13.00 dan..quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zat ergens tussen 12:00 en 13:00 te denken ?
ik vind het best hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
13.00 dan..
het is ook 2 uur rijden vanaf hier..
en om nou al om 10 uur in de auto te zitten op m'n vrije dag..
* Trevland heeft medelijden met Barretje, LIKE NOTquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
13.00 dan..
Ik vind alles namelijk prima en heb geen kids enzoquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zat ergens tussen 12:00 en 13:00 te denken ?
10 uur? Dat is uitslapen!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
13.00 dan..
Tsja.. als je nou in de buurt zou wonen dan had je mee kunnen rijdenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland heeft medelijden met Barretje, LIKE NOT![]()
Als ik compleet met het ov zou gaan dan ben ik bijna 4 uur onderweg met een enkele reis
Mijn hart is na 22 jaar op de koude harde wereldbol ingekapseld in een laagje woede, een laagje spot en een laagje haat.quote:
Ik was voor "dat" gegaan, want je zit er compleet naast.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik twijfelde nog tussen dat en houd je bek , ik heb gelijk
Ja, staat in de OP. Kom je ook?quote:
Ik denk dat ik even een van de andere aan schiet om een stuk mee te kunnen rijdenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Tsja.. als je nou in de buurt zou wonen dan had je mee kunnen rijden
mijn religie staat daar toch compleet los van joh tamme dakhaasquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mijn hart is na 22 jaar op de koude harde wereldbol ingekapseld in een laagje woede, een laagje spot en een laagje haat.![]()
[..]
Ik was voor "dat" gegaan, want je zit er compleet naast.
Een beetje seks met mannen hebben en liefde voelen. Ik dacht dat je het enkel om de lust te doen was.
op vrije dag .. inderdaad! anders moet de wekker alsnog om half 9.. en das niet uitslapen op een vrije dag.. half 10 is een schappelijkere tijd..quote:
Konbanwaquote:
Misschienquote:
Ik geloof er geen donder van, zoals ik die geruchten over je inwijdingsrituelen heb gehoord.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn religie staat daar toch compleet los van joh tamme dakhaas![]()
Is goed barquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
op vrije dag .. inderdaad! anders moet de wekker alsnog om half 9.. en das niet uitslapen op een vrije dag.. half 10 is een schappelijkere tijd..
en LL.. jah.. even checken met het thuis front..(weet niet of hij de 24ste vrij heeft.. ) laat het in de loop van volgende week weten ok??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |