Merk jij iets van dat "Joden worden weggepest"-verhaal in de media?quote:
nee, nog nooit gedaan ook.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Merk jij iets van dat "Joden worden weggepest"-verhaal in de media?
Die de hond zit er nogquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Merk jij iets van dat "Joden worden weggepest"-verhaal in de media?
Als ie niet echt is.quote:
Maurice de pvda-peilerquote:
Vandaar dat-ie in omvang afneemt als zij een paar kilo's kwijtraakt.quote:Als ie niet echt is.
peilt hij de pvda of is pvda nu een bijvoeglijk naamwoord geworden?quote:
Kan jou beter niet vertellen wat ik gestemd heb dit jaar..quote:
Beide en meer nog, hij handpicked de peilers voor pvda vraagstukken, aldus een vogeltje dat wel eens bij hem op de vensterbank zit.quote:peilt hij de pvda of is pvda nu een bijvoeglijk naamwoord geworden?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:56 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Vandaar dat-ie in omvang afneemt als zij een paar kilo's kwijtraakt.
Ach we maken allemaal wel eens fouten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan jou beter niet vertellen wat ik gestemd heb dit jaar..![]()
![]()
Niet dat ik niet al lang wist wat jouw mening daarover zou zijn natuurlijk![]()
Deze zin is anders ook niet bijzonder duidelijk (nee, Whiskers, ik heb het niet op jou voorzien):quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:57 schreef Zolcon het volgende:
[..]
peilt hij de pvda of is pvda nu een bijvoeglijk naamwoord geworden?
quote:Merk jij iets van dat "Joden worden weggepest"-verhaal in de media?
Hoezo?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Deze zin is anders ook niet bijzonder duidelijk (nee, Whiskers, ik heb het niet op jou voorzien):
[..]
gewoon een mooi vrouwtje, ik zou niet klagen als ik daar langs wakker werd. en ik zou haar elke dag minstens 5 keer volblaffen met bud.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die-hard fan.. Die eigenlijk allang zijn mandje ingedoken zou zijn maar het ier opneemt voor zijn idool
En terecht. Wat een enorm lekker wijf.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:00 schreef betyar het volgende:
[..]
gewoon een mooi vrouwtje, ik zou niet klagen als ik daar langs wakker werd. en ik zou haar elke dag minstens 5 keer volblaffen met bud.
Op vrijdag nog welquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:00 schreef Zolcon het volgende:
zullen we geen moeilijke discussies aanwenden op deze avond.
Betekent dat nu: ''dat verhaal dat nu de ronde doet, kun jij dat bevestigen?'' of juist ''Lees jij daarover wel eens iets in de media''?quote:
Anders koop je gewoon 2 siliconen tieten bij een seksshop en haar foto er bij, bijna hetzelfde, klaarquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:00 schreef betyar het volgende:
[..]
gewoon een mooi vrouwtje, ik zou niet klagen als ik daar langs wakker werd. en ik zou haar elke dag minstens 5 keer volblaffen met bud.
Ach ja, shot through the heart.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die-hard fan.. Die eigenlijk allang zijn mandje ingedoken zou zijn
[/quote]
Hoezo?
[quote]maar het ier opneemt voor zijn idool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |