Ik heb een thuisbioscoopbroek...quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:01 schreef Poit het volgende:
Wie heeft er allemaal een heuze bioscoopbroek?
Ik wandel gewoon altijd met een tas naar binnen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:01 schreef Poit het volgende:
Ik, een lekker ruime voor alle 'spannende' momentenquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:01 schreef Poit het volgende:
Je hebt zoveel borsthaar dat niemand dat door heeft?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ga altijd naakt naar de bios.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt zoveel borst hoofdhaar dat niemand dat door heeft?
had ik en gebruikt ook, alleen blijft het toch lastig als 'ie de ruimte niet heeftquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:01 schreef Poit het volgende:
Mesjes zijn voor bazen!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:46 schreef Fallen het volgende:
Goffer! Ik heb me weer eens geschoren met een scheerapparaat ipv met mesjes.
Alsof m'n hals in de fik staat.
Ja en beter voor mijn huid.... ik zie er niet uit, helemaal rood en bultjes.quote:
Ik heb dat sowieso als ik het ook maar in m'n domme kop haal om binnen 3 dagen nogmaals te scheren.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja en beter voor mijn huid.... ik zie er niet uit, helemaal rood en bultjes.
Ik had gewoon in bed moeten blijven vandaag.
Principieel daarom ook Wilkinson Sword gebruiken...quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb dat sowieso als ik het ook maar in m'n domme kop haal om binnen 3 dagen nogmaals te scheren.
Stiekem zou ik wel zo'n klassiek scherm mes willen hebben, gewoon omdat het kan. Nu ben ik zo'n gladde Gilette homo
Die worden bij mij gewoon echt eerder botquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Principieel daarom ook Wilkinson Sword gebruiken...
Bij mij gaan die juist veeeeeeeeeel langer meequote:Op vrijdag 10 december 2010 14:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Die worden bij mij gewoon echt eerder bot
Maar ik heb ook baardhaar.. Jij scheert er alleen je zak mee.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij mij gaan die juist veeeeeeeeeel langer mee
Zijn rokjes en jurkjes ook toegestaan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:01 schreef Poit het volgende:
Echt niet!quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Die worden bij mij gewoon echt eerder bot
Psies!quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij mij gaan die juist veeeeeeeeeel langer mee
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar ik heb ook baardhaar.. Jij scheert er alleen je zak mee.
Zolang het geslachtsdeel maar zonder problemen te beroeren is telt alles..quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zijn rokjes en jurkjes ook toegestaan?
alleen moet je wel oppassen dat je de keurige bekleding niet bevlekt. Dat zijn namelijk vochtvreters eersteklasquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Zolang het geslachtsdeel maar zonder problemen te beroeren is telt alles..
Kilt!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Zolang het geslachtsdeel maar zonder problemen te beroeren is telt alles..
Sowieso een probleem in de bios.. Ze zouden eigenlijk witte stoelen moeten hebben in plaats van rode..quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:07 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
alleen moet je wel oppassen dat je de keurige bekleding niet bevlekt. Dat zijn namelijk vochtvreters eersteklas
ieuw rooie klatsquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Sowieso een probleem in de bios.. Ze zouden eigenlijk witte stoelen moeten hebben in plaats van rode..
If is dat juist gedaan voor de kinky vrouwen aan de rooie klats?
Hmm..
Ja, inderdaad, maar zeg nou zelf. Waarom zijn bioscoopstoelen anders doorgaans rood?quote:
quote:
quote:
Nee, ik ben altijd vroeg uitgewerkt op vrijdag.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:26 schreef Laniboekje het volgende:
Hoi!
Ik moet nu al bedenken wanneer ik volgend jaar allemaal vakantie wil... Ehmmm, ikweetniet.
klinkt als een ambtenaarquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:23 schreef Kuukske het volgende:
[..].
[..]
Nee, ik ben altijd vroeg uitgewerkt op vrijdag.
Ik heb alles behalve de zomer ook al gepland. Ideaal die schoolvakanties.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:26 schreef Laniboekje het volgende:
Hoi!
Ik moet nu al bedenken wanneer ik volgend jaar allemaal vakantie wil... Ehmmm, ikweetniet.
Ik heb nog tot 1 februari om 191 vakantie uur op te maken...quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:26 schreef Laniboekje het volgende:
Hoi!
Ik heb tot 31 december om 90 uur op te maken.... Maar toen ik laatst vroeg om een vrije dag kon het na een dag nadenken pas...quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb nog tot 1 februari om 191 vakantie uur op te maken...
dat is nog best snelquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb tot 31 december om 90 uur op te maken.... Maar toen ik laatst vroeg om een vrije dag kon het na een dag nadenken pas...
ik heb nog 55 dagen staan, maar die kan ik voorlopig nog wel meenemenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb nog tot 1 februari om 191 vakantie uur op te maken...
maar als jij een keer in de zomervakantie weg wil dan kan het niet doordat mensen met kinderen alle kindervakanties geclaimd hebbenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:29 schreef Laniboekje het volgende:
Inderdaad, mensen met kinderen zijn retesnel met dit soort dingen en ik kan er tussendoor gaan laveren. Op zich wel gunstig hoor, betaal ik niet hoogseizoens prijzen e.d.
indeedquote:
Troe dat!quote:
Helaas is mn vriendin weg dit weekend, dus ik kan je er niet aan helpen!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:39 schreef Poit het volgende:
Hmm, zin in een warm bed met een lekker wijf met op de achtergrond een vermakelijke film waarbij je af en toe weg kan doezelen.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Helaas is mn vriendin weg dit weekend, dus ik kan je er niet aan helpen!
......
Wait a minute!!! POIT!!!!!!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Helaas is mn vriendin weg dit weekend, dus ik kan je er niet aan helpen!
......
Wait a minute!!! POIT!!!!!!
Het zal eens tijd worden ja!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:53 schreef Gamer_V het volgende:
Misschien moeten we het hier voortaan maar de [POIT SC] gaan noemen
Bring it on!! Ik kan ze hebben.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:53 schreef Kuukske het volgende:
Is af en toe een naamtopic voor die jongen niet voldoende? Anders komen er misschien allerhande meisjes uit andere SC's hierheen. Wordt dat niet teveel voor 'm?
Goed. Met u, monsieur Bob?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:53 schreef MeneerBob het volgende:
Daar ben ik weer eens.
Hoe is het hier luitjes?
Nou, de TT voor het volgende topic is set. Nu nog even deze volmaken.quote:
Mooi zo. Plannen?quote:
Ik denk dat ik daar niet teveel aan mee ga helpen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, de TT voor het volgende topic is set. Nu nog even deze volmaken.
Euh, kerstshoppen in België.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:56 schreef MeneerBob het volgende:
Bier op een verjaardag, altijd goed.
Jij?
Waarom daar?quote:
Daar schijnen ze een soort Intratuin te hebben, maar dan tig keer zo groot en tig keer zo mooi. En omdat lekker dichtbij.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar schijnen ze een soort Intratuin te hebben, maar dan tig keer zo groot en tig keer zo mooi. En omdat lekker dichtbij.
Jij houdt niet van België hè?quote:
Ik heb er niet zoveel mee nee..quote:
Saai festivals met kutvolk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:01 schreef Kuukske het volgende:
Mnah, het is best een aardig land hoor. Leuke festivals, goedkope benzine, louche straatjes die op de een of andere manier sfeervol zijn, en natuurlijk bier. En en en friet.
Heerlijk! Geniet ervan!quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:11 schreef Laniboekje het volgende:
Zoooo... Ik ga zo gehaktballen eten. Normaal ben ik daar geen fan van maar de kok op het werk zag ooit in de Allerhande staan: de gehaktbal van Ingrid en dat recept gaat hij nu maken, speciaal voor mij... En eten zal ik.
Ik ging hem net vragen hoe het met de ballen was. En toen zei hij: het is een rotwerk om te maken maar ze zijn heel apart en lekker.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:20 schreef Poit het volgende:
Ik ben nu ook benieuwd naar de (gehakt)ballen van Ingrid
Als je "NET als ik" had geroepen had ik met je willen trouwen..quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ging hem net vragen hoe het met de ballen was. En toen zei hij: het is een rotwerk om te maken maar ze zijn heel apart en lekker.
En abernatürlich riep ik toen: NET als mij! Ik ben rot, maar we apart en lekker!![]()
!!11einz!!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je "NET als ik" had geroepen had ik met je willen trouwen..
Alsof je niet met mij wilt trouwenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]Gelukkig dat ik dat dan niet geroepen heb.
Niemand is my middle namequote:
Met de huidige filmprijzen heb je het geld er al uit als je twee keer per maand naar de film gaat. (en dan niet op de voordeeldinsdag)quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:02 schreef SpankmasterC het volgende:
Mja zo'n Pathé Unlimited-kaart is best redelijk, maar dan moet je alsnog wel een keer of 3, 4 per maand naar de bios en dat doe ik eigenlijk nooit... Dus dan geef ik alsnog meer geld uit dan als ik gewoon niet ga
En Poit, ik heb er wel eentjenog nooit gebruikt though...
Balen man, solliciteren is gewoon kut!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:42 schreef AQuila360 het volgende:
Blegh morgen weer sollicitatie mailtjes er uit doen![]()
Had gehoopt dat ik daar wat langer vanaf zou zijn
Moet nog tot de 31ste hequote:Op vrijdag 10 december 2010 19:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Balen man, solliciteren is gewoon kut!
Maar 1 voordeel: kan je weer lekker veel Two Worlds 2 spelen!
Ow balen... Moet je alsnog lang wachten voor je dagelijks urenlang in je onderbroek kunt gamen!quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik mag zometeen in mijn onderbroek op de massagetafel gaan liggen.
Masseuse aan huis
Oh! Ik kom effe bij jullie op de koffie.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik mag zometeen in mijn onderbroek op de massagetafel gaan liggen.
Masseuse aan huis
Kan ik me Worms skills weer aanscherpenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ow balen... Moet je alsnog lang wachten voor je dagelijks urenlang in je onderbroek kunt gamen!
Ik ga zometeen Toy Story 3 kijkenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:03 schreef MeneerBob het volgende:
Nog een goede film aan te raden voor zondagavond?
In to the wild.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:03 schreef MeneerBob het volgende:
Nog een goede film aan te raden voor zondagavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |