abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89800482
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 10:21 schreef Vronsky het volgende:
...

Z'n naam is al een paar keer gepost in artikelen, let jij wel op? :')

Om het dan maar even voor je te vergemakkelijken:
Gerard Karel Meijers
Ik let goed genoeg op.
Zijn naam stond dus niet hier, maar hooguit ergens in een artikel waar naar verwezen werd.
Zet dan ook gewoon z'n naam erbij als je dan toch bezig bent.
Dat was nu juist mijn punt.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_89802155
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 02:32 schreef Sine_Pari het volgende:
Dit is een gewoon een hele grote poser die leuke verhalen kan vertellen en zijn geld aan medialles, ribbons, pins en patches uitgeeft die hij nooit en ternimmer heeft verdiend. Ik zie hier enkele U.S. ribbons die buiten dat ze in de verkeerde volgoorde zijn geplaats ook nog eens toevoegingen hebben die niet op de ribbons thuis horen. Iets dat hij als hij werkelijk Amerikaans militair geweest zou zijn had moeten weten of in zijn militaire onderlagen had kunnen nakijken. Ook is het vreemd dat hij als zogenaamd ex- U.S. Army militair ribbons niet draagt die elke soldaat tijdens oorlogs dienst krijgt. Met de hoeveelheid rotzooi die hij op zijn jas flikkert zou men toch verwachten dat die twee extra ribbons er nog wel opgepaast hadden. Ook is het leuk te zien dat hij zowel de Master Parachutist als ook de HALO wing in goud kleur heeft. Eerst dacht ik dat het eventueel lag aan de belichting van de photo maar zag dat bv. de Expert Marksmanship Badge wel de juiste kleur had, en het hier dus om inofficele/nep badges/wings gaat. De beste man heeft nooit voor de U.S. Army gediend en zeker niet voor de U.S. Army Special Forces, hoeveel prachtige blinkende SF speldjes etc hij dan nog op zijn pak wil steken. Als hij zegt de Nederlandse nationaliteit te bezitten, is dat daarom alleen al onmogelijk omdat men binnen de U.S. Army Special Forces enkel de Amerikaanse nationaliteit mag hebben, en dus niet als buitenlander met een "green card" mag dienen, en men zelfs geen dubbele nationaliteit mag hebben. In de link van Vronsky http://www.vietvet.org/noise.htm zag ik een paar namen van mannen de revue paseren, die ik als jonge hond tijdens SFAS of kort daarna in 7th SFG(A) heb leren kennen en die dat gedaan hebben waar deze snuiter enkel maar van kan dromen. Mannen die zich nu in hun graf zouden omdraaien als ze deze ruggengraatloze vetzak zouden zien.
Kijk dat is nog eens informatie waar je wat aan hebt. ^O^
Maar mijn andere vraag was of je niet strafbaar bent als je zo versiert met nepspullen erbij loopt en je voor iets anders uitgeeft? O-)
dus kan je zo iemand aangeven aan een voorbij lopende agent of KMAR? :?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_89802377
Er bestaat hier een zogenaamde "Stolen Valor Act", maar hoe dat in Nederland gehandhaafd word weet ik niet.
  zaterdag 11 december 2010 @ 14:28:05 #54
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_89802381
weet je hoeveel veteranen met marktplaats-blik opgespeld lopen, waar heb ik daar pas nog wat van gelezen?
ook met ridderordes etc. :')

volgens mij was daar rond dodenherdenking een artikel over.
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  zaterdag 11 december 2010 @ 14:29:16 #55
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_89802405
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:20 schreef rubje het volgende:

[..]

Kijk dat is nog eens informatie waar je wat aan hebt. ^O^
Maar mijn andere vraag was of je niet strafbaar bent als je zo versiert met nepspullen erbij loopt en je voor iets anders uitgeeft? O-)
dus kan je zo iemand aangeven aan een voorbij lopende agent of KMAR? :?
Rubje, in Nederland is het naar ik meen niet strafbaar. In andere landen waaronder de VS, Australië, UK ed. weer wel.
Ik kan ernaast zitten, maar het OM in Nederland kan dus geen acties tegen deze man nemen. Hopelijk is er iemand hier die meer verstand van zaken heeft mbt juridische strafmaatregelen tegen zulke trieste figuren.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  zaterdag 11 december 2010 @ 14:31:04 #56
110987 ErwinRommel
pi_89802445
Enige wat men in Nederland eraan kan doen is hem aan de publieke schandpaal plaatsen, maar dan krijg je weer problemen met het geven van naam en toenaam ivm "privacy" grrrr
pi_89802696
Hier een artikel over onderscheidingen in Nederland

http://www.veteraneninsti(...)scheidingen%2020.pdf
  zaterdag 11 december 2010 @ 14:54:52 #58
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_89803148
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Enige wat men in Nederland eraan kan doen is hem aan de publieke schandpaal plaatsen, maar dan krijg je weer problemen met het geven van naam en toenaam ivm "privacy" grrrr
laat die ouwe mongool toch :')
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  zaterdag 11 december 2010 @ 14:56:47 #59
211797 Esses
Splendide mendax
pi_89803218
Zoals ook in het artikel, enkel koninklijke onderschijdingen zijn te vervolgen.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_89803335
Vraag me af of zo'n figuur zich tussen echte veteranen durft te vertonen. Denk het niet, dan valt ie toch wel door de mand met die collectie op zijn borst - nog zonder een woord gezegd te hebben.
Maar wie wil je dan voor de gek houden? Conclusie: zielige ouwe man?
pi_89803441
Schijnt trouwens dat hij dit jaar in Oostenrijk en België hoge onderscheiding heeft gekregen... dat ze de geschiedenis van zon figuren niet eerst grondig natrekken snap ik niet... :N
  zaterdag 11 december 2010 @ 15:51:41 #63
110987 ErwinRommel
pi_89804789
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 15:33 schreef AchJa het volgende:

[..]

Niet echt...
PietVerdriet is in de war met The_General
pi_89867645
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Onbegrijpelijk dat men dat in Nl niet strafbaar stelt. }:|
Ik hoop dat menigeen zijn foto op allerlei militaire fora post als nepper en hij dus zo alsnog zijn straf krijgt die Gerard Meijer... :Y
  maandag 13 december 2010 @ 11:35:50 #65
110987 ErwinRommel
pi_89867799
quote:
15s.gif Op maandag 13 december 2010 11:29 schreef rubje het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk dat men dat in Nl niet strafbaar stelt. }:|
Ik hoop dat menigeen zijn foto op allerlei militaire fora post als nepper en hij dus zo alsnog zijn straf krijgt die Gerard Meijer... :Y
Lees dit maar eens Rubje, daar zal je broek vanaf zakken: http://www.pownetwork.org/phonies/phonies5.htm
  maandag 13 december 2010 @ 11:51:37 #67
110987 ErwinRommel
pi_89868343
quote:
14s.gif Op maandag 13 december 2010 11:48 schreef AchJa het volgende:
[ afbeelding ]

Met een tandenborstel de boel poetsen... _O- _O- _O-
Dat is idd een hele goede straf :)
pi_90082053
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 02:32 schreef Sine_Pari het volgende:
Dit is een gewoon een hele grote poser die leuke verhalen kan vertellen en zijn geld aan medialles, ribbons, pins en patches uitgeeft die hij nooit en ternimmer heeft verdiend. Ik zie hier enkele U.S. ribbons die buiten dat ze in de verkeerde volgoorde zijn geplaats ook nog eens toevoegingen hebben die niet op de ribbons thuis horen. Iets dat hij als hij werkelijk Amerikaans militair geweest zou zijn had moeten weten of in zijn militaire onderlagen had kunnen nakijken. Ook is het vreemd dat hij als zogenaamd ex- U.S. Army militair ribbons niet draagt die elke soldaat tijdens oorlogs dienst krijgt. Met de hoeveelheid rotzooi die hij op zijn jas flikkert zou men toch verwachten dat die twee extra ribbons er nog wel opgepaast hadden. Ook is het leuk te zien dat hij zowel de Master Parachutist als ook de HALO wing in goud kleur heeft. Eerst dacht ik dat het eventueel lag aan de belichting van de photo maar zag dat bv. de Expert Marksmanship Badge wel de juiste kleur had, en het hier dus om inofficele/nep badges/wings gaat. De beste man heeft nooit voor de U.S. Army gediend en zeker niet voor de U.S. Army Special Forces, hoeveel prachtige blinkende SF speldjes etc hij dan nog op zijn pak wil steken. Als hij zegt de Nederlandse nationaliteit te bezitten, is dat daarom alleen al onmogelijk omdat men binnen de U.S. Army Special Forces enkel de Amerikaanse nationaliteit mag hebben, en dus niet als buitenlander met een "green card" mag dienen, en men zelfs geen dubbele nationaliteit mag hebben. In de link van Vronsky http://www.vietvet.org/noise.htm zag ik een paar namen van mannen de revue paseren, die ik als jonge hond tijdens SFAS of kort daarna in 7th SFG(A) heb leren kennen en die dat gedaan hebben waar deze snuiter enkel maar van kan dromen. Mannen die zich nu in hun graf zouden omdraaien als ze deze ruggengraatloze vetzak zouden zien.
Sine je zegt daar iets interessants over de US SF: Maar jij bent toch ook iemand met 2? paspoorten of heb ik niet helemaal goed meegekregen wat nu het ware verhaal bij jou was? :? geboren in de USA en opgegroeid in NL oid? -O-

terugkomend op die vent: Hij draagt dus wel allerlei Amerikaanse insignes en een groene baret van de US SF(oud? model? O-) ) en heeft verschillende paspoorten( w.o. USA? :? ) en zou dus wel door de Amerikaanse Justitie kunnen worden aangepakt op grond van die wet die daar geldt aangezien de USA altijd wel een reden vind om iemand te laten uitleveren..
pi_90082463
Als wat ik heeft gelezen klopt heeft hij 3 paspoorten, Mongools, Taiwanees en Nederlands.
Als hij al een Amerikaans paspoort zou hebben, zou hij al die andere nationaliteiten op hebben moeten geven om een security clearance te krijgen, die een vereiste is voor SOF eenheden (zoals de Special Forces) waarin hij gediend beweerd te hebben.

Heb sowieso het idee dat deze vent zelf echt gelooft dat dat hele verhaal waar is. Hier in Nederland zou hij waarschijnlijk gewoon ontoerekeningsvatbaar worden verklaard. Neem aan dat zoiets in de VS ook wel bestaat.
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:21:30 #70
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_90082649
Was dit ook niet die vent die van jongs af aan met zn knokkels op hardhout sloeg om ze harder te maken, en nu een volwassen vent met 1 stoot dood kon slaan? :D
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_90083480
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:21 schreef Rave_NL het volgende:
Was dit ook niet die vent die van jongs af aan met zn knokkels op hardhout sloeg om ze harder te maken, en nu een volwassen vent met 1 stoot dood kon slaan? :D
Nee man, dat was Chuck Norris!
pi_90137836
Het was mij niet opgevallen, maar mijn vrouw had deze man op de foto genomen tijdens de veteranendag in Roermond, maar dat klopt, hij droeg toen al zijn medailles én een rode baret van, ik meen, de para's

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
pi_90138736
:( Het is gewoonweg walgelijk dat een poser met zijn gejate eer meer aandacht krijgt dan de werkelijke veteranen.
pi_90139396
Tijd voor een Nederlandse versie van de Stolen Valor Act :X
pi_90139687
Ik zag op die dag ook iemand rondlopen met het baretembleem van de RLJ ondersteboven, dat waren meerdere veteranen al opgevallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')