Het komt door de grapefruit thee.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:10 schreef Grapefruitthee het volgende:
ik geniet er ook van al die vriendinnen zijn ook gerimpeld en sommige zijn zelfs jonger dan ik whaahahahahahahahahaha losers denk ik dan
Yup.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:12 schreef Xlarge het volgende:
Ik ben 37 jaar oud, en wordt meestal toch wel eenaantal jaar jonger geschat.
Wellicht vanwege mijn kinderachtig gedrag.
nou die domme vriendinnen van mij hebben zich niet voortgeplant en lijken 32 whahahaahahahah sukkels komt door burgerlijkheid denk ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:16 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Yup.![]()
Ik heb ook gelukkig geen kinderen, dat scheelt enorm - al m'n vrienden die zich wel hebben voorgeplant zien er binnen een jaar tien jaar ouder uit.
Eerder chronisch slaapgebrek en stress.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:17 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
nou die domme vriendinnen van mij hebben zich niet voortgeplant en lijken 32 whahahaahahahah sukkels komt door burgerlijkheid denk ik
Ik heb wel een kindquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:16 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Yup.![]()
Ik heb ook gelukkig geen kinderen, dat scheelt enorm - al m'n vrienden die zich wel hebben voorgeplant zien er binnen een jaar tien jaar ouder uit.
Het begin van 't einde.quote:
Waarom zijn het je vriendinnen als je zo over ze praat en blijkbaar niet een al te positieve mening over hun hebt?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:17 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
nou die domme vriendinnen van mij hebben zich niet voortgeplant en lijken 32 whahahaahahahah sukkels komt door burgerlijkheid denk ik
Want jongens van 21 hebben nog geen baardgroei.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:21 schreef Document1 het volgende:
Probleem wat ik wel ondervind is dat ik veel sjans heb met echt jonge meiden ( rond de 21 ) en daar voel ik me net iets te oud voor.... terwijl vrouwen van mijn leeftijd denken, damn wat een broekie. Daarom laat ik nu mn baard maar staan.
Dat zeg ik niet maar hoeveel jochies van 21 ken jij met een volwaardige baardgroei? Ik niet veel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:24 schreef Haque het volgende:
[..]
Want jongens van 21 hebben nog geen baardgroei.
Ik schat je op een jaar of 11 maar dat heeft waarschijnlijk te maken met je gebrek aan verstandelijke vermogens en niet je uiterlijk. Al maakt dik, lelijk en de hele dag achter je computer trollend je waarschijnlijk niet veel jonger...quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:06 schreef Grapefruitthee het volgende:
Ik ben 24 en met make-up word ik 20 geschat, ik vraag me af hoe oud ik dan zonder make-up word geschat, ik denk 18 of zo hahaha en al die vriendinnen die ondertussen even oud zijn als ik lijken 32 met een stel koters whahahqahahahahahah het lijken net huisvrouwtjes lol maargoed ze zijn ook burgerlijk als de pest
Goed bezig Jordy, maar zeg eens, wordt zo'n groot artiest als jij niet door veelste oude vrouwen aangesproken?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:37 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik ben 12 en wordt altijd 33 geschat. Superchill, kom alle stripclubs binnenOok sterke drank en wiet kopen is geen enkel probleem voor mij.
Groetjes,
Jordy van Loon
+1 dit dus. TS komt nogal retarded over.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:36 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Ik schat je op een jaar of 11 maar dat heeft waarschijnlijk te maken met je gebrek aan verstandelijke vermogens en niet je uiterlijk. Al maakt dik, lelijk en de hele dag achter je computer trollend je waarschijnlijk niet veel jonger...
Nou wat een lolquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:17 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
Vraag je dan niet "hoe oud schat je me?" Want als ze dan nadenken over hoe iemand van 15 eruitziet krijg je toch vast wel alcohol mee :;"0quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou wat een lol.
Ik werd vroeger altijd ouder geschat, tegenwoordig enkele jaren jonger (ben 26, draag vrijwel geen make-up). Dieptepunt was toen ik in de zomer m'n ID moest laten zien toen ik alcohol kocht.
Het is 1 keer gebeurd, ik was flabbergasted en in eerste instantie voelde ik me gevleid tot ik me bedacht dat ik er wel wil uitzien als iemand van 20, maar niet als een puber van 15quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:23 schreef Haque het volgende:
[..]
Vraag je dan niet "hoe oud schat je me?" Want als ze dan nadenken over hoe iemand van 15 eruitziet krijg je toch vast wel alcohol mee :;"0
Da's lullig ja.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is 1 keer gebeurd, ik was flabbergasted en in eerste instantie voelde ik me gevleid tot ik me bedacht dat ik er wel wil uitzien als iemand van 20, maar niet als een puber van 15.
Jaartje of 32 zou ik zeggenquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's lullig ja.
Ik heb geen idee hoe oud mensen me schatten. Vast ouder dan ik ben.
Wat sympathiek dat je zo over je vriendinnen praatquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:06 schreef Grapefruitthee het volgende:
Ik ben 24 en met make-up word ik 20 geschat, ik vraag me af hoe oud ik dan zonder make-up word geschat, ik denk 18 of zo hahaha en al die vriendinnen die ondertussen even oud zijn als ik lijken 32 met een stel koters whahahqahahahahahah het lijken net huisvrouwtjes lol maargoed ze zijn ook burgerlijk als de pest
Nog meer toeval!quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wist het niet hoor, mocht je dat willen suggereren.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:34 schreef Kwezel het volgende:
Ts is een vrouw van 24 en klinkt als een jongen van 15.
Je mag dan denken aan de buitenkant mooier te zijn, aan de binnenkant ben je 100% heel lelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:10 schreef Grapefruitthee het volgende:
ik geniet er ook van al die vriendinnen zijn ook gerimpeld en sommige zijn zelfs jonger dan ik whaahahahahahahahahaha losers denk ik dan
Stoere boi ben jij, Heb jij ook een sjeckie achter je hoor?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:06 schreef DutchSpike het volgende:
Ik ben 13 en wordt rond de 16 jaar geschat...Komt omdat ik bijna 1.71 ben.
En lonsdalepetjequote:Op vrijdag 10 december 2010 23:08 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Stoere boi ben jij, Heb jij ook een sjeckie achter je hoor?
Echt he.quote:
Wouw, ben je al bijna 1,71 hoe lang ben je werkelijk dan? 1,65?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:06 schreef DutchSpike het volgende:
Ik ben 13 en wordt rond de 16 jaar geschat...Komt omdat ik bijna 1.71 ben.
Jordy nu moet je niet liegen, je ziet er gewoon uit als 10 ... En heb je inmiddels nog geneukt Jordy? Een condoom mag niet van de Paus hé...quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:37 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik ben 12 en wordt altijd 33 geschat. Superchill, kom alle stripclubs binnenOok sterke drank en wiet kopen is geen enkel probleem voor mij.
Groetjes,
Jordy van Loon
Ben je single?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:21 schreef romski het volgende:
Gaaf hee, toen ik 15 was werd ik 25 geschat en nu ik 29 ben schatten ze me nog begin 20, dus 23-24 ofzo.
Maar wat zou het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How you play the cards you are dealt is all that matters.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:34 schreef Skazminko het volgende:
Dit is het juiste topic hiervoor. Hoe oud is deze persoon denken jullie?![]()
[ afbeelding ]20? Wel een ouwe kop (Eerder een 30er)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als god bestaat, is hij een enorme sadist!
Ben jij ook een Atheïst, plaats dan ook deze signature in je profiel!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:34 schreef Skazminko het volgende:
Dit is het juiste topic hiervoor. Hoe oud is deze persoon denken jullie?![]()
[ afbeelding ]Ik zou 'em schatten op 25/26.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:24 schreef diginoob2 het volgende:
Ben 23, wordt tussen de 5 en 38 geschat.
24 ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:17 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
Is dat ook niet deels omdat de doorsnee 14-jarige tegenwoordig zoveel make up draagt dat het voor winkeliers moeilijk te achterhalen is of iemand oud lijkt, of werkelijk oud genoeg is? (al zou ik niet weten waarom dit ook bij mannen gebeurt)quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:07 schreef T3rr0r het volgende:
27 maar wordt vaak rond de 21/22 geschat. Kan me er wel af en toe redelijk aan ergeren, vooral als ik weer eens m'n ID moet laten zien als ik een fles whisky wil kopen. Maar goed, je kan er weinig tegen doen.
Hogere boetes, strengere controle door de Voedsel en Warenautoriteit. Kan me voorstellen dat winkeliers dan liever geen risico willen lopen. Maar het blijft vervelendquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Is dat ook niet deels omdat de doorsnee 14-jarige tegenwoordig zoveel make up draagt dat het voor winkeliers moeilijk te achterhalen is of iemand oud lijkt, of werkelijk oud genoeg is? (al zou ik niet weten waarom dit ook bij mannen gebeurt)
Ik heb er op school 2 van 16 die al serieus stoppels hebbenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:24 schreef Haque het volgende:
[..]
Want jongens van 21 hebben nog geen baardgroei.
Ik ken een gozer van 17 die heeft al een volledige baard!quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:57 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Ik heb er op school 2 van 16 die al serieus stoppels hebben
En eentje heeft serieus een baardje
Ik meen het serieus hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ken een gozer van 17 die heeft al een volledige baard!
Die had ik op m'n 13e alquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ken een gozer van 17 die heeft al een volledige baard!
HAHA! Weet je zeker dat je 13 was? Slikte je waarschijnlijk iets te veel hormonen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:04 schreef n8n het volgende:
[..]
Die had ik op m'n 13e alAchteraf jammer genoeg nooit laten staan
Serieus, had al een five'o'clock shadowquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:11 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
[..]
HAHA! Weet je zeker dat je 13 was? Slikte je waarschijnlijk iets te veel hormonen.
Of was het schimmel?
WOWquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:57 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Ik heb er op school 2 van 16 die al serieus stoppels hebben
En eentje heeft serieus een baardje
Goffer, is dat overdreven jong schatten tegenwoordig al verlegd naar 5 jaar?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:03 schreef Lo-Fi het volgende:
Laat me raden: alle vrouwen van 30+ worden 25 geschat en alle meiden van 15 worden al jaren 20 geschat.
1.70 =)quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:26 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
[..]
Wouw, ben je al bijna 1,71 hoe lang ben je werkelijk dan? 1,65?
Die kant gaat het idd steeds meer op ja.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Goffer, is dat overdreven jong schatten tegenwoordig al verlegd naar 5 jaar?
Probeer je te distantiëren van meiden die je vragen om dergelijke spelletjes te spelen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ben zelf trouwens ook heel slecht in het schatten van leeftijden, als ik tijdens het uitgaan met chicks praat en ik moet raden hoe oud ze zijn, zit ik meestal een aantal jaar te laag, maar dat is dan net op de leeftijd dat het geen belediging meer is (20+).
Meestal ben ik zelf degene die als eerste zegt 'raad maar' als m'n leeftijd gevraagd wordtquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:55 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Probeer je te distantiëren van meiden die je vragen om dergelijke spelletjes te spelen.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:42 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik ben 24 en word meestal een stuk jonger geschat, 18-20 vaak. met of zonder make-up. moet ook altijd als enige in de groep mn ID laten zien als ik ga stappen met vrienden. balen. maarja dan denk ik maar als ik 40 ben en ze denken dat ik 35 ben is dat tegen die tijd mooi meegenomen
edit: het grappige is dat ik vroeger, rond mijn 16e, juist ouder geschat werd vanwege mijn lengte.
Je krijgt er blijkbaar een meer verweerde kop vanquote:Op zondag 12 december 2010 08:42 schreef koekii het volgende:
ik ben 19 maar ik word altijd 15 geschat zonder make-up. Met make-up wordt ik altijd 20 jaar geschat. Kennelijk doet make-up wonderen
Aan je schrijfstijl in je FoBo te zien ben je hooguit 12 ...quote:Op zondag 12 december 2010 08:42 schreef koekii het volgende:
ik ben 19 maar ik word altijd 15 geschat zonder make-up. Met make-up wordt ik altijd 20 jaar geschat. Kennelijk doet make-up wonderen
Ik werd ca 3 jaar jonger geschat toen ik 15 was (wat ik natuurlijk enorm vervelend vond) en nu nog steeds, al wisselt het meer. Soms ook goed, en heel soms iets ouder (maar dat zijn meestal mensen met wie ik al wat langer heb gepraat). Ben 27.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:03 schreef Lo-Fi het volgende:
Laat me raden: alle vrouwen van 30+ worden 25 geschat en alle meiden van 15 worden al jaren 20 geschat.
Wanneer ik een tijdje heb gepraat met iemand word ik (gelukkig) ook meer richting m'n echte leeftijd geschat. Heb hetzelfde meegemaakt als jij bij de AH, moest ook m'n ID laten zien toen ik een flesje wijn mee wilde nemen. Meest vervelende was dat ik een week later weer bij dezelfde kassa-miep was, weer een flesje wijn mee wilde nemen en WEER m'n ID moest laten zien..quote:Op zondag 12 december 2010 21:30 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Ik werd ca 3 jaar jonger geschat toen ik 15 was (wat ik natuurlijk enorm vervelend vond) en nu nog steeds, al wisselt het meer. Soms ook goed, en heel soms iets ouder (maar dat zijn meestal mensen met wie ik al wat langer heb gepraat). Ben 27.
Al stond ik pas in de super met een paar flesjes bier, en toen vroeg de jongen achter de kassa of ik mijn id wilde laten zien. Hij twijfelde serieus of ik oud genoeg was.Hij zei er dan wel weer bij dat hij slecht was in leeftijden schatten. Dat blijkt, dacht ik toen
![]()
Ik zou je wat jonger schatten idd, 25 jaar ofzoquote:Op maandag 13 december 2010 16:42 schreef Grimbert het volgende:
Ik word meestal 4-5 jaar jonger geschat dan ik ben (28)
Er staan wel foto's in m'n fotoboek om zelf ook te schatten!
quote:Op maandag 13 december 2010 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zou je wat jonger schatten idd, 25 jaar ofzo
Ik vind dat je door mag gaan voor 62 hoor.quote:
Maar op een gegeven moment bereik je een leeftijd waarop dat niet meer leuk isquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:07 schreef Omniaer het volgende:
ben 15 maar wordt vaak 18-19 geschat, laatst kreeg ik zelfs zonder enige moeite sterke drank mee bij de gall & gall... maar dat kwam denk ik omdat ik er in pak kwam?
erg leuk om ouders geschat te worden dan je bent, en handig
Ja. Justin Bieber is 16 en lijkt 25, door zijn kapsel.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:18 schreef Zoekresultaat het volgende:
Ik ben 16 maar wordt op 14/15 geschat. Het maakt je aardig onzeker, ik ben dan altijd erg benieuwd hoe oud iemand is die er ongeveer even oud uitziet als mij (in de krant of in films bijvoorbeeld) of hoe iemand van mijn leeftijd eruitziet.
Kan een kapsel bijdragen op hoe oud mensen je schatten?
hahaha ik ben echt een strak tienertje van bijna 18.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:40 schreef Grapefruitthee het volgende:
Het gedrocht van mijn ex-date is 26 en oogt 35 whahahhaahahha domme snol, naast haar zie ik er uit als een strak tienertje van 18 zegt mijn moeder
Het is pas een kunst als je er op je 24e er zo uit zietquote:Op donderdag 23 december 2010 10:42 schreef Chai het volgende:
[..]
hahaha ik ben echt een strak tienertje van bijna 18.
Ik zie er nu uit als 15.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:48 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
Het is pas een kunst als je er op je 24e er zo uit ziet
Tenzij je op Justin Bieberfans valt natuurlijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:52 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
Als jongen moet je dat niet eens willen
Of robert m heetquote:Op donderdag 23 december 2010 11:05 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Tenzij je op Justin Bieberfans valt natuurlijk.
Vragen, vragen.quote:
Ik ben een meisje, blinde teringkipquote:Op donderdag 23 december 2010 10:52 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
Als jongen moet je dat niet eens willen
Ik zit met mijn phone te forummen ik kan dat icoontje en je fobo toch niet zien loopse rhesus aapquote:Op donderdag 23 december 2010 11:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, blinde teringkip
Tja dan moet je ook niet zulke aannames doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:30 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
Ik zit met minute phone te forummen ik kan dat icoontje en je fobo toch niet zien loopse rhesus aap
Ook gays forummen hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 11:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja dan moet je ook niet zulke aannames doen.
Sowieso zou ik dan fucking gay zijn, als ik als jongen mezelf 'Chai' noem op een internetforum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |