abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90301230
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:44 schreef rubje het volgende:

[..]

En dan nog blijft het vreemd dat niet gewoon ene stuk of 5 US commandos even een reisje naar NL boeken en hem even thuis komen opzoeken of desnoods hier even contact leggen met de lokale afdelingen en dan alsnog naar zijn huis vertoeven en hem duidelijk maken dat hij nu moet stoppen of anders.
Zoals Royyy al aangeeft zou je daar enkel maar negative berichten over militaire door krijgen. Verder los je daar niks mee op. Veel beter is als men zulke lui publiekelijk aan de schandpaal zet en wel door ze te veroordelen en dit in alle media te publiceren. Maar liever plaatst men in Nederland echte oorlogshelden als bv. Kapitein Kroon, RMWO aan de schandpaal alvorens de feiten boven tafel zijn, dan een fantast en een steler van andermans eer als deze ook maar een haar te krenken.

quote:
[..]

hey..easy. :{ don't get upset,i was just checking.. ;) bedankt voor je antwoord.
Ben niet upset, vond de vraag enkel een beetje vreemd. ;)
quote:
[..]

hahaha...for vets is dat easy voor nobodys still a question O-)

Maar mij viel ook al op dat hij op die laatste foto, ALS hij echt zo beroemd was op oorlogsgebied, hij wel achteraan kon zitten? ( of loopt hij bewust alleen voorbij om te showen :Y )bij de gewone mensen(witte stoeltjes) terwijl op die foto in Roermond de betere stoelen(bruine) allemaal voor de mensen zijn die er toedoen. :D
Ook raar dat hij op de ene foto een oude green baret draagt(zelf voor zijn huis staat een stenen plakaat van de US SF met inscriptie :Y -check tv reportage) en in Roermond een rode baret vd Duise FSJ alsof die iets te maken hebben met die dag. :{
Ja vind ik zelf ook heel vreemd, want tijdens de Korea oorlog (of daarna) zijn er geen Duitse troepen ingezet. Misschien was hij bang met zijn nep groene baret door de mand te vallen? :?
quote:
Zag je ook op zijn mouw een ander teken dat de andere Korea veteranen? :D (indiaan)
De patch met de indianen hoofd is van de 2nd Infantry Division bij welke als ik als ik mij niet vergis de Nederlander waren onder gedeeld. Als hij dus als Nederlander werkelijk naar Korea geweest is mag hij deze dus op zijn linker mouw dragen.
pi_90308764
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:10 schreef Sine_Pari het volgende:
De patch met de indianen hoofd is van de 2nd Infantry Division bij welke als ik als ik mij niet vergis de Nederlander waren onder gedeeld. Als hij dus als Nederlander werkelijk naar Korea geweest is mag hij deze dus op zijn linker mouw dragen.
Klopt, het regiment van Heutsz heeft die indianhead.
pi_90308867
http://jorisshowroom.ncrv.nl/ncrvgemist/joris-showroom-0

Interview met hem, duurt zon 10 minuten, echt de moeite waard om eens te kijken.
Wat ie daar allemaal in dat huis heeft... :X onder andere een schedel van een Japanner, die hij zelf gedood en daarna gekookt heeft :') , omdat die Japanner "aan zijn pieleke wou zitten" _O-
pi_90309288
HAHAHAHAHAHA,

Geweldig! _O-
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_90310695
Wat een mannetje
pi_90313175
Ook geweldig hoe hij beweert dat hijzelf dat hele prinsen-gedoe en alle aandacht maar onzin vindt, omdat hij ook maar een normaal mens is.
En terwijl hij dat vertelt loopt hij binnen in zijn eigen huis rond met alle medailles opgespeld :')
  woensdag 22 december 2010 @ 22:25:12 #107
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_90313414
met overal schilderijen van hemzelf
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_90313853
Opvallend vind ik dat hij allerhande pokale oorkonde etc heeft hangen, maar ik nergens een certificate gezien heb van bv. zijn Silver Star, of van USAJFKSWCS voor het behalen van de Special Forces opleiding.
pi_90313962
United States of America John F kennedy special warfare center school?

Jezus wat een lange naam :P.
Is een Silver Star ook niet een redelijke hoge onderscheiding?
pi_90314342
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:33 schreef Vronsky het volgende:

Vergelijkbaar met het "Kruis van verdienste" denk ik.
pi_90320555
Hm trouwens, wat betreft publiekelijk aan de schandpaal stellen, vind ik dit toch wel het perfecte geval voor Geenstijl ~O>

[ Bericht 0% gewijzigd door Royyy op 23-12-2010 00:26:22 ]
pi_90321042
In Limburg :') Prins Carnaval zal hij bedoelen _O- :')
pi_90323427
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:33 schreef Vronsky het volgende:

Ja krijg je niet voor niks, komt gelijk naar de Medal of Honor en de Distinguished Service Cross.
pi_90323502
Zal ik anders Alberto Stegeman proberen te contacteren? O+

(Voor sine: http://nl.wikipedia.org/wiki/Alberto_Stegeman)

:P
pi_90323864
Puik idee, pak die kannibaal :P
pi_90323938
http://www.albertostegeman.nl/

Ik ga er morgen even achter aan :D
pi_90324073
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 01:27 schreef Vronsky het volgende:
Zal ik anders Alberto Stegeman proberen te contacteren? O+

(Voor sine: http://nl.wikipedia.org/wiki/Alberto_Stegeman)

:P
Ik zat heel toevallig een paar uur geleden dat filmpje op YouTube te kijekn van zijn actie met de DAF stelen.
  donderdag 23 december 2010 @ 13:45:21 #119
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_90339879
laat die kerel.
hij is in de tachtig, hij gaat toch binnenkort de pijp uit met zijn vette corpus.
en hij is niet voor niets vrij onbekend, veel mensen nemen hem niet serieus.
misschien omdat hij mensen tot ridder slaat op de manier van een zesjarig jochie. ^O^
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_90341329
Ik ga maandag eens wat mensen mailen want,dit kan ondanks zijn leeftijd,gewoon niet doorgaan. }:|
Ik kan mij de woede van de ware veteranen goed voorstellen die machteloos zijn omdat in Nl er geen wet bestaat voor neppers zoals deze man. : :Y
Ik wil wel dat bv mensen zoals Sine ( en andere ware militaire kenners) zich gereed houden als gemailde personen verificatie willen hebben van hetgeen beweert wordt zodat er een gedegen dossier kan worden aangemaakt voordat men deze man gaat benaderen. :Y

Een uitzending op tv is dan een kwestie van invullen en uitzenden. :z
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_90341801
Hm misschien handiger als we vantevoren al een lijst maken van dingen waarvan we 100% zeker zijn dat het niet klopt? Dan kunnen de mensen die je wilt mailen die punten vervolgens ook zelf verifieren.

Ik maak straks wel een begin, dan breid ik dat elke keer dat we iets nieuws ontdekken wel verder uit.
pi_90342170
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 01:25 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Ja krijg je niet voor niks, komt gelijk naar de Medal of Honor en de Distinguished Service Cross.
Silver star is 16 keer aan een Nederlander uitgereikt in Korea

Nederlandse leger in Korea
pi_90342610
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:27 schreef Royyy het volgende:
Hm misschien handiger als we vantevoren al een lijst maken van dingen waarvan we 100% zeker zijn dat het niet klopt? Dan kunnen de mensen die je wilt mailen die punten vervolgens ook zelf verifieren.

Ik maak straks wel een begin, dan breid ik dat elke keer dat we iets nieuws ontdekken wel verder uit.
Top, ik houdt dit topic de komende dagen wel in de gaten. Schiet maar los mannen. :Y :s)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_90345675
"U moet natuurlijk niet vergeten dat ik een rasechte Mongool ben.."

Alsof we dat nog niet door hadden!
  donderdag 23 december 2010 @ 16:11:15 #125
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_90346846
quote:
Op woensdag 22 december 2010 14:44 schreef rubje het volgende:

[..]

En dan nog blijft het vreemd dat niet gewoon ene stuk of 5 US commandos even een reisje naar NL boeken en hem even thuis komen opzoeken of desnoods hier even contact leggen met de lokale afdelingen en dan alsnog naar zijn huis vertoeven en hem duidelijk maken dat hij nu moet stoppen of anders.
Ze gaan toch ginne mongool slaan jonguh!
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')