Ik let goed genoeg op.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:21 schreef Vronsky het volgende:
...
Z'n naam is al een paar keer gepost in artikelen, let jij wel op?
Om het dan maar even voor je te vergemakkelijken:
Gerard Karel Meijers
Kijk dat is nog eens informatie waar je wat aan hebt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:32 schreef Sine_Pari het volgende:
Dit is een gewoon een hele grote poser die leuke verhalen kan vertellen en zijn geld aan medialles, ribbons, pins en patches uitgeeft die hij nooit en ternimmer heeft verdiend. Ik zie hier enkele U.S. ribbons die buiten dat ze in de verkeerde volgoorde zijn geplaats ook nog eens toevoegingen hebben die niet op de ribbons thuis horen. Iets dat hij als hij werkelijk Amerikaans militair geweest zou zijn had moeten weten of in zijn militaire onderlagen had kunnen nakijken. Ook is het vreemd dat hij als zogenaamd ex- U.S. Army militair ribbons niet draagt die elke soldaat tijdens oorlogs dienst krijgt. Met de hoeveelheid rotzooi die hij op zijn jas flikkert zou men toch verwachten dat die twee extra ribbons er nog wel opgepaast hadden. Ook is het leuk te zien dat hij zowel de Master Parachutist als ook de HALO wing in goud kleur heeft. Eerst dacht ik dat het eventueel lag aan de belichting van de photo maar zag dat bv. de Expert Marksmanship Badge wel de juiste kleur had, en het hier dus om inofficele/nep badges/wings gaat. De beste man heeft nooit voor de U.S. Army gediend en zeker niet voor de U.S. Army Special Forces, hoeveel prachtige blinkende SF speldjes etc hij dan nog op zijn pak wil steken. Als hij zegt de Nederlandse nationaliteit te bezitten, is dat daarom alleen al onmogelijk omdat men binnen de U.S. Army Special Forces enkel de Amerikaanse nationaliteit mag hebben, en dus niet als buitenlander met een "green card" mag dienen, en men zelfs geen dubbele nationaliteit mag hebben. In de link van Vronsky http://www.vietvet.org/noise.htm zag ik een paar namen van mannen de revue paseren, die ik als jonge hond tijdens SFAS of kort daarna in 7th SFG(A) heb leren kennen en die dat gedaan hebben waar deze snuiter enkel maar van kan dromen. Mannen die zich nu in hun graf zouden omdraaien als ze deze ruggengraatloze vetzak zouden zien.
Rubje, in Nederland is het naar ik meen niet strafbaar. In andere landen waaronder de VS, Australië, UK ed. weer wel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:20 schreef rubje het volgende:
[..]
Kijk dat is nog eens informatie waar je wat aan hebt.![]()
Maar mijn andere vraag was of je niet strafbaar bent als je zo versiert met nepspullen erbij loopt en je voor iets anders uitgeeft?![]()
dus kan je zo iemand aangeven aan een voorbij lopende agent of KMAR?
laat die ouwe mongool tochquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Enige wat men in Nederland eraan kan doen is hem aan de publieke schandpaal plaatsen, maar dan krijg je weer problemen met het geven van naam en toenaam ivm "privacy" grrrr
Niet echt...quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij bent toch een enthusiast militair historicus als ik me goed herinner?
PietVerdriet is in de war met The_Generalquote:
Onbegrijpelijk dat men dat in Nl niet strafbaar stelt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Enige wat men in Nederland eraan kan doen is hem aan de publieke schandpaal plaatsen, maar dan krijg je weer problemen met het geven van naam en toenaam ivm "privacy" grrrr
Lees dit maar eens Rubje, daar zal je broek vanaf zakken: http://www.pownetwork.org/phonies/phonies5.htmquote:Op maandag 13 december 2010 11:29 schreef rubje het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat men dat in Nl niet strafbaar stelt.![]()
Ik hoop dat menigeen zijn foto op allerlei militaire fora post als nepper en hij dus zo alsnog zijn straf krijgt die Gerard Meijer...
Dat is idd een hele goede strafquote:Op maandag 13 december 2010 11:48 schreef AchJa het volgende:
[ afbeelding ]
Met een tandenborstel de boel poetsen...![]()
![]()
Sine je zegt daar iets interessants over de US SF: Maar jij bent toch ook iemand met 2? paspoorten of heb ik niet helemaal goed meegekregen wat nu het ware verhaal bij jou was?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:32 schreef Sine_Pari het volgende:
Dit is een gewoon een hele grote poser die leuke verhalen kan vertellen en zijn geld aan medialles, ribbons, pins en patches uitgeeft die hij nooit en ternimmer heeft verdiend. Ik zie hier enkele U.S. ribbons die buiten dat ze in de verkeerde volgoorde zijn geplaats ook nog eens toevoegingen hebben die niet op de ribbons thuis horen. Iets dat hij als hij werkelijk Amerikaans militair geweest zou zijn had moeten weten of in zijn militaire onderlagen had kunnen nakijken. Ook is het vreemd dat hij als zogenaamd ex- U.S. Army militair ribbons niet draagt die elke soldaat tijdens oorlogs dienst krijgt. Met de hoeveelheid rotzooi die hij op zijn jas flikkert zou men toch verwachten dat die twee extra ribbons er nog wel opgepaast hadden. Ook is het leuk te zien dat hij zowel de Master Parachutist als ook de HALO wing in goud kleur heeft. Eerst dacht ik dat het eventueel lag aan de belichting van de photo maar zag dat bv. de Expert Marksmanship Badge wel de juiste kleur had, en het hier dus om inofficele/nep badges/wings gaat. De beste man heeft nooit voor de U.S. Army gediend en zeker niet voor de U.S. Army Special Forces, hoeveel prachtige blinkende SF speldjes etc hij dan nog op zijn pak wil steken. Als hij zegt de Nederlandse nationaliteit te bezitten, is dat daarom alleen al onmogelijk omdat men binnen de U.S. Army Special Forces enkel de Amerikaanse nationaliteit mag hebben, en dus niet als buitenlander met een "green card" mag dienen, en men zelfs geen dubbele nationaliteit mag hebben. In de link van Vronsky http://www.vietvet.org/noise.htm zag ik een paar namen van mannen de revue paseren, die ik als jonge hond tijdens SFAS of kort daarna in 7th SFG(A) heb leren kennen en die dat gedaan hebben waar deze snuiter enkel maar van kan dromen. Mannen die zich nu in hun graf zouden omdraaien als ze deze ruggengraatloze vetzak zouden zien.
Nee man, dat was Chuck Norris!quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:21 schreef Rave_NL het volgende:
Was dit ook niet die vent die van jongs af aan met zn knokkels op hardhout sloeg om ze harder te maken, en nu een volwassen vent met 1 stoot dood kon slaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |