We zouden dan op zijn minst kunnen zeggen dat het 'iets' beter gaat.quote:Dus ook in 2008 waren er al meer rechtse dan linkse gasten en die trend zet zich alleen maar verder door. Wel jammer voor alle rechtse FOKkertjes. Weer een ding minder om over te Calimeroën.
Boehoehoe. Misschien zijn er wel minder vrouwen interessant genoeg om op tv te komen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vrouwelijke gasten zijn bij de publieke ondervertegenwoordigd. In de top honderd staan slechts achttien vrouwen.
In 2008 niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:24 schreef BasEnAad het volgende:
We hebben een zogenaamd "rechts" kabinet. Logisch dat er meer "rechtse" gasten zijn.
Ik weet dat linkschmenschen slecht in rekenen zijn, maar dit is gewoon om te huilen...quote:Tussen 1 september en 30 november waren 47 van honderd meest gevraagde gasten lid van een rechtse partij, tegenover zeventien van links. In 2008 turfden de onderzoekers nog 35 rechtse sprekers en 28 bij links.
Nou, 47% is me toch een minderheid.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:32 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ik weet dat linkschmenschen slecht in rekenen zijn, maar dit is gewoon om te huilen...
35 x (100/(35+28)) = 55,65% rechts in 2008
(47/100) x 100 = 47% rechts in 2010
Een daling dus en rechts is in de minderheid, ondanks een rechts kabinet. Hoeze publieke omroepen links?
En daar is de grootste clown van Fok! ook weer, om zich wederom even binnen een recordtijd onmetelijk belachelijk te maken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:34 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Nou, 47% is me toch een minderheid.Als dat het verschil is over een periode van 3 jaar met zowel centrum-linkse als centrum-rechtse kabinetten moet je gewoon niet janken, het is bijna precies de helft.
Volgens mij zijn rechtsmenchen slecht in zaken in perspectief te plaatsen, als ik op jouw dommige redenatie moet afgaan.
Inderdaad, TimMer, de grootste clown van Fok! is weer bezig.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:35 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
En daar is de grootste clown van Fok! ook weer, om zich wederom even binnen een recordtijd onmetelijk belachelijk te maken.
Dat ook inderdaad. In ieder geval kunnen er twee zenders weg. Dan zien we wel weer verder.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
De PO moet gewoon weg, of ze nou links, rechts of wat dan ook zijn.
Dat voorop; overbodige subsidiespons. Eén zender: meer dan genoeg voor nieuws en boodschappen van algemeen belang.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
De PO moet gewoon weg, of ze nou links, rechts of wat dan ook zijn.
Goed lezen hequote:Op vrijdag 10 december 2010 20:39 schreef Holograph het volgende:
Het is geen mythe. Ik had het onderzoek van het NRC ook gelezen. Het ging om de gasten die bij de programma's zitten. De presentatoren bij de PO zijn nog steeds zo links als de pest, wie bepalen ook alweer de gesprekspunten?
Daarbij vraag ik me af of D'66 ook als 'rechtse' partij wordt meegerekend.
quote:Bij het onderzoek is uitgegaan van een klassieke indeling van het Nederlandse parlement, waarbij D66 en de Partij voor de Dieren bij links zijn gerekend.
Je snapt dat je nu keihard faalt he? Het gaat om een totaal van 100. Dus in 2008 waren er ook nog 43 niet partijgebonden mensen aanwezig.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:32 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ik weet dat linkschmenschen slecht in rekenen zijn, maar dit is gewoon om te huilen...
35 x (100/(35+28)) = 55,65% rechts in 2008
(47/100) x 100 = 47% rechts in 2010
Een daling dus en rechts is in de minderheid, ondanks een rechts kabinet. Hoeze publieke omroepen links?
Typisch links ook trouwens: de Volkskrant (de Pravda voor Links Nederland) zegt het, dus geen reden om daarna zelf nog na te denken.
Zeker ook omdat het toch vooral een veredelde reclamespot is. Er wordt ook een hoop geschreeuwd en slechts weinig geïnformeerd.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:42 schreef mlg het volgende:
Ik vind het vreemd waarom programma's als 'de wereld draait door' op de publieke omroep moet, als dit programma ook zonder publiek geld kan overleven.
Dit was het eerste wat ik dacht toen ik het bericht van de week langs zag komen. Het zegt namelijk helemaal niks over de insteek. En dat is bij de PO 9 van de 10 keer van links.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:39 schreef Holograph het volgende:
Het is geen mythe. Ik had het onderzoek van het NRC ook gelezen. Het ging om de gasten die bij de programma's zitten. De presentatoren bij de PO zijn nog steeds zo links als de pest, wie bepalen ook alweer de gesprekspunten?
En dan constant reclame tussendoor krijgen. Ik vind dat geen goed idee.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:42 schreef mlg het volgende:
Ik vind het vreemd waarom programma's als 'de wereld draait door' op de publieke omroep moet, als dit programma ook zonder publiek geld kan overleven.
Precies dit programma had niet bestaan zonder PO. In de eerste maanden scoorde het heel slecht. Bij de CO was het allang geschrapt, ook omdat het een relatief duur programma is.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:42 schreef mlg het volgende:
Over "keihard falen" gesproken: als je opgelet had bij wiskunde wist je dat dat irrelevant voor het verhoudingspercentage.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:42 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je snapt dat je nu keihard faalt he? Het gaat om een totaal van 100. Dus in 2008 waren er ook nog 43 niet partijgebonden mensen aanwezig.
Nee gast. In 2008 was 35% van de gasten rechts en 28 links (de rest niet verbonden). In 2010 was 47% rechts en 17 links (de rest niet verbonden). Dus als jij goed had gelezen had je die onzin niet gepost van die 55,65%.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:02 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Over "keihard falen" gesproken: als je opgelet had bij wiskunde wist je dat dat irrelevant voor het verhoudingspercentage.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |