Hier 's morgens niet altijd een borst over, maar ik kolf gewoon veel tussendoor.. Soms heeft ze wel aan 1 borst genoeg en dan kolf ik de andere. Soms kolf ik een uurtje na de voeding. Leia komt dan 3 uur later pas weer, en dan pak ik net even wat tussendoor.. En ze heeft een tijd van 18:00 tot 02:00 geslapen dus dan kon ik mooi een voeding rond 20:00 kolven!
Ik zit toch wel een beetje te puzzelen.. Vanmorgen 150 cc meegegeven naar de opvang, dat is (uiteraard

) opgegaan. 1,5 uur later thuis wist ze niet hoe snel ze moest aanvallen. Mama honger? Ik twijfel dus of 2 x 150 cc meegeven voldoende is voor een dag. (even ervan uitgaande dat ze om 07:00 bij mij nog voeding krijgt, dan rond 10:00/10:30 150 cc op de opvang en zo rond 14:00/14:30) op zich zou ze het dan moeten redden tot 17:00. Maar het voelt niet goed.
Ik ga dus proberen nu 2 x 130 en 1 x 90 cc mee te geven. En dan de 130 cc op de bovenstaande tijdstippen en dan de 90 cc eventueel nog tussendoor ergens. Dan weet ik zeker dat ze genoeg heeft, en die 50 cc extra die kolf ik wel bij op het werk of eventueel 's avonds thuis.. dat vind ik niet zo erg..