Wanneer ik een tijdje heb gepraat met iemand word ik (gelukkig) ook meer richting m'n echte leeftijd geschat. Heb hetzelfde meegemaakt als jij bij de AH, moest ook m'n ID laten zien toen ik een flesje wijn mee wilde nemen. Meest vervelende was dat ik een week later weer bij dezelfde kassa-miep was, weer een flesje wijn mee wilde nemen en WEER m'n ID moest laten zien..quote:Op zondag 12 december 2010 21:30 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Ik werd ca 3 jaar jonger geschat toen ik 15 was (wat ik natuurlijk enorm vervelend vond) en nu nog steeds, al wisselt het meer. Soms ook goed, en heel soms iets ouder (maar dat zijn meestal mensen met wie ik al wat langer heb gepraat). Ben 27.
Al stond ik pas in de super met een paar flesjes bier, en toen vroeg de jongen achter de kassa of ik mijn id wilde laten zien. Hij twijfelde serieus of ik oud genoeg was.Hij zei er dan wel weer bij dat hij slecht was in leeftijden schatten. Dat blijkt, dacht ik toen
![]()
Ik zou je wat jonger schatten idd, 25 jaar ofzoquote:Op maandag 13 december 2010 16:42 schreef Grimbert het volgende:
Ik word meestal 4-5 jaar jonger geschat dan ik ben (28)
Er staan wel foto's in m'n fotoboek om zelf ook te schatten!
quote:Op maandag 13 december 2010 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zou je wat jonger schatten idd, 25 jaar ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |