonder borstDat heb ik nog nooit meegemaakt! Ze was gewoon sneller vertrokken dan dat ik kon aanbieden, zelfs d'r slaapzak zat nog niet dicht
En daarna heb ik ze om half 12 op mijn verzoek laten drinken (tja, ze was al sinds 17.00u niet meer geweest) en vervolgens zag ik ze pas weer om 6 uur!!!!! Echt ongekend, maar zooooooooo fijn. Daarna sliep ze ook weer verder tot 9.15
![]()
Tico dat vind ik ook vreemd van de LLL![]()
Orea, zouden het geen regeldagen kunnen zijn? Ik vind het ook wel bizar dat je met 4 maanden ineens op een minimale productie zit. Wat zegt je lk ervan?
Bedoel je dan dat ze mss toch wel spruw heeft, ook al merk ik niks aan haar?quote:
Dat gaat vast helemaal goed komen!quote:Op donderdag 16 december 2010 12:52 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik ben gisteren naar borstvoedingscursus geweest en heb er een hele hoop van opgestoken. Bij Bram heb ik helaas maar 4 weken bv gegeven, achteraf doordat we in een cirkeltje van overproductie zaten en slechte begeleiding. Bram bleef maar huilen, door krampjes dus, groene luiers hebben en wilde alleen maar drinken. Daardoor bleef mijn overproductie in stand, etc. Ik ben blij dat ik nu weet waar ik op moet letten en ga er dan ook voor om minimaal een half jaar te voeden bij deze baby!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |