Nee ik heb niks in huis!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:47 schreef Ticootje het volgende:
Kan goed. Bij mij voelde het alsof er messen in m'n borst staken. Deed flink zeer. Heb je gentiaan violet? Weekje behandelen ben je er zo vanaf.
Ik woon in Zuid-Limburg. Heb Gonneke een mail gestuurd. Die woont een dorpje verder. Hopelijk kan zij iets voor mij betekenen...quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:04 schreef Ticootje het volgende:
Het hoeft niet inwendig te zijn. Ook als je een gewone besmetting hebt voel je dat door heel je borst. Ik dacht ook meteen dat het in m'n borst zat, omdat het zo'n zeer deed. Maar na 3 dagen gv was de pijn echt weg.
Woon je omg denhaag? Dan kun je een half flesje gv komen halen.
Ooh, dat zou fijn zijn!quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:12 schreef Ticootje het volgende:
Oh, beter heb je morgen dan een flesje in huis. Ik vind het heel makkelijk spul. 1x per dag en dus niet elke voeding geknoei. Heel fijn.
Alleen alles paars.
Zij denkt dat het een borstontsteking isquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:06 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik woon in Zuid-Limburg. Heb Gonneke een mail gestuurd. Die woont een dorpje verder. Hopelijk kan zij iets voor mij betekenen...
Heb je koorts? Een zeer gevoelige plek? (roodheid kan ook later komen), ga je flink door de grond bij aantappen (al voor de tsr)?quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Zij denkt dat het een borstontsteking is![]()
Misschien kan ik vandaag even langsgaan. Even haar reactie afwachten. Ze komt vanmiddag even langs.
Leandra, fijn dat de bv goed loopt!
Ik heb niet het idee dat ik koorts heb. Het doet wel zeer op 1 plek in mijn borst, zelfs nu als ik er aan kom, maar ik vind het al minder dan gisteren?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:12 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Heb je koorts? Een zeer gevoelige plek? (roodheid kan ook later komen), ga je flink door de grond bij aantappen (al voor de tsr)?
Het zou wel balen zijn als het een bo is.
Over 3 dagen is ze 4 maanden. Bij Tobias was het niet de dip zeiden het cb en de kinderarts toen onafhankelijk van elkaar vandaar het bijvoeden toen. Als ik toen had geweten wat ik nu weet had ik het waarschijnlijk anders aangepakt. Uit mijn hoofd kwam hij toen minder dan 70 gr per week aan, maar dat zou ik moeten nakijken. Maar dat is verleden tijdquote:Op maandag 13 december 2010 15:22 schreef WupWup het volgende:
Saffier hoe oud is Ylana nu? Hou er rekening mee dat bv-kinderen een dip lijken te maken op de cb-curves rond 4 maanden. Hou je de borstvoedingscurve ook bij (via borstvoeding.com)? Overigens is je kind over het algemeen de beste maat, niet de weegschaal! (tevreden, alert, plasluiers)
lily wat rot dat het niet meer zo vloeiend verloopt zeg. Als je denkt dat het aan de productie ligt, doe je er misschien handig aan het kolven toch weer op te pakken... (Overigens, 10 minuten drinken? Wauw! Hier is het max 3-4 minuten)
ja hehquote:Op maandag 13 december 2010 15:58 schreef Saffier het volgende:
Is ze alweer een jaar Lily??Wat gaat het hard!
Oh ik dacht al!!quote:Op maandag 13 december 2010 18:51 schreef pessie het volgende:
nee dat wasnfo voor saffier. volgens mij gaat het nu wel ok
Haha, nee dat is niet raar dat dat niet werkt. Jonge kindjes kunnen dat namelijk nog helemaal niet linken. Ze denken niet ik word nu weggezet omdat ik beet, dat komt pas veel later. Gewoon steeds als ze bijt loskoppelen en dan is het klaar met die voeding. Hoogstwaarschijnlijk zal ze bijten aan het eind van de voeding omdat ze dan ongeduldig zijn omdat ze harder moeten werken voor de melk.quote:Op maandag 13 december 2010 20:25 schreef voodoolady het volgende:
Hebben jullie nog tips om mijn dochter van 5,5 maand het bijten af te leren? Ze heeft gelukkig nog geen tanden maar ook zonder tanden is het niet zo fijn... Wegzetten in de wipstoel heeft in ieder geval geen zin, interesseert haar niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |