Wel gevonden op google (dus BK is uit de runningquote:
Je hebt ook nog zo'n groene hoes.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:35 schreef Beregd het volgende:
artwork is duidelijk herkenbaar als je "the best party ever" hebt
Is het wat de moeite?
Ik kan me uitstekend voorstellen dat ze een kerstplaat maken.
Wie wil geen messias zijn?quote:"Ik wil geen messias zijn, ik ben niet heilig, maar ik wil de wereld iets teruggeven van wat ik zelf ontvang..."
Hmm, die had ik op basis van de hoes wel kunnen raden. Alleen jammer dat ik 'm nooit daadwerkelijk geladen kreeg...quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:03 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Bob Dylan - Christmas In The Heart is dat toch?
Voor mij is ie ook eerder de antichrist.quote:
Alles beter de The Eagles.quote:
Van wie is die nu weer? De Q Music Top 1000 is net gisteren afgelopen, de Radio 10 Gold Top 4000 is ook weer in volle gang..quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:23 schreef Pink_Floyd het volgende:
Volgens mij ook
Volgende vraag dan maar alvast:
Wat van Wie staat er 18 december op nr. 1 in de Top 1000 Allertijden?
Veronica en tis een nieuwe nr. 1quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Van wie is die nu weer? De Q Music Top 1000 is net gisteren afgelopen, de Radio 10 Gold Top 4000 is ook weer in volle gang..
Ja, toen ze nog nog radio 3 zaten. Of dat nog iets te maken heeft met de commerciele zender van nu behalve de naam, geen idee.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:35 schreef Pink_Floyd het volgende:
Veronica was toch 1 vd eersten die ermee kwam? Al was het destijds de top100 allertijden, nog voor de top2000 etc.
Volgens mij maak je nu al een jaar of 2/3 dezelfde post wat dit betreft. Van die briefkaarten dus.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, toen ze nog nog radio 3 zaten. Of dat nog iets te maken heeft met de commerciele zender van nu behalve de naam, geen idee.
Toen moest je nog gewoon 10 liedjes op een briefkaart bestaat dat nog? schrijven en opsturen... als ik denk aan alle verschillende schrijfwijzes en typefouten die ik bij de allertijdenlijsten op fok binnenkrijg...
Wat van wie?quote:She say it's cold outside and she hands me my raincoat
She's always worried about things like that
She says it's all gonna end and it might as well be my fault
And she only sleeps when it's raining
And she screams and her voice is straining
Neenquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:30 schreef belsen het volgende:
Mother van John Lennon???
Nou, vast niet.
quote:an American rock band, formed in Orlando, Florida in 1995. The group currently comprises(lead vocals, piano), Paul Doucette (rhythm guitarist, drums), Brian Yale (bassist), Kyle Cook (lead guitarist) and Ryan MacMillan (drums, percussion)
Tijd voor een hint...quote:Tijd voor een hint...
quote:she says baby
it'sI must be lonely
when she says baby
well I can't help but be scared of it all sometimes
says the rain's gonna wash away I believe it
Daarom: De enigste echtste...quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ach, trekken jullie je er maar niet zoveel van aan. Veronica is een 80s en 90s zender en als je dan hun programma Goud van Oud krijgt, hoor je...80s en 90s, precies. Niet serieus nemen
Welke band???quote:De formatie werd in 1991 opgericht door drummer Scott Mercado en zanger/gitarist Kevin Martin. In 1997 stapte Mercado uit de band en werd opgevolgd door Dave Krusen, voormalig lid van Pearl Jam.
De band bracht vier studioalbums uit, waarvan de eerste in 1993 verscheen. Het album werd vier keer platina in de Verenigde Staten. Het in 1995 uitgebrachte vervolgalbum bereikte een gouden status. In 2000 besloten de bandleden uit elkaar te gaan. De oorspronkelijke bezetting vanmet Scott Mercado kwamen in 2006 weer samen en brachten in 2008 Into the Sun uit.
Ik zat toch aan heel wat anders te denkenquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:09 schreef brabo74 het volgende:
die laatste hint maakte het makkelijk!
Sorry eh. Ik dacht dat de vraag al een tijd openstond. Excuses.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Waarom denk je dat jouw vraag meer publiek zal trekken dan die ander?
N00b +1quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Graag, dat is Court & Spark van Joni Mitchell
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:37 schreef friekin_ het volgende:
De wansmaakNu wil ik niet meer op stap maar gewoon mezelf naar de klote helpen
Ik heb nog spiritus hier staan
En dan die blije kop van die man. Argh. Ik ga mijn kaarsen zoeken om mezelf te pijnigen met kaarsvet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:39 schreef Grobbel het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg echt gruwelbeelden van linedancing grannies in m'n hoofd nu inderdaad. Heeft die band überhaupt ooit andere nummers geschreven?
Retorische vraag. Zo ja, dan hoef ik dat echt niet te weten.
Spelfouten volledig toe te schrijven aan de lyrics-site overigens.quote:Hold it now and watch the Hoodwink
As I make you stop, think.
You'll think you're lookin' at Aquaman
I summon fish to the dish,
Although I like the Chalet Swiss
I like the sushi'cause its ever touched a frying pan
Hot like Wasabe when I bust rhymes
Big like LeAnn Rimes
Becasue im all about value
Bert Kaempfort's got the mad hits
You try to match wits, you try to hold me
But I bust through.
Gonna make a break and take a fake,