quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:08 schreef oh-oh het volgende:
Crap, ik ging voor de lapo en dan als TT met DJ Roel en DJ Hans
Vergeet Sekstra Weekend niet. Met Hans Weekend!quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:10 schreef Waalwijker het volgende:
Gans.
Hanzien.
Hansdom
Coen en Hansder
MetMichanszel.
DerHanzel!
Het is trouwens 'EffeHansdom'quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Vergeet Sekstra Weekend niet. Met Hans Weekend!
Ik denk dat Rob een 'bad-hairday' heeftquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:16 schreef themauster het volgende:
Staat de verwarming uit in de 3fm studio Rob heeft nog steeds een muts op
Ja hoor hij is het baasje van Garfield kijk maar eens naar zijn foto op twitterquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:21 schreef Waalwijker het volgende:
Weet iemand hier eigenlijk hoe onze Hans eruit ziet?
Wat is zijn Twittah?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja hoor hij is het baasje van Garfield kijk maar eens naar zijn foto op twitter
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:28 schreef Krambo het volgende:
'' het kerstverhaal laten voorlezen door Sanne Hans''
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:28 schreef Krambo het volgende:
'' het kerstverhaal laten voorlezen door Hans''
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:04 schreef -Hans- het volgende:
Praxis 'MEGASTORE'. 4 fucking kerstboompjes
Haha dat blijktquote:
Koop een grote glazen vaas en flikker daar kerstballen en wat andere versierselen in. Heb ik ook gedaan. Staat primaquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:04 schreef -Hans- het volgende:
Praxis 'MEGASTORE'. 4 fucking kerstboompjes
Doet mij wel aan vrouwen met kleine rugzakjes, broeken met hoog water en pittige kapsels denken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Koop een grote glazen vaas en flikker daar kerstballen en wat andere versierselen in. Heb ik ook gedaan. Staat prima/
Mij ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Doet mij wel aan vrouwen met kleine rugzakjes, broeken met hoog water en pittige kapsels denken.
Ga je nou beginnen met de tweets van Roel te herhalen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:28 schreef Waalwijker het volgende:
Heerlijk, zo'n straat zonder ijslaag.
Goede tipquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Koop een grote glazen vaas en flikker daar kerstballen en wat andere versierselen in. Heb ik ook gedaan. Staat prima/
Voorspelbaar want dat is elk jaar zoquote:
Naja, hij heeft Bas (?) aan de lijn, en het is bijna half 5.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:27 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEE?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!?!
Ik vond m al epic meteen maar ik hou nu echt van dat liedquote:
Kan, weet ik niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Voorspelbaar want dat is elk jaar zo
het is de SR Anthem dus hij werd sowieso de MHquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:30 schreef Kanariegeel het volgende:
De Dj's moeten eens met hun vuist op tafel slaan. Hoe kunnen gasten die bijna 24 uur per dag met muziek zo'n voorspelbaar en saai nummer goed vinden? Maargoed, het is Blof he...
Ik zet die wel even op nuquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:31 schreef 3rdRock het volgende:
mijn plugplaat moet megahit worden! wat een kneiter!
Sterrenstofquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:33 schreef miieejj het volgende:
jullie vinden elke mega hit niks aan.. meestal negatief
Dan moet je maar tegen Blof zeggen dat ze met wat beters op de proppen moeten komen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:31 schreef themauster het volgende:
[..]
het is de SR Anthem dus hij werd sowieso de MH
o ja.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sterrenstof
Wombats
Nog wel veel meer
Tijd voor bierquote:
Ik vond Coldplay afgelopen week ook mooiquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:33 schreef miieejj het volgende:
vet gedrukt vind ik gaafquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:33 schreef miieejj het volgende:
ja ik ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vond Coldplay afgelopen week ook mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |