waar ga je heenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:38 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga me even losrukken van jullie en ff douchen. moet fris en fruitig zijn als ik vanavond nog chicks wil scoren (as if)
bedrijfsfeest. Grote internetprovider geeft een feest voor haar callcentermedewerkers en daar ga ik heen....er komen dames uit t hele land naar Grunn en met de zin "Nee, je hoeft niet naar huis vannacht", ga ik vast scoren.....quote:
succes hequote:Op vrijdag 10 december 2010 16:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bedrijfsfeest. Grote internetprovider geeft een feest voor haar callcentermedewerkers en daar ga ik heen....er komen dames uit t hele land naar Grunn en met de zin "Nee, je hoeft niet naar huis vannacht", ga ik vast scoren.....
Het is Ilse.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:41 schreef miieejj het volgende:
[..]
arie boomsma mag wel slaapgast zijn
En na 1 keer mag je nie meer?quote:
word dat vandaag bekend gemaakt dan ??quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:44 schreef alors het volgende:
Waalwijker lult maar wat, er is niks bekend nog.
Ilse is de laatste slaapgast.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:44 schreef alors het volgende:
Waalwijker lult maar wat, er is niks bekend nog.
Wijd Open.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:45 schreef miieejj het volgende:
weten jullie al welk liedje jullie aan gaan vragen ?
New Kids - Turbo.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:45 schreef miieejj het volgende:
Me hoela jaquote:
C-Mon & Kypski en dan één van hun onbekende platenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:45 schreef miieejj het volgende:
ik vind make my day met pete philly een goeie plaatquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
C-Mon & Kypski en dan één van hun onbekende platen
die is bekend, dus die doe ik nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:49 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik vind make my day met pete philly een goeie plaat
niet zo heel erg bekend..quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die is bekend, dus die doe ik niet
Ik vind het helemaal top, maar hoe weet je het?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:52 schreef Waalwijker het volgende:
Jullie merken het vanzelf wel, ongelovigen.
Aantal weken terug door Coen en Sander gevraagd aan Ilse op zender.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal top, maar hoe weet je het?
Dat verzint hij ter plekke alle slaapgasten zijn bekend, Ilse komt hooguit de laatste dag langs omdat ze s'avonds optreed.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal top, maar hoe weet je het?
Wrong.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat verzint hij ter plekke alle slaapgasten zijn bekend, Ilse komt hooguit de laatste dag langs omdat ze s'avonds optreed.
Nee, was een commercialquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben even een kerstboom halen, tot later!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:03 schreef Waalwijker het volgende:
18 op 19 dec. Katja Schuurman
19 op 20 dec. nog niet bekend
20 op 21 dec. Dennis Weening
21 op 22 dec. Willie Wartaal
22 op 23 dec. Lucille Werner
23 op 24 dec. Bløf
Eurtootje of 50?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:14 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ben weer schoon en fris!
eten staat in de magnetron en tot die tijd nog ff fokken en coen en sander luisteren
ow...ik zit er aan te denken om Bring me the Horizon - It never ends aan te vragen op de 1e dag van SR. misschien wordt het dan wel het anthem van dit jaar.....Hoeveel zou ik moeten betalen denken jullie?
zit ik ook aan te denkenquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:20 schreef wolfrolf het volgende:
JAAAAAAAAAAHOOORRRR EN WEER THUIS
Hoi
wolfie!quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:20 schreef wolfrolf het volgende:
JAAAAAAAAAAHOOORRRR EN WEER THUIS
Hoi
lekker nummer is dat toch ook. net als All the Small Thingsquote:
hoe dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lekker nummer is dat toch ook. net als All the Small Things
eten was lekker. binnen een uur al weg.....dresscode is "be a star" en ik doe op geheel eigen wijze mee
in heb een shirt aan met een een verbodsbordje: een fototoestel met een rode streep erdoor. Sterren zijn arrogant en dat beeld ik zo uit.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in heb een shirt aan met een een verbodsbordje: een fototoestel met een rode streep erdoor. Sterren zijn arrogant en dat beeld ik zo uit.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in heb een shirt aan met een een verbodsbordje: een fototoestel met een rode streep erdoor. Sterren zijn arrogant en dat beeld ik zo uit.
Nicequote:Op vrijdag 10 december 2010 17:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Da's 143 ouderwetse guldens!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:21 schreef Dagoduck het volgende:
¤65 voor een kerstboom
Goedenavond mensen
Die hebben mijn vrouw en ik gekregen toen we gingen samenwonenquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:21 schreef Dagoduck het volgende:
¤65 voor een kerstboom
Goedenavond mensen
Toen was ik 9quote:
quote:
Superhandig als je katten hebtquote:
Katten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Superhandig als je katten hebt
Mijn kat heeft er alleen in gehangen toen hij een half jaar oud was, toen hebben we hem een week in de gang opgeslotenquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Superhandig als je katten hebt
JAAAHLALALALALALALALALALALAL JAHLALALALALA LALALALALAquote:
Sinterklaas > Santa Clausquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sinterklaas > Santa Claus
KutAmerikanen
Die Amerikanen hebben het gejat!quote:
Ziggo?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:41 schreef Dagoduck het volgende:
En waarom hapert mijn stream soms? niet van dat gebuffer, het ligt niet aan de verbinding meer aan een draadje in de studio geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |