Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Wat een mafkees dokterquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja viel wel mee, bij m ij is het 3x gedaan toen ik nog jong was voelde er niks van maar hielp ook niet_!
onze dokter zegt standaar, kijk het nog maar ff aan![]()
![]()
ja dan kom je er vanzelf nooit meer
ja dat is ook niet goedquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een mafkees dokter
Mijn dokters geven altijd meteen antibiotica shit bij het minste
myrnquote:
Je zou je ook af kunnen vragen waarom je bij 'het minste' al naar de dokter zou gaanquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een mafkees dokter
Mijn dokters geven altijd meteen antibiotica shit bij het minste
Dan kan ik er mee levenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tien per dag, was een ruwe schatting!
Hey Myraelaquote:
Dat moet omdat het anders erger word. Ik heb vaak keelontstekingenquote:
Dan moeten we even ons best gaan doenquote:
quote:
Hey Enfequote:Op vrijdag 10 december 2010 19:22 schreef Enfermera het volgende:
Avond![]()
Pfff, wat een dag
Vanochtend op mn bek op zo'n kutrotondeFucking gladde verf (fietspad) maakte het echt 10x zo glad
![]()
Fijn op mn linkerarm (is al auw) gevallen, en ook een mooie blauwe plek gescoord op mn dijbeen.
Maar verder ging het wel
Hoe ist hier?
Wat vervelend zegquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:22 schreef Enfermera het volgende:
Avond![]()
Pfff, wat een dag
Vanochtend op mn bek op zo'n kutrotondeFucking gladde verf (fietspad) maakte het echt 10x zo glad
![]()
Fijn op mn linkerarm (is al auw) gevallen, en ook een mooie blauwe plek gescoord op mn dijbeen.
Maar verder ging het wel
Hoe ist hier?
hoe komt dat zo ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat moet omdat het anders erger word. Ik heb vaak keelontstekingen
oeh,a uw, kusje eropquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:22 schreef Enfermera het volgende:
Avond![]()
Pfff, wat een dag
![]()
Maar verder ging het wel
Hoe ist hier?
's nachts kan het zelfs sneller gaan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja vooral als ze 's nachts door gaan in het tempo van overdag
Ik post gelukkig niet zoveel hierquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja vooral als ze 's nachts door gaan in het tempo van overdag
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:22 schreef Enfermera het volgende:
Avond![]()
Pfff, wat een dag
![]()
Maar verder ging het wel
Hoe ist hier?
Gelukkig niet, stel je voor zegquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik post gelukkig niet zoveel hier
Lekker!quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
Goed heb nu weekend
das wel balen
Ja, stom hequote:
Lief!quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe komt dat zo ?
[..]
oeh,a uw, kusje erop
Enfequote:Op vrijdag 10 december 2010 19:22 schreef Enfermera het volgende:
Avond![]()
Pfff, wat een dag
![]()
Maar verder ging het wel
Hoe ist hier?
Ja, dan zou het zo snel gaan en dan kan niemand het meer bijhoudenquote:
Ja, kutgladheid.quote:
Ik kan misschien wel een poging wagenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dan zou het zo snel gaan en dan kan niemand het meer bijhouden
nee joh je bent oud aan het worden, dit gaat wel best zoquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
100 per dag x 14 wel... en dat is KSC-snelheid de laatste tijd.
Ja, ik moet zeggen dat het hier soms best snel gaat jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisteravond postte ik in 2282, dus dat valt wel meequote:Op vrijdag 10 december 2010 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Pheno, jij bent KSC?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik post gelukkig niet zoveel hier
Ik wil mensen niet boos maken doe post rustig aanquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan misschien wel een poging wagen
Tofquote:
Daar heb je ook goed puntquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil mensen niet boos maken doe post rustig aan
Nu dan wel jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gisteravond postte ik in 2282, dus dat valt wel mee.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, kutgladheid.En met die sneeuw en alles was ik super voorzichtig, nooit op mn bek gegaan, uitgerekend nu
Vandaag voelde ik er niet zoveel van omdat ik veel bewoog, maar nu voel ik echt mn hele arm
![]()
Hoe ist met jou meis?
quote:
Hoi, ik ben Stu en ben nieuw. Hoeveel mensen gaan er schuil achter bovenstaande namenquote:Top 5 Posters
1 MPG - 48725
2 Pheno - 37407
3 goldfinger1963 - 35880
4 OA - 33672
5 eer-ik - 28554
Mooi!quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Hier alles okeeVandaag schandalig verwend door mams
![]()
Moet je even kijken wanneer dat begonnen is, je haalt eerik al bijna inquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
[b]
[..]
Hoi, ik ben Stu en ben nieuw. Hoeveel mensen gaan er schuil achter bovenstaande namen![]()
Nee.quote:
Dat is toch ook lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Hier alles okeeVandaag schandalig verwend door mams
![]()
Ik sta niet eens in de top10 manquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je even kijken wanneer dat begonnen is, je haalt eerik al bijna in
straks welquote:
Nog voordat tong80 de 500K haaltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |